Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Retenție R.C.S.
#127
Posted 26 January 2014 - 22:24
Da de ce nu iti iei tu calabalacul si pleci la concurenta?
Sau astepti televizorul? Si apelativul prietene a la Mircea Badea chiar si intre ghilimele suna a jignire. Eu zic sa se inchida topicul asta, practic nu are rost, nu am vazut pe topicurile "retentie Orange" sau "retentie Vodafone" astfel de discutii, dar na, acolo lumea se milogeste pentru o oferta de retentie. Penibil, daca am ajuns sa vorbim astfel "Valea in Pusta"! Curios ca toti nemultumitii au sub 500 de postari, foarte curios. Greu al dracu de digerat concurenta, nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie pe aici cand se apropie 1 aprilie, clar se lasa cu sange! LE Vad ca Tutuhugoneata are o predilectie pentru posturile referitoare la RCS Edited by xymzar, 26 January 2014 - 22:35. |
#128
Posted 26 January 2014 - 22:38
Materium, on 26 ianuarie 2014 - 21:14, said:
E ca si cum la supermarketul din sudul orasului toti cei care locuiesc in nord ar primi discount la cumparaturi. Pai chiar. La noi exista 3 supermarketuri kaufland. Unul e la distanta mica de auchan (si alte o gramada, dar care nu reprezinta o amenintare), care e o concurenta serioasa. Celelalte 2 sint singure. Cum ar fi ca preturile din magazinul kaufland de langa auchan sa fie mai mici decat la celelalte doua tot kaufland, pe motiv ca lumea ar putea cumpara de la auchan si sa nu piarda clientii ? Blackhawk, on 26 ianuarie 2014 - 21:30, said:
Acum va tiganiti pe niste oferte cu tv-uri si tablete in rate in stoc limitat, pe arii limitate Nu e vorba de milogeala, e vorba de principii, ceea ce fac ei e o politica preferentiala, incorecta dpdv etic (si ar trebui si legal). tutuhugoneata, on 26 ianuarie 2014 - 22:20, said: fiecare abonat ar trebui sa fie dotat cu de astea : [ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d0/ZBvz.37.JPG/761px-ZBvz.37.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca se da gratuit, in custodie, ok. |
#129
Posted 26 January 2014 - 22:43
Comunismul n-a pierit
Sa se dea cite o jumatate de tableta sa ajunga la tăţ Edited by baducu, 26 January 2014 - 22:47. |
#130
Posted 26 January 2014 - 22:45
Eu va sugerez sa nu va mai certati, oricum nu vor face ca voi, rds stie el mai bine ce sa faca, doar este un haiduc modern, cine spune ca nu are alternativa la serviciile rds se inseala, in loc de antena 3 exista carti bune, in loc de vocea Romaniei exista muzica buna pe net, cantata de artisti adevarati, si nu trebuie sa ai gigibit sa o asculti, se poate trai si fara TV si fara Rds, este o binecuvantare sa nu ai un telefon mobil , va mai amintiti viata voastra fara telefon mobil? mie imi placea la nebunie, si cearta este inutila, mai ales ca vad pe unii cu niste arme imense........oricum este o firma neserioasa, nu are un amarat de cam.......
|
#131
Posted 26 January 2014 - 23:44
Ce m-am distrat! Milogii o tin pe a lor, ca ei vor tablete si tv-uri. Si mai nou, au dat-o pe discriminare si drepturile omului. Mare e gradina...
