Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14834 replies to this topic

#829
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postkatti, on 23 octombrie 2014 - 22:06, said:

Am doua numere atasate la contul WebCare, iar la unul dintre numere nu mai pot vizualiza creditul de vreo 2 zile. Dupa lungi asteptari, tot primesc acelasi mesaj: Te rugam sa incerci mai tarziu.
La celalalt numar totul e OK.


Salut,
Pentru a verifica si noi situatia prezentata de tine, te rog sa imi oferi numarul de telefon, la care primesti mesajul de eroare in contul online.
O zi buna,
Orange Helper

#830
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Trimis in PM, multumesc.

#831
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 28.02.2006
Prin serviciul Early Upgrade pot achizitiona un telefon cu abonamentul Fluture 11 (contract 3 luni) ?

#832
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostColdone, on 24 octombrie 2014 - 12:29, said:

Prin serviciul Early Upgrade pot achizitiona un telefon cu abonamentul Fluture 11 (contract 3 luni) ?

Salut,
Pentru a beneficia de serviciile oferite prin programul Early Upgrade, este necesar sa ai un abonament Orange activ de cel putin 6 luni. Mai multe detalii gasesti aici https://www.orange.r...ly-upgrade.html
O zi buna,
Orange Helper

#833
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 28.02.2006
Eu am intrebat ce abonament imi pot alege in continuare.  Mai exact, pot opta pt un Fluture 11?

Edited by Coldone, 24 October 2014 - 14:11.


#834
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostColdone, on 24 octombrie 2014 - 14:10, said:

Eu am intrebat ce abonament imi pot alege in continuare.  Mai exact, pot opta pt un Fluture 11?

Pentru a verifica tipul de abonament pentru care poti opta, te rog sa accesezi link-ul http://www.orange.ro...ly-upgrade.html, sectiunea “intrebari frecvente”, intrebarea “ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a beneficia de serviciul Early Upgrade”.
O zi buna,
Orange Helper

#835
ambvision

ambvision

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.04.2005
Am un abonament Delfin 8 la care mai am contract cam 9 luni, si nu ma mai descurc deloc cu el, as avea nevoie de N10. Sunt dispus sa platesc contravaloarea acestor 9 luni ramase pentru a ma dezlega de contractul actual, deoarece daca nu pot obtine acest abonament oricum va trebui sa platesc aceasta valoare pentru a trece la Vodafone...

#836
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postambvision, on 24 octombrie 2014 - 14:59, said:

Am un abonament Delfin 8 la care mai am contract cam 9 luni, si nu ma mai descurc deloc cu el, as avea nevoie de N10. Sunt dispus sa platesc contravaloarea acestor 9 luni ramase pentru a ma dezlega de contractul actual, deoarece daca nu pot obtine acest abonament oricum va trebui sa platesc aceasta valoare pentru a trece la Vodafone...

Salut,
Pentru a verifica posibilitatea de modificare a abonamentului detinut, desi acesta se afla in perioada contractuala, am nevoie de numarul tau de telefon intr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper

#837
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 28.02.2006

View PostOrange_helper, on 24 octombrie 2014 - 14:32, said:



Pentru a verifica tipul de abonament pentru care poti opta, te rog sa accesezi link-ul http://www.orange.ro...ly-upgrade.html, sectiunea “intrebari frecvente”, intrebarea “ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a beneficia de serviciul Early Upgrade”.
O zi buna,
Orange Helper

Acolo scrie conditiile pe care trebuie sa le indeplinesc, nu ce abonament imi pot alege.
In fine....

#838
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Dragilor juristi Orange, cascati ochii mari in contractele de telefonie mobila, ca scrieti numai prostii. OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice a fost modificata prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Astfel, acel drept al consumatorului de denuntare unilaterala a contractului fara penalizari in termen de 14 zile lucratoare a fost modificat inca din iunie 2014, acum se regaseste la art. 56 si termenul este de 14 zile calendaristice. Totusi, ca sa ma dau pe mine exemplu, in actul aditional incheiat cu voi de cateva zile, la sectiunea "Denuntarea unilaterala de catre client" este invocat acel articol 55 care nu mai vorbeste de asa ceva. Voi mi-ati inserat niste dispozitii care nu au practic temei legal. Presupun ca asa scrieti in toate contractele. Asa ca Orange_helper, transmite te rog colegilor din departamentul juridic aceste aspecte. Presupun ca ii si platiti pentru asta. Nasol.

#839
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postbethlen, on 24 octombrie 2014 - 19:21, said:

Dragilor juristi Orange, cascati ochii mari in contractele de telefonie mobila, ca scrieti numai prostii. OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice a fost modificata prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Astfel, acel drept al consumatorului de denuntare unilaterala a contractului fara penalizari in termen de 14 zile lucratoare a fost modificat inca din iunie 2014, acum se regaseste la art. 56 si termenul este de 14 zile calendaristice. Totusi, ca sa ma dau pe mine exemplu, in actul aditional incheiat cu voi de cateva zile, la sectiunea "Denuntarea unilaterala de catre client" este invocat acel articol 55 care nu mai vorbeste de asa ceva. Voi mi-ati inserat niste dispozitii care nu au practic temei legal. Presupun ca asa scrieti in toate contractele. Asa ca Orange_helper, transmite te rog colegilor din departamentul juridic aceste aspecte. Presupun ca ii si platiti pentru asta. Nasol.

Salut,
Pentru a verifica cele mentionate de tine, te rog sa imi oferi numarul tau de telefon printr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper

#840
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,444
  • Înscris: 19.04.2009
Incerc de o saptamana sa imi modific abonamentul folosind configuratorul OrangeYoung( ma incadrez ) dar de o saptamana imi tot zice ca am deja o cerere in procesare :death:
N-am cerut nimic, cum rezolv?

#841
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postlex404, on 25 octombrie 2014 - 13:23, said:

Incerc de o saptamana sa imi modific abonamentul folosind configuratorul OrangeYoung( ma incadrez ) dar de o saptamana imi tot zice ca am deja o cerere in procesare Posted Image
N-am cerut nimic, cum rezolv?

Salut,
Vom verifica si noi daca o astfel de cerere este deja inregistrata insa pentru a face aceasta am nevoie de numarul tau de telefon.
O zi buna,
Orange Helper

#842
hd20max

hd20max

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 03.03.2007
@Orange_helper
Am in prezent un abonament Delfin 5, aflat in perioada contractuala pana in 12.2015. Doresc schimbarea abonamentului in sens crescator ca valoare, adica Delfin 7, FARA prelungirea perioadei contractuale avute. Vreau sa stiu de ce Orange refuza majorarea de cost a abonamentului, in contractul de prelungire fiind mentionat doar faptul ca nu este permisa o diminuare a valorii acestuia.

Edited by hd20max, 25 October 2014 - 14:04.


#843
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Posthd20max, on 25 octombrie 2014 - 14:03, said:

@Orange_helper
Am in prezent un abonament Delfin 5, aflat in perioada contractuala pana in 12.2015. Doresc schimbarea abonamentului in sens crescator ca valoare, adica Delfin 7, FARA prelungirea perioadei contractuale avute. Vreau sa stiu de ce Orange refuza majorarea de cost a abonamentului, in contractul de prelungire fiind mentionat doar faptul ca nu este permisa o diminuare a valorii acestuia.

Salut,
In momentul acesta, abonamentul Delfin nu se mai gaseste in oferta Orange. Poti alege insa un alt tip de pachet din oferta curenta, pe care o regasesti aici https://www.orange.r...oce/index.html. Detalii despre trecerea la noul abonament, pentru care vrei sa optezi, vei primi de la colegii nostri de la Serviciul Clienti sau din shop
O zi buna,
Orange Helper

#844
hd20max

hd20max

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 03.03.2007
OK. Ideea era alta. Doresc trecerea la un abonament superior FARA prelungirea perioadei contractuale. Se poate? Poate sa-i zica chiar si Cangur 7....Nu conteaza animalul....

#845
alexandruovi

alexandruovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 566
  • Înscris: 14.09.2008
La mine sa putut cu prelungire pe o luna ce sa adaugat la perioada avuta.

#846
hd20max

hd20max

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 03.03.2007
Am incercat si eu la vreo 2 shopuri (dealeri) da nu se poate....
Ba chiar mai mult, o nesimtita vroia sa-mi vanda si un Fluture ca sa-mi faca "favorul" de a-mi mari abonamentul cu prelungire inca 12 luni (max 30).

Edited by hd20max, 25 October 2014 - 15:18.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate