probleme motor
Last Updated: Sep 13 2014 18:52, Started by
hajliparli
, Apr 19 2014 19:01
·
0
#1
Posted 19 April 2014 - 19:01
buna
am un Audi a4 b7 motor de 1.9 tdi,problema mea este ca nu tage motorul cum trebuie,in sarcina nu se mai accelereaza cum trebuie,iar cand o turez in gol si revine la relanti trepiteaza,am pus testerul si nu mi-a indicat nici o eroare,am mai facut o verificare doar la motor pe aceasta am retinuto ca sa vedeti si voi [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gTSZrK7CCD4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] daca a mai patit cineva va rog sa imi spuneti si mie de la ce este problema multumesc mult |
#3
Posted 19 April 2014 - 19:28
Ce ai facut tu acolo e nesemnificativ. Totusi se pare ca agata putin turbina. Fa un log in mers pe grupele 3, 10 si 11, restul nu conteaza.
|
#4
Posted 19 April 2014 - 20:17
Zi totul - si cu bagat in a 3-a si accelerat la blana pana la turatia de regulator...
|
#5
Posted 19 April 2014 - 20:37
campary, on 19 aprilie 2014 - 19:28, said:
Ce ai facut tu acolo e nesemnificativ. Totusi se pare ca agata putin turbina. Fa un log in mers pe grupele 3, 10 si 11, restul nu conteaza. |
#6
Posted 19 April 2014 - 20:45
Am considerat ca stie daca are vag com.
Sa zic totul. Incalzesti motorul la 90 grade. Cauti un prieten si il iei cu tine in masina, el se va ocupa de laptop in timpul mersului, pentru ca de unul singur e mai dificil de facut. Cauti un drum cat mai liber unde poti accelera in voie. Conectezi interfata la mufa masinii, pornesti motorul, pornesti vcds, intri la 01 Engine >>> apoi pe Measuring blocks. Pe prima linie selectezi Group 003, pe a doua linie Group 010 si pe a treia linie Group 011, apoi click pe Log. Selectezi calea unde sa se salveze si incepi de marajul. Pornesti de pe loc in treapta 1, apoi a 2a si a 3a. Logul il faci in treapta a 3a. Când ai ajuns i treapta a 3a , pe la 1700 - 1800 rot/min spui prietenului sa apese Start, iar tu calci acceleratia la podea si nu mai ridici piciorul de loc pana când motorul ajunge la 4000 rot / min. Atunci spui prietenului sa apese (dea click pe) Stop. Logul se salveaza in format csv si se deschide cu excel. |
#7
Posted 19 April 2014 - 20:48
la primul clip am turatii mai mici dar am aici si cum se comporta la turatii mai mari,am mai vazut alte masini ca si a mea si trag foarte bine fata de a mea,a mea aprope ca nu poate sa invarta rptile sa patineze de pe loc de aia vreau sa remediez problema
aici mai am un clip cu turatii mai mare [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fivJBNbAiBo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si ai zis de "agata turbina" la ce va referiti?unde agata sau ce e multumesc aaa ok,imi cer scuze dar nu am stiut ca asa se face,am sa incerc sa fac asa multumesc |
#8
Posted 19 April 2014 - 20:58
Fa cum ti-am spus eu si vedem ce iese.
Când am spus ca agata turbo, mi s-a parut ca presiunea creste usor neliniar fata de presiunea ceruta de ECU. Agata actuatorul ala, poate are tija ruginita sau geometria din turbo este imbacsita datorita mersului majoritar subturat. Edited by campary, 19 April 2014 - 21:12. |
#9
Posted 20 April 2014 - 20:06
campary, on 19 aprilie 2014 - 20:58, said:
Fa cum ti-am spus eu si vedem ce iese. Când am spus ca agata turbo, mi s-a parut ca presiunea creste usor neliniar fata de presiunea ceruta de ECU. Agata actuatorul ala, poate are tija ruginita sau geometria din turbo este imbacsita datorita mersului majoritar subturat. Attached Files |
#13
Posted 22 April 2014 - 08:22
Am studiat logul, ba chiar am cerut parerea si altor colegi si ei au confirmat ceea ce ti-am spus la inceput. Asadar imi mentin parerea: turbo agata si nu face presiune suficienta mai ales la turatii joase. Practic masina incepe sa traga la peste 3000 rot/min, pana acolo turbo nu reuseste sa realizeze presiunea ceruta de ECU. De ex, din logul tau rezulta ca la 1806rot/min, ECU cere o presiune de 2091mbar, iar turbina ta asigura numai 1315,8 mbar, in conditiile in care diferenta maxima admisa ar fi de cca 70-80 mbar. In conditiile astea motorul nu are cum sa traga. Ma mir ca nu au aparut erori pe tester.
Ce poti sa faci tu: 1 Verifica toate, dar toate, furtunele de vacuum sa nu fie rascoapte, fisurate, slabite la imbinare. 2 Verifica actuatorul de la turbina sa nu fie gripat, blocat sau cu membrana sparta. Ia un spray WD-40 si da pe tija actuatorului. 3 Daca te pricepi poti incerca sa curati turbina, geometria. 4 Daca ai un stil de condus subturat (la turatii sub 2000 rot/min), revizuieste-l. Motorul tau are nevoie de turatii mai ridicate (peste 3000) pentru a se curata turbo. Turbo intra complet la turatii de peste 1800 - 1900 rot/min. 5 Demonteaza si curata valva EGR, are si ea o mica retinere 6 La fel cum ai facut logul in treapta a 3a,dar fara laptop si interfata, fa-i cateva reprize de alergare la turatii mari, poti sa depasesti 4000, se mai curata si singura. Vezi ce descoperi si mai vorbim. |
#15
Posted 02 May 2014 - 06:42
daca nu amai aparut pe aici mai mult ca sigur a rezolvat-o,frumos ar fi fost sa ne spuna si cum.
|
|
#16
Posted 02 May 2014 - 16:49
sau daca nu, sa zica de unde e poate primeste o indrumare catre cineva care stie ce e de facut
|
#17
Posted 25 May 2014 - 10:09
buna imi cer scuze ca nam mai raspuns...nam avut acces la internet...am curatat de 3 ori si problema inca continua puterea a crescut cu ceva foarte putin nesemnificativ cu ce ar trebui...vreau sa va spun ca turbo cupleaza undeva pe la 3000 de ture iar la turatii mai mari iar scade presiunea cupleaza aprox pe la 3000 si se opreste presiunea dinnou pe la aproximativ 4000si ceva...stie cineva din ce cauza este? ma deranjeaza ca apar si trepidatii de la asta...
multumesc si imi cer iertare. pentru intarziere buna imi cer scuze ca nam mai raspuns...nam avut acces la internet...am curatat de 3 ori si problema inca continua puterea a crescut cu ceva foarte putin nesemnificativ cu ce ar trebui...vreau sa va spun ca turbo cupleaza undeva pe la 3000 de ture iar la turatii mai mari iar scade presiunea cupleaza aprox pe la 3000 si se opreste presiunea dinnou pe la aproximativ 4000si ceva...stie cineva din ce cauza este? ma deranjeaza ca apar si trepidatii de la asta... multumesc si imi cer iertare. pentru intarziere |
#18
Posted 25 May 2014 - 13:21
Vezi ca exista o electrovalva N75, situata pe peretele din spatele motorului, urmareste furtunul de vacuum care intra in turbo, la celalalt capat dai de N75. Da jos valva, o cureti bine si o montezi la loc. Vezi sa nu ai pierderi de vacuum pe la furtune imbatranite, crapate, etc.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users