Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

15000 euro - berlina/combi vs Mercedes CLS 320 CDI

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Am setat bugetul alocat unei noi masini la 15000 euro si cum nu consider ca renteaza o masina noua subdotata fata de o masina second hand cu (posibil full dotari) , gindesc ca as putea gasi VW Passat CC 2.0 TDI sau TSI 4x4 si cutie automata DSG sau Opel Insignia 2.0 diesel(zgomotos si cutie automata lenta) sau chiar 2.0 benzina 220CP, bineinteles cu 4x4. O sa ziceti ca nu merg des la munte, off-road(gen iarba verde, mici, gratare) si nu se justifica 4x4, dar eu zic ca la un SH inca 1000-2000 euro si 1 L in plus la consum pentru 4x4 e nimic pe linga beneficiile de tractiune, stabilitate, siguranta. Acum va lansez provocarea/intrebarea : ce ati face daca in banii astia ati putea lua Mercedes CLS 320 CDI 2005-2008, avind in vedere ca arata bestial, consumul nu e exagerat , insa costurile cresc mult fata de motoare sub 2000 cmc ? Impozit 2200, RCA 550(acceptabil), casco 7000 (parca trebuie musai la asa masina, nu?). Plus 6000 euro taxa de prima inmatriculare, care nu stiu daca s-a eliminat intre timp sau nu. Asta ar fi oprelistea principala. Am eu o boala cu designul CLS, teoretic nu mi-as permite-o, practic as putea face fata. Si nu sint neaparat un grandoman care sa epateze cu bolidul in fata vecinilor , dar care sa doarma in garsoniera cu chirie. E prea frumos 15000 euro pentru o masina de 50000 cu un motor ce duce linistit 300.000 spre 400000km. Iar un prieten de la reprezentanta Mercedes mi-a zis ca nu cad multe chestii la ele(platforma de E-klasse), cea mai scumpa fiind turbina 1500euro, care strinci cumva din burta si o schimbi. Visez frumos ?

Edited by lbanias, 23 April 2014 - 13:54.


#2
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Pune 4x4, și o singură dată dacă te scoate din căcat merită toți banii. Vorbesc din experiență. :D

Aș merge pe CC.

#3
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
De ce nu o (Noua, adica modelul 2014) Skoda Octavia (combi)?
Sau, daca mai poti pune un pic, Mitsubishi ASX sau Kia Sportage?

PS. Vorbim numai de masini noi.

#4
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pai daca sunt 6k euro taxa si >2k euro pe an asigurarile si impozitul, nu mai e chiar 15k masina iar turbina conteaza mai putin.


#5
trackback

trackback

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,394
  • Înscris: 04.08.2011
Cu 6k taxa deja ajungi la bani de noul seria 5 F10.

#6
Silkworm

Silkworm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 22.05.2004
Si eu as merge pe Pasat CC SH. Ia in considerare si Superb-ul sau Insignia. Nu as lua Mercedes, pierzi mult in 3-4 ani daca vrei sa o vinzi... luand in calcul taxa de poluare si faptul ca atunci acea masina va avea deja 11 sau 12 ani.

Mai mult, nu as lua o masina de 7-8 ani, mai degraba la banii pe care esti dispus sa ii cheltui iti iei una de 2-3 ani, dar nu Mercedes. Sau una noua dupa cum spuneai, de exemplu un Ford Focus.

#7
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Am spus de ce ma orientez spre SH, e nejustificata pierderea de jumatate de pret in 3 ani a unei masini noi si pretul mare al dotarilor extra. Nu cred ca ma poate convinge cineva ca la o masina de 30000 noua, cumparata cu 15000 dupa 3 ani pot apare defectiuni care sa nu poate fi remediate cu mult mai putin decit diferenta de 15000 si nici nu trebuie s-o repari in service de marca pentru a fi jecmanit la ora. Exceptii or fi, dar nu vorbim aici de 5% din cazuri. Si daca nu am 30000 pentru una noua nu cred ca e mare fala sa iau una de 15000 noua subdotata si clasa mai mica , doar asa sa moara vecinul ca am masina noua. Mai e si aspectul/designul, de aia m-am oprit la Passat CC sau Insignia. Ar mai fi Superb, dar asa departe, iar Mondeo nu are 4x4. Nici tentativa de Jeep gen Kuga, Antara, ASX, Sportage nu ma incinta, le vad doar ca Focus, Astra inaltate si strimte care iti fura inca 3000 euro doar pentru alte arcuri si telescoape. V-as ruga mai mult sa ma temperati cu Mercedesul CLS, pentru ca simt ca ma intind cit nu mi-e plapuma sau incurajati-ma sa iau masina la care visez de cind a aparut. AAdica, nu e nici Porsche , nici Ferrari, ci un E-klasse mai stilat si oarecum affordable.

#8
Silkworm

Silkworm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 22.05.2004
Ia masina care te face sa te simti bine. Pana la urma o singura viata avem. Insa... nu doar inima este cea care decide ci si capul. Asadar, nu iti lua o masina de 7-8 ani, ci una de 2-3.

#9
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Asta cu pierderea la revinzare nu o prea inteleg decit daca se strica ceva des si esti nevoit s-o vinzi, ca sa nu bagi constant bani in reparatii. Sau te plictisesti de masini repede, poate esti victima marketingului agresiv si simti nevoia de altceva. Eu am tinut masina actuala 10 ani si nu mi-a fost rusine cu ea, nu am avut defectiuni majore, socotesc ca si-a scos banii si in sensul ca nu am dat la 3-4 ani alti 15000 euro pe alta (sau 4-5000 diferenta fata de aia veche). Prefer sa bag banii in ceva mai palpabil decit masina. Nu consumul de carburant sau valoarea de piata e grija mea.

 Silkworm, on 23 aprilie 2014 - 14:41, said:

Ia masina care te face sa te simti bine. Pana la urma o singura viata avem. Insa... nu doar inima este cea care decide ci si capul. Asadar, nu iti lua o masina de 7-8 ani, ci una de 2-3.

De acord cu tine, dar spune sincer ca nu te-ai simti bine un pic in CLS... Au , inima... huo capule !

#10
marycod

marycod

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 06.04.2009
Parerea mea ( acum am achizitionat ) A4 2010 cu leduri fata spate 170 cp , nav , MMI , buget 13500 taxa 120 , impozit 200 lei , asig 480 lei , merge si arata fenomenal . Consum mediu 5.5 int- ext .

#11
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,986
  • Înscris: 07.11.2006

 Silkworm, on 23 aprilie 2014 - 14:29, said:



Sau una noua dupa cum spuneai, de exemplu un Ford Focus.

Initiatorul vorbeste de Passat CC,Insignia ba chiar de Mercedes CLS si tu vii cu Focus-ul.Ce sa faca cu el,pentru ca scrumiere au din fabrica toate cele trei modele alese de el!!!

#12
Silkworm

Silkworm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 22.05.2004

 adisz, on 23 aprilie 2014 - 14:51, said:

Initiatorul vorbeste de Passat CC,Insignia ba chiar de Mercedes CLS si tu vii cu Focus-ul.Ce sa faca cu el,pentru ca scrumiere au din fabrica toate cele trei modele alese de el!!!

Nu scoate din context ceea ce am spus eu.

 Silkworm, on 23 aprilie 2014 - 14:29, said:

Si eu as merge pe Pasat CC SH. Ia in considerare si Superb-ul sau Insignia. Nu as lua Mercedes, pierzi mult in 3-4 ani daca vrei sa o vinzi... luand in calcul taxa de poluare si faptul ca atunci acea masina va avea deja 11 sau 12 ani.

Mai mult, nu as lua o masina de 7-8 ani, mai degraba la banii pe care esti dispus sa ii cheltui iti iei una de 2-3 ani, dar nu Mercedes. Sau una noua dupa cum spuneai, de exemplu un Ford Focus.

 lbanias, on 23 aprilie 2014 - 14:47, said:

Asta cu pierderea la revinzare nu o prea inteleg decit daca se strica ceva des si esti nevoit s-o vinzi, ca sa nu bagi constant bani in reparatii. Sau te plictisesti de masini repede, poate esti victima marketingului agresiv si simti nevoia de altceva. Eu am tinut masina actuala 10 ani si nu mi-a fost rusine cu ea, nu am avut defectiuni majore, socotesc ca si-a scos banii si in sensul ca nu am dat la 3-4 ani alti 15000 euro pe alta (sau 4-5000 diferenta fata de aia veche). Prefer sa bag banii in ceva mai palpabil decit masina. Nu consumul de carburant sau valoarea de piata e grija mea.



De acord cu tine, dar spune sincer ca nu te-ai simti bine un pic in CLS... Au , inima... huo capule !

Clar inima spune CLS-ul, insa mintea mi-ar spune sa nu cumpar la 15.000 o masina de 8 ani. Nu de rusine e vorba, dar daca pui in balanta costurile de achizitie si ulterior cele de revanzare de peste cativa ani, iesi mai bine cu o masina mai noua.

