Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bucuresti-campion detasat la deficit comercial
#1
Posted 17 April 2014 - 16:09
13 judete din tara noastra importa mai mult decat exporta, in vreme ce celelalte sunt pe excedent comercial, potrivit datelor furnizate de INS. Argesul de pilda e judetul cu cel mai mare excenedent comercial, in vreme ce Capitala este campioana deficitului, ea importand cu peste 612 milioane mai mult decat valoarea exporturilor. Problema noastra nu este insa deficitul ori excedentul, cat faptul ca exportam marfuri cu valoare adaugata mica si importam produse cu valore adaugata ridicata (cu foarte putine exceptii). De pilda exportam mere brute si importam gem de mere. Sau exportam lemn brut si importam produse fabricate din lemn si mobilier. Ce anume intra in tara, judet cu judet, ce iese din tara ca export si cum influenteaza cursul de schimb comertul exterior al judetelor Romaniei?
http://economie.hotn...re-capitala.htm Din analiza respectiva se poate vedea clar cam ce mai exporta Romania |
#2
Posted 17 April 2014 - 16:31
Pai e din cauza ca Bucurestiul consuma foarte mult, fara a produce mare lucru.
|
#4
Posted 17 April 2014 - 16:55
Nu cumva o parte importantă dintre exportatorii de materii prime sunt la nivel de județ? În același timp, multe dintre multinaționalele mari din industrie și comerț au sediul central în București deci apar ca importatori.
|
#5
Posted 17 April 2014 - 17:28
Vanzatorul de Iluzii, on 17 aprilie 2014 - 16:55, said:
Nu cumva o parte importantă dintre exportatorii de materii prime sunt la nivel de județ? În același timp, multe dintre multinaționalele mari din industrie și comerț au sediul central în București deci apar ca importatori. Cu toate asta Bucurestiul nu produce nici masini si nici nave din cate stiam |
#6
Posted 17 April 2014 - 17:35
galeo, on 17 aprilie 2014 - 17:28, said:
Cu toate asta Bucurestiul nu produce nici masini si nici nave din cate stiam Pirogi in schimb, d-alea polineziene cu vasle si flotor lateral pentru echilibrare, putina lume produce. Ar fi o nisha de piata foarte interesanta. |
#7
Posted 17 April 2014 - 17:40
Statistic vorbind (2013), Bucureștiul este „responsabil” pentru 20% dintre exporturi și 33% dintre importuri. Al doile exportator este Argeș cu peste 10%. Evident că Argeșul stă bine în statistici datorită Dacia. Și mai evident este că la Dacia ajung componente șu subansamble provenind din aproape toată țara, statistica nefiind decât o formă de minciună frumoasă. Practic ar fi nevoie de o statistică bazată pe producție industrială, agricultură, comerț și servicii la nivelul fiecărui județ pentru a putea estima capacitatea acestuia de a contribui la masa comună. Altfel, cifrele neagregate nu au o relevanță foarte mare nefiind vizibile procesele și legăturile din spatele lor.
|
#8
Posted 17 April 2014 - 18:06
@galeo, de Unison, Honeywell, etc... nu ai auzit, sau toti bucurestenii o freaca?
Ia vezi aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Honeywell Edited by dadi272, 17 April 2014 - 18:10. |
#9
Posted 17 April 2014 - 18:21
Bucurestenii nu o freaca doar ca prea se cred miezul din dodoasca
Edited by galeo, 17 April 2014 - 18:22. |
#11
Posted 17 April 2014 - 19:11
Tulcea...locul 2 dupa Arges?! Ce exporta aia frate ?! Ca e unul din cele mai sarace judete din Romania !
Sau acolo sunt inregistrate majoritatea firmelor prin care pleaca din tara lemnul/fierul vechi/ cerealele ?! |
#12
Posted 17 April 2014 - 19:45
#14
Posted 17 April 2014 - 20:41
galeo, on 17 aprilie 2014 - 18:21, said:
Bucurestenii nu o freaca doar ca prea se cred miezul din dodoasca Aia care sunt oameni cu adevarat, cu o anumita educatie, te trateaza asa cum trebuie, dar bineinteles ca mai exista si umplutura. Foarte important este si ce fel de om esti tu, si asta nu doar in Bucuresti, dar in orice alt oras al tarii sau in strainatate. Te reprezinti intai ca persoana si nu ca bucurestean, neamt, francez etc. O sa ai surpriza ca tot aia veniti din provincie si aciuiati in capitala sunt cei mai aroganti. Si o zic fara a fi bucurestean. Edited by chaosss, 17 April 2014 - 20:42. |
#15
Posted 17 April 2014 - 20:42
Bucuresti, campion detasat la ponderea in PIB - 20%
http://businessday.r...dere-in-PIB.jpg Edited by don_dannielo, 17 April 2014 - 20:42. |
|
#16
Posted 17 April 2014 - 20:50
leogoto, on 17 aprilie 2014 - 17:35, said:
Nimeni nu mai produce nave. Nu mai e nevoie de ele. Sunt in exces deja. Pirogi in schimb, d-alea polineziene cu vasle si flotor lateral pentru echilibrare, putina lume produce. Ar fi o nisha de piata foarte interesanta. chaosss, on 17 aprilie 2014 - 20:41, said:
Aia care sunt oameni cu adevarat, cu o anumita educatie, te trateaza asa cum trebuie, dar bineinteles ca mai exista si umplutura. Foarte important este si ce fel de om esti tu, si asta nu doar in Bucuresti, dar in orice alt oras al tarii sau in strainatate. Te reprezinti intai ca persoana si nu ca bucurestean, neamt, francez etc. O sa ai surpriza ca tot aia veniti din provincie si aciuiati in capitala sunt cei mai aroganti. Si o zic fara a fi bucurestean. M4V3RiCk_, on 17 aprilie 2014 - 19:11, said:
Tulcea...locul 2 dupa Arges?! Ce exporta aia frate ?! Ca e unul din cele mai sarace judete din Romania ! Sau acolo sunt inregistrate majoritatea firmelor prin care pleaca din tara lemnul/fierul vechi/ cerealele ?! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SHKApr0tHAg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si cam acelasi lucru mai exporta si astia: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yyGrNQtj77w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IhhyeV08FbQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si nu in ultimul : ICEPRONAV ENGINEERING (ICE), derivată din compania care cu douăzeci de ani în urmă încă era casa unică de proiectare navală pentru întreaga industrie navală românească, a devenit principalul nucleu de proiectare şi inginerie al grupului cu capital privat International Contract Engineering (Grupul ICE), cu sediul în Marea Britanie. Compania gălăţeană are un portofoliu foarte larg de participări în proiecte, în prezent fiind foarte activă în piaţa proiectelor pentru nave specializate de exploatare petrol şi gaze, piaţă de unde îşi obţine 98% din venit. ICE realizează în prezent lucrări de proiectare şi inginerie pentru export, pentru ţări din Europa, America de Sud şi Orientul Mijlociu. Conform Alinei Florea, director general al ICEPRONAV ENGINEERING, majoritatea lucrărilor abordate de ICE s-au concentrat în ultimii ani în jurul proiectelor de exploatare marină petrol şi gaze şi au constat în proiectarea unei palete largi de nave tehnice specializate. Lista de referinţe recente acoperă un număr semnificativ de proiecte tehnice şi de execuţie pentru nave mobile de prelucrare, stocare şi descărcare produse petroliere, nave de foraj, platforme autoridicătoare, platforme de foraj sau de producţie, plutitoare sau submersibile, nave pentru montajul în mare de centrale eoliene. Sute de mii de ore de muncă Cel mai complex proiect la care ICE lucrează în prezent se adresează pieţei de exploatare marină de petrol şi gaze, are dimensiunea de jumătate de milion de ore de proiectare şi constă în proiectarea unei nave de foraj pentru un client brazilian. Bazat pe pachetul de proiectare furnizat de ICE, şase nave-surori vor fi construite de către Estaleiro Enseada do Paraguaçu S.A. (EEP) în şantiere din Japonia şi Brazilia. „Complexitatea acestui proiect vine, în primul rând, din organizarea şi controlul rezultatelor muncii a 275 de oameni , din care 50 de resurse, provenind de la subcontractori – firme de proiectare româneşti din domeniul naval şi petrol şi gaze din