Ulei golf 4!
Last Updated: Aug 11 2014 19:06, Started by
Spoilogu
, Jul 24 2014 17:56
·
0
#1
Posted 24 July 2014 - 17:56
Salutare!!!
Pe scurt va detaliez mica mea problema in speranta gasirii unei rezolvari. De o luna de zile sunt proprietarul unui golf 4, si bineinteles i-am schimbat toate filtrele, uleiul.etc. Problema ar fi ca imi cam mananca ulei, adica abia am facut 1000 de km de cand i-am facut schimbul si deja a ajuns nivelul de ulei la jumatatea jojei ceea ce cred ca din 3,5 l de ulei care i-am bagat mai am undeva la 2 l daca nu mai putin. O singura data m-am urcat pe o bordura si am lovit ceva dedesupt cand am coborat, dar daca era baia de ulei cred ca ramaneam demult fara ulei. Am intrebat un prieten care este mecanic auto si mi-a zis ca sar putea sa ma pasca o segmentare a motorului, voi ce parere aveti? Edited by Spoilogu, 24 July 2014 - 17:57. |
#3
Posted 24 July 2014 - 18:18
Jumatatea jojei nu inseamna jumate din ulei consumat. Probabil o sa trebuiasca segmentat.
|
#5
Posted 24 July 2014 - 18:32
Adica nu spui nicimacar ce motor ai, ce-nseamna "jumatatea jojei", ce ulei ai bagat, dar vrei sfaturi....
|
#6
Posted 24 July 2014 - 18:33
In 1.9 tdi intra 4.5 litri de ulei, nu 3.5. Probabil el vorbeste de ceva benzinar.
Jumate de zona hasurata de pe joja inseamna cam 250-300 de ml, nu 1,5 litri. |
#7
Posted 24 July 2014 - 18:37
Nu, e benzina toata ziua 1.6 16 v ,cod motor AZD 105 cp.
Am 170.000 km cu ea, fabricata in 11.12.2000, care pot sa zic ca sunt chiar reali, am un prieten care lucreaza la skoda, e tehnician auto si mi-a verificat-o la servici dupa seria de sasiu, iar aceasta a fost servisata pana in 2013 numai la service autorizat VW. E posibil sa aiba dati inapoi 30-40.000 km, maxim dar nu cred, masina a fost foarte ingrijita. Masina e adusa din Germania. Edited by Spoilogu, 24 July 2014 - 18:44. |
#9
Posted 24 July 2014 - 19:14
Daca o turez in blana, scoate fum negru si ce este culmea e ca nu imi lasa pete de ulei pe jos( n-am miscat-o 3 zile).
Uleiul care l-am bagat e Castrol 10W-40, nu stiu cat de bun este, dar asta mi la recomandat de la magazin. Edited by Spoilogu, 24 July 2014 - 19:16. |
#10
Posted 24 July 2014 - 22:50
Spoilogu, on 24 iulie 2014 - 17:56, said:
Salutare!!! Pe scurt va detaliez mica mea problema in speranta gasirii unei rezolvari. De o luna de zile sunt proprietarul unui golf 4, si bineinteles i-am schimbat toate filtrele, uleiul.etc. Problema ar fi ca imi cam mananca ulei, adica abia am facut 1000 de km de cand i-am facut schimbul si deja a ajuns nivelul de ulei la jumatatea jojei ceea ce cred ca din 3,5 l de ulei care i-am bagat mai am undeva la 2 l daca nu mai putin. O singura data m-am urcat pe o bordura si am lovit ceva dedesupt cand am coborat, dar daca era baia de ulei cred ca ramaneam demult fara ulei. Am intrebat un prieten care este mecanic auto si mi-a zis ca sar putea sa ma pasca o segmentare a motorului, voi ce parere aveti? Du-te sa-ti faca o constatare! Nu costa mult... Edited by Elihu_66, 24 July 2014 - 22:53. |
|
#11
Posted 25 July 2014 - 05:15
daca ar fii de segmentat la ITP n-ai mai iesi la fum.dar fii atent .porneste motorul,lasa sa incalzeasca si desfa busonul de umplere cu ulei .daca da gaze pe acolo,fum vizibil atunci sigur e de segmentat.la un motor cat de cat bun tre sa ai gaze pe acolo dar foarte putin si incolore.
|
#12
Posted 25 July 2014 - 08:23
Daca citesti cartea masinii, vei vedea ca acolo spune ca iti poate consuma 1 L de ulei la 1000 Km, asta in mod normal, de noua, asa sunt facute mai multe masini.
|
#13
Posted 25 July 2014 - 09:50
Tot n-ai spus ce-nseamna "jumatatea jojei", cat ulei ti-a mancat de fapt? Daca-i jumatatea dintre semnele de minim si maxim, e fix-pix, cam 3-400 ml, poate nici atat, masina nu statea drept, ai masurat imediat dupa oprire si uleiul n-a apucat sa se scurga in baie. Daca chiar mananca ulei, probabil pe la simeringurile de supape, caz in care ar trebui sa scoata putin fum albastrui la pornire, dupa o stationare mai lunga.
|
#14
Posted 25 July 2014 - 10:07
Pe la buson poate scoate fum si de la simeringuri de supape.
Daca "mananca" ulei atunci scoate fum albastru mai ales in sarcina (depasiri). Fum negru inseamna prea multa benzina, ceea ce desigur nu e bine deloc in primul rand pentru buzunarul tau. Daca ai prieten la Skoda presupun ca ti-a pus-o pe tester si nu a gasit alarme - asa e? Fii pregatit ca 1 L ulei (intre maxim si minim) / 10.000 km e considerat consum normal de ulei la VW. Edited by Oxigen1234, 25 July 2014 - 10:08. |
#15
Posted 25 July 2014 - 10:30
Deci cand am facut schimbul de ulei, am pus suficient de mult incat sa fie la maxim, adica undeva la sfarsitul partii hasurate a jojei, iar acuma este sub partea hasurata (adica sub nivelul minim) cu vreo 3 milimetri daca nu ma insel, si pe langa asta parcarea din fata blocului e dreapta, deci nu aveam cum sa masor gresit nivelul de ulei.
Motorul mege stas, nu imi apare nici un fel de eroare pe calculator, dar cu uleiul asta e cam dubios, poate ma alarmez eu aiurea pentru ca e prima mea masina dar nu vreau sa imi bat joc de ea. |
|
#16
Posted 25 July 2014 - 20:32
Am incercat si treaba cu busonul, fumul care iese, este aproape insesizabil.
|
#17
Posted 25 July 2014 - 20:43
fumul e semn clar. totusi majoritatea papa si fara sa scoata fum ca la balamuc. asta e, probabil trebuie segmentata, vezi mai clar abia cand desfaci motorul daca ai probleme si la supape.
pana ai chef de asa ceva, completeaza periodic, te dumiresti si tu ce consum ai... asta e, nu e o tragedie, e un fenomen normal la o masina care are totusi ceva ani. |
#18
Posted 26 July 2014 - 11:12
E normal sa mai consume, insa intre min/max la joja in nici un caz nu sunt 1.5 l ci mult mai putin ( probabil max 0.5 l ). Eu in locul tau as sta linistit si cu un bidon de ulei in portbagaj, ai cumparat o masina care acum face majoratu si e normal sa mai consume/piarda lichide.
Edited by trident, 26 July 2014 - 11:12. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users