Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Retenție R.C.S.
Last Updated: Mar 08 2024 19:00, Started by
pius
, Jan 23 2014 21:26
·
5
#4681
Posted 27 January 2016 - 18:39
Gresit,am vrut sa postez la punct ochit,punct lovit!!!
|
#4682
Posted 27 January 2016 - 18:55
banzai77, on 27 ianuarie 2016 - 08:59, said: Imliviu si pt ceilalti,cum puteti sa ziceti ca nu gasiti intelegere din partea UPC Romania la retentie,cand vreodata o sa aveti parte de oferte pe viata din partea celor de la rds?nu vedeti ca rcs.rds ofera doar pe o anumita perioada,dupa revin la pret intreg,la upc am reducere 100/100 la toate pachetele de filme,maxpak,ce cuprinde hbo,hbo comedy,cinemax,cinemax2,hbo hd,hbo comedy hd,cinemax hd...,pachetul filmbox complet,cu sd si hd...si tot timpul iti ofera cate ceva,gratuitate pe viata la receivere,modem gratuit la orice tip de abonament la internet,nu ca rds sa ofere la un abonament mai scump gratuit modemul wi.fi...numai discutam de programe tv,rds ofera de duzina,sa fie la nr,pe cand upc ofera programe de calitate....sunt doar client upc,nu postez pt upc,vreau doar sa faceti diferenta,dar cine nu are infrastructura de la upc in zona lor,nu au decat sa mearga pe ofertele rds,am postat undeva la retentii ce ofera upc pt clientii vechi..... |
#4683
Posted 27 January 2016 - 20:38
buburuzoiboss, on 15 ianuarie 2016 - 08:13, said:
Am prelungit abonamentul cu 2 ani. M-au sunat ei ptr retenție. Eram și sunt extrem de mulțumit de ei. Am fiberlink 300,dar păstrez stikul și rămâne același preț,39 lei și cablu digital la 29. Mi s-a oferit 4 luni reducere 50% la internet și 50% reducere pe 24 de luni(7lei/lună) la maxpack(hbo,etc). Mulțumit. pai 50% reducere pe 4 luni inseamna fix 2 luni de gratuitate ... infect de putin si departe, foarte departe de ce era anul trecut in perioada asta (se dadeau tablete KDO, TV-uri la preturi promotionale, etc.)... uite un motiv bun sa nu-mi mai bat capul cu refacerea contractelor si sa merg din "inertie" pana cand o sa apara ceva mai rasarit (daca o sa mai apara) |
#4684
Posted 28 January 2016 - 00:58
@banzai77,
Daca n-ai reducere 100% si la pachetul Passion tot degeaba. P.S.: hai ca te-am facut si "vedeta". |
#4685
Posted 28 January 2016 - 08:20
nanashu, on 27 ianuarie 2016 - 20:38, said: pai 50% reducere pe 4 luni inseamna fix 2 luni de gratuitate ... infect de putin si departe, foarte departe de ce era anul trecut in perioada asta (se dadeau tablete KDO, TV-uri la preturi promotionale, etc.)... uite un motiv bun sa nu-mi mai bat capul cu refacerea contractelor si sa merg din "inertie" pana cand o sa apara ceva mai rasarit (daca o sa mai apara) Au prețuri fffff bune la abonamente, acum doi ani când am prelungit am primit, fãrã sã cer, o tabletã gratis, acum când am prelungit, am primit aceastã reducere. Nu mai pun la socotealã ca serviciile lor ptr mine sunt fffffffffff bune. În 5 ani, niciodatã nu s-a întrerupt nimic. Merge strunã tot. Bravo rds. Extrem de mulțumit Și cu inerția asta, dacã o ții așa, tot tu pierzi, chiar și luna sau alea douã luni gratis. Ca tu plãtești în continuare.... Edited by buburuzoiboss, 28 January 2016 - 08:22. |
#4686
Posted 28 January 2016 - 16:40
...revenind la titlul topicului .... retentie ..... am deja 8 (opt) zile de la inregistrarea unei cereri de contact pentru o retentie - prin DIGIHelper - caruia ii multumesc pentru promtitudine.....
