Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ciprian's Procedural World - Alpha 0.0.8
Last Updated: Jan 06 2015 22:00, Started by
ciprian_biris
, Feb 15 2014 12:21
·
0
#1
Posted 15 February 2014 - 12:21
Am inceput sa lucrez la un joculet cu lume procedurala. Stiu ca va duce repede cu gandul la Minecraft insa nu asta va fi.
Daca ati putea rula si sa reportati: - ChunkGen [ms] pentru quality setting 'Ciprian's' si 'Good' - Daca agata in vreun fel - FPS-ul aproximativ - CPU & GPU Deocamdata va puteti doar plimba la infinit prin plansa Cea mai mare parte a timpului l-am petrecut in optimizare, la mine chunk generation dureaza 8 ms cu algoritmul meu si 20-30 doar cu occlusion culling (algoritmul meu face automat culling printre altele). Teaser. Framerate-ul l-am obtinut pe GTX 780m. Din nefericire placa video reportata e prima care e gasita in sistem - adica Intel HD [ http://i.cubeupload.com/IssGdJ.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Download link: https://www.dropbox....prian_0.0.8.zip Edited by ciprian_biris, 15 February 2014 - 12:30. |
#3
Posted 15 February 2014 - 12:42
wow 23 [ms].
pentru cei care veti atinge 50 [ms] - o sa inceapa sa 'agate' |
#6
Posted 15 February 2014 - 14:24
good:
[ http://img853.imageshack.us/img853/9454/c71w.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ciprian: [ http://img716.imageshack.us/img716/9647/wlnc.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 1. mentionez ca am rulat "joculetul" si am facut capturile la rezolutia 1280 x 1024, dar am redimensionat capturile la 800X640 din cauza marimii fisierelor 2. pe profilul "good" nu am reusit sa fac screenshot decit cu Fraps. pe profilul "ciprian" am facut direct print screen 3. nu a sacadat pe nici un profil, insa pe profilul "good" zonele indepartate apareau DOAR in momentul in care ma "apropiam" Edited by tEo, 15 February 2014 - 14:26. |
#7
Posted 15 February 2014 - 14:37
super super. deocamdata view range-ul e mic insa poate fi setat la foarte mare.
atat timp cat chunkgen e sub 50 ms a da, nu puteti seta inca view range-ul doar eu pot direct in cod. vad ca ai 10 ms si 8 ms, asta e bine Edited by ciprian_biris, 15 February 2014 - 14:38. |
#8
Posted 15 February 2014 - 15:58
There should be 'CIPRIA~1_Data'
folder next to the executable Si am folderul langa executabil.. Am dat run as admin si a mers. [ http://s30.postimg.org/m74c0knxt/Untitled.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s30.postimg.org/pbezxd4q9/Untitled2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] image upload Edited by paulicaFX, 15 February 2014 - 15:58. |
#10
Posted 15 February 2014 - 16:17
|
#11
Posted 15 February 2014 - 17:57
Terenul ar trebui facut un pic mai smooth, e prea patratos, unity poate multe, incearca sa storci ce-i mai bun din el.N-am apucat sa testez, dar il voi testa si eu.
|
#12
Posted 15 February 2014 - 18:11
asta e teren generat procedural din cuburi.
daca as folosi ce ofera Unity bazat pe height maps, nu am putea 'sapa' pesteri in teren. asa putem adauga / scoate cuburi - neimplementat inca. mai lucrez putin pe optimizare |
#13
Posted 15 February 2014 - 18:48
Inteleg, ce scop are acest joc ? Este doar sa-ti testezi algoritmii tai? Terenul il poti crea in alt program de grafica 3D, din height maps nu poti face mare lucru.
|
#14
Posted 15 February 2014 - 19:04
spune-mi cum fac teren infinit in alt program ca apoi sa il pot folosi?
trebuie generat terenul din cod! |
#15
Posted 15 February 2014 - 19:13
De ce infinit? Care-i ideea jocului?
Vorbind de terenuri, imi amintesc ce mult imi placea la Diablo 2 ca varia terenul de la un joc la altul. |
|
#16
Posted 15 February 2014 - 19:21
ciprian_biris, on 15 februarie 2014 - 19:04, said:
spune-mi cum fac teren infinit in alt program ca apoi sa il pot folosi? trebuie generat terenul din cod! Nu stiu care-i scopul jocului, dar terenul nu ai de ce sa-l faci infinit, faci un teren mai mare si de jur imprejur poti sa-l imprejmuiesti cu munti, suficient de abruti incat sa nu poata fii escaladati sau il poti imprejmui cu apa. |
#17
Posted 15 February 2014 - 19:29
I see your point.
Ideea e ca vreau sa fac un joc 'open world'.. mapa generata e diferita de fiecare data cand apesi 'play' (in caz ca nu am uitat seed-ul 0) |
#18
Posted 15 February 2014 - 19:41
Poti sa-l faci open world, dar ideea unui teren infinit nu numai ca nu e buna, dar acest lucru nu cred ca-ti permite niciun motor grafic, de ce ? Pentru ca ar manca foarte multe resurse sa-ti genereze in permanenta teren infinit, pana si gta 5, care are o harta imensa, tot nu are teren infinit, harta fiind delimitata de apa, la fel poti face si tu, creezi o harta foarte mare, insa o harta mare implica si detalii aduse hartii in functie de tema jocului.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users