Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
cumparare masina inmatriculata Ro vs cumparare masina adusa din Germania
Last Updated: Jul 25 2014 18:14, Started by
sergiu8606
, Jul 22 2014 09:47
·
0
#1
Posted 22 July 2014 - 09:47
salut. am si eu o dilema: care varianta considerati ca e mai ok? sa achizitionez o masina deja inmatriculata in Romania sau sa iau una adusa recent din Germania?
|
#3
Posted 22 July 2014 - 09:52
pentru inceput vreau sa dau undeva la 2000 si ceva de euro. mai mult de oras insa din cand in cand si cate o iesire. si sa fie pe benzina. m-am orientat catre un VW golf 3 sau 4
Am pus aceasta intrebare deoarece ma gandesc ca daca achizitionez o masina deja inmatriculata mai scutesc din cheltuieli insa pot risca ca taxa de mediu sa nu fie achitata si sa trebuiasca sa o achit eu... Edited by sergiu8606, 22 July 2014 - 09:55. |
#4
Posted 22 July 2014 - 09:59
Golf 3, lol. Ia un Golf 4 recent adus si nu umbla cu tomberoanele vandute pe la noi, distruse prin gropi, strambe pe toate partile si reparate in spatele blocului.
|
#5
Posted 22 July 2014 - 10:16
Recomand o masina adusa de maxim un an si inmatriculata , dar proprietarul sa aiba adeverinta ANAF ca nu a recuperat taxa. La un Golf 4 cu Euro 4 taxa nu trece de 350 Euro, deci poti cumpara si unul adus din Germania.
|
#6
Posted 22 July 2014 - 10:18
Si eu zic la fel, mai bine de dincolo , daca ai ochi bun vezi care sunt tzepe si care merita. Acum aia 2000 euro sunt si pentru inmatriculare sau numai pentru masina pentru ca la un Golf 4 te mai duce prima inmatriculare cu cateva sute in sus. Ca exemplu de masina second , am luat Pegeout 307 1.6 16v, full din 2002 - E3 cu 2200 euro si cu taxa+asigurari hartogarii am iesit la 3100 cu totul
|
#7
Posted 22 July 2014 - 10:32
bine aia 2000 si ceva sunt doar pentru masina. am 3500 euro cu totul
|
#8
Posted 22 July 2014 - 11:37
Eu zic sa iei una adusa din Germania si o inmatriculezi tu.
|
#9
Posted 22 July 2014 - 11:44
relu17, on 22 iulie 2014 - 10:16, said:
Recomand o masina adusa de maxim un an si inmatriculata , dar proprietarul sa aiba adeverinta ANAF ca nu a recuperat taxa. La un Golf 4 cu Euro 4 taxa nu trece de 350 Euro, deci poti cumpara si unul adus din Germania. Unde-i logica cand cumperi o masina, o inmatriculezi si o vinzi dupa maxim 1 an? O iei s-o vinzi? O iei s-o forjezi si s-o vinzi? O iei si iti dai seama ca e distrusa apoi o vinzi? Ai facut accident cu ea si acum ti-e frica sa mai umbli cu ea? |
#10
Posted 22 July 2014 - 12:04
Unii schimba masinile ca pe ciorapi, fara sa fie samsari 100%, doar ca se descurca, iau ce prind mult sub pretul pietei (nu stau ca vor neaparat berlina sau marca cutare sau orice altceva, doar sa fie chilipir - vreau sa zic chilipir real nu aparent) dupa care o vind fara sa piarda foarte mult cind gasesc alt chilipir un pic mai scump.
Insa problemele cu cele aduse ca sa fie vindute sint majore. Oricum km sint dati inapoi aia clar (si nu, nu poti sa-ti dai seama dupa pedale, praguri si alte timpenii, un Golf 3 de nu stiu citi ani rulat afara arata la fel si la 80 000 si la 240 000 km). Dar in plus sint si masini ciocanite bine luate pe nimic si reparate in Romania, sint si masini la care au mai fost luate din piese (si sint piese de care nu poti sa te prinzi usor, gen airbaguri), etc, etc. Treaba nu e simpla. |
|
#11
Posted 22 July 2014 - 12:49
Un meserias adevarat cu experienta vede cam toate problemele majore la o masina. Un motor prost suna aiurea si scoate fum, o cutie proasta agata, o caroserie bubuita serios se vede de la o posta. Mai pui o diagnoza computerizata sa te asiguri ca n-are becuri lipsa in bord si aia e.
Daca in loc de meserias te duci cu sotia care iti spune s-o iei pe aia ca-i ei ii place rosie ... |
#12
Posted 22 July 2014 - 12:53
#13
Posted 22 July 2014 - 13:58
"Pentru un Golf 4 iti trebuie cel putin 4000 de euro. Tot ce e sub, sunt numai cazane".
Gasesti Golf in bugetul tau, dar neinmatriculat. Mai bine cauti una in tara (pe forumuri cel mai bine). |
#14
Posted 22 July 2014 - 14:00
#15
Posted 22 July 2014 - 15:22
Mai lasati-l in jale de Golf, ca e totusi o masina de acum minim 10 ani. La 5000 de euro iei deja compacte din 2008 - 2010, unele chiar diesel. Si trebuie sa fii naiv sa crezi ca un Golf din 2003 are mai putini km decat un Foucs de flota din 2010.
|
|
#16
Posted 25 July 2014 - 17:56
In cazul de fata clar una recent adusa,insa numai dupa o verificare temeinica. Nu m-as incurca cu tomberoane cu 3-4 prop pe CI+1 in De,,care cel mai probabil a fost adusa tot de un samsar si nu te incurca cu masini inmatriculate vandute de samsari,sunt pacatoase rau.
Terminati cu golf IV la 4000e,poate doar un 1.9tdi euro4,dotat, cu taxa nerecuperata, din 2005-2006 sa merita atat daca are sub 150k km dovedibili si este impecabila tehnic si estetic. Edited by ionutMembruAnonimut, 25 July 2014 - 17:57. |
#17
Posted 25 July 2014 - 18:14
Ia una din tara cu taxa platita si sa te incadrezi in suma cea mare.
Edited by Quantum, 25 July 2014 - 18:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users