Galaţi, Constanţa, Ploieşti, dar şi din Bulgaria, Croaţia şi Regatul Unit. În al doilea rând, complexitatea vine din colaborarea internaţională cu furnizori şi şantiere de construcţie din Brazilia, SUA, Norvegia şi Japonia, ce presupune facilitarea mobilităţii internaţionale a echipelor de interfaţă fie de la client (cu desfăşurarea activităţii de monitorizare în ICE), fie din compania noastră în şantierele unde se desfăşoară construcţia propriu-zisă pentru implementarea pachetelor de proiectare livrate de compania noastră. În al treilea rând, există diferenţele culturale, de limbă, temporale şi geografice care trebuie manageriate de aşa natură încât echipele să funcţioneze la unison”, spune Alina Florea. Un al doilea proiect al companiei gălăţene, de „doar” un sfert de milion de ore de proiectare, este în derulare pentru un client norvegian şi are ca subiect conversia unei nave de tip shuttle tanker într-o navă de tip FSO, care este destinată încărcării şi procesării primare a petrolului extras din câmpul de exploatare Martin Linge, situat în apropiere de Bergen (Norvegia). „Noutatea în acest proiect este că ICE asigură prin specialiştii săi o parte din managementul de proiect al clientului, acoperind un pachet principal de inginerie şi procurare de echipamente. Decizia de implicare a ICE în managementul de proiect al clientului a fost luată după audituri consecutive şi detaliate, realizate de către client tuturor sistemelor noastre de proiectare, sistemelor de management şi control de proiect, de management al documentelor şi planificării, de management al sistemelor informatice şi comunicaţiilor, astfel încât să aibă siguranţa că acestea sunt operate la standarde norvegiene”, mai spune Alina Florea, directorul general al ICE. Cifre impresionante ale anului 2013 În 2013, ICE a contribuit la bugetul de stat cu peste două milioane de euro sub formă de taxe. A asigurat un venit stabil pentru cel puţin 400 de angajaţi, a generat 140 de locuri noi de muncă, a contribuit – prin numărul mare de colaboratori care şi-au desfăşurat activitatea în Galaţi – la mediul economic actual prin servicii de închiriere, servicii de ospitalitate, catering, restaurant şi transport local şi international, ocazionate de proiectele derulate în companie, în valoare de cel puţin 650.000 de euro. http://www.presadega...a-a-galatiului/ Edited by galeo, 17 April 2014 - 21:15. |
#17
Posted 17 April 2014 - 20:56
galeo, on 17 aprilie 2014 - 20:50, said:
E de ajuns sa te uiti pe aeroporturile internationale la avioanele catre Romania sa vezi toparlanie si marlanism, si nu in ultimul rand imediat cum a aterizat avionul toparlanul instantaneu isi deschide telefonul si incepe sa sune ca sa se laude ca uite ce smeker e el de-si permite sa mearga cu avionul Eh, bine, intr-adevar am vazut si eu cazuri din astea pe aeroporturi. Era o tipa venea din State si o suna pe mami "Vai mami, am trecut examenele la facultate ! Da, am luat note maxime la toate" Ceilalti in asteptarea avionului isi butonau telefoanele ori laptopurile si doar ea se auzea peste toti. Un aeroport in care o sa vezi scene din astea este cel din Viena pe care trec cel putin de 2-3 ori pe an. Dar nu as generaliza, niciodata nu au fost decat cativa/-eva indivizi/individe care se dadeau in spectacol in timp ce aialalti isi vedeau de ale lor. |
#18
Posted 17 April 2014 - 21:03
chaosss, on 17 aprilie 2014 - 20:56, said:
Eh, bine, intr-adevar am vazut si eu cazuri din astea pe aeroporturi. Era o tipa venea din State si o suna pe mami "Vai mami, am trecut examenele la facultate ! Da, am luat note maxime la toate" Ceilalti in asteptarea avionului isi butonau telefoanele ori laptopurile si doar ea se auzea peste toti. Un aeroport in care o sa vezi scene din astea este cel din Viena pe care trec cel putin de 2-3 ori pe an. Dar nu as generaliza, niciodata nu au fost decat cativa/-eva indivizi/individe care se dadeau in spectacol in timp ce aialalti isi vedeau de ale lor. Pe Charles de Gaulle Razvan Lucescu facea scandal ca nu vroia sa urce in autobuz cu toata pulimea, ca doar e vedeta. Nu sunt neaparat cel mai mare fan al nemtilor dar cei mai civilizati pasageri si cu cel mai mult bun simt I-am vazut la o cursa de la Frankfurt la Edinburgh in care cei mai multi erau nemti Edited by galeo, 17 April 2014 - 21:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users