Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Problema screen saver

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
snowzor

snowzor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 08.11.2009
Buna ziua! Am o problema destul de enervanta. Cand imi las laptopul pornit si nu il folosesc, se inchide ecranul de tot (intra screen saver-ul probabil), iar cand misc mouse-ul sa se reporneasca ecranul, acesta ramane stins definitiv. Laptopul insa, se aude cum inca functioneaza, beculetul de power fiind deschis. In acest moment, singura solutie este force shut down din buton si repornit manual. Va rog daca ma poate ajuta cineva cu problema aceasta. Va multumesc!

Laptopul este destul de recent cumparat, i7, placa video amd radeon 8850m, windows 8.0 cu licenta originala, toate update-urile la zi.

#2
fighterkyokushin

fighterkyokushin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 915
  • Înscris: 13.02.2013
Nu este de la screen sever. Laptopurile au o schema de power. Aici este definit ce sa faca laptopul dupa o perioada de inactivitate. Din ce spui tu cel mai probabil intra in sleep sau hibernate. Poti modifica tu ce sa faca si ce sa nu faca laptopul in perioada de inactivitate.

#3
snowzor

snowzor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 08.11.2009
Nu este perioada de hibernare sau sleep. Atunci cand ecranul se stinge, laptopul functioneaza pentru ca aud ventilatorul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate