Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare
 Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.
 

CANCER LA SAN

- - - - -
  • Please log in to reply
635 replies to this topic

#55
Aprilia

Aprilia

    Forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,846
  • Înscris: 03.11.2005

 invisible, on Oct 16 2006, 21:17, said:

incearca la coltea
sunt cativa medici care stiu bine treburile astea
daca vrei amanunte/nume da-mi pm

La Sanador face dr Herghelegiu echo la sin, e super meserias si au scule marfa

#56
mel0dy

mel0dy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 07.09.2006
Pai ..
am fost la un control ginecologic si la un medic generalist si unul mi`a spus ca am displazie mamara bilaterala iar celalalt mastoza fibrochistica ..  am de ceva timp ceva de genul unor " pietre" la sani, mi se umfla si sunt f durerosi (mai ales inainte de menstruatie) ..
cam astea sunt simptomele. Si cele 2 diagnostice care mi s-au dat. mi`au dat tratament diferite creme care n`au avut nici un efect. De asta vreau sa merg undeva unde sa stiu ca ma ajuta.

#57
mel0dy

mel0dy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 07.09.2006

 Aprilia, on Oct 17 2006, 15:18, said:

La Sanador face dr Herghelegiu echo la sin, e super meserias si au scule marfa


unde e Sanador`ul ? Nu sunt din bucuresti si nici nu prea cunosc orasul ..
ms mult!

#58
ellymer

ellymer

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.10.2006
Salut!Am si eu o problema,daca poate sa-mi raspunda cineva.