Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Lucrari 3DS Max
Last Updated: Apr 18 2015 18:37, Started by
viosat
, Jul 18 2014 17:10
·
0
#1
Posted 18 July 2014 - 17:10
Buna seara ! In primul rand vreau sa-i salut pe toti utilizatorii acestei arii a forumului, nu am mai postat pana acum in aceasta sectiune, sunt incepator in 3DS Max si pentru inceput vreau sa postez doua lucrari realizate in 3DS Max, randate cu vray, si photoshopate un pic. Astept parerile voastre, multumesc!
Attached Files |
#5
Posted 18 July 2014 - 18:18
Nu am facut doar casa, am facut si decorul, copacii i-am facut cu ATree3D, si i-am multiplicat cu Itoo Forest Pack, la fel am multiplicat si iarba, si florile.
|
#6
Posted 19 July 2014 - 13:06
Pentru primul render, arata ok, dar e prea curat, ar fi trebui sa-i adaugi un mic deepth of field, ceva dirt pe ici pe colo, depinde acuma si care a fost obiectul tau, sa o faci sa arate CG sau realista, oricum arata bine.Pentru cel de-al doilea render, mobila nu are deloc reflexie in ea, nici masa din mijloc, arata foarte flat, parchetul arata foarte ok, are un vibe placut.
Pentru un incepator arata foarte foarte bine, felicitari! |
#7
Posted 19 July 2014 - 16:38
Multumesc tuturor celor care au comentat, primul render asa am vrut sa arate, curat, sa semene cu o reclama de catalog, iar la cel de al doilea am vazut ca textura mobilei nu are niciun fel de reflexie doar dupa renderul final, pe care nu l-am mai refacut deoarece dureaza prea mult.
|
#8
Posted 20 July 2014 - 11:17
Ce inseamna dureaza prea mult ? Incearca sa-ti optimizezi scena si setarile de la vray, astfel incat sa nu mai dureze asa mult.
|
#9
Posted 20 July 2014 - 12:32
Randarea a durat in jur de 28 de ore, datorita faptului ca lumina patrundea in camera doar prin fereastra, a trebuit sa ridic un pic setarile deoarece in locurile mai intunecoase aparea mult "noise'' in renderul final, ai dreptate o sa incerc sa optimizez scena si setarile sa vedem ce iese, cum vi se pare timpul de 28 de ore pentru scena asta?
|
#10
Posted 24 July 2014 - 21:03
28 de ore ? Este enorm de mult, pentru noise nu ai nevoie sa cresti setarile, ci trebuie sa balansez subdiviziunile materialelor cu DMC sampler-ul din setarile vray, astfel obtii timpi de render mult mai decent, mai ales pentru o simpla camera.Noise in general apare pe materiale mai putin reflexize sau in locurile unde nu ajunge lumina, sau unde lumina ajunge mai greu, in cazul asta, cresi subdiviziunile de la lumini si eventual daca folosesti GI, creste subdiviziunile de la GI, crescand subdiviziunile din materiale, AA-ul n-o sa mai aiba asa mult de gandit, pentru ca toata treaba o fac materialele.In general timpi de randare cresc daca ai geometrie foarte multa in scena cu turbo smooth pe ele (ceea ce nu se aplica in cazul tau) si din cauza materialelelor mai complexe, dar este destul de mult de discutat pe tema asta, ar fi bine sa te documentezi in legatura cu setarile de la vray.
|
|
#11
Posted 25 July 2014 - 20:26
Multumesc pentru solutii, o sa incerc sa randez din nou (dupa o mica documentare).
|
#12
Posted 18 February 2015 - 18:18
Salutare, am postat aici: http://viosat.deviantart.com/gallery/ cateva din lucrarile pe care le-am facut in ultimul timp.
Edited by viosat, 18 February 2015 - 18:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users