Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitionare masina tanar
Last Updated: Aug 22 2014 18:11, Started by
mihaicosta
, Jul 22 2014 12:39
·
0
#1
Posted 22 July 2014 - 12:39
Buna ziua,
Ma numesc Mihail si va transmit salutari tuturor celor de pe softpedia.com Cum orice masina are o poveste, a mea este cam asa: Locuiesc in Craiova, am 22 de ani, lucrez in domeniul GSM si doresc sa imi cumpar o masina second hand. In precedent am folosit masina/masinile parintilor (un golf 4 1.4 benzina,ford focus mk1 1.8 TDdi,mercedes e 240 2.4 benzina). Hatchback-uri ieftine. Nu am o parere fixa pe marca/motor/caroserie (taica-miu a avut 13 din diferite clase), dar se va contura spre sfarsitul post-ului. Mentionez ca stiu sa verific cat de cat o masina second hand si voi avea un prieten foarte bun mecanic alaturi. Unde voi folosi masina? -Foarte rar in oras (lucrez foarte aproape (5 minute), prietena mea la fel (2 min)) mai mult afara orasului. Cati km anuali? - o data pe saptamana la supermarket, doua -trei drumuri de 120 km lunar, un concediu o plimbare. As zice sub 10.000 km Suma disponibila pt auto? -2.000 euro max. Ce vreau de la masina? -Confort pentru deplasarile extraurbane,spatiu bagaje (si bancheta din spate e buna ) ,consum acceptabil, dotari medii.(vom reveni) Ce varianta constructiva? -Berlina sau hatchback. Atat Ce reiese din cele de mai sus? -Autoturism pe benzina pentru km putini => intretinere ieftina comparativ cu diesel , geamuri electrice,aer conditionat/clima, computer bord, poate scaune incalzite, (nu ma intereseaza cu piele sau fara, trapa sau navigatie), tip berlina/limuzina. Din punctul meu de vedere, o masina second hand se ia cu risc si mi-l asum si veti vedea de ce apelez la sfaturile voastre. Dupa 2 saptamani de urmarit forumul softpedia, forumurile fanclub, site-urile cu anunturi auto am ajuns la urmatoarele posibiliati: (ordine crescatoare pretului de achizitie, desi sunt apropiate) Audi A6 b4(1999-2003) 1,8T benzina -confort -spatioasa -dotari cat cuprinde -consum maricel -revizie ok Audi A6 b4 2.5 Tdi -consum mai bun decat 1.8 T (la viteze mari in afara orasului dar si in oras) -cuplu bun la drum lung -revizie scumpa -motor cu probleme la axele cu came Audi A4 b4- nu incape discutie (e urat,punct) VW pasat - scump de intretinut Ford Mondeo mk3 1.8 benzina - dotari : ac, geamuri -aspect modern -consum mare -piese ieftine Ford Mondeo mk3 2.0 TDCi -consum foarte bun - pretentioasa la injectoare/pompa Volkswagen Bora 1,6 benzina -fiabilitate - consum bun -dotari: ac, geamuri, poate scaune incalzite -cost achizitie redus -intretinere foarte ieftina comparativ cu restul vw bora 1,9 tdi - de preferat la drum lung - cost achizitie mare - intretinere mai scumpa BMW 318/320 1.8/2.0 benzina - cost mare de achizitie - consum mare -intretinere scumpa -piesele si in dezmembrari sunt scumpe Am ales masinile astea pentru ca sunt suficient de comune incat piesele se gasesc in dezmembrari si sunt oarecum masini care nu au defecte majore. Poate ma intind mai mult decat imi e patura, dar eu zic ca ma descurc. Nu sunt vreun smecheras care isi ia masina din clasa premium sa se dea mare. Eu o vreau pentru confort la drum lung. Punct. Prefer sa consume un Audi 9-10 in oras decat un Logan de 1.4 (poate exagerez dar intelegeti unde bat). Merg rar cu masina dar atunci vreau sa merg confortabil. Sunt constient ca toate au 12-14 ani, dar nu vreau sa imi iau logan 1,5 diesel sau alte nebunii, orice masina poate sa pice daca nu e exploatata corect si nu are ulei schimbat la timp.. Prefer sa am grija de o masina care imi place si care isi merta banii. Referitor la asigurare/impozit am prieten care inmatriculeaza romania/bulgaria, nu imi ia comision si o sa ma descurc, depinde de ce masina o sa iau o sa ma gandesc la varianta cea mai ieftina. Va salut cu respect, va multumesc pentru atentie si astept cele mai sincere pareri, as prefera din experienta dvs proprie, nu doar din auzite. |
#3
Posted 22 July 2014 - 12:49
Alea nu sunt masini de tanar... Probabil toate isi merita banii daca vrei sa le tii, dar daca vrei sa le folosesti, sa le repari - pentru ca sigur au probleme sau o sa apara, nu o sa mai fie atat ok.
Suma aia de maxim 2000E nu e de ajuns nici daca ai alege ceva gen Focus/Astra, incat sa iei masini bune. |
#5
Posted 22 July 2014 - 12:56
Quote Suma disponibila pt auto? -2.000 euro max. altul rupt de realitate..., vine cu 2000 eur si apoi cu a6, 2.5l, a4.. pai ajunge curand sa coste combustibilul mai mult decat masina ori a gresit bugetul, ori vroia sa spuna matiz, Logan, corsa Edited by aeon, 22 July 2014 - 12:56. |
#6
Posted 22 July 2014 - 13:01
multumesc pt raspunsurile prompte. ce masini ati recomanda voi? sunt sigur ca vor aparea probleme la toate. Eu trebuie doar sa ma hotarasc unde ma arunc, ori ca imi iau astra ori ca imi iau Bora tot poate sa pice ceva, la astra doar ii mai ieftin. dar nu e ce vreau eu.
de ce a3 ? aeon, on 22 iulie 2014 - 12:56, said:
altul rupt de realitate..., vine cu 2000 eur si apoi cu a6, 2.5l, a4.. pai ajunge curand sa coste combustibilul mai mult decat masina ori a gresit bugetul, ori vroia sa spuna matiz, Logan, corsa salut. de ce sa imi iau corsa din 2005 cu 2000 de euro cand nu am nevoie de asta. am specificat, fac putini km pe an. Eu am dat niste exemple de masini ieftine la achizitie. acum pareri sunt multe, vreau sa le aud pe toate. multumesc |
#7
Posted 22 July 2014 - 13:09
http://www.autovit.r...-C33939134.html
Uite un Focus din 2002 si cu dotarile mentionate de tine..dar mai scoti din buzunar 200 euro pt taxa de mediu. Edited by rupart, 22 July 2014 - 13:10. |
#9
Posted 22 July 2014 - 13:20
repet, imi trebuie masina mare, o folosesc la drum lung, clasa mica, nu e ce imi trebuie. preturile de pe autovit sunt preturi umflate de samsari. Ford focus 1.6 Benzina Ghia am luat acum 2 ani cu 1300 euro inmatriculat bulgaria. Dupa test drive am gasit 1 singur defect, o bucsa brat spate . Este o optiune buna dar nu clasa mica. Renault megane? pret achizitie mic, piese scumpe. Aftermarket tot scump. Macar cea diesel are consum mic. Salut, multumesc, astept in continuare pareri.
|
#10
Posted 22 July 2014 - 13:22
A3 pt ca ai sanse mai bune sa gasesti una in mintile ei, in bugetul tau. Chiar si asa ar fi o provocare.
Pt ca are costuri mai mici de intretinere decat A6. Logic, din moment ce fac parte din clase diferite. Pt ca nu este o masina clasa mini. Sincer in bugetul tau cele mai bune sanse le ai cu un Megane 1 ph2. Edited by vladdy99, 22 July 2014 - 13:24. |
|
#11
Posted 22 July 2014 - 13:45
mihaicosta, on 22 iulie 2014 - 13:20, said:
repet, imi trebuie masina mare, o folosesc la drum lung, clasa mica, nu e ce imi trebuie. preturile de pe autovit sunt preturi umflate de samsari. Ford focus 1.6 Benzina Ghia am luat acum 2 ani cu 1300 euro inmatriculat bulgaria. Dupa test drive am gasit 1 singur defect, o bucsa brat spate . Este o optiune buna dar nu clasa mica. Renault megane? pret achizitie mic, piese scumpe. Aftermarket tot scump. Macar cea diesel are consum mic. Salut, multumesc, astept in continuare pareri. |
#12
Posted 22 July 2014 - 13:54
#13
Posted 22 July 2014 - 14:00
Audi A6, motor pe benzina, minim 2 litri.
N-are ce sa pice la ea, doar e Audi, deci nu-ti fa probleme. Consumul o sa fie probabil 10 la suta. Deci stai linistit, intr-un an, la 6 lei / litru, vei da pe benzina exaaact...1300-1400 Euro. Daca ti se pare o afacere buna sa dai pe benzina pe un an (la un rulaj mic) cam cat dai pe masina, e ok. Daca pui si ceva revizie si 1-2 consumabile gen lichid de parbriz, un bec acolo...mai bine iti iei 2 A6-uri d-astea si ai mereu unul de rezerva. De fapt nu. Mai simplu. Sa zicem ca ai 6.000 Euro disponibili pentru masina in urmatorii 2 ani. Ai variantele: - iei o masina cu 2000 si mai bagi in fiecare an cate 2000 pe benzina (mergi 10.000 km / an) - iei doua masini (de ex. un Audi d-asta si un BMW) fiecare cu 2000 si de restul bagi cate 1000 Euro pe an in benzina, deci tre sa te limitezi la 5000 km / an, dar macar stii ca ai 2 masini premium in curte si daca pica ceva la una, ai alta de rezerva. Stiu ca asta ai vrut sa auzi, deci nu-i asculta pe toti ofticosii de mai sus care-ti zic de Logan, corsa si altele. Tu ia-ti ceva premium cu 2.000 Euro si in 2 ani da mai mult pe benzina . Totusi mi-a placut o remarca a ta care m-a facut curios: la Audi ti se pare ok intretinerea, dar la Passat e scumpa. Ai putea sa explici cum se face ca marca premium a grupului VAG (adica Audi) e mai ieftina la intretinere decat cea populara (VW)? |
#15
Posted 22 July 2014 - 14:08
|
#16
Posted 22 July 2014 - 14:11
am vazut eu ieri un Ford ka la 2000 in valcea, intr-un parc auto, numa 11 mii km, condusa de o femeie 1 an de zile, ca restu anilor a stat in Jarmania. Da la spate o picnise rugina, cred ca babei i-a scapat sticla de coca cola pe spate de-a ruginit.
Edited by xkos, 22 July 2014 - 14:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users