Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Comanda Altex

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,143
  • Înscris: 04.05.2007
Salutare,

Am cumparat in 8 iulie de la altex un Moto G la promotie, frumoasa promotie dupa 3 zile verific si 3 pixeli morti pe fundal negru ....
zeci de mail-uri pana ce au trimis curierul dupa el,si cica il verifica si ma contacteaza ei pentru inlocuire..
telefonul vinerea trecuta a ajuns la ei, cat sa stau pana ma sune pentru inlocuire?
nu am sa iau de azi inainte de la altex absolut nimic!

#2
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,409
  • Înscris: 25.10.2008
E vina ta, nu iti stii drepturile. Pe bune ca nu va inteleg. Nu o zic cu rautare, dar nu va informati si voi macar un pic despre legi si regulamentele magazinelor inainte sa cumparati ceva?

Legea spune ca la orice cumparatura de pe net ai dreptul in 10 zile sa returnezi produsul. O alta lege spune ca daca produsul nu e conform ai dreptul sa ceri banii inapoi in 30 zile. Daca nu ma insel, si politica interna a celor de la Altex iti permit sa returnezi produsul in 31 zile fara a specifica vreun motiv.

De ce sa il trimiti la garantie? DE CE?

#3
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Mai nou s-a extins la 14 zile si se aplica si produselor pt. care ai lasat comanda online, dar pe care le-ai ridicat din magazin.
O.U.G Nr.34/2014

Quote

O alta lege spune ca daca produsul nu e conform ai dreptul sa ceri banii inapoi in 30 zile
De asta chiar nu am auzit. Detaliaza te rog.

Eu stiu ca functioneaza asa, deci returnarea banilor sau inlocuirea produsului nu se face dupa bunul plac al consumatorului:

Quote

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

Edited by gumball3000, 24 July 2014 - 19:18.


#4
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,143
  • Înscris: 04.05.2007
Nu au zis ca il trimit in garantie e vorba de inlocuire...

#5
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 DjSmurfy, on 24 iulie 2014 - 19:10, said:

Nu au zis ca il trimit in garantie e vorba de inlocuire...
Nu exista termenul de inlocuire, ci doar de garantie sau returnare.
Nu-ti va inlocui nimeni acel telefon, fie il lasi la garantie si astepti maxim 15 zile pana vor hotari cei din magazin daca ti-l vor repara sau inlocui sau daca iti vor returna banii, fie il returnezi si iti ceri banii, urmand ca mai apoi sa-ti cumperi alt produs/acelasi produs.

#6
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,143
  • Înscris: 04.05.2007

 gumball3000, on 24 iulie 2014 - 19:14, said:

Nu exista termenul de inlocuire, ci doar de garantie sau returnare.
Nu-ti va inlocui nimeni acel telefon, fie il lasi la garantie si astepti maxim 15 zile pana vor hotari cei din magazin daca ti-l vor repara sau inlocui sau daca iti vor returna banii, fie il returnezi si iti ceri banii, urmand ca mai apoi sa-ti cumperi alt produs/acelasi produs.

Buna ziua,
Referitor la solicitarea dumneavoastra,va informam ca vom trimite un curier pentru a ridica retur produsul.De indata ce va fi verificat,veti fi contactat in vederea inlocuirii acestuia.

#7
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Eu te inteleg, dar, sa stii, ca pentru 3 pixeli nimeni nu iti schimba/inlocuieste produsul...
Asteapta totusi rapunsul lor, dar nu prea mult, ca timpul curge in defavoarea ta.

Poti sa revii cu un telefon sau mail, si neaparat sa ai numarul incidentului, sa vezi in ce stare mai este.
Daca il au pe stoc, ar trebui si ar trebui sa se rezolve rapid treaba. Daca nu, e posibil fie sa fie reparat, fie sa fie data comanda, si, pana il aduc, sa mai dureze ceva, dar ma cam indoiesc.

Oricum, nervi tari si succes!
Si, sa ne tii totusi la curent cu ce-ai mai rezolvat.


PS. Si pentru ca ti s-a intamplat tie, asta nu inseamna ca produsele lor sau ei in sine sunt nesereiosi, jegosi sau mai stiu eu ce. Pur si simplu ai avut nesansa! Gandeste-te ca la volulmul lor de vanzari, unul, doua, sapte noua produse sunt fix... si oricum in marja de eroare.

#8
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,143
  • Înscris: 04.05.2007

 colombo2003, on 24 iulie 2014 - 20:14, said:

Eu te inteleg, dar, sa stii, ca pentru 3 pixeli nimeni nu iti schimba/inlocuieste produsul...
Asteapta totusi rapunsul lor, dar nu prea mult, ca timpul curge in defavoarea ta.

Poti sa revii cu un telefon sau mail, si neaparat sa ai numarul incidentului, sa vezi in ce stare mai este.
Daca il au pe stoc, ar trebui si ar trebui sa se rezolve rapid treaba. Daca nu, e posibil fie sa fie reparat, fie sa fie data comanda, si, pana il aduc, sa mai dureze ceva, dar ma cam indoiesc.

Oricum, nervi tari si succes!
Si, sa ne tii totusi la curent cu ce-ai mai rezolvat.


PS. Si pentru ca ti s-a intamplat tie, asta nu inseamna ca produsele lor sau ei in sine sunt nesereiosi, jegosi sau mai stiu eu ce. Pur si simplu ai avut nesansa! Gandeste-te ca la volulmul lor de vanzari, unul, doua, sapte noua produse sunt fix... si oricum in marja de eroare.


Pai le-am trimis mail cu printscreen in care am avut conversatie cu un reprezentant motorola :)
in care zicea "the phone must be replaced"|

#9
Ganditor

Ganditor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 19.07.2014
Are cineva legea aia exacta? Sunt curios ce mai scrie dincolo de alea 14 zile.
Scrie ceva de produs defect? Sa nu fie asta o hiba draguta: Daca produsul este defect... sa nu ai voie sa inlocuire, zic cand este vorba de ceva de genul Pixel ars.
Stiu firme care acceptau in garantie Monitorul LCD doar daca avea de la 2 pixeli in sus, recunosc ca am ramas scarbit cand am auzit asa ceva: Adica sunt obligat sa stau cu un produs defect din fabrica, dar nu destul defect sa fie inlocuit, dar nici functional sa poata sa fie returnat in alea 14 zile?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate