Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Si-a dat seama guvernul lui Ponta de prostia facuta prin indroducerea accizei la combustibil?
Last Updated: Apr 25 2014 09:22, Started by
galeo
, Apr 24 2014 19:33
·
0
#1
Posted 24 April 2014 - 19:33
Ministerul Finantelor estimeaza o reducere a consumului de combustibil dupa majorarea accizei la carburanti si apreciaza ca transferul de venituri din mediul privat la buget va permite finantarea unor investitii cu un efect de atrenare mai ridicat in economie decat daca banii ar ramane in piata, scrie Mediafax. "Impactul estimat din cresterea nivelului accizei la carburanti (benzina, motorina, kerosen) asupra veniturilor bugetare, incepand cu 1 aprilie 2014 este de 2.009 milioane lei, din care 1.620 milioane lei se refera la accize si 389 milioane lei la TVA. Transpunerea majorarii accizei s-a efectuat luand in calcul si scaderea consumului. Veniturile bugetare suplimentare reprezinta practic un transfer de fonduri din mediul privat catre bugetul statului, ceea ce va permite finantarea suplimentara a investitiilor publice, cu efect de antrenare ridicat in economie, dar si pe piata fortei de munca", se arata intr-un document al Ministerului Finantelor.
Finantele arata ca majorarea costurilor ca urmare a cresterii impozitarii nu atrage cresterea direct proportionala a preturilor. "Daca preturile s-ar forma pe seama costurilor, atunci nicio firma nu ar inregistra pierderi, iar falimentul ar deveni de-a dreptul imposibil. Intreprinzatorii nu ar trebui decat sa-si transfere costurile, oricare ar fi ele, in pretul final. Astfel, toti intreprinzatorii vor obtine profit, de vreme ce preturile vor fi deasupra costurilor. Totusi, piata ne arata contrariul, iar progresul economic se bazeaza pe rolul curativ al falimentului", se spune in document. Potrivit Finantelor, daca producatorii sunt ingrijorati de taxarea suplimentara si accizele atrag cresterea preturilor, atunci va avea loc restrangerea consumului. "Pretul carburantilor va fi mai mare, insa cantitatea vanduta va fi mai mica. In functie de amploarea cu care se va reduce cantitatea ceruta, producatorii ar putea sa-si vada vanzarile mult diminuate", se mentioneaza in document. http://economie.hotn...ti-mai-bine.htm |
#3
Posted 24 April 2014 - 19:51
Sa raspunda alegatorii lor, @dragospaaaas, pe unde esti ?
Ai mei deja plang, imi si este jena sa le spun: ,,v-am spus eu...'' |
#4
Posted 24 April 2014 - 20:08
N-am idee daca e de la cresterea accizelor sau de la altceva, insa de 2 zile traficul e incredibil de liber, chiar daca a plouat. Asta in conditiile in care am facut in astea 2 zile 100 km in Bucuresti lejer.
|
#5
Posted 24 April 2014 - 20:17
Sa fim seriosi 0.20 de bani /litru nu e gaura in rezervor si daca inainte la 100 de lei bagam 16 litri si ceva de motorina acu bag aproape 16 ...Insa ideea e ca eu tot de 100 de lei bag si asa ca mine face multa lume...Ca sa nu imi aduc aminte ca in 2008 de 100 de lei bagam aproape 30 de litri...
Solutia? Pentru soferi e trecerea pe GPL unde costurile se reduc la jumatate... Problema ? Faptul ca cretinii aflati la butoanele acestei tari de 25 de ani nu fac absolut nimic ... Concluzia ? ..... |
#6
Posted 24 April 2014 - 20:22
Andante, on 24 aprilie 2014 - 20:17, said:
Sa fim seriosi 0.20 de bani /litru nu e gaura in rezervor si daca inainte la 100 de lei bagam 16 litri si ceva de motorina acu bag aproape 16 ...Insa ideea e ca eu tot de 100 de lei bag si asa ca mine face multa lume...Ca sa nu imi aduc aminte ca in 2008 de 100 de lei bagam aproape 30 de litri... Solutia? Pentru soferi e trecerea pe GPL unde costurile se reduc la jumatate... Problema ? Faptul ca cretinii aflati la butoanele acestei tari de 25 de ani nu fac absolut nimic ... Concluzia ? ..... Cat e euro la tine din moment ce 7 centi +tva = 0.20 bani? Edited by remvirg, 24 April 2014 - 20:24. |
#7
Posted 24 April 2014 - 20:23
Andante, on 24 aprilie 2014 - 20:17, said:
Sa fim seriosi 0.20 de bani /litru nu e gaura in rezervor si daca inainte la 100 de lei bagam 16 litri si ceva de motorina acu bag aproape 16 ...Insa ideea e ca eu tot de 100 de lei bag si asa ca mine face multa lume...Ca sa nu imi aduc aminte ca in 2008 de 100 de lei bagam aproape 30 de litri... Solutia? Pentru soferi e trecerea pe GPL unde costurile se reduc la jumatate... Problema ? Faptul ca cretinii aflati la butoanele acestei tari de 25 de ani nu fac absolut nimic ... Concluzia ? ..... vai de mama noastra |
#8
Posted 24 April 2014 - 20:25
RealThing, on 24 aprilie 2014 - 20:08, said:
N-am idee daca e de la cresterea accizelor sau de la altceva, insa de 2 zile traficul e incredibil de liber, chiar daca a plouat. Asta in conditiile in care am facut in astea 2 zile 100 km in Bucuresti lejer. Si eu am observat asta; Dar nu o legasem de nimic; pur si simplu m-am delectat cu situatia; |
#9
Posted 24 April 2014 - 20:26
Nu inteleg titlul topicului. In opinia Ministerului Finantelor, acciza are efecte pozitive:
"Impactul estimat din cresterea nivelului accizei la carburanti (benzina, motorina, kerosen) asupra veniturilor bugetare, incepand cu 1 aprilie 2014 este de 2.009 milioane lei, din care 1.620 milioane lei se refera la accize si 389 milioane lei la TVA. Transpunerea majorarii accizei s-a efectuat luand in calcul si scaderea consumului. Veniturile bugetare suplimentare reprezinta practic un transfer de fonduri din mediul privat catre bugetul statului, ceea ce va permite finantarea suplimentara a investitiilor publice, cu efect de antrenare ridicat in economie, dar si pe piata fortei de munca", se arata intr-un document al Ministerului Finantelor. |
#10
Posted 24 April 2014 - 20:26
poate si din cauza ca nu au inceput copii scoala...zic si eu
|
|
#11
Posted 24 April 2014 - 20:28
catalina1, on 24 aprilie 2014 - 20:26, said:
Nu inteleg titlul topicului. In opinia Ministerului Finantelor, acciza are efecte pozitive: "Impactul estimat din cresterea nivelului accizei la carburanti (benzina, motorina, kerosen) asupra veniturilor bugetare, incepand cu 1 aprilie 2014 este de 2.009 milioane lei, din care 1.620 milioane lei se refera la accize si 389 milioane lei la TVA. Transpunerea majorarii accizei s-a efectuat luand in calcul si scaderea consumului. Veniturile bugetare suplimentare reprezinta practic un transfer de fonduri din mediul privat catre bugetul statului, ceea ce va permite finantarea suplimentara a investitiilor publice, cu efect de antrenare ridicat in economie, dar si pe piata fortei de munca", se arata intr-un document al Ministerului Finantelor. Trebuie sa recunosc ca, de fiecare data cand imi aduc aminte ca accizelor li se aplica TVA (mai exact taxa la taxa), imi mai crapa un neuron. |
#12
Posted 24 April 2014 - 20:30
RealThing, on 24 aprilie 2014 - 20:08, said:
N-am idee daca e de la cresterea accizelor sau de la altceva, insa de 2 zile traficul e incredibil de liber, chiar daca a plouat. Asta in conditiile in care am facut in astea 2 zile 100 km in Bucuresti lejer. |
#13
Posted 24 April 2014 - 20:30
#14
Posted 24 April 2014 - 20:31
Clovis, on 24 aprilie 2014 - 20:30, said:
O fost lumea plecata de Paste din Bucale.....De aia e mai lejer traficul....Nu are nici legatura cu pretul combustibilului. Saptamana viitoare totul va reintra in normal. Posibil, tocmai de accea am afirmat destul de nesigur ca ar fi din cauza noilor preturi. Saptamana viitoare va fi "decisiva", ca sa zic asa. |
#15
Posted 24 April 2014 - 20:36
Ieri am avut un drum pana la Constanta, pana si drumul European E60 era aproape gol, pentru ce sa facem autostrazi daca nici drumurile europene de acum nu sunt circulate.
Edited by galeo, 24 April 2014 - 20:37. |
|
#16
Posted 24 April 2014 - 20:37
crisstonne, on 24 aprilie 2014 - 20:30, said:
Si costurile conexe ? Aia e alta mancare de peste,e clar faptul ca consumul la combustibili va scadea dar nu e un fenomen nou...E un lucru stiut de ani de zile ,dar cum pretul e oarecum umflat in sus inca cei de la companiile petroliere sunt la momentul cu : mai taiem din cheltuieli si ramanem pe acelasi palier de profit... Cat despre alte costuri trase in sus de aceasta crestere erau de asteptat..dar cui ii pasa ? Inca nu am vazut un ruman sa iasa in strada sa dea de pamant cu politicienii si sa le dea foc...Deci nu e prost ala de manaca sapte paini,e prost ala de le da... |
#17
Posted 24 April 2014 - 20:41
E de ajuns ca marii transportatori sa nu mai alimenteze din Romania ca sa-I faca gaura in buget lui Ponta
Traducere la raportul ministerului de finante: banii e mai bine sa vina la noi sa ii furam noi si fratii nostri baronii locali decat sa stea in piata unde nu putem sa ii furam. |
#18
Posted 24 April 2014 - 20:41
Vanzarile s-au redus datorita faptului ca au devenit carburantii mai scumpi ca la vecini, ca la toti vecinii, fara exceptie, si sunt si mai prosti, iar sansele de teapa nerecuperata mai mici.
In Germania e 6.05 lei l de motorina 1,346 euro |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users