Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 

Vodafone România a pierdut aproape 92.000 de clienți, în ultimele trei luni

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#1
maul

maul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 10.11.2005

Quote

Vodafone România a pierdut, în perioada aprilie - iunie 2014, aproape 92.000 de clienţi, numărul total al acestora fiind de 8.567.752 clienţi, în scădere cu 1,05% comparativ cu perioada similară din anul anterior, potrivit rezultatelor financiare ale companiei, publicate vineri.
În ceea ce priveşte consumul de date mobile, acesta a crescut cu 57% în trimestrul încheiat la 30 iunie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce rata de acoperire a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 5,4 puncte procentuale.
Vodafone România a înregistrat, în intervalul menţionat, un număr total de 8.567.752 de clienţi (include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce şi internet fix şi m2m), în scădere cu 1,05% în comparaţie cu aprilie-iunie 2013 (- 91.687 clienţi).
Din totalul raportat, 7.985.962 erau utilizatori ai serviciilor mobile şi 55.586 utilizatori ai serviciilor de broadband fix.
Conform sursei citate, veniturile din servicii ale companiei au scăzut cu 9,8% pe bază organică, faţă de acelaşi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrată în vigoare la data de 1 aprilie 2014. Pe de altă parte, dacă este exclus impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 2,6% în ultimele trei luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe bază organică.
La 30 iunie 2014, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 41,6% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,4%. Utilizatorii serviciilor post-paid au crescut cu 1,1 puncte procentuale de la un trimestru la altul şi cu 1,2 puncte procentuale, de la un an la altul.
Divizia din România a Vodafone raportează rezultatele financiare în funcţie de anul fiscal britanic, care începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie. Rezultatele raportate vineri corespund primului trimestru al anului financiar în curs, 2014-2015.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 435 de milioane de clienţi, la 30 iunie 2014.
Grupul britanic are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere din întreaga lume.AGERPRES

sursa

PS: multumesc chaosss :)

Edited by maul, 25 July 2014 - 10:07.


#2
chaosss

chaosss

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,730
  • Înscris: 24.10.2005
Poti sa o faci si tu, doar ca da Edit > Use Full Editor

Edited by chaosss, 25 July 2014 - 10:02.


#3
Kyth

Kyth

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,012
  • Înscris: 22.05.2013
Foarte interesant pasajul asta:

Quote

veniturile din servicii ale companiei au scăzut cu 9,8% pe bază organică, faţă de acelaşi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrată în vigoare la data de 1 aprilie 2014.

92k/3 luni, daca se incordeaza putin ajung la 400k anual.

Go Vodafone go! Posted Image   Posted Image   Posted Image

#4
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006
Efectul RDS, si asta e doar inceputul.Se intelege acum de ce apar tot felul de articole lde denigrare a RDS-ului.

#5
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
Eu am portat nr de vodafone care avea inca 12 luni de contract pe don. Ma suna de la Vodafone sa ma intrebe ce cum... si le spun ca vreau nelimitat la 10 euro la care tipa imi spune ca imi poate oferi nelimitat 10 dar nu acum... sa revin cu telefon prin februarie. Bine pa. Asa tin ei de clienti...

#6
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Ar fi interesant si ceva in legatura cu Orange.

#7
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 28.08.2007
92.000 in 2-3 luni e o suma maricica, asteptam cifre si de la restul operatorilor

#8
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,542
  • Înscris: 13.06.2004
Depinde de cât a pierdut faţă de alţii. Că dacă a piredut mai mult, e de rău pt. ei, dacă a pierdut mai puţin e acceptabil/bine. Foarte bine nu are cum să fie decât când pierde puţini clienţi sau are creştere de clienţi/venituri.

#9
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 07.09.2009
La ce servicii au / raport calitate-pret si "respectul" fata de abonati = inca stau prea bine ! E bine ca au concurenta deoarece pana la RDS toti erau intelesi sa tina preturile sus !

#10
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 09.11.2010
Si va mai pierde unul cat de curand.

#11
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006
Nu-i de mirare ca fug clientii: Vodafone e printre cele mai zgarcite companii de telefonie - odata la 3 ani adauga 10 minute in plus la o extraoptiune si apoi o "prelungesc" pana la urmatoarea mare superoferta, cand mai dau 15 minute.

#12
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 09.11.2010

View PostMocebon, on 25 iulie 2014 - 10:36, said:

Nu-i de mirare ca fug clientii: Vodafone e printre cele mai zgarcite companii de telefonie - odata la 3 ani adauga 10 minute in plus la o extraoptiune si apoi o "prelungesc" pana la urmatoarea mare superoferta, cand mai dau 15 minute.

Ha... mie mi-au fost acordate 60 de minute in retea bonus la cartela (daca sunt sunata din alte retele) abia dupa 15 ani de "fidelitate".

#13
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006
Daca sunt cuminti si ofera ce trebuie le mai aduc eu un numar din reteaua Cosmote azi ! Sa vedem ce oferte au

#14
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006
E scris gresit articolul.Au pierdut 92000 de clienti fata de aprilie-iunie 2013, dar de fapt au pierdut 200.000 de clienti fata de martie 2014
http://www.zf.ro/com...n-2013-12974510

#15
Ganditor

Ganditor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 19.07.2014
Era de asteptat, in schimb RDS-ul nu reuseste sa porneaca un Efect Cosmote cartela 2000 de minute, au tarife bune, dar nu se ingramadeste lumea, din cauza asta orange/cosmote/vodafone nici nu intra prea tare in oferte.

#16
favoritul

favoritul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,909
  • Înscris: 22.01.2008
Vodafone - Made in U.K! Parca asa ziceau la televizor, ca romanii se duc la furat in Anglia...

Posted Image

#17
sammydo

sammydo

    PATRIOT ROMAN

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 04.03.2013

View PostGsmWorld, on 25 iulie 2014 - 10:09, said:

Efectul RDS, si asta e doar inceputul.Se intelege acum de ce apar tot felul de articole lde denigrare a RDS-ului.

Cu articole sau fara, mie la digicacamobil mi se intrerupe convorbirea din 2 in 2 minute, calitatea convorbirii..........................nota 4, semnalul este vai steaua lui unde locuiesc eu, doar 2 liniute pana dispare si pleaca pe hulitul Vodafone, echoes in prostie, cel mai naspa este cand vorbesti singur, nu iti dai seama ca interlocutorul tau a pierdut semnalul si ai o senzatie misto cand telefonul suna,tu il tii la ureche,uneori il scapi pe jos, dai carne la tot rds-u, deci nu e asa roz rds asta, singurul lui atu este ieftineala, daca nu era ieftin, nu avea nici 100 de mii de abonati pe toata tara, deci topicurile alea nu sunt chiar la misto, si eu nu tin nici cu rds nici cu vodafone, sunt un simplu client, si sa nu uitam de faptul ca am pus la dulap 5 telefoane bune din cauza retelei 3G, si a trebuit sa schimb toate telefoanele,FUCK U RDS !

Edited by sammydo, 25 July 2014 - 10:44.


#18
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,005
  • Înscris: 15.04.2011

View PostGsmWorld, on 25 iulie 2014 - 10:40, said:

E scris gresit articolul.Au pierdut 92000 de clienti fata de aprilie-iunie 2013, dar de fapt au pierdut 200.000 de clienti fata de martie 2014
http://www.zf.ro/com...n-2013-12974510
E grav atunci, daca au pierdut 200.000 de clienti.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate