Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Caut Colaborator, venit sigur si progresiv

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
drndcg

drndcg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 11.07.2014
Stiu ca sunt deja patetic titlul si multi dintre noi ne gandim la scheme Ponzi piramidale, MLM-uri sau altele. Nu despre asta e vorba,,,,recunosc m-am gandit la ce titlu sa dau insa din lipsa de timp nu mi-a venit alta idee.
Ideea este urmatoarea. O parte deja stiti ca sunt medic dentist ( deschisesem topicul cu investitie sigura - caut investitor, si am obtinut finantarea; pentru cei curiosi nu de la banca ci tot de la o persoana privata) in Bucuresti iar peste o luna si in mediul rural. Ideea pe care o expun este simpla si mi-a venit alaltaieri seara la discutia cu un pacient.
Eu fac turism dentar cu strainatatea. Cam 25 % din pacientii anuali imi provin acolo, iar in lunile iulie - august cam 70 % din total. Aceasta inseamna ca un pacient din strainatate vine in ROmania pentru a-si rezolva dantura la un pret mai mic decat in tara de bastina ( majoritar Italia, Franta, Anglia si Spania, in ordinea asta).
Pacientul vine in tara, sta o perioada de timp variind de la 2 saptamani la 1 luna, in acest interval de timp isi rezolva problemele dentare si se bucura si de un sejur / o escapada / o petrecere/ club etc in tara.