Va doresc sa va dea la toti tablete si tv-uri. Iar daca vin la usa la mine le voi spune sa mearga la nefericitii din alte cartiere care sunt discriminati. Asa cum a fost discriminat spagarul de Moraru (de, brasovean de-al nostru) care avea tarif pentru spalarea in emisiune (cine stie cunoaste). A fost ultimul meu post pe acest topic, e amuzant cit infantilism poate exista. |
#132
Posted 27 January 2014 - 00:26
#133
Posted 27 January 2014 - 00:28
blackcat, on 26 ianuarie 2014 - 23:44, said:
Ce m-am distrat! Milogii o tin pe a lor, ca ei vor tablete si tv-uri. Si mai nou, au dat-o pe discriminare si drepturile omului. Mare e gradina... Va doresc sa va dea la toti tablete si tv-uri. Iar daca vin la usa la mine le voi spune sa mearga la nefericitii din alte cartiere care sunt discriminati. Asa cum a fost discriminat spagarul de Moraru (de, brasovean de-al nostru) care avea tarif pentru spalarea in emisiune (cine stie cunoaste). A fost ultimul meu post pe acest topic, e amuzant cit infantilism poate exista. Din păcate ăsta e unul din neajunsurile faptului că netul e atât de ieftin. Toți idioții ajung să aibă acces la el. Deși nu înțeleg noțiuni simple sau principii pe care le-ar pricepe până și un preșcolar, se crede îndreptățit la o părere, că doar d-aia are net. Edited by zetuc, 27 January 2014 - 00:31. |
#134
Posted 27 January 2014 - 00:36
Materium, on 26 ianuarie 2014 - 21:14, said:
Cea ce spui tu e pueril! Ce se intampla daca intre timp o anumita zona, exclusiv RDS, devine de interes si pentru RTC? Or sa fuga astia dupa clientii refuzati anterior si o sa-i roge cu tabletele pe care prima data au refuzat sa le dea? Eu as considera asa ceva jignitor! Nu nu este pueril este doar purul adevăr pe care îl practica toate companiile de pe piață ! Și da s-ar putea ca la un moment dat sa te afli și în situația în care toți aleargă după tine ca să te fac să accepți oferta lui ca fiind cea mai avantajoasă pentru tine ! zetuc, on 27 ianuarie 2014 - 00:28, said:
Din păcate ăsta e unul din neajunsurile faptului că netul e atât de ieftin. Toți idioții ajung să aibă acces la el. Deși nu înțeleg noțiuni simple sau principii pe care le-ar pricepe până și un preșcolar, se crede îndreptățit la o părere, că doar d-aia are net. Aceasta concluzie este perfect valabilă și pentru tine Edited by adicorp, 27 January 2014 - 00:34. |
#135
Posted 27 January 2014 - 11:31
Buna ziua, nu cred ca aici este locul potrivit dar totusi are legatura cu aceasta companie. De ce sa nu fii client fidel, nu vad de ce sa fi client. In cazul meu aceasta companie nu e in stare sa furnizeze fara intreruperi nici macar 24h internet si telefonie... Este acesta un motiv bun ca sa nu fi client? Sa nu-mi spuneti ca sa sun sa sesizez acest lucru, l-am facut in repetate randuri, scuze din partea companiei si promisiunea ca se va rezolva, atat am primit, desi ma asteptam la mai mult,cum ar fi sa functioneze. Sper ca sa citeasca si un angajat al comapaniei, nu ca i-ar pasa de asta.
Edited by adg78, 27 January 2014 - 11:34. |
#136
Posted 27 January 2014 - 12:51
aceasta oferta de tablete si televizoare este la nivel national ?? La casierie am primit un raspuns ca ar fi doar la nivel regional.
|
|
#137
Posted 27 January 2014 - 13:06
Pai tu nu vezi ce zic colegii in ultimele pagini? tabletele si televizoarele sunt disponibile doar in anumite zone si doar pentru anumite cazuri/abonati.
Deci nu e o oferta propriu-zisa... Edited by Mocebon, 27 January 2014 - 13:07. |
#138
Posted 27 January 2014 - 13:12
Pai daca te duc cu presul si nu iti rezolva situatia poti rezilia fara probleme.
