Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
FACTURA DIGI-RCS
Last Updated: Aug 12 2014 19:43, Started by
Diabolik
, Jul 21 2014 14:22
·
0
#1
Posted 21 July 2014 - 14:22
Propun a se pune aici problemele cu facturile emise.
Sa nu incurcam alte topicuri. Ar fi usor si pentru Digi_helper sa urmareasca iar cei care au probleme pot gasi raspunsul aici. |
#2
Posted 21 July 2014 - 14:24
mie mi se pare destul de bun topicul asta http://forum.softped...-echipamentele/
1 topic general e mai usor de urmarit decat 10 foarte specifice |
#3
Posted 21 July 2014 - 15:20
Majoritatea solicitarilor de acest gen ajung la mine prin mesaje private si va incurajez sa procedati in continuare la fel fiindca anumite date de pe factura sunt confidentiale. Majoritatea situatiilor sunt particularitati si nu se aplica la modul general.
Desigur, veti proceda cum considerati de cuviinta. Multumesc |
#4
Posted 21 July 2014 - 15:27
DIGI_Helper, on 21 iulie 2014 - 15:20, said:
Majoritatea solicitarilor de acest gen ajung la mine prin mesaje private si va incurajez sa procedati in continuare la fel fiindca anumite date de pe factura sunt confidentiale. Majoritatea situatiilor sunt particularitati si nu se aplica la modul general. Desigur, veti proceda cum considerati de cuviinta. Multumesc topicul era strict legat pt facturi...toate topicele sunt pline de probleme cu facturi.. si plus iti este mai usor sa urmaresti si tu |
#5
Posted 21 July 2014 - 15:29
Probleme reale cu facturile sunt foarte putine cazuri. Majoritatea, nu inteleg taxarea cu luna in curs si cea normala
|
#6
Posted 21 July 2014 - 16:23
mai oameni buni dar de ce va e voua lene sa sunati la relatii cu clientii sa va rezolvati problemele de orice fel???... cei care le aveti...
nu vi se pare mai normal si mai firesc asa??? de ce vi se pare voua o solutie buna sa veniti sa plangeti si sa va vaitati pe forum pentru fiecare fleac sau aberatie??? nu cumva aia de la relatii cu clientii pe care-i platiti voi din buzunarul vostru sunt cei mai in masura sa va lamureasca??? |
#7
Posted 21 July 2014 - 16:44
Teoretic este cum spui tu,practic situatia este alta. La RC daca suni cu o problema de 10 ori vei primi cel putin 4-5 raspunsuri diferite la problema ta..si am zis 4-5 asa...ca sa fiu gentil. Aici pe softpedia am observat si cred ca nu sunt singurul ca digi_helper este ceva mai informat si la curent cu ce se intzmpla in rds si de cele mai multe ori rezolva pozitiv doleantele userilor,asta cand probabil nu se loveste de vreun cap patrat in interiorul rds.
|
#8
Posted 21 July 2014 - 16:47
Nero-d, on 21 iulie 2014 - 16:23, said:
mai oameni buni dar de ce va e voua lene sa sunati la relatii cu clientii sa va rezolvati problemele de orice fel???... cei care le aveti... nu vi se pare mai normal si mai firesc asa??? de ce vi se pare voua o solutie buna sa veniti sa plangeti si sa va vaitati pe forum pentru fiecare fleac sau aberatie??? nu cumva aia de la relatii cu clientii pe care-i platiti voi din buzunarul vostru sunt cei mai in masura sa va lamureasca??? uneori primesti raspuns mai rapid pe forum. ex: cazurile cand cineva contracteaza un serviciu nou si crede ca a tras teapa pentru ca prima factura costul este aproape dublu (se factureaza luna curenta si urmatoarea, cu data scadentei la sfarsitul urmatoarei luni) Edited by danzi23, 21 July 2014 - 16:47. |
#9
Posted 21 July 2014 - 17:45
Nero-d, ai dreptate si nu prea
Uneori sunt cazuri in care e nevoie de o explicatie mai detaliata, nu-mi vine acum in minte, dar si eu am avut uneori nelamuriri. Eu insa am preferat sa fac sesizare online, fara a scrie pe forum sau sa stau la cozile de la ghisee, care trebuie sa recunoastem ca e o problema permanenta. Ori poate sunt persoane care nu considera ca datele problemei sunt private si nu sunt deranjate de discutiile publice legate de problemele lor. Ori poate ei, clienti ce se considera inselati si din dorinta de a scoate in evidenta anumite situatii nedorite, publica problema pe forum. Oricum, suntem oameni liberi si atata timp cat problemele sunt expuse corect, fara injurii sau tendentioase, nu vad nici o problema. Edited by Ciubex, 21 July 2014 - 17:49. |
#10
Posted 21 July 2014 - 18:20
pai nu cumva vi se pare ca parerile impartite despre orice de pe forum sunt fix nimic? si ca singura parere avizata si singurul punct de vedere oficial e la RC???
ma gandesc ca cu digi aveti voi contract... nu cu softpedia... |
|
#11
Posted 22 July 2014 - 13:33
Eu zic că topicul ăsta are șanse să fie util dacă cel ce l-a deschis își editează prima postare cu informațiile despre facturare pe care le-a pus Digi_Helper recent pe un alt topic (nu mai știu exact care, dar zilele astea).
Sunt o groază de oameni care nu cunosc și nici nu vor să înțeleagă sistemul de facturare al RDS dar pot repede să vină pe forum să strige Țeapă din toți rărunchii. Ei ar putea astfel fi îndreptați spre primul post din acest topic, și poate așa nu ar mai polua toată aria. |
#12
Posted 22 July 2014 - 13:43
dekaru, on 22 iulie 2014 - 13:33, said:
Eu zic că topicul ăsta are șanse să fie util dacă cel ce l-a deschis își editează prima postare cu informațiile despre facturare pe care le-a pus Digi_Helper recent pe un alt topic (nu mai știu exact care, dar zilele astea). Sunt o groază de oameni care nu cunosc şi nici nu vor să înțeleagă sistemul de facturare al RDS dar pot repede să vină pe forum să strige Țeapă din toţi rărunchii. Ei ar putea astfel fi îndreptaţi spre primul post din acest topic, şi poate așa nu ar mai polua toată aria. sutn client vechi si am inteles sistemul de facturare rds. am deschis pentru cei care nu inteleg si vor sa ceara informatii suplimentare. poate ca ar trebui sa pun doar ca sunt nemultumit cu ultima zi scadenta. ca era ok ca fiind ultima zi calendaristica nu lucratoare. atat:) |
#13
Posted 23 July 2014 - 17:04
Am o intrebare...aveti idee cat a fost pretul per Mb in luna iunie?
Am fost plecat in Germania pe roaming international, si la 145.25 MB am fost facturat cu suma de 23.24 euro. |
#14
Posted 23 July 2014 - 17:33
16 centi a fost pana in luna iunie (inclusiv).
In concluzie, ai fost tarifat corect. http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=278 |
#17
Posted 23 July 2014 - 19:20
Nero-d, on 21 iulie 2014 - 16:23, said:
mai oameni buni dar de ce va e voua lene sa sunati la relatii cu clientii sa va rezolvati problemele de orice fel???... cei care le aveti... nu vi se pare mai normal si mai firesc asa??? de ce vi se pare voua o solutie buna sa veniti sa plangeti si sa va vaitati pe forum pentru fiecare fleac sau aberatie??? nu cumva aia de la relatii cu clientii pe care-i platiti voi din buzunarul vostru sunt cei mai in masura sa va lamureasca??? Si uneori, cand apare ceva care e enervant la Digi, e placut sa le faci putina publicitate pe forum. |
#18
Posted 12 August 2014 - 16:24
O intrebare: de cand am reinnoit abonamentul la internet (upgrade februarie 2014) si la CATV (digital+HBO Maxpack din aprilie 2014), pe factura emisa imi apare in fiecare luna la pozitia nr. 3 "Servicii telefonie -August 2014 (de ex.) - Ab. Telefonie, mentenanta, servicii accesorii si asociate cf. 8019XXXXXX din 31.01.2014 cu valoare ZERO. Avand in vedere faptul ca serviciile de telefonie fixa apar distinct la pozitia nr. 4 de pe factura lunara, in baza contractului vechi (incheiat in februarie 2008 cu RCS-RDS) -e vorba de abonamentul cu mentenanta lunara de 5 lei ("- Ab. Telefonie Fixa, mentenanta, servicii accesorii si asociate cf. 7019XXXXXXX din 27.02.2008"), nu inteleg de ce in sistem cand mi se emite factura lunara, apare acea pozitie nr. 3 cu valoare 0? Se poate remedia chestiunea aceasta? Nu ca m-ar deranja, dar chiar nu isi are rostul, pentru ca o data cu reinnoirea prin upgrade a abonamentului de internet in baza contractului din ianuarie 2014, serviciile de telefonie fixa au ramas pe vechiul abonament in vigoare la data incheierii contractului vechi, din februarie 2008.
Atasez factura pt exemplificare. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users