(retentie la abonament net - bussines - este bussinesss ptr ca am avut nevoie de ip fix, hosting...si pe persoana fizica nu fac..... - pana acum am fost multumit in general de servicii (abonat de peste 9 ani ....... dar stau prost la capitolul pastrare clienti ..... cei de la rds ...... voi comunicati mai bine cu vanzarile lor ? ---- ce ma deranjeaza ca nu pot trimite macar un e-mail ... parca ar lucra la magazin fizic...nu la un departament de vanzari cu calculatoare in dotare....... care este termenul in care ar trebui sa raspunda la o cerere ? - depunere acum 8 zile ... concurenta a raspuns in 2 zile cu o oferta si mult mai buna ..... .....in curand o sa ma interesez cum se poate rezilia contractul ...... Va tin la curent ..... M. Edited by marcellr, 28 January 2016 - 16:48. |
#4687
Posted 02 February 2016 - 10:09
azi am facut revenire pe site la rds la prima sesizare depusa pe 20 ianuare ..... - asteptam --- trecute 14 zile ------
M. |
#4688
Posted 02 February 2016 - 12:21
lmliviu, on 19 ianuarie 2016 - 13:25, said:
salut momentan sunt la UPC dar la retentie nu m-au convins sa prelungesc contractul cu ei, asa ca ma intereseaza serviciile RCS(am mai avut contract cu ei acu vreo 3 ani). Credeti ca pot obtine reducerile celor ce prelungesc? merci din pacate nu am reusit sa obtin nici macar oferta, dapoi sa o negociez... am sunat dupa 2 sapt de asteptare a unui tel/mail in urma solicitarii online... am vb cu un tip care a zis ca va urgenta cererea mea in sistem si ca voi fi sunat...asta acum 2 sapt .... asa ca voi ramane tot la UPC. Se pare ca nu le trebuie clienti noi . Bafta tuturor. |
#4689
Posted 02 February 2016 - 13:13
lmliviu, on 02 februarie 2016 - 12:21, said:
salut, din pacate nu am reusit sa obtin nici macar oferta, dapoi sa o negociez... am sunat dupa 2 sapt de asteptare a unui tel/mail in urma solicitarii online... am vb cu un tip care a zis ca va urgenta cererea mea in sistem si ca voi fi sunat...asta acum 2 sapt .... asa ca voi ramane tot la UPC. Se pare ca nu le trebuie clienti noi . Bafta tuturor. asta imi aduce aminte cumva de vodafone de acum cativa ani ..... ... dar macar aia aveau un numar - cei drept pe bani - sa suni si sa fii "ajutat" rapid fara sa mai astepti la coada la 1234 sau sa fi contactat ....vodafone acum a mai rezolvat din "probleme" .... asteptam rds sa se miste si el .... ...totusi nu inteleg ce este atat de greu sa iti trimita un e-mail asa de control macar ..sa te intrebe ce vrei etc..... parca ar costa bani .... M. Edited by marcellr, 02 February 2016 - 13:14. |
#4690
Posted 09 February 2016 - 22:08
Salut. Am un vecin care are cablu de la rds si acum vrea si internet prin cablu. Pentru abonare la un serviciu nou se mai da tableta gratis? ms
|
|
#4691
Posted 10 February 2016 - 09:54
Salut andrei76,
Depinde de zona,trebuie sa se intereseze in punctul de prezenta din zona ta. |
#4692
Posted 17 February 2016 - 09:49
marcellr, on 02 februarie 2016 - 10:09, said:
azi am facut revenire pe site la rds la prima sesizare depusa pe 20 ianuare ..... - asteptam --- trecute 14 zile ------ M. ..revin ... nu am mai facut revenire .... sa calculam cam cat ii ia RDS RCS sa trimita un e-mail sau sa dea un telefon ....din 20 ianuarie (facut revenire 2 februarie) - azi 17 februarie ...inca asteptam 29 zile - ... hai sa nu fim rai - sunt doar 21 zile lucratoare - fara sambata ... Sa fie din "cauza de cerere la retentie" ? ..... sau se bazeaza ca dupa zeci de ani de contract clientul ramane fidel si fraier in continuare.... Gresit ! clientul se duce acolo unde este tratat corect de banii pe care ii da ... Aici aveti un document interesant de siteul rds - cu parametrii de calitate --- pe trimetrul 3 anul trecut .... asteptam si trimestul 4 ---- poate macar aici va tineti de standardele implementate la nivel de firma .... https://www.rcs-rds....ul_III_2015.pdf si procedura de tratare reclamatii https://www.rcs-rds...._reclamatii.pdf ..ca sa discutam in concret .... (am pus direct link-uri de la rds ca sa fie documentele oficiale) (oricum daca se modifica... dispar le am salvate si le pun direct .... ) Procedura functionala de solutionare a reclamatiilor si solicitarilor clientilor RCS & RDS ................................................... Sesizarile dumneavoastra vor fi preluate, inregistrate si inaintate catre departamentele competente din cadrul companiei RCS & RDS. Reprezentatii acestor departamente se vor asigura de o solutionare in conformitate cu termenele contractuale si prevederile legale, termenul maxim de solutionare a reclamatiei/solicitarii fiind de 30 de zile de la inregistrarea acesteia. Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon) intr-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei/solicitarii ce decurg din relatiile contractuale cu RCS&RDS. In cazul nesolutionarii reclamatiei/solicitarii in termenul maximal datorita efectuarii unor investigatii suplimentare determinate de complexitatea acesteia, termenul maxim de solutionare a reclamatiei/solicitarii este de 90 de zile de la inregistrarea acesteia; in acest caz termenul de informare a clientului asupra stadiului de solutionare este de 30 zile de la expirarea termenului initial de solutionare de 30 de zile. ...deci sa recapitulam - se "angajeaza" sa solutioneze in 30 zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE - daca o rezolva in 30 zile te anunta dupa 7 zile de la rezolvare - daca nu se rezolva in 30 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE - au termen 90 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE sa o rezolve si se obliga sa te anunte dupa 60 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE ca se va rezolva in 90 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE concluzie puteti sta linistiti 90 de zile - cu o sesizare alta decat defectiuni la capitolul parametrii de calitate stam asa Solutionare reclamatii – altele decat deranjamentele a - 7 zile B - 24 zile c - 96 % A6 - Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali a – durata in care se incadreaza 80% dintre cele mai rapid solutionate reclamatii b – durata in care se incadreaza 95% dintre cele mai rapid solutionate reclamatii c – procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor deci 96% - 90 zile - atentie termenul asumat este de 90 de zile nu de 30 de zile - in 30 de zile se incearca si daca nu se "face" se "face" in 90 de zile (treaba cu studiatul pica ... sau se pune cand doresc ei ... exemplul meu - am cerut doar sa fiu contactat pentru a discuta o oferta de retentie - fara alte date ... ce studiem noi ? ca sunt la zi cu toate platile ...se vede direct pe site in 10 secunde .... ) ...... Ne mai auzim ... Daca se poate (nu obligatoriu) sa primim confirmarea daca ce am scris asa este sau am gresit in interpretare. M. |
#4693
Posted 19 February 2016 - 08:07
Conform http://www.rcs-rds.r..._reducere_local ... tableta/telefon mobil/reducere la serviciile fixe.
Edited by dariusgherman, 19 February 2016 - 08:13. |
#4694
Posted 19 February 2016 - 09:55
Magarie maxima:am avut un jeg de tableta de la rds cu sim de date in ea primita la retentie.dupa 24 luni baietii au inceput sa factureze traficul de date din oficiu...nu e mult dar asa ca gest de marlanie...a-i dat-o gratis 24 luni ca gest comercial si acu vrei sa scoti ce ai oferit gratis?
|
#4695
Posted 19 February 2016 - 10:02
@RamboX - Abonamentul diginet mobil care a fost oferit pentru tableta este gratuit pe perioada pentru care s-a semnat actul in cauza. Daca nu se doreste mentionerea lui contra-cost dupa ce trec cele 24 de luni, se poate renunta la abonamentul de date.
Edited by DIGI_Helper, 19 February 2016 - 10:02. |
|
#4697
Posted 19 February 2016 - 12:09
Daca prelungesc toate serviciile rds pe 2 ani (net , mobil , fix) , primesc o tableta gratis? am mai luat una acum un an. sau contra cost pot lua tableta?
Edited by stiinta_craiova, 19 February 2016 - 12:11. |
#4698
Posted 19 February 2016 - 12:21
Cand ai luat-o ai prelungit pe 2 ani, deci la expirarea celor 2 ani esti eligibil pentru o alta tableta sau reducere la abonament.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users