Daca ai alternative nu mai sta pe ganduri... |
#139
Posted 27 January 2014 - 13:35
Am intrat si eu azi intr-o casieri de langa birou si am intrebat de curiozitate. Mi-a spus ca oferta cu tablete este pentru anumite persoane si anume cele care fac cerere de reziliere de contract si sunt sunate pe urma de cineva de la Rds si li se spune ca daca se razgandesc pot primi o tableta etc.
|
#140
Posted 27 January 2014 - 13:38
Fac si eu un rezumat din punctul meu de vedere:
Ofertele pot fi regionale, retentiile ma indoiesc. Nu este vorba ca fiecare abonat trebuie sa primeasca la fel ca ceilalti insa nu vad normal sa nu se acorde acel ceva,cat o fi el:produse,lei,reduceri. Am sunat in call center iar ce va relatez cred ca este edificator: Buna ziua sunt abonat de 7 ani la serviciile x,y,z si mi-a expirat contractul,daca semnez o prelungire de contract ce imi oferiti? Raspuns: Nu putem sa va oferim nimic,avem cele mai mici preturi si echipamente date in custodie, insa... POSIBIL (deci nimic cert) daca depuneti o cerere de reziliere, colegii nostrii sa va contacteze. Eu: si daca nu ma contacteaza? Nu pot discuta cu cineva telefonic? Raspuns:Nu, departamentul retentii nu se poate apela telefonic, doar ei va pot suna. Daca nu va contacteaza nimeni,atunci cu SIGURANTA abonamentul dvs va fi reziliat. Trageti voi concluziile: PS amarata companie AKTA mi-a oferit 8 lei reducere la o prelungire pe 12 luni. |
#141
Posted 27 January 2014 - 13:47
Asta e raspunsul Haimanalelor , Jigodiilor dar -mai ales- a Mascaricilor rcs - rds : rad ca niste imbecili retardati, inchipuindu-si ca nu vor primi niste bocanci in gura si in coccisuri, pentru excrementele ce le arunca zilnic in abonati : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BNCoaKE4S7M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
@Popica77, @Papichullooo, @Csachiri : de ce nu doriti voi sa aveti o zi linistita, sa va inervati degeaba : veti fi luati la misto si va pierdeti vremea - sincer- cautand raspunsuri la intrebari de BUN SIMT ! Forget it, Gunoiul rcs - rds se aduna cu farasul si se arunca la ghena cea mai apropiata , unde trantiti bine capacele tomberoanelor ; punct . Edited by tutuhugoneata, 27 January 2014 - 13:42. |
|
#142
Posted 27 January 2014 - 14:07
tutuhugoneata, on 27 ianuarie 2014 - 13:47, said:
Asta e raspunsul Haimanalelor , Jigodiilor dar -mai ales- a Mascaricilor rcs - rds : rad ca niste imbecili retardati, inchipuindu-si ca nu vor primi niste bocanci in gura si in coccisuri, pentru excrementele ce le arunca zilnic in abonati : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BNCoaKE4S7M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @Popica77, @Papichullooo, @Csachiri : de ce nu doriti voi sa aveti o zi linistita, sa va inervati degeaba : veti fi luati la misto si va pierdeti vremea - sincer- cautand raspunsuri la intrebari de BUN SIMT ! Forget it, Gunoiul rcs - rds se aduna cu farasul si se arunca la ghena cea mai apropiata , unde trantiti bine capacele tomberoanelor ; punct . |
#143
Posted 27 January 2014 - 14:44
Am senzația că nimeni nu e mulțumit la RCS. La fiecare nu-i convine câte ceva. Ba unu că nu are nu știu ce post ciudat, ba altul că de ce i-a scos un post la care nu se uita dar era în grilă, că de ce nu a primit telefoane, tablete sau televizoare gratis, că nu le-a suflat în partea dorsală. Toți sunt revoluționari de parcă am fi în Ucraina. Mai nenilor, ia mergeți cu cățel, purcel și alte jucării în altă parte, nu vedeți ce bine e la UPC? Acolo nimeni nu se plânge de nimic. Bagă RCS-ul canale, dă tablete, dă net că nu ai ce face cu atât dar nimeni nu vrea ce au ăștia. Înseamnă că acolo e Raiul pe pământ. Sau nu vreți în rai?
|
#144
Posted 27 January 2014 - 15:06
Eu observ altceva si ma bucura lucrul acesta. Observ ca toata lumea este dornica sa-si prelungeasca serviciile RCS-RDS pe 24 de luni.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users