Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Lucrari 3DS Max

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
viosat

viosat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 22.03.2007
Buna seara ! In primul rand vreau sa-i salut pe toti utilizatorii acestei arii a forumului, nu am mai postat pana acum in aceasta sectiune, sunt incepator in 3DS Max si pentru inceput vreau sa postez doua lucrari realizate in 3DS Max, randate cu vray, si photoshopate un pic. Astept parerile voastre, multumesc!

Attached Files



#2
960916

960916

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 222
  • Înscris: 29.06.2014
Imi plac.

10.

#3
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013
Super smechere!

#4
aazz

aazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 13.02.2012
ai facut casa si ai pus-o in decor, merge.

#5
viosat

viosat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 22.03.2007
Nu am facut doar casa, am facut si decorul, copacii i-am facut cu ATree3D, si i-am multiplicat cu Itoo Forest Pack, la fel am multiplicat si iarba, si florile.

#6
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008