Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dezastru pe aria DigiMobil
Last Updated: Aug 17 2014 15:27, Started by
joystick
, Jul 12 2014 10:43
·
0
#1
Posted 12 July 2014 - 10:43
Salut,
Aceasta arie la inceput mi-a fost foarte utila deoarece gaseam informatii noi, feedback despre operator. Drept urmare m-am si abonat la acel operator. Acum insa nu pot sa urmaresc discutiile de acolo deoarece este foarte mult offtopic, sunt postari jignitoare intre membrii, etc. Va rog sa opriti acele discutii interminabile care nu sunt de folos nimanui. Un exemplu luat chiar de pe prima pagina pe care am deschis-o este: http://forum.softped...4#entry15501524 Multumesc mult! |
#2
Posted 12 July 2014 - 10:54
De acord. Unul dintre moderatorii acelei arii este inactiv din octombrie 2013, iar 2 moderatori poate că sunt prea puţini pentru o arie atât de mare.
|
#3
Posted 12 July 2014 - 11:00
tu ti-ai facut abonament la digi ca sa ai motiv de discutii si pentru ca-ti placea aria digi?!?
daca vodafone e mai bine organizata si moderata... fa-ti abonament la vodafone si gata get a life bro'! cine te opreste sa dai raport? Edited by Nero-d, 12 July 2014 - 11:06. |
#4
Posted 12 July 2014 - 11:07
Nu are importanta de ce mi-am facut eu abonament. Este decizie personala pe care nu o justific pe forum. Problema este ca pe acel forum este foarte mult offtopic. Am deschis acest topic pentru ca eu consider ca nu este normal ce se petrece in acea zona!
Moderaotrii/administratorii pot fi sau nu de aocrd cu mine. In cazul in care nu sunt, inseamna ca eu sunt cel care sunt NOK si trebuie sa imi gasesc altceva de facut! |
#5
Posted 12 July 2014 - 11:13
joystick, on 12 iulie 2014 - 10:43, said:
Salut, Aceasta arie la inceput mi-a fost foarte utila deoarece gaseam informatii noi, feedback despre operator. Drept urmare m-am si abonat la acel operator. Acum insa nu pot sa urmaresc discutiile de acolo deoarece este foarte mult offtopic, sunt postari jignitoare intre membrii, etc. Va rog sa opriti acele discutii interminabile care nu sunt de folos nimanui. Un exemplu luat chiar de pe prima pagina pe care am deschis-o este: http://forum.softped...4#entry15501524 Multumesc mult! |
#7
Posted 12 July 2014 - 11:19
#8
Posted 12 July 2014 - 12:49
Si ce propui, inchidem forumul, sau iti cauti tu alt forum mai "serios"?
|
#9
Posted 12 July 2014 - 15:41
Aria Digi a devenit o cocina de cand cu noile oferte.
Zeci de clone "nemultumite" polueaza topicurile cu fel de fel de povesti inventate. |
#10
Posted 12 July 2014 - 17:27
De ce asa sigur ca-s inventate?
Bubuie internetul de plangeri la adresa Digi Mobil, aici nu ajungeau? |
|
#11
Posted 12 July 2014 - 18:23
#12
Posted 12 July 2014 - 19:23
@myshyc
Nici tu ai nici eu nu putem sa închidem un forum. Am vrut doar sa semnalizez faptul ca discuțiile nu sunt tocmai civilizate. Tocmai, ar trebui sa dezbatem acolo problemele nu sa ne jignim. Oricum, administratorii vor decide dacă am sau nu dreptate. Eu accept orice decizie luata (dacă se va lua vreuna) |
#13
Posted 14 July 2014 - 00:09
Fenomenul Digi e fascinant, dpdv sociologic si discutabil dpdv comercial.
Iata un operator care a reusit performanta sa aiba clienti exact acea categorie de care se fereste orice prestator serios: cei care consuma si nu platesc. Acestia s-au impartiti in tabare, care duc lupte acerbe pentru "suprematie" in problema Digi: - prost, dar macar e ieftin/gratis... - nu e asa de prost, avand in vedere ca e ieftin/gratis La asta se adauga o haotica strategie de marketing (eu suspectez ca nu exista) Oamenii nu vor sa inteleaga ca ieftin si bun nu exista, ca nu prea poate sa existe, iar de vina e oarece cauzalitate si logica. |
#14
Posted 14 July 2014 - 10:44
Eu nu ştiu ce probleme aveţi cu RDS-ul, eu am internet de la ei de 8 ani şi am avut probleme doar o dată, când s-a ars un switch, iar pentru 70 de lei netul zbârnâie,
|
#15
Posted 14 July 2014 - 10:46
du-te tu si posteaza pe aria dedicata!!! nu aici!
aici e vorba despre altceva iar daca nu ti-ai dat seama, nu cu RDSul ai probleme... Edited by Nero-d, 14 July 2014 - 10:47. |
|
#16
Posted 14 July 2014 - 17:54
Adm, on 14 iulie 2014 - 00:09, said:
Fenomenul Digi e fascinant, dpdv sociologic si discutabil dpdv comercial. Iata un operator care a reusit performanta sa aiba clienti exact acea categorie de care se fereste orice prestator serios: cei care consuma si nu platesc. Acestia s-au impartiti in tabare, care duc lupte acerbe pentru "suprematie" in problema Digi: - prost, dar macar e ieftin/gratis... - nu e asa de prost, avand in vedere ca e ieftin/gratis La asta se adauga o haotica strategie de marketing (eu suspectez ca nu exista) Oamenii nu vor sa inteleaga ca ieftin si bun nu exista, ca nu prea poate sa existe, iar de vina e oarece cauzalitate si logica. Partial de acord cu tine (cei care consuma si nu platesc). Dar nu despre asta este vorba...este vorba despre jugniri, offtopic etc. |
#17
Posted 15 July 2014 - 04:32
Soluia ti-a fost prezentata.
Report la orice neregula intalnita. |
#18
Posted 15 July 2014 - 18:19
Da, ok, atata timp cat admin-ul nu are de gand sa sanctioneze acea arie inseamna ca eu sunt cel care greseste.
Multumesc pentru raspunsuri! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users