Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Poveste cu un S3 si bataia de joc de la serviceul Orange

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
LiliBV

LiliBV

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.04.2014
Salut,

Am un telefon Samsung Galaxy S3 care a incetat sa se mai aprinda. Nu e chiar nou, are aproape 1 an vechime dar parca nu e normal sa cedeze asa de subit.
L-am pastrat in husa, cu folie cumparata de la Orange chiar din momentul achizitiei. Am avut grija de el ca la pretul care este nu prea merita sa arunci cu banii. Cum nu poti sa il protejezi ca pe un bibelou, a mai fost scapat usor pe masa uneori, si are o zgarietura intr-un colt.

Problema e ca intr-o dimineata nu a mai pornit ecranul, vad ledurile ca se aprind si vibreaza + sunet ca telefonul porneste dar ecranul este complet mort. Eu inteleg ca daca il scapi si spargi ecranul sa ai o problema de genul asta dar in cazul meu nu l-am scapat nu l-am trantit, nu am facut teste de tip chei pe ecran etc …repet, am folie pe el din prima zi de utilizare si bumper adaugat dupa putin timp de la achizitie. Am zis ca mai degraba sa il pastrez intreg ( sunt o fata si uneori nu sunt chiar asa atenta ), decat sa il tin asa cum a venit in cutie fara nicio protectie pe langa gorilla glass.

Revin acum la problema care m-a adus aici, l-am trimis in service-ul magic al Orange si surpriza ma suna un tip de acolo ca i-am trimis un telefon cu ecran spart, ma gandesc initial ca poate de la transport cine stie cum l-au pus sa se fi crapat sau s-a intaplat ceva, si pe buna dreptate intreb cum sa fie spart, se corecteaza tipul si de fapt zice ca sunt niste zgarieturi, si intr-un final spune ca de fapt sunt niste mici fisuri pe interior.

Nu stiu cum sunt altii dar in telefoane chiar nu ma pricep sa ma bag, mai ales sa ma apuc sa scot ecranul sa-I provoc “mici fisuri pe interior”.

Raspunsul de la Service Orange “il reparam in afara garantiei ca “s-a spart“ din cauza utilizarii defectuoase dar costa 500 ron”- binenteles am refuzat si dupa inca o saptamana telefonul mi-a fost trimis cu folia lipita pe jumatate de ecran si cu o hartie de service jenanta care mai avea putin si spunea ca telefonul s-a aflat pe Titanic, cam asa suna “Soc Mecanic/ LCD Spart /Contact cu lichide / Garantie Anulata”. Si povestea clasica ca “ defectiunea reclamata la produsul … nu se datoreaza unei lipse de conformitate a produslui …. Ci ca urmare a nerespectarii instructiunilor de punere in functiune si utilizare descrise de producator in manualul de utilizare. In conformitate cu conditiile de acordare a garantiei precizate in certificatul de garantie livrat impreuna cu produsul garantia acestuia se anuleaza. Pentru conformitate produsul a fost fotografiat si sigilat” Orange Romania – Centrul de Service Tehn. Lucian  P( nu e nevoie sa-I dam angajatului numele complet).

Cand am citit tot textul respectiv si stiind de unde am plecat in discutia telefonica cu service-ul Orange, “Ecran spart” mi-am dat seama ca e un exemplu tipic de a scapa de o garantie unde produsul pur si simplu o ia pe aratura. Ma intreb acum de ce un telefon scump – Galaxy S3 ( cumparat in iulie 2013 cand era top de gama impreuna cu Note 2) poate sa se strice la modul acesta?

Atasez poza cu o zgarietura de care s-au legat cei din service, zgarietura veche din 2013 – repet problema a aparut abia anul acesta in martie. Am vazut o gramada de telefoane de la diverse firme care nu au nici macar Gorilla glass nici nu costa aproape 400 euro care au zgarieturi si au fost trantite efectiv de proprietari si nu au patit nimic . Partea ciudata e ca telefonul la o verificare non tehnica – ca nu ma ocup cu asa ceva, nu prezinta pe ecran nici macar o zgarietura, folia este in stare perfecta, deci si folia si protectia ecranului si-au facut treaba asa ca singura explicatie este ca telefonul are o alta problema  de care Orange Romania vrea sa scape si sa o bage pe gat prostilor – in traducere clientii care nu stiu decat sa plateasca si sa ia de bune orice concluzii au ei. Din pacate pentru ei in cazul de fata nu vreau sa platesc eu costul acelei reparatii care nici macar nu cred ca necesita vreo schimbare de ecran / touch sau orice altceva mai inventeaza Orange si tind sa cred ca este o problema non uzuala de care se lovesc anumite serii de telefoane. Ma intriga insa cum de cei din service au constatat si “Contact cu lichide” atata timp cat nu a fost folosit decat in interior / masina / nu m-am plimbat cu el pe la piscina sau in zone unde sa aiba vreo sansa de scufundare, sau cine stie condens -  ca la altceva nu imi mai fuge gandul in acest moment.

Stiti cum e , in momente de genul asta te apuci sa citesti tot ce gasesti despre telefonul respectiv sa vezi ce ai fi putut sa faci gresit sa il strici, eu in cazul de fata am inceput cu certificatul de garantie in care am gasit o prevedere extrem de interesanta, citez:

“ 6. Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:
… - defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului in conditii normale” – deci wtf, ce poti sa mai comentezi daca ei in certificatul de garantie iti scriu negru pe alb ca daca folosesti telefonul in mod normal indiferent ce patesti nu o sa iti rezolve problema in conditii de garantie (atasez si poza cu certificatul de garantie)
Am fost ocupata in ultima perioada si nu am avut timp sa fac reclamatie la OPC dar in cursul saptamanii viitoare o sa trimit jucaria la comisariatul municipiului  Bucuresti – se pare ca reclamatie trebuie depusa pe raza vanzatorului (am avut deja o discutie cu un comisar al OPC Brasov care mi-a explicat unde trebuie sa fac demersurile urmatoare ). Chiar sunt curioasa ce o sa raspunda Orange cand o sa vina  cei de la OPC cu aparatul intreg, de unde o sa scoata crapaturi, sparturi, sau alte lichide, asta daca nu sunt rude de-ai lui Darcy Oake si o sa scoata si ei vreun porumbel din telefon.

Voi ati mai patit traznai de-astea cu Orange? Sau sunt prima care se trezeste cu un ecran care moare subit iar Orange se face ca doarme in sosoni cand vede telefonul ?

Poze atasate la post:

Certificatul de garantie – merita citita zona rosie

Telefonul cu zgarietura de anul trecut  - bibelou sa fie si tot nu poti sa-l tii doar in cutie, eu am preferat sa-l tin in husa/bumper si folie pe ecran

Fisa service – cu ce au constatat

Instructiunile primite pentru folosirea telefonului – dap de utilizare, sa mai mentionez ca dupa ce m-au sunat sa-mi spuna ca telefonul are ecranul spart nu am mai primit niciun telefon de la ei si dupa vreo 10 zile de asteptare sunand la ei mi se spune “am incercat sa va contactam” de parca lucreaza intr-un domeniu care nu presupune comunicatia si nu stiu ca pentru a contacta pe cineva trebuie sa si apelezi ( eu nu am fost cautata de nimeni sa-mi spuna ca telefonul a fost retrimis In magazin sa-l ridic )

Husa in care l-am tinut, stiu e mai prafuita, dar  asa arata o husa tinuta aproape un an pe telefon, pe fata arata mai bine 

Factura de achizitie – unde se poate vedea ca din primul moment m-am gandit la siguranta telefonului si nu la cum sa-l scufund sau sa-l arunc sa crape ecranul ( pe interior …din ce au zis cei din service)

Chiar as provoca pe altii sa incerce sa sparga ecranul pe interior fara sa lase nicio urma la exterior, probabil asta e o proba de examen la cine stie ce firma.

Attached Files



#2
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004
Nu cumva obişnuieşti să asculţi muzică în baie ?
Aia din colţ numeşti tu zgârietură ?

#3
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,141
  • Înscris: 05.12.2002
Asta cu spartul ecranului doar pe interior in urma unui soc este posibila, din pacate am patit-o :(
D-asta e bine sa duci personal telefonul in service, sa-ti faca constatarea pe loc si nu dupa ce l-au scapat ei pe jos.

Uite aici si cum se verifica contactul cu lichide la S3:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Fgnx_zoaIk0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din pacate acum poate fi irelevant, alea pot fi 'inrosite' foarte usor.

#4
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009

 Alice, on 24 aprilie 2014 - 19:44, said:

Asta cu spartul ecranului doar pe interior in urma unui soc este posibila, din pacate am patit-o Posted Image
D-asta e bine sa duci personal telefonul in service, sa-ti faca constatarea pe loc si nu dupa ce l-au scapat ei pe jos.

Uite aici si cum se verifica contactul cu lichide la S3:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Fgnx_zoaIk0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din pacate acum poate fi irelevant, alea pot fi 'inrosite' foarte usor.
Sau ti le pot inrosi ei in service.
Stiu pe cineva care a trimis un XperiaZ, in service, culmea, rezistent laapa,si aia au zis ca telefonul a luat contact cu apa :lol:

#5
LiliBV

LiliBV

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.04.2014

 genius, on 24 aprilie 2014 - 19:40, said:

Nu cumva obișnuiești să asculți muzică în baie ?
Aia din colț numești tu zgârietură ?

nu ascult muzica in baie, chiar am grija de telefon. am si scris ca nu poti sa-l tii doar in puf, am atasat si poza respectiva sa se vada ca telefonul are zgarietura respectiva, cand il tii in mana iti poti da seama foarte usor ca e o zgarietura veche. daca merg pe ideea ta au mai trecut cam 7-8 luni pana sa se opreasca ecranul de la acel punct.

atasez si procesul verbal de la predare unde orice persoana care stie ce e ala un telefon ar fi mentionat o crapatura / o spartura / sau alte probleme.

din cate se poate vedea acolo exista o singura mentiune "uzura normala"


@Alice - telefonul trebuie sa repet, l-am folosit toata perioada asta fara absolut nicio problema, si dimineata respectiva m-am trezit ca nu mai porneste, initial chiar am crezut ca nu mai are baterie si l-am pus la incarcat stiind ca nu a fost nici macar trantit, etc doar il folosisem inainte sa ma culc pentru o discutie cu un prieten si apoi am navigat pe facebook. lasat pe masa a decis sa nu mai functioneze

ps. masa fara lichide pe ea, trebuie sa fac aceasta mentiune

Attached Files



#6
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004
Nu te supăra , aia nu e zgârietură .
Se scoate din garanţie .

#7
ginelbalut

ginelbalut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 08.02.2008
Dar cand  a fost predat in reprezentanta Orange,pentru a fi trimis in service nu ai primit o hartie in care e specificata starea telefonului ?
Daca acolo scrie ca tu ai predat telefonul intreg, se schimba situatia ....sau te pomenesti ca nu mai ai hartia...

#8
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Faci o sesizare la  OPC .
E clar , nici nu s-au sinchisit să-ţi remedieze problema .

#9
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

 ginelbalut, on 24 aprilie 2014 - 20:10, said:

Dar cand  a fost predat in reprezentanta Orange,pentru a fi trimis in service nu ai primit o hartie in care e specificata starea telefonului ?
Daca acolo scrie ca tu ai predat telefonul intreg, se schimba situatia ....sau te pomenesti ca nu mai ai hartia...
Şi ce autoritate are cel de la Orange să-şi dea cu părerea ?
Face şi el o primă constatare de suprafaţă așa .

#10
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006
Prin 2008 am lucrat la un partener Orange si era un model de Samsung ce s-a vandut bine la best deal dar care crapa dupa cateva luni (nu mai stiu ce model era).Toate se intorceau cu garantia anulata cu motivarea: "contact cu lichide/soc mecanic", dar absolut toate.In schimb alte marci se reparau fara nicio problema.Sa nu fie aceeasi situatie si acum.

#11
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
In locul tau m-as duce la ESD, i-as pune sa faca o constatare telefonului, dupa care cu acea constatare (semnata, stampilata, cu numar de inregistrare) o iei in ordine: OPC, ANPC, reclamatie la Oringi, avocat, etc.

#12
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

 RealThing, on 24 aprilie 2014 - 20:30, said:

In locul tau m-as duce la ESD, i-as pune sa faca o constatare telefonului, dupa care cu acea constatare (semnata, stampilata, cu numar de inregistrare) o iei in ordine: OPC, ANPC, reclamatie la Oringi, avocat, etc.
Dacă e spart display-ul poate să se ducă şi la preşedinte .

#13
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 genius, on 24 aprilie 2014 - 20:31, said:

Dacă e spart display-ul poate să se ducă şi la preşedinte .

Depinde ce constata ESD versus ce au pus ca si constatare cei din service Orange, daca nu coincid iese simpatic :)

#14
findus2000

findus2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 18.06.2012
Daca n-ai fost atenta asta e..

#15
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

 RealThing, on 24 aprilie 2014 - 20:32, said:


Depinde ce constata ESD versus ce au pus ca si constatare cei din service Orange, daca nu coincid iese simpatic Posted Image
Display-ul nu mai afișează dacă e spart sau dacă a luat ceva lichide (sau amândouă) . Bineînţeles exceptând ceva pe placă .
Eu cred că nu are sorţi de izbândă .

#16
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
In afara cazului in care esti un expert in constatari telefoane direct de pe lolopedia, permite-mi sa pastrez toate optiunile deschise.

#17
greenvision

greenvision

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,120
  • Înscris: 03.01.2010

 RealThing, on 24 aprilie 2014 - 20:32, said:


Depinde ce constata ESD versus ce au pus ca si constatare cei din service Orange, daca nu coincid iese simpatic Posted Image
Poti sa-mi spui te rog ce e ESD? nu m-a lamurit google

#18
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 greenvision, on 24 aprilie 2014 - 20:39, said:

Poti sa-mi spui te rog ce e ESD? nu m-a lamurit google

Uite aici:) e service Samsung

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate