Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema grava

Radiere masina

Corzi de nylon pe chitara acustica

Conexiune internet
 Schimbare motor.

Va rog un sfat, in legatura cu XB...

Frecvente Pramount Channel si Com...

Random fara activarea comenzii &#...
 Problema opel astra g - aeroterma...

Izolare acoperis intr-o apa in pa...

dezbateri prezidentiale

Dell Inspiron 15 3000 Series achi...
 Htc one e8 vs htc one m7

UPB vs ASE?

centrala termica ariston.

Eroare la instalare Windows 7: &#...
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Orange_helper

  • Please log in to reply
840 replies to this topic

#829
Orange_helper

Orange_helper

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,163
  • Înscris: 19.12.2011
  • ID membru: 730,745

View Postkatti, on 23 octombrie 2014 - 22:06, said:

Am doua numere atasate la contul WebCare, iar la unul dintre numere nu mai pot vizualiza creditul de vreo 2 zile. Dupa lungi asteptari, tot primesc acelasi mesaj: Te rugam sa incerci mai tarziu.
La celalalt numar totul e OK.


Salut,
Pentru a verifica si noi situatia prezentata de tine, te rog sa imi oferi numarul de telefon, la care primesti mesajul de eroare in contul online.
O zi buna,
Orange Helper

#830
katti

katti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 16.09.2008
  • ID membru: 370,816
  • Locație: Cluj
Trimis in PM, multumesc.

#831
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 28.02.2006
  • ID membru: 67,872
  • Locație: Bucuresti
Prin serviciul Early Upgrade pot achizitiona un telefon cu abonamentul Fluture 11 (contract 3 luni) ?

#832
Orange_helper

Orange_helper

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,163
  • Înscris: 19.12.2011
  • ID membru: 730,745

View PostColdone, on 24 octombrie 2014 - 12:29, said:

Prin serviciul Early Upgrade pot achizitiona un telefon cu abonamentul Fluture 11 (contract 3 luni) ?

Salut,
Pentru a beneficia de serviciile oferite prin programul Early Upgrade, este necesar sa ai un abonament Orange activ de cel putin 6 luni. Mai multe detalii gasesti aici https://www.orange.r...ly-upgrade.html
O zi buna,
Orange Helper

#833
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 28.02.2006
  • ID membru: 67,872
  • Locație: Bucuresti
Eu am intrebat ce abonament imi pot alege in continuare.  Mai exact, pot opta pt un Fluture 11?

Edited by Coldone, Yesterday, 14:11.


#834
Orange_helper

Orange_helper

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,163
  • Înscris: 19.12.2011
  • ID membru: 730,745

View PostColdone, on 24 octombrie 2014 - 14:10, said:

Eu am intrebat ce abonament imi pot alege in continuare.  Mai exact, pot opta pt un Fluture 11?

Pentru a verifica tipul de abonament pentru care poti opta, te rog sa accesezi link-ul http://www.orange.ro...ly-upgrade.html, sectiunea “intrebari frecvente”, intrebarea “ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a beneficia de serviciul Early Upgrade”.
O zi buna,
Orange Helper

#835
ambvision

ambvision

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.04.2005
  • ID membru: 34,481
  • Locație: Cluj Napoca
Am un abonament Delfin 8 la care mai am contract cam 9 luni, si nu ma mai descurc deloc cu el, as avea nevoie de N10. Sunt dispus sa platesc contravaloarea acestor 9 luni ramase pentru a ma dezlega de contractul actual, deoarece daca nu pot obtine acest abonament oricum va trebui sa platesc aceasta valoare pentru a trece la Vodafone...

#836
Orange_helper

Orange_helper

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,163
  • Înscris: 19.12.2011
  • ID membru: 730,745

View Postambvision, on 24 octombrie 2014 - 14:59, said:

Am un abonament Delfin 8 la care mai am contract cam 9 luni, si nu ma mai descurc deloc cu el, as avea nevoie de N10. Sunt dispus sa platesc contravaloarea acestor 9 luni ramase pentru a ma dezlega de contractul actual, deoarece daca nu pot obtine acest abonament oricum va trebui sa platesc aceasta valoare pentru a trece la Vodafone...

Salut,
Pentru a verifica posibilitatea de modificare a abonamentului detinut, desi acesta se afla in perioada contractuala, am nevoie de numarul tau de telefon intr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper

#837
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 28.02.2006
  • ID membru: 67,872
  • Locație: Bucuresti

View PostOrange_helper, on 24 octombrie 2014 - 14:32, said:



Pentru a verifica tipul de abonament pentru care poti opta, te rog sa accesezi link-ul http://www.orange.ro...ly-upgrade.html, sectiunea “intrebari frecvente”, intrebarea “ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a beneficia de serviciul Early Upgrade”.
O zi buna,
Orange Helper

Acolo scrie conditiile pe care trebuie sa le indeplinesc, nu ce abonament imi pot alege.
In fine....

#838
bethlen

bethlen

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,315
  • Înscris: 13.01.2013
  • ID membru: 793,555

Dragilor juristi Orange, cascati ochii mari in contractele de telefonie mobila, ca scrieti numai prostii. OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice a fost modificata prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Astfel, acel drept al consumatorului de denuntare unilaterala a contractului fara penalizari in termen de 14 zile lucratoare a fost modificat inca din iunie 2014, acum se regaseste la art. 56 si termenul este de 14 zile calendaristice. Totusi, ca sa ma dau pe mine exemplu, in actul aditional incheiat cu voi de cateva zile, la sectiunea "Denuntarea unilaterala de catre client" este invocat acel articol 55 care nu mai vorbeste de asa ceva. Voi mi-ati inserat niste dispozitii care nu au practic temei legal. Presupun ca asa scrieti in toate contractele. Asa ca Orange_helper, transmite te rog colegilor din departamentul juridic aceste aspecte. Presupun ca ii si platiti pentru asta. Nasol.

#839
Orange_helper

Orange_helper

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,163
  • Înscris: 19.12.2011
  • ID membru: 730,745

View Postbethlen, on 24 octombrie 2014 - 19:21, said:

Dragilor juristi Orange, cascati ochii mari in contractele de telefonie mobila, ca scrieti numai prostii. OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice a fost modificata prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Astfel, acel drept al consumatorului de denuntare unilaterala a contractului fara penalizari in termen de 14 zile lucratoare a fost modificat inca din iunie 2014, acum se regaseste la art. 56 si termenul este de 14 zile calendaristice. Totusi, ca sa ma dau pe mine exemplu, in actul aditional incheiat cu voi de cateva zile, la sectiunea "Denuntarea unilaterala de catre client" este invocat acel articol 55 care nu mai vorbeste de asa ceva. Voi mi-ati inserat niste dispozitii care nu au practic temei legal. Presupun ca asa scrieti in toate contractele. Asa ca Orange_helper, transmite te rog colegilor din departamentul juridic aceste aspecte. Presupun ca ii si platiti pentru asta. Nasol.

Salut,
Pentru a verifica cele mentionate de tine, te rog sa imi oferi numarul tau de telefon printr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper

#840
lex404

lex404

    Minion Incognito! [*_*]

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,579
  • Înscris: 19.04.2009
  • ID membru: 446,730
  • Locație: Cluj-Napoca.
Incerc de o saptamana sa imi modific abonamentul folosind configuratorul OrangeYoung( ma incadrez ) dar de o saptamana imi tot zice ca am deja o cerere in procesare :death:
N-am cerut nimic, cum rezolv?

#841
Orange_helper

Orange_helper

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,163
  • Înscris: 19.12.2011
  • ID membru: 730,745

View Postlex404, on 25 octombrie 2014 - 13:23, said:

Incerc de o saptamana sa imi modific abonamentul folosind configuratorul OrangeYoung( ma incadrez ) dar de o saptamana imi tot zice ca am deja o cerere in procesare Posted Image
N-am cerut nimic, cum rezolv?

Salut,
Vom verifica si noi daca o astfel de cerere este deja inregistrata insa pentru a face aceasta am nevoie de numarul tau de telefon.
O zi buna,
Orange Helper

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

4 user(s) are reading this topic

2 members, 2 guests, 0 anonymous users

hd20max, Orange_helper