Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Landrover Freelander 2 vs Honda CR-V
Last Updated: May 02 2014 17:12, Started by
AlienBodo
, Apr 24 2014 20:34
·
0
#1
Posted 24 April 2014 - 20:34
Buna ziua.
M-ar interesa achizitionarea unei masini 4x4 sh, buget 11-12 mii, si din ce am vazut pana acum, in acest buget as putea gasi masinile mai sus mentionate, de prin 2007, poate 2008. Land Rover-ul imi place mai mult, dar am citit niste pareri nu tocmai bune despre capitolul fiabilitate, un punct forte al celeilate masini. Din ce am inteles ambele masini au sisteme 4x4 electronice, ceea ce nu pot sa zic ca ma atrage foarte mult. Imi iau masina din pura nevoie, nu pentru a ma fatai in oras cu ea, deci va trebui folosita pe coclauri. Nu la modul extrem, dar pe unele portiuni va trebui sa faca fata la noroaie, eventual zapezi destul de consistente. Voi ce parere aveti? Ce alte optiuni ar fi mai indicate? Multumesc. |
#2
Posted 24 April 2014 - 21:00
#3
Posted 24 April 2014 - 21:33
#5
Posted 24 April 2014 - 22:30
#6
Posted 24 April 2014 - 23:35
Sincer m-am uitat si la un grand vitara(si am vazut ca are si reductor), dar imi pare ca are garda un pic cam mica, si am de iesit din niste noroaie pe unde o sa trebuiasca sa umblu. Si X-trail-ul pare ok. Hai ca astept sfaturi, ca-s papadie in domeniu, si e mai bine sa intreb:). Despre Santa Fe nu stiu mare lucru. Pare ok ca dotari, dar nu stiu la fiabilitate cum sta.
Edited by AlienBodo, 24 April 2014 - 23:37. |
#7
Posted 25 April 2014 - 11:00
CRV nu are un sistem bazat pe electronica (desi are si electronica). Are cardanul legat pe direct la puntea fata din fata, fara diferential central si 2 pompe hidraulice, una legata la cardan si una la dif spate. Legatura dintre cardan si dif spate se face printr-un fel de ambreiaj care cupleaza sau decupleaza spatele.
Pe cardan este legata o pompa hidraulica si pe dif spate alta pompa. Pompele sunt legate intre ele formand un circuit inchis si recircula uleiul una prin cealalta. Pe traseul hidraulic este "intepata" o conducta cu o supapa care duce la un cilindru hidrauliuc, cilindru care antreneaza ambreiajul si care cupleaza spatele. In mom in care cele 2 pompe nu produc aceeasi presiune (adica rotile din fata se invart mai repede decat cele din spate) adica daca o pompa trage mai putin ulei decat impinge cealalta, va creste presiunea in instalatia hidraulica si va fi actionat pistonul ala care cupleaza ambreiajul ala de pe spate. Desi ar fi putut iesi ceva bun din sistemul asta, desi destul de complicat fata de altele, e f slab. Un singur lucru e bun la el totusi, desi e slab. Daca la altele se fuxe vreun senzor de ABS de la noroi, mizerie, apa sau se rupe vreun cablu, sistemul 4wd nu mai primeste datele necesare pt a functiona pt ca nu stie ca patineaza fata daca se duce vreun senzor ABS. La asta asta pierzi doar controlul tractiunii dar sistemul functioneaza in continuare, nu ramai doar cu tractiune fata. De Freelander nu stiu care sunt bune si care sunt rele. Uita-te si la un Duster. Am cam dat cu el de pamant nu de mult dar ar fi cel mai potrivit pt ce zici tu. Edited by undercoverbrother, 25 April 2014 - 11:16. |
#11
Posted 27 April 2014 - 13:49
Dintre cele enumerate pe aici, din punct de vedere al comportamentului off-road avem un castigator clar: Suzuki Grand Vitara. Pe locul 2, Nissan x-Trail.
Land Rover-ul este capabil ca si marca, Freelanderul ... mai putin. In plus, a fost un model cu probleme multe si marunte ... Restul ( CR-V, Santa Fe) n-au nicio treaba cu off-roadul. Sunt SUV-uri de asfalt. Dpdv al comportamentului dinamic, avem un castigator clar: Honda CR-V. Pe locul urmator Freelander si X-Trail. Totusi, cel mai bun compromis mi se pare Duster ! Pentru ce ai nevoie - masina de munca, pe coclauri mi se pare perfect ! La banii disponibili gasesti unul aproape nou. Si intretinerea va fi semnificativ mai ieftina decat la restul ( si in cazul unei masini ce trebuie sa munceasca, asta ar trebui sa fie un element cheie). Daca aveai de facut frecvent si drumuri lungi, pe "asfalt" poate nu recomandam Duster. Dar, ma repet, pentru drumuri scurte si calarit pe coclauri, mi se pare alegerea perfecta ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users