Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Noul Volkswagen Golf Sportsvan

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
,,
Noul Volkswagen Golf Sportsvan – informaţii şi imagini oficiale cu succesorul lui Golf Plus

După ce a prezentat la Salonul Auto Frankfurt 2013 aşa-zisul concept Golf Sportsvan, care anunţa înlocuitorul lui Golf Plus, Volkswagen a dat cărţile pe faţă şi a publicat detaliile oficiale ale versiunii de serie Golf Sportsvan. Iată, aşadar, cum arată succesorul lui Volkswagen Golf Plus.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12594552/1/volkswagen-golf-sportsvan-serie-front.jpg?width=610&height=343 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noul Volkswagen Golf Sportsvan – informaţii şi imagini oficiale cu succesorul lui Golf Plus Volkswagen Golf Sportsvan este numele modelului care înlocuieşte vechiul Volkswagen Golf Plus. Prezentat la Salonul Auto Frankfurt 2013 sub forma unui concept şi bazat pe aceeaşi platformă modulară MQB ca actualul Golf 7, noul monovolum german promite un consum de carburant scăzut şi propune o serie de tehnologii interesante.
La capitolul design, diferenţele dintre concept şi varianta de serie sunt aproape inexistente. Astfel, avem parte în continuare de o parte frontală şi un posterior asemănătoare cu varianta hatchback a Golfului, în vreme ce interiorul se încadrează perfect în actuala linie Volkswagen – cu două cadrane clasice de bord despărţite de un display, precum şi cu un ecran generos pe consola centrală.



[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12594552/15/volkswagen-golf-sportsvan-serie-14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Tot un Golf, doar că puţin mai mare

Conform comunicatului oficial, Volkswagen Golf Sportsvan e cu până la 90 kg mai uşor decât un Golf Plus, în timp ce consumul de combustibil ar trebui să fie cu aproximativ 20% mai mic.
Gama de motorizări include două propulsoare diesel şi patru pe benzină. Primul diesel are o capacitate de 1,6 litri şi produce 110 CP, iar al doilea este un 2,0 litri TDI cu 150 CP. Motoarele pe benzină se prezintă astfel – 1,2 litri TSI cu 85 CP, 1,2 litri TSI cu 110 CP, 1,4 litri TSI cu 125 CP şi 1,4 litri TSI cu 150 CP.
Cu excepţia versiunii pe benzină cu motor de 1,2 litri şi 85 CP (care vine doar cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte), toate propulsoarele pot fi cuplate fie la o cutie manuală, fie la o cutie automată DSG.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12594552/11/volkswagen-golf-sportsvan-serie-10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Printre concurenţi - Citroen C4 Picasso, Ford C-Max şi Peugeot 3008

Totodată, noul Volkswagen Golf Sportsvan este disponibil şi într-o variantă economică BlueMotion, care vine cu un propulsor diesel de 1,6 litri cu 110 CP şi cu câteva îmbunătăţiri aerodinamice, astfel că, cel puţin teoretic, consumul mixt este de doar 3,9 l/100 km.
Potrivit informaţiilor furnizate de Volkswagen, portbagajul noului Golf Sportsvan oferă un volum de încărcare de 500 de litri, cu 105 litri mai mult decât la predecesorul său.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/12594552/12/volkswagen-golf-sportsvan-serie-11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Chiar dacă nu ar exista logoul VW pe volan, tot ai şti la ce te uiţi

În ceea ce priveşte noile tehnologii, monovolumul din gama Golf poate fi dotat cu echipamente precum DCC (şasiu adaptiv), XDS+ (diferenţial blocabil electronic), asistent la părăsirea benzii de circulaţie, frânare automată după impact, ACC (cruise control adaptiv), sistem de navigaţie cu hotspot pentru internet wireless, sistem audio de 400 W şi servicii ca Google Earth şi Google Street View.''
Sursa:
http://www.promotor....f-plus-12594552

Din punctul meu de vedere acest autoturism este masina ideala inclusiv pentru familisti, gratie volumului decent al portbagajului, de 500 lei.In cazul motorizarii diesel varianta de 150 cai putere este suficient de puternica, tinand cont de aspectul si destinatia acestui autoturism.Cand te deplasezi cu familia in concediu sau la iesiri in weekend, nu mergi la raliu asa ca nu ai nevoie de 190 sau 240 cai putere.

Edited by fredy2007, 25 July 2014 - 14:22.


#2
alexandru_viorel

alexandru_viorel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,938
  • Înscris: 16.07.2010

Quote


Din punctul meu de vedere acest autoturism este masina ideala inclusiv pentru familisti, gratie volumului decent al portbagajului, de 500 lei.
N-am inteles.

Quote

In cazul motorizarii diesel varianta de 150 cai putere este suficient de puternica
Conduc 2.0 TDI-ul 140 cai de pe Skoda Octavia si pot sa-ti zic ca racheta nu e :lol: . Daca mai pui o muiere, 2 copii si cateva kg de bagaje nu stiu zau ce mai storci din motorul ala.

#3
ovidiu_ms

ovidiu_ms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 06.02.2013
La exterior nu arata cine site ce. Insa interiorul este pur si simplu superb.Posted Image

#4
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
VW s-a tâmpit, face facelift la Golf Plus (aka Golf-ul pentru bătrâni) și îi spune Sportsvan.

#5
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 alexandru_viorel, on 25 iulie 2014 - 14:44, said:

N-am inteles.


Conduc 2.0 TDI-ul 140 cai de pe Skoda Octavia si pot sa-ti zic ca racheta nu e Posted Image . Daca mai pui o muiere, 2 copii si cateva kg de bagaje nu stiu zau ce mai storci din motorul ala.

Pentru multi, din motive financiare, tendinta este sa isi cumpere un autoturism din clasa compacta care insa sa le ofere suficient spatiu de depozitare a bagajelor atunci cand fac cate o iesire pentru cateva zile, ocazional.Sportsvan-ul asta ofera 500 l spatiu de depozitare in timp ce marea majoritate a compactelor se invart undeva la 340-380l.
TDI-ul tau de 140 cai putere este o racheta fata de un motor care dezvolta 80 cai putere, sau pana in 116 cai putere.TDI-ul asta de 150 cai putere este suficient.Ma descurc decent eu cu cei 80 cai putere pe care ii are masina mea.Nu cred ca nu m-as descurca atunci cu 150 cai putere.Am rulat cu 185hm/h ocazional, pe autostrada in Germania, cu masinuta mea, sigur, motorul adus la limita sa maxima.Traind intro tara asa cum este tara noastra sau chiar traind in tari din vestul Europei unde limita maxima de viteza este de 130km/h, cu exceptia Germaniei, nu iti vei aduce motorul de 2tdi si 150 cai putere la limita maxima de viteza , daca nu vrei sa ai probleme mari cu legea.

 AlexIP, on 25 iulie 2014 - 15:38, said:

VW s-a tâmpit, face facelift la Golf Plus (aka Golf-ul pentru bătrâni) și îi spune Sportsvan.

De la Golf III incoace, cel putin in cazul Golfurilor avem parte la capitolul design, doar de facelift.Passat-ul este tot asa.Nu putem vorbi de un design total schimbat.Din cate am observat, asa vor proceda si altii, cum ar fi Ford si Opel cu viitoarele modele de Focus si Astra.

#6
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Urata. Nici mare nici spatioasa nici frumoasa.

#7
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
BMW 2 Active Tourer careva?

Nu arata rau, dar masina asta e atat de importanta pentru VW Romania incat si un jaf la o banca din centru era mai vizibil si galagios :)

#8
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Nu e extraordinar nici interior, nici exterior - parca e facuta pentru americani.

Am avut un Golf plus 2 diesel atunci cand a aparut, nici ala nu era mare branza.

Edited by Quantum, 26 July 2014 - 11:26.


#9
fgk

fgk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 22.12.2006
bord de Porsche pt orisicne de acuma

#10
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 Blue_Ivy, on 25 iulie 2014 - 17:18, said:

Urata. Nici mare nici spatioasa nici frumoasa.

Se va vinde mult mai bine decat marcile franceze sau italiene, non-premium.Daca cei de la VW au rezolvat problemele tehnice la motorizarile lor, inclusiv la TDI, cred ca acest autoturism va fi cel mai bine vandut.Daca vorbim de aspectul si ergonomia plansei de bord, aceasta merita nota 10.Acest Golf face parte din clasa compactelor unde asa cum am mai zis, volum portbagajelor este intre 340-380l iar acest Golf iti ofera 500l.
Volvo S60 care este o marca premium ofera un volum al portbagajului de sub 400l, undeva la 380l.Mercedes clasa C, BMW seria 3, Audi A4, care fac din urmatoarea clasa, mai mare decat cea compacta, ofera portbagaje sub 500l, undeva la 480l.
Esti amabil sa ne indici un autoturism din clasa compacta, non-premium, care este mai mare, mai spatios si mai frumos atat la exterior cat si la interior?Mazda 3 este frumoasa la exterior, plansa de bord este decenta insa este sub cea de la Golf, inclusiv volumul portbagajului pe care il ofera, de 419l.De la 419l pana la 500l este ceva diferenta de spatiu.

Edited by fredy2007, 27 July 2014 - 12:02.


#11
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Interesanta masina, pacat ca este VW.

#12
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 Quantum, on 26 iulie 2014 - 11:24, said:

Nu e extraordinar nici interior, nici exterior - parca e facuta pentru americani.

Am avut un Golf plus 2 diesel atunci cand a aparut, nici ala nu era mare branza.

Exteriorul este clasic, conservator.Nimic deosebit insa nu este nici urat.Pana la urma aspectul tine de gustul fiecaruia.Departe de mine ideea ca VW este masina perfecta, mai ales ca au avut probleme  de fiabilitate cu toate motorizarile, benzinare(turbo) sau diesel, de dupa 2006, cel putin pana in anul 2012.

#13
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012

 fredy2007, on 27 iulie 2014 - 11:51, said:

Se va vinde mult mai bine decat marcile franceze sau italiene, non-premium.Daca cei de la VW au rezolvat problemele tehnice la motorizarile lor, inclusiv la TDI, cred ca acest autoturism va fi cel mai bine vandut.Daca vorbim de aspectul si ergonomia plansei de bord, aceasta merita nota 10.Acest Golf face parte din clasa compactelor unde asa cum am mai zis, volum portbagajelor este intre 340-380l iar acest Golf iti ofera 500l.
Volvo S60 care este o marca premium ofera un volum al portbagajului de sub 400l, undeva la 380l.Mercedes clasa C, BMW seria 3, Audi A4, care fac din urmatoarea clasa, mai mare decat cea compacta, ofera portbagaje sub 500l, undeva la 480l.
Esti amabil sa ne indici un autoturism din clasa compacta, non-premium, care este mai mare, mai spatios si mai frumos atat la exterior cat si la interior?Mazda 3 este frumoasa la exterior, plansa de bord este decenta insa este sub cea de la Golf, inclusiv volumul portbagajului pe care il ofera, de 419l.De la 419l pana la 500l este ceva diferenta de spatiu.

Masina mea, sedan compact are peste 500 de litrii si majoritatea sedanurilor noi au in jur de 500-520L. Orice break, pana si golful break are peste 600 de litrii. Asa ca despre ce avantaje vorbim? Masina asta e inutila, vrei aspect frumos iti iei golf hatchback, vrei spatiu iti iei golf break. Vrei genu asta de masina iti iei Sharan sau Touran, unde acolo e chiar diferenta de spatiu. Sportsvan=sportpartz.

#14
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 Blue_Ivy, on 27 iulie 2014 - 17:23, said:

Masina mea, sedan compact are peste 500 de litrii si majoritatea sedanurilor noi au in jur de 500-520L. Orice break, pana si golful break are peste 600 de litrii. Asa ca despre ce avantaje vorbim? Masina asta e inutila, vrei aspect frumos iti iei golf hatchback, vrei spatiu iti iei golf break. Vrei genu asta de masina iti iei Sharan sau Touran, unde acolo e chiar diferenta de spatiu. Sportsvan=sportpartz.

Ce marca si model este sedanul tau compact?Compactele hatchback au volumul portbagajului intre 340-380l iar majoritatea sedanurilor din clasa compacta, repet, compacta, nu depasesc 480l.Masina asta este un hatchback mai mare.De ce sa imi cumpar o combi daca pentru mine este ok si aceasta?Cine vrea volum mult isi cumpara Skoda Octavia III combi care iti ofera in prima faza 610l volum la portbagaj.Vrei mai mult, rabati scaunele.

Edited by fredy2007, 27 July 2014 - 21:15.


#15
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
arata foarte sport.Posted Image

#16
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 41ex, on 29 iulie 2014 - 22:39, said:

arata foarte sport.Posted Image

In varianta VAN.Posted Image

#17
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Am vazut-o si pipait-o in realitate. Din punctul meu de vedere este cea mai buna optiune in clasa compacta monovolum semi-premium, calitatea materialelor si ergonomia fiind la cote inalte. Am condus si Ford C-Max, Opel Meriva sau francezele (Renault Scenic, Peugeot) si este peste ele la cam toate criteriile importante pentru mine, cu exceptia pretului care este mare pentru clasa asta.

#18
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
care e tinta acestei masini? nu pare sa aiba portbagaj mai mare, de ce ai cumpara aceasta masina? ce stie sa faca in plus fata de o berlina/sedan?

Edited by 41ex, 30 July 2014 - 20:02.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate