Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#811
Posted 18 October 2014 - 14:26
Citeste aici sa vezi ce abonament puteai obtine la 10 euro http://forum.softped...0#entry16023380
P.S. l-am refacut Edited by bethlen, 18 October 2014 - 14:29. |
#813
Posted 18 October 2014 - 14:40
gandrei3, on 18 octombrie 2014 - 13:15, said:
De ce pe pagina principala a site-ului Orange.ro apare tableta LG G Pad 8.0 la 0 euro impreuna cu abonamentul Colibri Explore 20, dar cand vreu sa adaug acest pachet in cos imi apare tableta LG G Pad 8.0 la 28,99 euro impreuna cu abonamentul Colibri Explore 20? As mai dori sa stiu de ce nu functioneaza acesta adresa: https://www.orange.ro/acoperire/ Stiu ca in Brasov este disponibila viteza de 300Mbps dar as fi vrut sa vad concret si pe o harta, deoarece banuiesc ca nu este disponibila aceasta viteza de 300Mbps in tot orasul. Intre orele 00:00 si 06:59 cand internetul este nelimitat la viteza maxima, chiar se poate naviga in conditii normale(adica la aceeasi viteza care e disponibila si in intervalul orar 07:00-23:59)? Sau datorita faptului ca noaptea internetul este nelimitat, reteaua este suprasolicitata, iar viteza scade considerabil? Va multumesc! Salut, Am trimis un mesaj colegilor nostri pentru corectarea pretului pe site. Multumim ca ne-ai spus! Legat de partea de internet, te vom contacta pentru mai multe informatii. O zi buna, Orange Helper |
#814
Posted 20 October 2014 - 15:41
3 intrebari/probleme:
1. Am abonament fluture 11 incepand cu data de 15.10. Cat costa activarea orange cloud? Cat spatiu primesc? Este gratis sau contracost? 2. Nu pot face in configuratorul orangeyoung o simulare pentru un abonament pe acelasi numar pe care am fluture 11. In contul Orange imi spune ca pentru aceasta sa merg in magazin. In schimb o configurare pentru prepay pot. Care e treaba? Fluture 11 nu este considerat postpaid si de-aia? Ori e postpaid ori e de tip prepaid? Ma incadrez in varsta deci nu se pune problema. 3. In mesajele pe care le primesc abonatii Orange de la 415 cu detaliile facturii, apare decat total facturat si nu total de plata. Ori pe mine ma intereseaza a doua suma, nu prima. Nu se poate regla (asta ca o sugestie) ca in mesajele pe care le trimiteti sa fie inscrise ambele sume, total facturat si total de plata? In mail sunt evidentiate ambele valori. Edited by bethlen, 20 October 2014 - 15:44. |
#815
Posted 20 October 2014 - 17:08
bethlen, on 20 octombrie 2014 - 15:41, said:
3 intrebari/probleme: 1. Am abonament fluture 11 incepand cu data de 15.10. Cat costa activarea orange cloud? Cat spatiu primesc? Este gratis sau contracost? 2. Nu pot face in configuratorul orangeyoung o simulare pentru un abonament pe acelasi numar pe care am fluture 11. In contul Orange imi spune ca pentru aceasta sa merg in magazin. In schimb o configurare pentru prepay pot. Care e treaba? Fluture 11 nu este considerat postpaid si de-aia? Ori e postpaid ori e de tip prepaid? Ma incadrez in varsta deci nu se pune problema. 3. In mesajele pe care le primesc abonatii Orange de la 415 cu detaliile facturii, apare decat total facturat si nu total de plata. Ori pe mine ma intereseaza a doua suma, nu prima. Nu se poate regla (asta ca o sugestie) ca in mesajele pe care le trimiteti sa fie inscrise ambele sume, total facturat si total de plata? In mail sunt evidentiate ambele valori. Aici http://www.orange.ro/cloud/ gasesti toate optiunile Cloud disponibile in oferta comerciala. Pentru tipul tau de abonament, poti activa optiunea Orange Cloud 50 GB (cu 2.5 EUR) sau Orange Cloud 150 GB (cu 7 EUR). Din pacate, Configuratorul nu este inca disponibil pentru tipul de abonament Fluture, dar te putem ajuta noi daca ne suni la 411 – Serviciul Clienti. Mesajul automat iti trimite informatii despre ultima factura emisa, nu despre situatia financiara; aceasta poate fi verificata in contul tau online. Sper ca aceste informatii sa iti fie de folos. O zi buna, Orange Helper |
#816
Posted 21 October 2014 - 10:47
Salut!
Am si eu o intrebare legata de cloud. Am un abonament Colibri 15 special si, dupa cum scrie pe site si in contul meu, beneficiez de optiunea Orange Cloud 25 GB Promo. De ce la cost lunar apare ca fiind taxata cu 2,21 euro? |
#817
Posted 21 October 2014 - 11:00
ab06deg, on 21 octombrie 2014 - 10:47, said:
Salut! Am si eu o intrebare legata de cloud. Am un abonament Colibri 15 special si, dupa cum scrie pe site si in contul meu, beneficiez de optiunea Orange Cloud 25 GB Promo. De ce la cost lunar apare ca fiind taxata cu 2,21 euro? Pentru verificarea situatiei existente pe numarul tau, te vom contacta prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#818
Posted 21 October 2014 - 15:13
ab06deg, on 21 octombrie 2014 - 10:47, said:
Salut! Am si eu o intrebare legata de cloud. Am un abonament Colibri 15 special si, dupa cum scrie pe site si in contul meu, beneficiez de optiunea Orange Cloud 25 GB Promo. De ce la cost lunar apare ca fiind taxata cu 2,21 euro? Nu mai stiu cum arata 'contul meu' dar daca te uiti pe factura sigur sigur ai si un reducere corespunzatoare tot de 2.21 euro. Adica nu platesti nimic per total. E foarte posibil ca in 'contul meu' sa nu fie afisate si discounturile. |
#819
Posted 21 October 2014 - 16:25
Așa zice și Orange-ul. Încă nu am prins o perioadă de facturare, de-abia acum am activat după 17 luni de contract, de probă.
|
#820
Posted 21 October 2014 - 17:26
Buna ziua,
Doresc sa-mi raspundeti de ce nu se poate porta un numar din reteaua Vodafone pe cartela Orange? Astazi am avut neplacerea sa merg la reprezentanta Orange din Brasov Str. Muresenilor 1 unde am fost refuzat pe motiv ca procesul de portare in reteaua Orange se poate doar de pe un abonament pe altul si nu pe cartela. Pe scurt datele sunt acestea: - la retea donor (Vodafone) numarul este un postpaid pe numele meu, persoana fizica si fara perioada contractuala - la retea acceptoare (Orange) il doresc pe cartela si nu abonament. - documente prezentate: sim Vodafone, actul de identitate si ultima factura Vodafone. Desi am insistat ca pe site-ul www.portabilitate.ro nu este mentionat faptul ca portabilitatea se poate face doar catre postpaid si nu prepaid am fost refuzat in continuare pe motiv ca aceasta procedura nu tine de Orange ci de o entitate separata ce tine de guvern si de procesul de portabilitate in sine. In urma conversatiilor avute cu 2 reprezentanti Orange Brasov Str. Muresenilor nr. 1 am decis sa merg la alta reprezentanta Orange din oras unde am primit acelasi raspuns : portabilitate se poate doar catre postpaid. Intelegand ca acest lucru nu este normal din punctul meu de vedere si ca practic este o vanzare agresiva mintind clientul, abuz si discriminare in acelasi timp sunt hotarat sa fac sesizari la ANPC, media etc. Doresc sa-mi aratati unde apare exact scris pe site-ul Orange sau portabilitate.ro faptul ca portabilitatea intre 2 operatori mobili se poate face doar de la abonament la abonament sau de la cartela la cartela. Acestea sunt datele problemei, voi raspunde comentariilor fara sa mentionez date personale pe acest forum. Multumesc Edited by cinstit, 21 October 2014 - 17:32. |
|
#821
Posted 21 October 2014 - 17:59
cinstit, on 21 octombrie 2014 - 17:26, said:
Doresc sa-mi raspundeti de ce nu se poate porta un numar din reteaua Vodafone pe cartela Orange? cinstit, on 21 octombrie 2014 - 17:26, said:
Intelegand ca acest lucru nu este normal din punctul meu de vedere si ca practic este o vanzare agresiva mintind clientul, abuz si discriminare in acelasi timp sunt hotarat sa fac sesizari la ANPC, media etc. cinstit, on 21 octombrie 2014 - 17:26, said:
Doresc sa-mi aratati unde apare exact scris pe site-ul Orange sau portabilitate.ro faptul ca portabilitatea intre 2 operatori mobili se poate face doar de la abonament la abonament sau de la cartela la cartela. |
#822
Posted 21 October 2014 - 19:11
cinstit, on 21 octombrie 2014 - 17:26, said:
Buna ziua, Doresc sa-mi raspundeti de ce nu se poate porta un numar din reteaua Vodafone pe cartela Orange? Astazi am avut neplacerea sa merg la reprezentanta Orange din Brasov Str. Muresenilor 1 unde am fost refuzat pe motiv ca procesul de portare in reteaua Orange se poate doar de pe un abonament pe altul si nu pe cartela. Pe scurt datele sunt acestea: - la retea donor (Vodafone) numarul este un postpaid pe numele meu, persoana fizica si fara perioada contractuala - la retea acceptoare (Orange) il doresc pe cartela si nu abonament. - documente prezentate: sim Vodafone, actul de identitate si ultima factura Vodafone. Desi am insistat ca pe site-ul www.portabilitate.ro nu este mentionat faptul ca portabilitatea se poate face doar catre postpaid si nu prepaid am fost refuzat in continuare pe motiv ca aceasta procedura nu tine de Orange ci de o entitate separata ce tine de guvern si de procesul de portabilitate in sine. In urma conversatiilor avute cu 2 reprezentanti Orange Brasov Str. Muresenilor nr. 1 am decis sa merg la alta reprezentanta Orange din oras unde am primit acelasi raspuns : portabilitate se poate doar catre postpaid. Intelegand ca acest lucru nu este normal din punctul meu de vedere si ca practic este o vanzare agresiva mintind clientul, abuz si discriminare in acelasi timp sunt hotarat sa fac sesizari la ANPC, media etc. Doresc sa-mi aratati unde apare exact scris pe site-ul Orange sau portabilitate.ro faptul ca portabilitatea intre 2 operatori mobili se poate face doar de la abonament la abonament sau de la cartela la cartela. Acestea sunt datele problemei, voi raspunde comentariilor fara sa mentionez date personale pe acest forum. Multumesc Verificam si noi situatia si revenim cu un raspuns. O zi buna, Orange Helper |
#823
Posted 22 October 2014 - 17:19
La un abonament N10 folosind profilul de date orange world, cu apn wap si ip se ia din mega sau se platesc suplimentar, iar daca se platesc cat costa?!
|
#824
Posted 22 October 2014 - 17:35
Semnalez eroare in myaccount.
Am 2 facturi emise in 12 octombrie, dar la plata online imi apare la "total plata" valoarea celor 2 facturi din septembrie. Am facut plata cu "alta suma" cu suma corecta din insumarea celor 2 facturi din 12 octombrie. Sper sa corectati. |
#825
Posted 22 October 2014 - 17:35
iulian93, on 22 octombrie 2014 - 17:19, said:
La un abonament N10 folosind profilul de date orange world, cu apn wap si ip se ia din mega sau se platesc suplimentar, iar daca se platesc cat costa?! Salut, Orice accesare a internetului prin intermediul cartelei SIM (date mobile) se contorizeaza si astfel se consuma din traficul inclus in abonamentul tau. Daca consumi traficul inclus in abonament, se aplica tariful mentionat in contract. Te vom contacta prin mesaj privat pentru a verifica tarifarea aplicata in cazul abonamentului tau. Cu prietenie, Orange Helper |
|
#826
Posted 22 October 2014 - 18:11
dorin_2k, on 22 octombrie 2014 - 17:35, said:
Semnalez eroare in myaccount. Am 2 facturi emise in 12 octombrie, dar la plata online imi apare la "total plata" valoarea celor 2 facturi din septembrie. Am facut plata cu "alta suma" cu suma corecta din insumarea celor 2 facturi din 12 octombrie. Sper sa corectati. Actualizarea datelor din contul online se face la fiecare autentificare in cont, fiind utila si o deconectare/reconectare; daca in continuare situatia nu se actualizeaza, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne furnizezi datele contului tau online (numarul de telefon si adresa de e-mail). O zi buna, Orange Helper |
#827
Posted 22 October 2014 - 18:28
Am facut plata cu suma scrisa de mine si nu cea afisata in cont.
Dupa deconectare si reconectare, a aparut suma corecta. Plata insa deja era facuta. E prima data in cativa ani cand patesc asa ceva. |
#828
Posted 23 October 2014 - 22:06
Am doua numere atasate la contul WebCare, iar la unul dintre numere nu mai pot vizualiza creditul de vreo 2 zile. Dupa lungi asteptari, tot primesc acelasi mesaj: Te rugam sa incerci mai tarziu.
La celalalt numar totul e OK. Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users