Problema HP Support Assistant
Last Updated: Apr 29 2014 07:34, Started by
amr123
, Apr 28 2014 17:07
·
0
#1
Posted 28 April 2014 - 17:07
Buna ziua. In primul rand sunt absolut varza cand vine vorba de pc-uri, laptopuri, telefoane si alte tehnologii. Si de asta nu stiu unde anume se incadreaza topicul meu.
In al doilea rand, am un laptop HP Pavilion, cu Windows 8 pe el, e aproape nou. De cateva zile imi face figuri HP Support Assistant, se deschide la pornirea laptopului, si apoi imi arata eroare, HP Support assistant has encountered a serious problem, bla bla bla and needs to close. Please press ok to restart the app or close to close it. Si ii dai nene OK pana ii vine rau, si tot asa face. Mna, nu am umblat pe la setari, nu i-am facut absolut nimic. DAR, cum pot sa "repar" eroarea asta? PLS :help: |
#2
Posted 28 April 2014 - 17:31
amr123, on 28 aprilie 2014 - 17:07, said:
Buna ziua. In primul rand sunt absolut varza cand vine vorba de pc-uri, laptopuri, telefoane si alte tehnologii. Si de asta nu stiu unde anume se incadreaza topicul meu. In al doilea rand, am un laptop HP Pavilion, cu Windows 8 pe el, e aproape nou. De cateva zile imi face figuri HP Support Assistant, se deschide la pornirea laptopului, si apoi imi arata eroare, HP Support assistant has encountered a serious problem, bla bla bla and needs to close. Please press ok to restart the app or close to close it. Si ii dai nene OK pana ii vine rau, si tot asa face. Mna, nu am umblat pe la setari, nu i-am facut absolut nimic. DAR, cum pot sa "repar" eroarea asta? PLS :help: Dupa restart nu va mai porni. Aici gasesti cum sa accesezi RUN : http://blogs.msdn.co...un-command.aspx Cand ai nevoie de acest serviciu , urmezi pasii si repornesti. Trebuie dezinstalat din Control Pannel,Sus in dreapta ai View by : selecteaza Large Icons,Programs and Features,reinstalat si apoi mai vezi daca da eroare. Edited by whitewizard, 28 April 2014 - 17:36. |
#3
Posted 28 April 2014 - 17:32
1. Bun venit pe acest forum!
2. Nu ai gresit sectiunea de postare! 3. Problema pare a fi SOFTWARE ci nu HARDWARE. Windowsul de cat timp il ai in LAPTOP? Ce licenta folosesti la el? Ai putea incerca un REPAIR daca ai CD-ul cu wINDOWSU-L original. Sau mai recomandat o reinstalare pe curat. |
#4
Posted 28 April 2014 - 17:39
VladutzU2013, on 28 aprilie 2014 - 17:32, said:
1. Bun venit pe acest forum! 2. Nu ai gresit sectiunea de postare! 3. Problema pare a fi SOFTWARE ci nu HARDWARE. Windowsul de cat timp il ai in LAPTOP? Ce licenta folosesti la el? Ai putea incerca un REPAIR daca ai CD-ul cu wINDOWSU-L original. Sau mai recomandat o reinstalare pe curat. @VladutzU2013 nu are legatura licenta cu HP Support Assistant! |
#5
Posted 28 April 2014 - 17:45
VladutzU2013, on 28 aprilie 2014 - 17:32, said:
1. Bun venit pe acest forum! 2. Nu ai gresit sectiunea de postare! 3. Problema pare a fi SOFTWARE ci nu HARDWARE. Windowsul de cat timp il ai in LAPTOP? Ce licenta folosesti la el? Ai putea incerca un REPAIR daca ai CD-ul cu wINDOWSU-L original. Sau mai recomandat o reinstalare pe curat. Sunt in Germanica acum, si nu stiu cum pot face rost de el... In fine, nu asta e problema. Laptopul are vreo...12 luni, cred, si Windowsul tot atunci a fost instalat pe el. Licenta? ) Traducere va rog, ca si HP mi-a cerut sa activez windowsul si dupa aia s-a gandit sa spuna ca nu mai e buna licenta. Ah, si nu are cd-rom... (( whitewizard, on 28 aprilie 2014 - 17:31, said:
Run-MSConfig- Startup,debifeaza Hp Support-Apply-Ok Dupa restart nu va mai porni. Aici gasesti cum sa accesezi RUN : http://blogs.msdn.co...un-command.aspx Cand ai nevoie de acest serviciu , urmezi pasii si repornesti. Trebuie dezinstalat din Control Pannel,Sus in dreapta ai View by : selecteaza Large Icons,Programs and Features,reinstalat si apoi mai vezi daca da eroare. Ok, bun, fac si cum spui tu. Insa, cum stiu cand am nevoie de acest serviciu? Ruleaza in background, si cateodata mai aparea ca face maintenanta la pc (cred). |
#6
Posted 28 April 2014 - 18:13
amr123, on 28 aprilie 2014 - 17:45, said:
Nu mai am Windowsul la el, e pe un stick , acasa, in Ro Sunt in Germanica acum, si nu stiu cum pot face rost de el... In fine, nu asta e problema. Laptopul are vreo...12 luni, cred, si Windowsul tot atunci a fost instalat pe el. Licenta? ) Traducere va rog, ca si HP mi-a cerut sa activez windowsul si dupa aia s-a gandit sa spuna ca nu mai e buna licenta. Ah, si nu are cd-rom... (( Ok, bun, fac si cum spui tu. Insa, cum stiu cand am nevoie de acest serviciu? Ruleaza in background, si cateodata mai aparea ca face maintenanta la pc (cred). http://translate.goo...aspx&edit-text= Daca nu are CD-Rom trimiti in Romanica , la baietii si te rezolva,contra cost. Sau cumperi un CD cu Windows din germania,de la magazinele de specialitate. Edited by whitewizard, 28 April 2014 - 18:17. |
#7
Posted 28 April 2014 - 23:14
Asa, am rezolvat cu Hp support.
Amu ma bat cu al meu laptop, ca imi tot recomanda sa trec la Windows 8.1, am urmat toti pasii (instalare updateuri KB2871389 si KB2917499), le-am gasit in lista, am dat restar, bla bla bla. Si , dupa toate astea, dau click pe update la windows 8.1, si imi zice frumos in Store ca nu poate sa imi updateze Windowsul din Store. Pai si de unde (zs.kejfb;efuh\e;fkBSc) sa il iau daca nu din Store?! Whitewizard, nu dormi, help me here |
#8
Posted 29 April 2014 - 06:36
amr123, on 28 aprilie 2014 - 23:14, said:
Asa, am rezolvat cu Hp support. Amu ma bat cu al meu laptop, ca imi tot recomanda sa trec la Windows 8.1, am urmat toti pasii (instalare updateuri KB2871389 si KB2917499), le-am gasit in lista, am dat restar, bla bla bla. Si , dupa toate astea, dau click pe update la windows 8.1, si imi zice frumos in Store ca nu poate sa imi updateze Windowsul din Store. Pai si de unde (zs.kejfb;efuh\e;fkBSc) sa il iau daca nu din Store?! Whitewizard, nu dormi, help me here http://windows.micro...-ro/windows/buy http://windows-8-1.en.softonic.com/ |
#9
Posted 29 April 2014 - 07:34
nah. nu le dau niciun leu. )
am fost pe linkurile alea si aseara, primul zica ca din Store NU se poate, al doilea cere bani si azi n-am chef. ) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users