Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cartela Cosmote - Optiune reactivata in perioada de gratie

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006
Salut!

Am o cartela Cosmote pe care am activat o optiune de 1 Euro cu minute si SMS-uri in retea. Pana azi aveam 1,87 Euro credit pe ea, acest credit fiind in perioada de gratie. Nu am solicitat dezactivarea optiunii deoarece stiam ca aceasta nu se poate reactiva automat tocmai din cauza faptului ca creditul este blocat, fiind in perioada de gratie. Astazi am fost notificat prin SMS ca optiunea mea s-a reactivat. Intr-adevar, am verificat, s-a retras 1 Euro din credit. Perioada de gratie se aplica si asupra beneficiilor din optiuni, nu numai asupra creditelor, asadar nu pot utiliza minutele si mesajele daca nu reincarc cartela, insa eu nu am aceasta intentie in urmatoarele 30 zile (perioada cat sunt valabile beneficiile din optiune).

1) Este normal sa se retraga credit pentru reactivarea optiunii atata timp cat sunt in perioada de gratie? Eu stiam ca in perioada de gratie creditul este blocat si este inutilizabil, asta fiind valabil pana la urmatoarea reincarcare a cartelei sau pana la expirarea perioadei de gratie, atunci cand cartela este dezactivata si numarul ei este pierdut de titular.
2) Am vreo sansa ca, la solicitarea mea, sa-mi fie retrase beneficiile optiunii (din moment ce nu le pot folosi, cartela fiind in perioada de gratie, eu neavand intentia de a reincarca) si creditul sa revina in contul cartelei?


Multumesc!

#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007
la cosmote se practica metoda asta, optiuni care se reactiveaza desi esti in perioada de gratie si nu poti folosi minutele. asta e, macar luna viitoare nu mai au de unde se servi.

#3
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012
Si eu am patit cu o cartela Cosmote, mi-au reactivat o optiune de 2 euro (tot ceva cu minute si sms in retea) si a doua zi am intrat in perioada de gratie, si nu am mai putut suna. Peste alte 30 de zile mi-au retras alti 2 euro. De atunci nu am mai vrut sa o sa o folosesc, si nici nu o voi mai reincarca prea curand. :(

#4
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006
Inteleg ca si altii sunt "patiti". Daca esti in ultimele zile din perioada de gratie, cum ai zis tu, Venboteam, e una, dar sa fii deja in perioada de gratie si sa iti ia banii din cont, asta deja mi se pare "smecherie"... Ii sun si ii rog sa-mi spuna unde scrie despre chestia asta. Eu stiu ca creditul aflat in perioada de gratie este INUTILIZABIL pana la reincarcare. Daca nu-mi dau niciun raspuns, le fac o sesizare. Fara sa am mari asteptari, dar decat sa nu fac nimic, eu zic ca e mai bine asa. Daca am face cu totii sesizari, cred ca si-ar revizui politica.


LE: Surpriza! Nu pot intra in legatura cu un operator fiindca sunt in perioada de gratie. Se pare ca jegul e gros la Cosmote!

Edited by SuPY, 24 July 2014 - 16:12.


#5
Kyth

Kyth

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,012
  • Înscris: 22.05.2013
Pe thread-ul optiunilor prepay Cosmote poti sa vezi cum s-a luat de gat cu ei Danutz1 pentru ceva similar. Nu i-a lasat pana a iesit ca el. Posted Image

#6
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

View PostKyth, on 24 iulie 2014 - 16:20, said:

Pe thread-ul optiunilor prepay Cosmote poti sa vezi cum s-a luat de gat cu ei Danutz1 pentru ceva similar. Nu i-a lasat pana a iesit ca el. Posted Image
Ai putea, te rog, sa-mi dai si un link catre postarile la care faci referire?

LE: Acum imi dau seama ca daca vroiam dezactivarea extraoptiunii, nu puteam cere asta prin intermediul unui operator deoarece sunt in perioada de gratie. Un mare abuz! Ei zic ca e serviciu gratuit (1234), in realitate trebuie sa incarci cartela (daca esti in perioada de gratie) ca poti intra in legatura cu un operator! NU ESTE gratuit! Nu mai mintiti, Cosmote!

Quote

Relații cu Clienții COSMOTE
1234 / 0766.12.1234  – apel gratuit de la telefonul mobil COSMOTE;
Sursa: https://www.cosmote....rmular-contact/


Minciuna!!! Huoooooo!!!

Edited by SuPY, 24 July 2014 - 16:33.


#7
Kyth

Kyth

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,012
  • Înscris: 22.05.2013
Uite-aici o postare mai recenta de-a lui, trebuie sa ai rabdare sa citesti cu mai multe pagini in urma inceputul.

Pe scurt, ii luasera din credit pentru apeluri catre Romtelecom, nespecificandu-se ca se operase o modificare la optiunea lui.

Pana la urma, si-au cerut si scuze.

A fost si pe baza de ANPC, evident.

#8
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

View PostKyth, on 24 iulie 2014 - 16:33, said:

Uite-aici o postare mai recenta de-a lui, trebuie sa ai rabdare sa citesti cu mai multe pagini in urma inceputul.

Pe scurt, ii luasera din credit pentru apeluri catre Romtelecom, nespecificandu-se ca se operase o modificare la optiunea lui.

Pana la urma, si-au cerut si scuze.

A fost si pe baza de ANPC, evident.
Din ce-mi spui, este o situatie diferita de a mea. Insa daca lucrurile stau astfel, si acela este un abuz.


LE: Am apelat nr. lor 0766.12.1234 de la un post telefonic Romtelecom si, dupa aprox. 20 min. de asteptare, apelul s-a intrerupt. Rusine, Cosmote!

Edited by SuPY, 24 July 2014 - 16:40.


#9
Kyth

Kyth

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,012
  • Înscris: 22.05.2013
Ideea e ca el nu s-a lasat cu una, cu doua si - chiar daca e vorba de sume, in sine, mici - e o chestiune de principiu sa nu accepti smechereli dintr-astea.

CMT-ul face d-astea, nu ca nu s-ar face si la OR si VDF.

#10
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

View PostKyth, on 24 iulie 2014 - 16:39, said:

Ideea e ca el nu s-a lasat cu una, cu doua si - chiar daca e vorba de sume, in sine, mici - e o chestiune de principiu sa nu accepti smechereli dintr-astea.

CMT-ul face d-astea, nu ca nu s-ar face si la OR si VDF.

Nici eu nu ma las. Imi place cum pui problema, sunt de acord cu tine!
Stiu ca si altii fac magarii, dar nu trebuie iertati.

Acum am cerut robotului sa fiu apelat de ei chiar pe nr. meu Cosmote. Robotul mi-a comunicat ca timpul de asteptare este 40 min. Vom vedea!

Sigur ca solicitarea am facut-o de pe un post telefonic Romtelecom. Ca si client Cosmote, NU beneficiezi de suport gratuit, asa cum se spune!

Edited by SuPY, 24 July 2014 - 16:47.


#11
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006
M-a sunat o domnisoara si am discutat cu dumneaei. Am intrebat-o unde scrie faptul ca optiunile se reactiveaza chiar si in perioada de gratie a creditului. Mi-a zis ca acest aspect este mentionat in manualul cartelei, manual de care nu dispun deoarece aceasta cartela a fost initial un abonament Cosmote, ulterior a fost migrata la serviciul PrePay. Domnisoara a afirmat ca pot solicita in mod gratuit acest manual de la orice magazin Cosmote si de la orice dealer Cosmote. Voi face acest lucru de la un dealer Cosmote deoarece nu-mi este accesibil niciun magazin Cosmote.

Privitor la faptul ca nu pot intra in legatura cu un operator decat daca imi reincarc cartela (deci NU gratuit), s-a balbait mult. In prima faza, a afirmat ca, intre perioada activa a creditului si cea de gratie, mai exista o perioada de 3 luni, pe care n-a definit-o. Apoi s-a corectat, cerandu-si scuze, afirmand ca, intr-adevar, dupa perioada activa a creditului, urmeaza imediat perioada de gratie, lucru sustinut si de mine. A facut comparatii intre un abonament si serviciul PrePay, comparatii care, consider eu, nu-si au rostul, din moment ce sunt 2 servicii diferite, cu termeni si conditii diferite.

In final, a sustinut faptul ca serviciul clienti este un serviciu gratuit, in acelasi timp afirmand ca trebuie sa incarc 1 Euro ca sa folosesc acest serviciu. Nu vreau sa jignesc, dar sa zicem ca este neinformata si are lipsa de logica.

Care sunt modalitatile de a adresa o sesizare catre Cosmote? Multumesc!

Edited by SuPY, 24 July 2014 - 18:04.


#12
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Mai stai la discutii cu Cosmote? Direct ANPC.

#13
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

View Postbiogood, on 25 iulie 2014 - 04:32, said:

Mai stai la discutii cu Cosmote? Direct ANPC.
Pai la sesizarea catre ANPC anexez punctul lor de vedere oficial, pe care mi-l vor oferi in scris, in urma unor sesizari. ;)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate