Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Intrebare anvelope
Last Updated: Sep 01 2014 13:26, Started by
Raiden
, Jul 23 2014 16:30
·
0
#1
Posted 23 July 2014 - 16:30
Am si eu o intrebare, o anvelopa care a avut deja pana mai am siguranta sa o folosesc pe masina? Si mai ales pe roata din fata? Din patru cauciucuri la doua am avut pana, remediate la vulcanizare. Sau ar trebui sa cumpar doua anvelope noi ca sa nu am probleme? Am facut cam 50000 de km cu ele, ca sa va dati seama cat de cat de gradul de uzura.
|
#2
Posted 23 July 2014 - 16:40
Pai la 50000 cam sunt la sfarsitul vietii oricum. Normal, mai depinde de marca, de cum ai mers cu ele, dar eu tot nu cred ca te vor mai duce mult in siguranta.
Edited by gigiipse, 23 July 2014 - 16:41. |
#3
Posted 23 July 2014 - 16:41
pana nu inseamna ca iti explodeaza cauciucu. daca a fost facuta corect mergi fara probleme.daca nu, se vor dezumfla in timp. La 50k km ar cam trebui schimbate toate 4.
|
#4
Posted 23 July 2014 - 16:45
Io mi-as face griji pt rulaju' ala, nu pt c-au avut pana.
|
#5
Posted 23 July 2014 - 17:06
Anvelopele sunt Continental, nu le-am fortat mai deloc, le-am luat de noi odata cu masina, am o benzinara puturoasa cu motor de 1.2. Din raspunsurile voastre inteleg ca s-au cam apropiat de sfarsitul vietii
|
#6
Posted 23 July 2014 - 17:58
Raiden, on 23 iulie 2014 - 17:06, said:
Din raspunsurile voastre inteleg ca s-au cam apropiat de sfarsitul vietii Noi nu putem vedea stare lor . Au semne vizibile de uzura ? Te uiti la umflatura aflata intre liniile care strabat cauciucul , daca sunt la nivel inseamna ca are mai putin 1,6 mm de ''carne'' deci nu mai sunt in regula . Atasez o poza sa-ti faci o impresie ! Uite si un link : http://www.michelin....himb-anvelopele Spor la citit ! Attached FilesEdited by beku111, 23 July 2014 - 18:01. |
#7
Posted 23 July 2014 - 19:12
nu numai uzura caii de rulare trebuie luata in seama
anvelopele imbatranesc, cauciucul devine casant si risti sa crape pe lateral, chiar daca calea de rulare e inca buna si daca se intampla la viteza mare, nu e bine deloc la 50k km ar fi cazul sa le schimbi, indiferent cum arata |
#8
Posted 23 July 2014 - 19:39
Goodyear recomanda, parca, sa schimbi anvelopele la 5 ani (mai devreme doar daca se uzeaza).
o pana reparata corect (fie cu petec, fie cu snur - in functie de problema) nu afecteaza semnificativ performantele anvelopei si nici siguranta utilizarii ei. |
#9
Posted 23 July 2014 - 20:09
Multumesc pentru raspunsuri, maine ma uit sa vad si diferenta aia din poza pusa de beku111, din cate imi amintesc calea de rulare arata bine, dupa cum am spus nu am fortat cine stie ce cauciucurile. Daca treaba e buna mai trag de ele vara asta si la primavara urmatoare bag altele noi direct, daca nu, cumpar acum rapid doua noi ca atat imi permit momentan. Seara placuta tuturor.
|
#10
Posted 23 July 2014 - 22:39
E ok, de mers mergi cat are rizuri suficient de adanci, depinde de stilul de mers si de franat.
|
|
#11
Posted 25 July 2014 - 19:31
Cum a zis si aeon , sa nu fie coapte ! Dar fiind marca buna nu prea cred ............
|
#12
Posted 26 July 2014 - 12:32
M-am uitat mai bine la ele si mai am mult pana sa ajung la semnele alea, mai merg fara probleme pana la anul. Oricum am pus anvelopele la care am avut pana, pe spate, mai mult pentru confortul meu psihic. Michelin se pare ca recomanda monitorizarea anuala a lor dupa ce fac 50000km, nu schimbarea. Ale mele zic eu ca arata foarte bine.
|
#13
Posted 28 July 2014 - 12:59
eu am avut niste pirelli vechi de mai bine de 7 ani, cu cale de rulare inca buna
pana vara trecuta cand abia am parcat, inca eram in masina cand s-a auzit poc si masina " a cazut" de un colt pur si simplu o anvelopa din spate a crapat pe lateral, pe interior, facuse o despicatura de cel putin 10 cm la un studiu mai atent am remarcat ca toate 4 anvelopele erau pline de fisuri (nu foarte adanci) pe laterale si probabil se unisera doua din ele intr-una mare care a cedat .. daca se intampla sa pocneasca in mers la 130km/h ?? le-am schimbat pe toate 4 in urmatoarele doua zile, nu am mai asteptat sa imi faca figuri inca una |
#14
Posted 29 July 2014 - 16:38
Depinde si de masina . Eu am Continetal pe Matiz , coapte de iti este frica sa stai langa ele (cele originale 2005 ) care inca mai au carne si nu-mi vine sa le dau jos . Nu sar de suta si sper sa tina
|
#15
Posted 30 July 2014 - 08:34
beku111, on 29 iulie 2014 - 16:38, said:
Depinde si de masina . Eu am Continetal pe Matiz , coapte de iti este frica sa stai langa ele (cele originale 2005 ) care inca mai au carne si nu-mi vine sa le dau jos . Nu sar de suta si sper sa tina [ http://1.1.1.1/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/worthy.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Risti. Anvelopele alea nu mai au pic de aderenta cu toata carnea lor. Pe langa asta risca sa explodeze oricand. Mai rau e ca in felul asta esti un pericol pentru altii. Ce faci daca iti pune unu frana brusc in fata sau iti sare un copil pe drum? |
|
#16
Posted 30 July 2014 - 19:41
gigiipse, on 30 iulie 2014 - 08:34, said: Risti. Anvelopele alea nu mai au pic de aderenta cu toata carnea lor. Pe langa asta risca sa explodeze oricand. Mai rau e ca in felul asta esti un pericol pentru altii. Ce faci daca iti pune unu frana brusc in fata sau iti sare un copil pe drum? Nu poti sa-mi spui ca nu ma opresc ! Sunt mai proaste dar nu de ''nemers'' pe drum |
#17
Posted 31 July 2014 - 08:52
Te opresti, dar nu in distanta in care te-ai opri cu niste cauciucuri bune, Un cauciuc de 8-9 ani nu mai are elasticitatea necesara asigurarii aderentei. Pe masura ce gumele sa intaresc pierd din aderenta. Nu total, dar deja la varsta asta nu mai prezinta nici o siguranta. Aderenta este grav afectata si risti o explozie a cauciucurilor chiar si la viteze mici.
|
#18
Posted 30 August 2014 - 23:01
La cate anvelope tubeless am avut, inclusiv una care tot asa, s-a sfasiat pe lateral de batrana (in semafor la Crangasi), procesul de dezumflare in caz de pana a fost lent, nicicum prin explozie.
Tubeless-urile nu fac explozie, cele cu camera da. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users