Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Hyundai I30 rateaza testul elanului, Datorita defectarii servodirectiei in mers

- - - - -
  • Please log in to reply
118 replies to this topic

#1
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,558
  • Înscris: 05.11.2009
Traducerea de aici cu google translate: http://www.teknikens...-dor--livsfara/ . Cu video aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZrPxXLj_7sI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . Pe scurt: suedezii au facut un test al elanului cu un Hyundai i30, pe care insa masina l-a ratat din cauza blocarii servodirectiei, masina nemaiputand fi controlata. Chestie destul de grava pentru ca din cate vad eu , masina nu se comporta ca si cum nu ar mai avea servodirectie ci opune rezistenta si face ff dificila controlarea masinii. Chestie care nu e chiar asa de noua la hyundai, fostul hyundai accent, i10 si i20 au avut probleme de genul asta, prin care masinile ramaneau fara servo..

Quote

La testele noastre de mare combinatorie, am găsit o serie de comportamente ciudate în mașinile de testare în älgtestet, dar nimic nu a fost la fel de remarcabil ca Hyundai i30. Direcție a murit în mijlocul acțiunii evaziv!
Autor: Mattias Rabe Foto: Glenn Lindberg și Peter Klemensberger
Masina, o combinație Hyundai i30 1.6 CRDI cu opționale jante de 17 inch cu Hankook Ventus prim 2 anvelope de vară cu dimensiunea 225/45 R17 și transmisie automată, se apropie älgtestbanan. Atunci când mașina intră pista, deoarece leagăne primul din stânga, la fel cum era de așteptat. Dar apoi se întâmplă inexplicabil.
În loc de a urmări acțiunea de evitare prin transformarea înapoi în banda din dreapta continuă Hyundai i30 hatchback din calea de pe stânga. În cazul în care acest lucru ar fi fost pe drum, mașina a ajuns în șanț - după trecerea pe banda din sens opus. Filmul de mai jos prezinta comportamentul.
La volanul, experiența este atât de extrem de surprinzător și terifiant. Ce se întâmplă este pur și simplu faptul că motorul servo pentru controlerul se oprește brusc atunci când cea mai mare nevoie de ea. În mijlocul manevrei de evitare.
pierdere este imediat evident, pentru directie merge de la a fi relativ usor de manevrat pentru a fi cât de greu orice moment. Încearcă să controleze masina noua, cu motorul oprit pentru a obține o imagine bună a ceea ce se întâmplă.
Rezultatul următor este că nu poți păstra mașina în cale, chiar dacă rata este scăzută 68 kilometri pe oră De fapt, mijlocul manevrei de evitare abia se duce să se balanseze, la toate, pentru atât de greu devine. În plus, se întoarse volanul din mâinile șoferului. Controlul rămâne oprit până când vom opri mașina, opriți motorul și porniți-l din nou. Apoi se stinge butonul roșu lumina de avertizare în formă de pe tabloul de bord și de direcție funcționează din nou, așa cum ar trebui -, dar atunci e prea târziu.
Hyundai i30 hatchback prezintă un comportament extrem de periculos. În timpul serii noastre, astfel repeta acest comportament de nu mai puțin de patru ori. În cazul în care controlul este de lucru în mod corespunzător de către älgtestbanan masina este extrem de predispus cordon, făcând Hyundai i30 la una dintre cele mai grave masinile pe care le-am condus vreodată. Când vom rula testul din nou câteva săptămâni mai târziu cu un alt Hyundai i30 1.6 CRDi Hatchback, deși echipate cu anvelope 205/55 R16 (Hankook Ventus prim 2) și transmisie manuală, astfel încât mecanismul de direcție funcționează în mod corespunzător. Masina este încă cordon extrem de predispuse, dar unele probleme de control nu poate fi găsit.
Exact de ce nu știm, dar un lucru este sigur - nu vrei să stai în mașină în care greva de direcție, atunci când a abate pentru a evita elan. Câte mașini au aceste probleme de guvernare nu știm, dar că acest lucru este, la toate se intampla intr-o masina este suficient de gravă și are nevoie de cercetari suplimentare de Hyundai.
Citiți mai multe despre rezultatele testelor la testul nostru mare în cazul în care 24 de proprietati incluse. Testul poate fi găsit în numărul mondial de tehnologie 12/2014, care este în magazine acum, sau pentru a comanda on-line .
Acest lucru se întâmplă - pas cu pas
1. Abordarea Viteza de 68 kmh Noi măsurăm viteza, cu un echipament de testare pe bază de GPS numita VBox si masuram de-al zecelea când. Rata de constant se aplică atunci când vom merge în älgtestet. 2 girație Cross la stânga. Ne întoarcem atât de repede la stânga pentru a evita elan pe care Hyundai i30 va accepta fără probleme. Sarcina este mare, dar va fi mai mare în etapa următoare. treilea Acum dispare direcție efect servo. Când ne întoarcem spre dreapta și în cele din urmă vin înapoi la benzii de pe dreapta, astfel se oprește lucrarea de servodirecție și de direcție devine extrem de greu de manevrat. Extrem de periculos.


#2
BlueHazard

BlueHazard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,347
  • Înscris: 18.06.2010
Pai... e Hyundai... la ce poti sa te astepti? Alea nu sunt masini.

#3
bibi

bibi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,183
  • Înscris: 05.02.2003
Asta e foarte grav.

Edited by bibi, 27 May 2014 - 06:36.


#4
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Nu au auzit ei de Dacia!!!!!Puteau sa faca o comparatie cu ea!In mare e acelasi rahat,doar ca Hyundaiul are alt pret!

#5
dadi272

dadi272

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,301
  • Înscris: 09.06.2008

View PostBlueHazard, on 27 mai 2014 - 05:33, said:

Pai... e Hyundai... la ce poti sa te astepti? Alea nu sunt masini.
Bine ca sint "masini" cele frantuzesti si italienesti.

#6
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Acum serios, astia-s tot aia care acum 2 ani or facut un GC sa nu treaca testul elanului intr-un comparativ cu XC90, test care s-a dovedit ca era cam fake. (aceeasi masina a trecut la AMS in Germania si a picat in Suedia in mod repetat). N-as pune prea multa baza pe ce zic ei pana nu confirma si altii.

#7
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,558
  • Înscris: 05.11.2009
da da da... au ceva cu kyundai, se vede pixelul albastru :lol:

#8
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010
Si Loganu' in urma cu cativa ani a picat testul acesta. Si s-a vandut in draci.
Hyundai face masini bune. In SUA de italienesti si frantuzesti nu a auzit nimeni, in schimb Hyundai se cumpara.

#9
antll

antll

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 11.04.2014

View PostV_i_c_t_o_r, on 27 mai 2014 - 07:48, said:

In SUA de italienesti si frantuzesti nu a auzit nimeni, in schimb Hyundai se cumpara.
http://www.manhattan...del=&bodyStyle=

http://www.plainview...aridealers.com/

http://autos.aol.com...ion-New York NY

#10
ianos76

ianos76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,646
  • Înscris: 01.09.2011
Si prima Clasa A de la Mercedes a cazut testul elanului. E drept ca nu din cauza servodirectiei, dar totusi..... Din ce am inteles eu de la Nenea Google , varianta cu transmisie manuala nu a facut problema asta, doar automata.

Edited by ianos76, 27 May 2014 - 08:14.


#11
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostV_i_c_t_o_r, on 27 mai 2014 - 07:48, said:

Si Loganu' in urma cu cativa ani a picat testul acesta. Si s-a vandut in draci.

Daca nu ma insel era o problema cu cauciucul gen era cu rezerva (cu caracteristici diferite) pe fata si/sau era tocit peste limita admisa.

#12
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,996
  • Înscris: 07.11.2006

View Postantll, on 27 mai 2014 - 08:00, said:


Asta http://autos.aol.com...ion-New York NY vine de la tanti Merkel.Aventuri d'ale VW.

#13
antll

antll

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 11.04.2014

View Postadisz, on 27 mai 2014 - 08:22, said:


Asta http://autos.aol.com...ion-New York NY vine de la tanti Merkel.Aventuri d'ale VW.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Molsheim

#14
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,655
  • Înscris: 29.03.2006
Bugatti a fost de la inceput si pana acum, un brand alsacian.

Este adevarat, Ettore Bugatti a fost la origine italian, dar s-a naturalizat in Franta.
Cand a deschis fabrica, Alsacia si orasul Molsheim tineau de Germania, insa dupa WW1 granita a fost mutata si face parte din nordul Frantei.

Francezii alsacieni, ca si multi italieni din Regiunea autonoma Trentino, sau si din Lombardia, sunt un fel de nemti, cel putin ca sasii din RO.

Edited by loock, 27 May 2014 - 08:45.


#15
antll

antll

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 11.04.2014
in istoria automobilelor, bugatti apare la producatorii francezi. cel putin, asa scrie prin almanahe.
evident, ca orice lucru misto, a fost facuta de un italian...

#16
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,744
  • Înscris: 26.08.2008

View Postianos76, on 27 mai 2014 - 08:11, said:

Din ce am inteles eu de la Nenea Google , varianta cu transmisie manuala nu a facut problema asta, doar automata.  
Mi-e teama ca tipul transmisiei are tot atata influenta cat are si culoarea masinii.

La noi, Hyundai Accent (de exemplu) a avut aceasta problema... masinile fiind in majoritatea lor covarsitoare cu transmisie manuala.
Problema, nerecunoscuta niciodata oficial, era un anumit tip de senzor.
Neoficial insa, unele coloane cu probleme au fost inlocuite cu coloane cu un nou tip de senzor.
Sau, exista si unii care si-au remediat singuri problema prin curatirea respectivului senzor - solutie care a avut oaresce rezultat dealtfel.

Edited by BlueKing-69, 27 May 2014 - 08:57.


#17
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
mai degraba e o eroare a esp-ului sau a cine stie ce sistem tampit care ar trebui sa te ajute. oricum, daca vrei sa conduci la limita nu-ti iei hyundai/kia/dacia etc.

#18
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,655
  • Înscris: 29.03.2006
Este oricum un caz mai particular Bugatti.
Pe langa faptul ca Ettore Bugatti a fost la origine un italian nascut la Milano, care mai si provenea dintr-o familie de artisti si designeri cunoscuti si bine ancorati in realitatea si curentele artistice ale epocii, totusi el s-a stabilit in Franta si Alsacia, si a colaborat de la inceput cu fabricanti nemti si francezi, inclusiv la motoarele la care a contribuit la proiectare.

Brandul a fost achizitionat pt. partea de avioane/avionica de catre Hispano-Suiza in 1963.
Snecma a achizitionat Hispano-suiza in '68, si apoi a fuzionat Messier-Bugatti in '77
In '87 a fost achizitionat brandul de un italian, Romano Artioli, care a construit in Italia singura fabrica Bugatti, la Campogalliano, si care a achizitionat si Lotus.
La inceputl anilor '90 a aparut Bugatti EB 110 si apoi EB 112.
Dupa '95 a fost recesiune, si in '97 brandul Lotus a fost vandut catre Proton din Malaiesia.
Practic atunci a ajuns si Bugatti sa fie detinut la malaiesieni.
Fabrica italiana a fost vanduta unor producatori de mobilier, apoi a fost inchisa si ea...
Firma germana Dauer Racing a achizitionat drepturile pt EB 110, si a produs versiuni tunate pana prin 2011, cand stocurile de piese au fost achizitionate de Toscana-Motors GmbH din Germania.
VW AG a achizitionat brandul Bugatti in 1998, si l-a desemnat initial pe  Giorgetto Giugiaro de la ItalDesign, sa proiecteze primul nou Bugatti. ( EB 118)
Motoarele W 18, W16, W 10, sunt de origine (inspiratie) Audi, care face parte tot din grupul VW, insa sunt asamblate in fabrica Bugatti din Molsheim.

Edited by loock, 27 May 2014 - 09:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate