Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Top filme horror/thriller
Last Updated: Jun 01 2014 17:19, Started by
DJPhilli
, Apr 18 2014 21:32
·
0
#1
Posted 18 April 2014 - 21:32
Buna ziua,
Am creat acest topic pentru cei ce vor sa vada cele mai horror filme de acest gen. O sa incep eu cu un top 10 filme horror ! 10. Paranormal Activity - Filmul nu a fost foarte infricosator insa m-a surprins ideea de film facut acasa fara camere profesionale si alte chestii 9. Psycho - Filmul are o poveste foarte buna , desi ecranizarea nu este una tocmai de groaza merita vazut 8. Exorcist - Destul de bun pentru anul in care a fost facut plus ca a bagat in sperieti multi oameni 7. Mama - Am pus acest film in top nu pentru ca este infricosator , mai mult "scarbos" daca pot sa spun asa 6. 13 Sins - Din nou , story-ul foarte bun insa sfarsit nu prea , adica deloc tragic 5. Chernobyl Diaries - Unul din cele mai bune filme pe care le-am vazut, momente de speriat putine dar bune 4. Cabin in the Woods - L-am pus mai multe pentru poveste, caci de horror nu prea e horror 3. Evil Dead - Toate filmele sunt bune , chiar daca sunt asemanatoare pe moment e cam imposibil sa-ti dai seama 2. A Haunted House - Pentru filmul asta nu am ce zice . Are din toate ! 1. Carrie - Pentru mine acesta , cred a fost cel mai bun film din toate punctele de vedere , story .. Va astept si pe voi cu top-uri ! |
#2
Posted 18 April 2014 - 21:43
Evil Dead , The Grudge , Wrong Turn , Paranormal Activity , Exorcist .
|
#3
Posted 18 April 2014 - 21:43
Sugerez si eu cateva titluri, ordinea e aleatoare.
Aftermath.1994 Gaspar Noe - Irreversible Guinea Pig 2 - Flower Of Flesh And Blood Ichi The Killer Men Behind the Sun (1988) MouMurder.Set.Pieces.2004 Salo.Or.The.120.Days.Of.Sodom.1975 Cutting Moments (1997) the fred vogel 's august underground mordum personal nu m-am putut uita absolut la toate Edited by Swerige, 18 April 2014 - 21:48. |
#4
Posted 18 April 2014 - 21:48
Pet Sematary - Cimitirul animalelor
Drag Me to Hell - Târâtă în iad 1408 - Camera 1408 Event Horizon Thir13en Ghosts seria Final Destination Mirrors etc... Edited by STARTREK1, 18 April 2014 - 21:54. |
#6
Posted 18 April 2014 - 22:32
Paranormal Activity doar lasa impresia ca e home-made. Are productie si post-productie cu echipamente la greu.
|
#7
Posted 18 April 2014 - 22:41
The Grudge
The eye Alone Evil dead Edited by Shahara, 18 April 2014 - 22:41. |
#9
Posted 19 April 2014 - 10:30
Grave encounters ... de obicei rad la filmele de groaza. Asta m-a enervat rau ca n-am putut sa mai rad.
Alien abduction: Incident in Lake County - l-am prins demult pe antena 1 noaptea, si m-am chinuit mult sa il gasesc sa il pot revedea. |
#10
Posted 01 June 2014 - 17:19
Insidious 1 si 2.
The Conjuring. Drag me to hell. Mai mult thriller dar merita: Identity. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users