Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 

Ford Focus 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#19
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
In Europa sunt promovate motoarele EcoBoost de cilindree mica.Mai ales in Romania.Motorul de 1.0 EcoBoost care dezvolta 125 cai putere a fost desemnat cel mai bun motor pentru anul 2014.In Romania,pentru Ford Focus, singurul motor aspirat pe benzina este cel de 1,6l care dezvolta 125 cai putere(1.6 Ti-VCT).

Edited by dennis_2005, 13 July 2014 - 08:55.


#20
rob1ke

rob1ke

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 20.07.2011

View Postfredy2007, on 10 iulie 2014 - 17:21, said:

,,


Din punctul meu de vedere, designul fantelor de ventilare, aferente instalatiei de incalzire si climatizare, nu sunt bine gandite deoarece nu iti permit sa reglezi jetul de aer cald sau rece spre podea sau plafon.

Dar de unde sti ca nu se poate regla jetul de aer? Ma gandesc ca nu ai testat-o inca

#21
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postrob1ke, on 27 iulie 2014 - 20:05, said:


Dar de unde sti ca nu se poate regla jetul de aer? Ma gandesc ca nu ai testat-o inca

Corect, insa dupa cum sunt pozitionate fantele alea, nu prea cred.Poti sa dirijeti jetul de aer in stanga sau dreapta.

#22
serse

serse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 18.07.2007

View Postfredy2007, on 27 iulie 2014 - 21:17, said:

Corect, insa dupa cum sunt pozitionate fantele alea, nu prea cred.Poti sa dirijeti jetul de aer in stanga sau dreapta.
Tu vorbesti serios? Adica tu chiar crezi ca alea nu merg si sus-jos?

#23
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Dupa logica folosita mai sus, la tipul de grila de mai jos nu ai putea sa ajustezi aerul decat sus/jos.

Attached File  $_57.JPG   84.93K   57 downloads

Edited by closchkutza, 27 July 2014 - 22:32.


#24
DaCosta

DaCosta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 25.06.2007
In spatele fantelor pentru directionare verticala (exterioare), parca mai exista un set de fante reglabile pe orizontal, in interior (prin deplasarea stanga-dreapta a reperului din mijlocul grilei). Parca mai toate au aceasta facilitate.

#25
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Un mare fas modelul asta 2015 ! Probabil si pretul va fi prea mare, si astfel doar pasionatii de Ford ce vor mai cumpara. Desi si astia raman probabil mai putini in timp.

#26
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Modelul nou e de fapt modelul actual cu un facelift.

Din cate stiu eu, modelul actual e unul destul de accesibil ca pret, si foarte probabil ca si modelul urmator va avea acelasi preturi. Cat despre "pasionatii de Ford", daca ne uitam la vanzarile modelului Focus 3, am putea spune ca sunt foarte foarte multi pasionati de Ford din vreme ce in 2013 a fost pe locul doi la cea mai vanduta masina la nivel global (pe 1 e Toyota Corolla). As zice ca e o masina pentru mase, nicidecum pentru pasionati. Masini pentru pasionati sunt alea de care nu prea vezi pe strada la tot pasul.

#27
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postadipelcz, on 30 iulie 2014 - 15:28, said:

Modelul nou e de fapt modelul actual cu un facelift.

Din cate stiu eu, modelul actual e unul destul de accesibil ca pret, si foarte probabil ca si modelul urmator va avea acelasi preturi. Cat despre "pasionatii de Ford", daca ne uitam la vanzarile modelului Focus 3, am putea spune ca sunt foarte foarte multi pasionati de Ford din vreme ce in 2013 a fost pe locul doi la cea mai vanduta masina la nivel global (pe 1 e Toyota Corolla). As zice ca e o masina pentru mase, nicidecum pentru pasionati. Masini pentru pasionati sunt alea de care nu prea vezi pe strada la tot pasul.

Daca de banii pe care ii ai cea mai buna masina pe care o poti cumpara este Ford Focus, de regula asta cumperi.Presupun ca asa procedeaza marea majoritate a cumparatorilor.Sigur ca sunt unii pentru care banul nu este o problema  insa prefera o anumita marca si model de autoturism.
Cei din occident cumpara versiunile Dacia din pragmatism financiar si nu pt ca ar fi fanii Daciei.Ca si fiabilitate, intre Focus si Corolla am mai multa incredere in japoneza.

Edited by fredy2007, 30 July 2014 - 15:43.


#28
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
s-au cam uratit majoritatea masinilor "mici", inclusiv Corolla si focus. probabil ca sa nu mai para asa urate cele mari si scumpe.

vom vedea masini urate in urmatorii ani, poate isi revin totusi in deceniul viitor.Posted Image

Edited by 41ex, 30 July 2014 - 20:17.


#29
DaCosta

DaCosta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 25.06.2007
Chestie de gusturi.
Mai nou e un mare trend sa pui ditamai grila in botul masinii, hai ca a intrat si Ford in joaca. Plastic, frate, sa arate fioros.

Sunt curios ce va iesi din urmatoarele generatii de Mustang, in acest ritm. Inca mai retin generatia cu 3.8L V6 care n-ajungea la 200hp, da' era Mustang, da-l dracu'.

Edited by DaCosta, 30 July 2014 - 21:59.


#30
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

View Postadipelcz, on 30 iulie 2014 - 15:28, said:

Modelul nou e de fapt modelul actual cu un facelift.

Din cate stiu eu, modelul actual e unul destul de accesibil ca pret, si foarte probabil ca si modelul urmator va avea acelasi preturi. Cat despre "pasionatii de Ford", daca ne uitam la vanzarile modelului Focus 3, am putea spune ca sunt foarte foarte multi pasionati de Ford din vreme ce in 2013 a fost pe locul doi la cea mai vanduta masina la nivel global (pe 1 e Toyota Corolla). As zice ca e o masina pentru mase, nicidecum pentru pasionati. Masini pentru pasionati sunt alea de care nu prea vezi pe strada la tot pasul.

Eu faceam referire la paisonatii de marca, nu de model neaparat.
Si sincer nu stiam ca este asa de vandut modelul, nici nu banuiam, desi nu inteleg de ce s-ar vinde asa de bine, dar nu conteaza ce inteleg eu, bine ca se vinde. Sa il vedem pe facelift cum se vinde in viitor ! Posted Image

Edited by tavktm, 31 July 2014 - 15:47.


#31
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu e chiar asa bine vandut, dar Ford apeleaza la un tertip: cumuleaza vanzarilor tuturor variantelor de caroserie, in timp ce concurenta este calculata separat (de ex. Toyota Corolla este considerata separat fata de Auris, VW Jetta nu se cumuleaza la Golf). Un tertip asemanator este folosit de GM pentru a calcula nr. de masini vandute de marcile grupului, cumuland vanzarile unei marci chineze la care detine 38% din actiuni pentru a arata ca sunt pe locul 3 la nivel mondial, fara acesta fiind depasiti de Hyundai- Kia la nivel global.

#32
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
In aceeasi ordine de idei, Toyota si VW se lauda cu cele mai vandute modele pe anumite segmente doar pt ca intamplator au pastra niste nume ca Golf sau Corolla mai multe decenii in timp ce altii schimbau automat numele modelului la fiecare generatie pt ca generatia facea parte din nume de ex.

#33
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai daca nu sunt in stare sa-ti sustina brandul si marcile din grup prin vanzari ar trebui sa dam vina pe concurenta?

#34
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,655
  • Înscris: 30.03.2005
Eu nu am inteles ce incerci sa zici

#35
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postundercoverbrother, on 02 august 2014 - 15:02, said:

In aceeasi ordine de idei, Toyota si VW se lauda cu cele mai vandute modele pe anumite segmente doar pt ca intamplator au pastra niste nume ca Golf sau Corolla mai multe decenii in timp ce altii schimbau automat numele modelului la fiecare generatie pt ca generatia facea parte din nume de ex.

Corect, insa da foarte bine la imagine.Un marketing promovat istet.

Edited by fredy2007, 03 August 2014 - 09:24.


#36
serse

serse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 18.07.2007

View Postedi10000, on 02 august 2014 - 14:47, said:

Nu e chiar asa bine vandut, dar Ford apeleaza la un tertip: cumuleaza vanzarilor tuturor variantelor de caroserie, in timp ce concurenta este calculata separat (de ex. Toyota Corolla este considerata separat fata de Auris, VW Jetta nu se cumuleaza la Golf). Un tertip asemanator este folosit de GM pentru a calcula nr. de masini vandute de marcile grupului, cumuland vanzarile unei marci chineze la care detine 38% din actiuni pentru a arata ca sunt pe locul 3 la nivel mondial, fara acesta fiind depasiti de Hyundai- Kia la nivel global.
Nu am informatii despre procentele exacte ale platformei cele mai bine vandute, insa oricum ar fi, ramane  adevarat faptul ca platforma Focus este cea mai bine vanduta.
Probabil pe platforma Focus, intra C-max si Kuga (modelul vechi era pe platforma de Focus, asta nou nu stiu). Cam atat. Ori astea 2 ma indoiesc sincer ca sunt extrem de bine vandute. Cel putin nu in Romania. Ai un link unde se spune ca vanzarile de Focus sunt cumulate cu C-max, Kuga si ce-o mai fi?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate