Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Ford Focus 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#37
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@romio- Toyota sau VW (2 marci alese la intamplare) au pastrat timp de mai multe decenii denumirile de Golf si Corolla pentru ca piata a cumparat modelele lor si si-au creat o buna reputatie. Alte marci (de ex. Opel cu Vectra transformat in Insignia, Ford cu Scorpio transformat in Mondeo sau Escort transformat in Focus etc.) au schimbat numele unor modele (printre altele) pentru a creste volumul vanzarilor si/sau a crea o alta imagine de marca . Ai inteles acum?

#38
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Depinde. Cum ziceam, unele modele unele modele au in nume si generatia. Peugeot 205, 206, 207, 208 de exemplu. Masini cu vanzari f bune in clasa lor, nu de putine ori pe primul loc in Europa si mai tot timpul in top dar cu nume diferite.
Sau Astra. Nu s-a intrebat nimeni de ce "prima" Astra a fost Astra F? Pt ca la inceput se vindea doar in Anglia cu denumirea de Astra iar in restul Europei se numea Kadett. Dupa Kadett A,B,C si D a urmat Astra F.
La denumirea de Kadett s-a renuntat pt ca facea partea din alte timpuri, cand Opel avea modele care faceau referire la grade militare/din marina ca Admiral, Kapitan, Kadett si ramasese singurul model care mai purta nume de genul asta.

Edited by undercoverbrother, 09 August 2014 - 10:43.


#39
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postedi10000, on 02 august 2014 - 14:47, said:

Nu e chiar asa bine vandut, dar Ford apeleaza la un tertip: cumuleaza vanzarilor tuturor variantelor de caroserie, in timp ce concurenta este calculata separat (de ex. Toyota Corolla este considerata separat fata de Auris, VW Jetta nu se cumuleaza la Golf). Un tertip asemanator este folosit de GM pentru a calcula nr. de masini vandute de marcile grupului, cumuland vanzarile unei marci chineze la care detine 38% din actiuni pentru a arata ca sunt pe locul 3 la nivel mondial, fara acesta fiind depasiti de Hyundai- Kia la nivel global.

Partial adevarat. Toyota Auris ese inclusa la vanzarile Corolla. Ar fi si culmea sa nu fie, din moment ce Auris pe alte continente se numeste tot Corolla.
Daca nu s-ar lua in calcul varianta europeana cu numele Auris (desi in SUA se ia, desi este aceeasi masina sub un alt nume, deci e incorect), Focus ar fi nr. 1.

Daca s-ar pune si Jetta la numarul Golf-urilor, asa cum se pune Corolla Sedan + Hatchback + Auris, atunci Golf/Jetta ar fi pe 1 la distanta imensa, urmat de Focus si pe 3 Corolla/Auris. Golf + Jetta ar ajunge p la 1,6 milioane, mult peste Corolla+Auris sau Focus


Asa ca tertipul este mai mult folosit de Toyota decat de Ford..., iar cel mai mult de "suferit" are VW...

la nivelul septembrie 2013...

Edited by valitudor, 17 August 2014 - 11:27.


#40
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,629
  • Înscris: 02.10.2009
Auris nu se vinde in America de Nord.
Jetta e masina proasta, "murdareste" renumele Golfului.

#41
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostRosebud09, on 18 august 2014 - 04:59, said:

Auris nu se vinde in America de Nord.
Jetta e masina proasta, "murdareste" renumele Golfului.

Ce probleme tehnice prezinta Jetta?

#42
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Destule dar sunt comune, nu doar pe Jetta.

#43
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postundercoverbrother, on 18 august 2014 - 21:31, said:

Destule dar sunt comune, nu doar pe Jetta.

Te referi la problemele tehnice specifice motoarelor diesel si pe benzina(tsi)ale marcii VW,nu?

#44
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,629
  • Înscris: 02.10.2009
http://www.consumera...e/vw_jetta.html
Sunt lucruri commune, intr-adevar. Ceea ce deranjeaza e frecventa. Cel putin pe piata ameriana VW ul e cam la coada cu fiabilitatea. Am inteles ca supara faptul ca nu este o calitate constanta, unele masini sunt bune si nu au probleme deosebite, altele sunt abonate la Service.

#45
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Unde gasiti aiurelile astea de saituri? A fost cineva curios sa citeasca ce scriu aia acolo, dincolo de numarat stelutele alea? Te umfla rasul daca citesti ce scriu aia pe acolo...

http://www.consumera...nufacturers.htm
http://www.consumera...nda-accord.html
http://www.consumera...yota-camry.html

Dar pe topic de focus, continuam sa vorbim de Jetta...

P.S. Jetta pe piata americana are probleme GRAVE, dar nu neaparat din vina VW, dar pe paginile alea nu gasesti decat aiureli...

Edited by valitudor, 19 August 2014 - 22:22.


#46
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

View Postadipelcz, on 30 iulie 2014 - 15:28, said:

Modelul nou e de fapt modelul actual cu un facelift.

Din cate stiu eu, modelul actual e unul destul de accesibil ca pret, si foarte probabil ca si modelul urmator va avea acelasi preturi. Cat despre "pasionatii de Ford", daca ne uitam la vanzarile modelului Focus 3, am putea spune ca sunt foarte foarte multi pasionati de Ford din vreme ce in 2013 a fost pe locul doi la cea mai vanduta masina la nivel global (pe 1 e Toyota Corolla). As zice ca e o masina pentru mase, nicidecum pentru pasionati. Masini pentru pasionati sunt alea de care nu prea vezi pe strada la tot pasul.

Toyota a fost pe locuil II in lume dupa Ford Focus.
See here.

Iata lista completa world best selling cars 2013:
1. Ford Focus
2. Toyota Corolla
3. Volkswagen Jetta
4. Hyundai Elantra
5. Chevrolet Cruze
6. Toyota Camry
7. Volkswagen Golf
8. Ford Fiesta
9. Honda CR-V
10. Volkswagen Polo

Intotdeauna am avut ford focus ca si a doua masina (prima este un m3) si este singura non-BMW care imi place cum se conduce.
Motoarele sint foarte fiabile, interiorul s-a mai imbunatatit semnificativ, atit la calitatea materialelor cit si la conceptul vizand ce trebuie si cum trebuie pus in cockpit. Sigur este insa departe de ce ofera clasa premium inclusiv pretul.

Edited by Skytalker, 20 August 2014 - 17:44.


#47
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,629
  • Înscris: 02.10.2009

View Postvalitudor, on 19 august 2014 - 22:20, said:

Unde gasiti aiurelile astea de saituri? A fost cineva curios sa citeasca ce scriu aia acolo, dincolo de numarat stelutele alea? Te umfla rasul daca citesti ce scriu aia pe acolo...

http://www.consumera...nufacturers.htm
http://www.consumera...nda-accord.html
http://www.consumera...yota-camry.html

Dar pe topic de focus, continuam sa vorbim de Jetta...

P.S. Jetta pe piata americana are probleme GRAVE, dar nu neaparat din vina VW, dar pe paginile alea nu gasesti decat aiureli...
De ce sunt aiureli? Ca nu-ti convin tie? Poti sa accepti ca sunt oameni si oameni, masini si masini, fiecare cu specificul lui? In plus, intr-adevar site-urile sunt informative, nu se adreseaza romanilor.

#48
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
De ce nu mi-ar conveni mie? Crezi ca nu pot dormi noaptea de Jetta?

Sunt aiureli pentru ca asa-mi par dupa ce am citit prima pagina. Aia se vaita de presiunea din pneuri sau de faptul ca i se opreste masina din senin (start-stop?), cand TDI-urile in SUA au probleme cu adevarat grave din pricina motorinei, probleme care duc la mii de $ pe reparatii. Iar ei vorbesc de aprins becul in bord de la presiunea in pneuri si janta stamba care scapa aer...

Daca zici ca VW e la coada fiabilitatii si prezinti acel sait, te intreb si eu daca chiar te-ai uitat ce scrie pe acolo?
Zice ca VW e pe 14 din 40 de marci, semnificativ inaintea Lexus, Infiniti, Acura, Merc, BMW, sau Audi. Cu SAAB pe primul loc!!! Cum iti mai pare Jetta acum?

Mie mi se pare o aiureala de sait... Posted Image

P.S. Sa fiu on topic: si Ford e peste toate marcile de mai sus Posted Image

Edited by valitudor, 20 August 2014 - 21:59.


#49
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,629
  • Înscris: 02.10.2009
Pai iti spun eu, ca e simplu: genul de persoane care cumapara asa masini sunt in general dintre cei cu bani putini sau la prima masina. Astia sunt fericiti si ca se invarte roata, de unde aprecieri entuziaste!
Cativa, mai cu minte si ceva pretentii isi dau seama de lucruri care n-ar trebui sa se intample si mai critica pe ici pe colo, dar ei tot din categoria aia fac parte: "asa-ti trebuie daca n-ai vrut sa faci scoala, circuli acum cu VW"
Prin contrast, cei care dau o gramada de bani pe Lexus sau BMW sunt mult mai pretentiosi, nu pentru ca ar fi mult mai destepti ci macar pentru ca au dat multi bani si au pretentii ridicate; ei fac scandal si daca becul de la oglinda pasagerului nu se aprinde imediat, mai clar pentru lucruri pe care altii nu le observa sau nu le da prin cap ca ar putea fi altfel.
Asa se face ca masini relativ modeste, ca Focus, Jetta, Jazz, etc sa fie sus in topuri: cei care scriu la revista sunt multi din acea categorie, fericiti ca au si ei in sfarsit o masina  care merge.

Nu se cade sa-ti faci o impresie despre ceva dupa prima pagina (din zeci). Apoi, daca vorbesti de autoturisme TDI si motorina, nu uita ca asa motoare sunt rar intalnite peste Ocean, service-ul e mai deficitar, practice astea diesel sunt ignorate total de majoritatea clientilor. Motorina (a fost) proasta: pai daca n-aveau la ce sa o foloseasca pe aia "buna", normal ca nu si-au batut prea mult capul. De la o vreme lucrurile s-au schimbat, chiar VW fiind nevoita sa sisteze temporar (cam  un an) vanzarile in Calif. datorita noilor norme de poluare introduse acolo.

Revenind la Fordul Focus nou, in scurta perioada in care am fost proprietar , vara trecuta, n-am remarcat nimc care sa deranjeze si nimic care sa entuziasmeze: o masina foarte buna de facut naveta la serviciu, moderna (asculta ce-i spui cu voce si te intreaba unde n-a inteles :lol:), care-si face treaba decent pe autostrada (daca nu te pui cu nebunii), intr-un cuvant merita banii. Cat dai atata iei.

#50
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postundercoverbrother, on 09 august 2014 - 10:36, said:

Dupa Kadett A,B,C si D a urmat Astra F.

Ai uitat de Kadett E, rebranduit post-mortem ca Daewoo Cielo. :lol:

#51
elis_pintea

elis_pintea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.10.2014
Da, confirm si eu, in calitate de posesor Ford, ca nu e o masina rea. Pacat insa de atitudinea pe care o are Ford Romania fata de clienti.
Am cumparat un Ford Focus 2, dintr-o reprezentanta din Bucuresti in 2011, masina fabricata in 2010.
Dupa 3 ani a aparut coroziunea la imbinarea dintre praguri si portiere spate(atat in stanga cat si in dreapta).
Remarca/ raspunsul celor de la reprezentanta a fost ca este rezultatul unor "lovituri cu tocul incaltamintei" iar Ford Romania a concluzionat ca este datorita unor cauze externe(fara sa faca o constatare fizica(doar pe baza unor imagini atasate intr-un mail).
Asadar la capitolul customer experience Ford lasa de dorit... deci degeaba au vanzari daca nu stiu sa gestioneze situatiile clientilor existenti.

#52
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postelis_pintea, on 14 octombrie 2014 - 22:09, said:


Dupa 3 ani a aparut coroziunea la imbinarea dintre praguri si portiere spate(atat in stanga cat si in dreapta).
Pe multi detinatori de Ford, incepand cu modelele fabricate in anul 2001 si pana prin 2011, i-am auzit spunand ca Fordurile au tabla subtire si ca coroziunea apare repede.Opelul fabricat incepand cu anul 1998 este mai rezistent la coroziune decat Fordul.Marele minus la Opelul Astra J si Insignia este ca sunt mai grele decat modelele auto rivale cu circa 150-200kg.

#53
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,112
  • Înscris: 04.09.2013
nu stiu daca a facut cineva referire sau a remarcat faptul ca o data cu acest facelift, Ford ofera pe focus optiunea de incalzire in volan, care din cate stiu eu, este prezenta doar pe masinile premium precum BMW, Mercedes si or mai fi si altele. eu de cand am incalzire in scaune nu mai pot concepe masina fara aceasta optiune. zilele astea a scazut drastic temperatura in bucuresti, a si nins, iar incalzirea in volan ar fi fost mai mult decat binevenita. totusi, nu cred ca va fi mare procentul clientilor care vor alege focus in detrimentul concurentei doar pentru aceasta facilitate.

#54
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
De miercuri am una noua, cumparata la 34 de mile.
Not bad.
Deocamdata nu ma plang

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate