Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Landrover Freelander 2 vs Honda CR-V

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
AlienBodo

AlienBodo

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 324
  • Înscris: 23.09.2003
Buna ziua.

M-ar interesa achizitionarea unei masini 4x4 sh, buget 11-12 mii, si din ce am vazut pana acum, in acest buget as putea gasi masinile mai sus mentionate, de prin 2007, poate 2008. Land Rover-ul imi place mai mult, dar am citit niste pareri nu tocmai bune despre capitolul fiabilitate, un punct forte al celeilate masini. Din ce am inteles ambele masini au sisteme 4x4 electronice, ceea ce nu pot sa zic ca ma atrage foarte mult. Imi iau masina din pura nevoie, nu pentru a ma fatai in oras cu ea, deci va trebui folosita pe coclauri. Nu la modul extrem, dar pe unele portiuni va trebui sa faca fata la noroaie, eventual zapezi destul de consistente. Voi ce parere aveti? Ce alte optiuni ar fi mai indicate?

Multumesc.

#2
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
La vechimea asta as merge sigur pe CR-V. Este mult mai fiabila.

La x-Trail te-ai uitat? Nu stiu preturile,dar ar putea fi o varianta mai buna ca CRV-ul (cel putin ca potenta).

#3
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Eu unul as merge pe Hyundai Santa Fe.Am mers cu una la peste si ne-a prins ploaia acolo.Pai a iesit masina aia din namol pana la genunchi fara greutate.Nu mai zic ca e si frumoasa.Consum foarte bun pentru 2.2 (vb de diesel).Eu aia as lua-o!

#4
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
crv-ul e un suv de oras mare lucru nu faci cu el off road. x-Trail e o optiune mult mai buna.

#5
khazar

khazar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 878
  • Înscris: 30.03.2006
Cr-v e peste Freelander oricand. Daca vrei un off-roader bun, vezi Suzuki vitara/ Jimny.

Edited by khazar, 24 April 2014 - 22:30.


#6
AlienBodo

AlienBodo

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 324
  • Înscris: 23.09.2003
Sincer m-am uitat si la un grand vitara(si am vazut ca are si reductor), dar imi pare ca are garda un pic cam mica, si am de iesit din niste noroaie pe unde o sa trebuiasca sa umblu. Si X-trail-ul pare ok. Hai ca astept sfaturi, ca-s papadie in domeniu, si e mai bine sa intreb:). Despre Santa Fe nu stiu mare lucru. Pare ok ca dotari, dar nu stiu la fiabilitate cum sta.

Edited by AlienBodo, 24 April 2014 - 23:37.


#7
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
CRV nu are un sistem bazat pe electronica (desi are si electronica). Are cardanul legat pe direct la puntea fata din fata, fara diferential central si 2 pompe hidraulice, una legata la cardan si una la dif spate. Legatura dintre cardan si dif spate se face printr-un  fel de ambreiaj care cupleaza sau decupleaza spatele.
Pe cardan este legata o pompa hidraulica si pe dif spate alta pompa. Pompele sunt legate intre ele formand un circuit inchis si recircula uleiul una prin cealalta. Pe traseul hidraulic este "intepata" o conducta cu o supapa care duce la un cilindru hidrauliuc, cilindru  care antreneaza ambreiajul si care cupleaza spatele. In mom in care cele 2 pompe nu produc aceeasi presiune (adica rotile din fata se invart mai repede decat cele din spate) adica daca o pompa trage mai putin ulei decat impinge cealalta, va creste presiunea in instalatia hidraulica si va fi actionat pistonul ala care cupleaza ambreiajul ala de pe spate.
Desi ar fi putut iesi ceva bun din sistemul asta, desi destul de complicat fata de altele, e f slab. Un singur lucru e bun la el totusi, desi e slab. Daca la altele se fuxe vreun senzor de ABS de la noroi, mizerie, apa sau se rupe vreun cablu, sistemul 4wd nu mai primeste datele necesare pt a functiona pt ca nu stie ca patineaza fata daca se duce vreun senzor ABS. La asta asta pierzi doar controlul tractiunii dar sistemul functioneaza in continuare, nu ramai doar cu tractiune fata.
De Freelander nu stiu care sunt bune si care sunt rele.

Uita-te si la un Duster. Am cam dat cu el de pamant nu de mult dar ar fi cel mai potrivit pt ce zici tu.

Edited by undercoverbrother, 25 April 2014 - 11:16.


#8
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
Da,poate cel mai potrivit ar fi Dusterul daca n-ai nevoie de spatiu mult si nu stiu ce dotari.
Si la banii aia cred ca ai gasi un Duster cu mai putini ani si km. decat alte marci.

#9
AlienBodo

AlienBodo

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 324
  • Înscris: 23.09.2003
M-am uitat si la Duster. Dar la Duster cred ca as prefera motorul pe benzina.

#10
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Daca vrei fiabilitate, Honda CR-V sau Toyota Rav4.

#11
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Dintre cele enumerate pe aici, din punct de vedere al comportamentului off-road avem un castigator clar: Suzuki Grand Vitara. Pe locul 2, Nissan x-Trail.
Land Rover-ul este capabil ca si marca, Freelanderul ... mai putin. In plus, a fost un model cu probleme multe si marunte ...
Restul ( CR-V, Santa Fe) n-au nicio treaba cu off-roadul. Sunt SUV-uri de asfalt.
Dpdv al comportamentului dinamic, avem un castigator clar: Honda CR-V. Pe locul urmator Freelander si X-Trail.

Totusi, cel mai bun compromis mi se pare Duster !
Pentru ce ai nevoie - masina de munca, pe coclauri mi se pare perfect !
La banii disponibili gasesti unul aproape nou.
Si intretinerea va fi semnificativ mai ieftina decat la restul ( si in cazul unei masini ce trebuie sa munceasca, asta ar trebui sa fie un element cheie).

Daca aveai de facut frecvent si drumuri lungi, pe "asfalt" poate nu recomandam Duster.
Dar, ma repet, pentru drumuri scurte si calarit pe coclauri, mi se pare alegerea perfecta !

#12
AlienBodo

AlienBodo

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 324
  • Înscris: 23.09.2003
Uitandu-ma la Duster, daca fac un efort, la 15 mii e un benzinar 4x4 nou...interesant.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate