Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Display driver stopped responding and has recovered
Last Updated: Aug 22 2014 12:52, Started by
_-_
, Jul 10 2014 07:57
·
0
#1
Posted 10 July 2014 - 07:57
In aceasta dimineata, la scurt timp dupa ce am pornit calculatorul, m-am trezit cu mesajul:
Display driver stopped responding and has recovered Display driver Intel HD Graphics Drivers for Windows 8® stopped responding and has successfully recovered. Display driver stopped responding and has recovered.png 43.49K 14 downloads A mai primit cineva dintre voi acest mesaj? La mine mesajul a aparut in interfata clasica in momentul in care am facut un refresh de pagina in Firefox. Manual am avut pornite doar aplicatiile obisnuite: TCUP si Firefox (cu doua pagini de pe forum deschise in cate un tab). In Windows Update la istoric nu apar decat update-uri de securitate, update-uri pentru Internet Explorer si pentru Microsoft Office 2013. Alte programe nu am instalat, nici modificari in sistem nu am facut, cu exceptia unei schimbari provizorii de rezolutie ieri. Update-uri pentru Intel HD Graphics 4000 nu exista. Este prima oara cand primesc un mesaj de eroare sub Windows 8.1 pe acest notebook. Sper sa ramana un incident unic... (Am mai avut probleme cu "Microsoft Mouse and Keyboard Center" atat sub Windows 7 cat si sub Windows 8, dar nu il mai las sa se instaleze...) DxDiag1.PNG 35.25K 11 downloads DxDiag2.PNG 30.99K 5 downloads DxDiag.txt DxDiag.txt.zip 14.03K 1 downloads |
#2
Posted 10 July 2014 - 08:04
Pai ieri au fost mai multe update-uri, nu le-ai instalat ?
Oricum daca e doar odata, nu e problema, daca se repeta, atunci da. |
#3
Posted 10 July 2014 - 08:11
Au fost o gramada de update-uri ieri, dar dupa ce s-au efectuat nu am avut probleme. Am mai efectuat si azi niste update-uri dupa ce a aparut acel mesaj:
Windows Update.PNG 184.74K 8 downloads Insa, din cate observ, sunt doar update-uri de securitate si update-uri care nu au legatura (directa) cu problema... |
#4
Posted 10 July 2014 - 08:17
Şi eu primesc din când în când .
Mă consolez cu gândul că Microsoft ... |
#5
Posted 10 July 2014 - 08:27
Ce vrei sa spui? Ca Intel ii saboteaza pe cei de la Microsoft...?
Am mai avut probleme tot cu driverul de la Intel (doar ca in acest caz era vorba de Intel Graphics Media Accelerator) pe tableta Asus VivoTab Smart: http://forum.softped...8#entry14002868 si http://forum.softped...8#entry14031573 La tableta rezolvasem provizoriu prin downgrade la driver si dezactivarea update-urilor pana cand cei de la Intel au lansat, in sfarsit, un driver corespunzator: http://forum.softped...4#entry14151880 dupa care am putut reactiva instalarea automata a update-urilor. Problema debutase la tableta tot cam in acest gen. Nu as vrea sa trec si cu laptopul prin aceleasi probleme (sa fiu nevoit sa il repornesc fortat dupa ce mi se intuneca ecranul s.a.m.d.). Mai curand procedez la fel cum am procedat cu tableta (asta daca se repeta evenimentul). Uneori driverele mai vechi sunt mai stabile... genius, tu de cand ai problema? a aparut cumva in urma unui update? nu ai incercat alt driver? |
#6
Posted 10 July 2014 - 08:37
Poate fi si de la un virus luat de pe internet, pe care antivirusul tau nu l-a depistat.
Edited by EmanuelEmy7, 10 July 2014 - 08:38. |
#7
Posted 10 July 2014 - 08:42
Imposibil. Nu pornesc executabile aiurea. Nici nu intru pe site-uri aiurea.
|
#8
Posted 10 July 2014 - 08:42
Pai nu stiu care e treaba cu ei, dar Intel vad ca nu prea s-a mai miscat cu driverele video in ultimul timp.
Si au fost si update-uri care pot sa para ca nu au legatura cu problema - find "generale", dar care pot indirect sa afecteze. Chiar si cele de securitate pot afecta. O solutie ar putea fi reinstalarea driverului, dar numai daca problema se repeta. Ptr ca poate fi pur si simplu o eroare intamplatoare. La soft sunt foarte multi factori. Ca sa-ti dau un exemplu - la un Tv Tuner nu reuseam sa scot sunet. Am scris la producator si ghici care era motivul... Aveam Windows Live instalat si NIS instalat. Oricare il scoteam, aveam sunet. Cu amandoua nu aveam. Se bloca ceva in driverul tunerului. |
#9
Posted 10 July 2014 - 08:48
Sper sa fie doar intamplatoare pentru ca nimic nu ma dispera mai tare decat atunci cand este afectata partea video...
Am repornit laptopul, l-am trecut in si trezit din sleep, am navigat intre interfata moderna si cea clasica - deocamdata pare in regula. Cu softul cam asa este. Deseori nu ai de ales decat sa umbli pe bajbaite... |
#10
Posted 20 August 2014 - 22:33
am aceeasi problema eu pe un laptop toshiba satellite achizitionat de mai putin de 6 luni....am incercat toate variantele de pe net: modificare registri (valoare noua TdrLevel in graphicdrivers), modificare setari Local Group PolicyEditor (pentru battery si plugged in); reinstalare drivere de la ATI cu DDUin safe mode plus upgrade de OS de la 7 la 8.1 (windows original), dar acelasi rezultat...sincer, nu stiu ce naiba poate sa aiba... are cineva idee daca aceasta eroare e cauzata de software sau tine de partea hardware? singura varianta ar mai fi upgrade la bios si la chipset...
beleaua a aparut brusc acum cateva zile, inainte de upgrade-ul de windows.. mentionez ca problema asta apare si dupa reinstalarea softurilor care o cauzeaza (google earth sau jocuri grafice)....cam tot ce tine de soft ce are componenta de randere video... multumesc! Edited by Nitandru, 20 August 2014 - 22:35. |
|
#11
Posted 20 August 2014 - 22:48
La mine problema nu a mai aparut. Se pare ca anumite update-uri cauzeaza aceasta problema. In cazul meu problema a disparut de la sine.
Incearca un system restore ca sa anulezi toate modificarile si apoi instaleaza update-urile manual pe rand ca sa vezi care cauzeaza problema. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users