probleme instalatia aer conditionat
Last Updated: Jul 28 2014 21:01, Started by
castoras
, Jul 28 2014 09:22
·
0
#1
Posted 28 July 2014 - 09:22
Buna,
Am un BMW E46 din 2004, diesel cu aer conditionat / clima. Din pacate nu stiu foarte multe detalii tehnice, incerc sa va explic situatia: Acum o saptamana AC nu mai pornea. Am dus masina in service, a fost incarcata instalatia cu freon, au probat-o acolo tot nu pornea. - Seara dinainte ploauase. M-au trimis la tester. Pun testerul pe masina, si-mi spun ca nu isi dau seama ce problema are dar compresorul de la AC nu este alimetat cu curent, si ca trebuie sa o ia "de-a lungul firelor electrice" cu testerul ca sa identifice exact. In weekend am plecat cu ea la mare, si am avut supriza placuta sa vad ca AC functiona fara probleme. Am mai urmarit problema, si am observat ca de exemplu daca ploua, sau spal masina, AC nu functioneaza pana nu se usuca. La service nu mi-a dat seama sa le explic, insa mecanicii spuneau ca masina ar fi avut firele de curent schimbate pe partea stanga - e luata Second, deci nu stiu exact istoricul ei. Un alt punct interesant: ea e parcata sub niste tei stufosi - bucatele de flori si frunze cad pe parbriz si pe spatiul sintre parbriz capota. Nu spal moturul prea des - once per 6 month or less. Pot fi ele cauza si sa blocheze fluxul de aer AC? Vreo idee ce se intampla? |
#2
Posted 28 July 2014 - 09:44
Quote Nu spal moturul prea des - once per 6 month or less. as zice ca speli motorul mult prea des; parerea mea ca motorul nu ar trebui spalat niciodata cu solutii lichide, cel mult sters cu o carpa probabil ca a intrat apa pe la diverse contacte si mufe, acestea s-au corodat in timp si acum fac contact aiurea Edited by aeon, 28 July 2014 - 09:44. |
#3
Posted 28 July 2014 - 09:54
Cand am spalat motorul a fost la cererea unor mecanici care aveau treaba acolo - si am dus-o la o spalatorie.
Insa dupa cum ziceam ea e plina de bucatele de frunze, si gazulite la imbinarea dintre parbriz si capota - pe alea cum le scot de acolo? |
#4
Posted 28 July 2014 - 10:05
O explicatie excelenta ti-a dat aeon. Daca doresti rezolvarea problemei, probabil ar trebui sa gasesti un electrician auto serios care sa-ti inlocuiasca fire/contacte si ce mai e pe-acolo pe la instalatia electrica.
Si da, motorul nu trebuie spalat niciodata cu apa. O faci doar in cazuri de defectiuni extreme cand pentru a putea depista o problema anume trebuie sa fie totul curat acolo; dar evident ca iti asumi riscul diverselor defectiuni pe partea electrica! Pentru curatirea compartimentului de sub capota exista doar niste solutii speciale (uleiuri de fapt) de curatare dar nu cred ca vei gasi vreun service care sa-ti faca treaba asta, caci majoritatea mecanicilor (tractoristilor) romani sunt prea lenesi pentru a face asa ceva; caci n-ar avea vreun castig prea mare... romanului, daca nu-i iese un ban mai mult nu se deranjeaza. |
#5
Posted 28 July 2014 - 10:38
castoras, on 28 iulie 2014 - 09:54, said:
Insa dupa cum ziceam ea e plina de bucatele de frunze, si gazulite la imbinarea dintre parbriz si capota - pe alea cum le scot de acolo? Edited by Hider141, 28 July 2014 - 10:38. |
#6
Posted 28 July 2014 - 12:32
Good point Hider, nu ma gandisem la asta. Nu radeti, alta idee decat sa o spal nu aveam.
Deci am de ales: fie refac instalatia electrica la masina, cel mai probabil, fie stau asa. Are cineva si recomandari de un electrician auto bun - eventual pt marca mea de masina daca sunt atat de specializati? 10x |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users