Mai mult, o masina de 2-3 ani are mai putine posibile vicii decat una de 8.

Edited by Silkworm, 23 April 2014 - 15:26.


#13
MadalinaB1990

MadalinaB1990

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.04.2014
Iti recomand cu mare caldura Honda, desi nu se afla printre preferatele tale.Daca iti doresti confort, tehnologie...si fiabilitate,eu zic sa dai un search pe Google despre Honda.
Marea majoritate cred ca exista doar masini germane si restul..pardon, Mercedes si restul....du-te la un service, sa vezi cate masini Mercedes vin pe zi...si nu vin la revizie Posted Image

#14
redcamel

redcamel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,121
  • Înscris: 01.10.2013
Te interedeaza Honda accord2.4 full, 09/2005?

#15
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Vă rog, nu mai recomandati altceva pentru ca nu ma ajutati, riscam sa facem subiectul identic cu altele zeci in care ne laudam/blamam masinile. Cele trei masini propuse aici au in vedere si parerea consoartei, care desi are mașina ei, se va urca si in mea. Ea cu esteticul(important totusi si pentru mine) ,  eu cu tehnicul. Repet, prea putin conteaza ca dau mai mult sau mai putin la service intre 2 marci similare atita timp cit am economisit deja jumatate din pretul ca noua. Nici macar motorul daca pica nu face 7000 euro. Despre design nu vreau sa comentez, fiecare vede ce vrea si ce-i place, insa unele mașini sint simple variatiuni ale formei clasice cu alte faruri si stopuri. O sa zic doar ca ma incinta forma de pana a Passat cc, Insignia si Cls, da impresia de dinamism si eleganta.

#16
redcamel

redcamel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,121
  • Înscris: 01.10.2013
Ok, sory man. Dintre cele trei modele eu as merge pe CLS, de cand ma stiu mi-am rupt gatul dupa CLS, dar cica smunceste din teeapta 2 din cauza ca are rapoartele prea mici si e ca si cum ar vrea sa schimbe doua trepte in loc de una. Repet, din auzite.

#17
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,135
  • Înscris: 05.08.2005
Insignia cu 2.0 turbo, 240 cp si 4x4  suna mult mai bine decat cls. La comfort sigur e mai ok cls-ul dar nu merita diferenta de bani pt ca la tehnologii sunt tot pe acolo ambele masini. Cls merita la 15000 cu tot cu taxa. Zilele trecute m-am uitat la buyback la Mercedes, la care ofera 12 luni garantie, un singur cls se incadra in 15000, dar avea peste 330.000 km, restul 20.000Euro si ceva.
Oricum mi se pare putin supraevaluat cls-ul la peste 20.000 din 2006.... turbina e 1500, dar cutia de viteze 2000, un banal ecu la frana de mana sau alte asemenea 15-18 milioane in sus, etc. Totul e mai scump. trebuie sa pui bine in balanta, ca ma indoiesc ai sa gasesti in bugetul tau cu km putini. Doar de iei de la o cunostinta.

Parerea mea e ca o Insignia, sau CC, oricare o gasesti mai ok, is o alegere mai buna.

#18
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Atuurile Passat cc sint 4x4 si cutia dsg (multi zic ca e mai responsiva decit 7g-tronic). Ce nu-mi place e lipsa celui de-al treilea loc in spate la unele care au o cutie in mijloc, trapa care doar se inalta/crapa , nu si se trge complet sub plafon si lipsa ramelor usilor (desi aspectuoase, nu stiu cit or rezista sa se miste in jos-sus la fiecare deschidere a usii). Tin minte alte VW la care cadea geamul in usa ori cu motorase moarte. Si insigna aia mare de pe bot mi se pare hidoasa, parca zice: "uite ce a ajuns masina poporului!" Ma intreb cum ar arata de-badged.
La Insignia mi se pare cutia automata batrineasca, cu delayuri, cel putin la 2.0 diesel ce am condus. La 2.0 turbo 220cp nu stiu, insa sper ca cuplul ala si puterea sa mai elimine efectele cutiei. Mai e nasol spatiul limitat in spate, mai ales pe inaltime si fundul ciudat la alea hatchback privit din lateral parca ne-berlina cu un tugui. Aia cu portbagaj clasic arata main fain, dar e impractic pentru incarcare din cauza gaurii mici.
Alt lucru pe care nu il inteleg e de ce Passat(ne-cc)  e cu 2-3000 mai mult decit Insignia si Mondeo , avind motorizari echivalente, dotari similare.

Edited by lbanias, 23 April 2014 - 21:50.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate