Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Retenție R.C.S.

- - - - -
  • Please log in to reply
5197 replies to this topic

#4681
banzai77

banzai77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 16.01.2016
Gresit,am vrut sa postez la punct ochit,punct lovit!!!

#4682
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

View Postbanzai77, on 27 ianuarie 2016 - 08:59, said:

Imliviu si pt ceilalti,cum puteti sa ziceti ca nu gasiti intelegere din partea UPC Romania la retentie,cand vreodata o sa aveti parte de oferte pe viata din partea celor de la rds?nu vedeti ca rcs.rds ofera doar pe o anumita perioada,dupa revin la pret intreg,la upc am reducere 100/100 la toate pachetele de filme,maxpak,ce cuprinde hbo,hbo comedy,cinemax,cinemax2,hbo hd,hbo comedy hd,cinemax hd...,pachetul filmbox complet,cu sd si hd...si tot timpul iti ofera cate ceva,gratuitate pe viata la receivere,modem gratuit la orice tip de abonament la internet,nu ca rds sa ofere la un abonament mai scump gratuit modemul wi.fi...numai discutam de programe tv,rds ofera de duzina,sa fie la nr,pe cand upc ofera programe de calitate....sunt doar client upc,nu postez pt upc,vreau doar sa faceti diferenta,dar cine nu are infrastructura de la upc in zona lor,nu au decat sa mearga pe ofertele rds,am postat undeva la retentii ce ofera upc pt clientii vechi.....
Alo, tãticu, ia zi repede cât e pachetul HBO + HBO GO la UPC? Sau cât e abonamentul gigabit la UPC? Sau a oferit vreodatã UPC dublarea vitezelor de net pentru toți abonații, inclusiv pentru cei aflați în perioadã contractualã? Sau vreodatã a venit UPC sã scadã vreun abonament chiar și abonaților aflați în perioadã contractualã? A oferit vreodatã UPC un stick de net gratuit la abonamentul de internet?

#4683
nanashu

nanashu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,036
  • Înscris: 18.08.2004

View Postbuburuzoiboss, on 15 ianuarie 2016 - 08:13, said:

Am prelungit abonamentul cu 2 ani. M-au sunat ei ptr retenție. Eram și sunt extrem de mulțumit de ei. Am fiberlink 300,dar păstrez stikul și rămâne același preț,39 lei și cablu digital la 29.
Mi s-a oferit 4 luni reducere 50% la internet și 50% reducere pe 24 de luni(7lei/lună) la maxpack(hbo,etc). Mulțumit.

pai 50% reducere pe 4 luni inseamna fix 2 luni de gratuitate :(... infect de putin si departe, foarte departe de ce era anul trecut in perioada asta (se dadeau tablete KDO, TV-uri la preturi promotionale, etc.)... uite un motiv bun sa nu-mi mai bat capul cu refacerea contractelor si sa merg din "inertie" pana cand o sa apara ceva mai rasarit (daca o sa mai apara)

#4684
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,135
  • Înscris: 26.07.2009
@banzai77,

Daca n-ai reducere 100% si la pachetul Passion tot degeaba. P.S.: hai ca te-am facut si "vedeta".

#4685
buburuzoiboss

buburuzoiboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 20.03.2012

View Postnanashu, on 27 ianuarie 2016 - 20:38, said:



pai 50% reducere pe 4 luni inseamna fix 2 luni de gratuitate :(... infect de putin si departe, foarte departe de ce era anul trecut in perioada asta (se dadeau tablete KDO, TV-uri la preturi promotionale, etc.)... uite un motiv bun sa nu-mi mai bat capul cu refacerea contractelor si sa merg din "inertie" pana cand o sa apara ceva mai rasarit (daca o sa mai apara)
Total greșit ce zici tu. Probabil aștepți totul gratis, fãrã sã dai nimic în schimb.
Au prețuri fffff bune la abonamente, acum doi ani când am prelungit am primit, fãrã sã cer, o tabletã gratis, acum când am prelungit, am primit aceastã reducere. Nu mai pun la socotealã ca serviciile lor ptr mine sunt fffffffffff bune. În 5 ani, niciodatã nu s-a întrerupt nimic. Merge strunã tot.
Bravo rds. Extrem de mulțumit

Și cu inerția asta, dacã o ții așa, tot tu pierzi, chiar și luna sau alea douã luni gratis. Ca tu plãtești în continuare....

Edited by buburuzoiboss, 28 January 2016 - 08:22.


#4686
marcellr

marcellr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 15.04.2005
...revenind la titlul topicului .... retentie ..... am deja 8 (opt) zile de la inregistrarea unei cereri de contact pentru o retentie - prin DIGIHelper - caruia ii multumesc pentru promtitudine.....

(retentie la abonament net - bussines - este bussinesss ptr ca am avut nevoie de ip fix, hosting...si pe persoana fizica nu fac.....


- pana acum am fost multumit in general de servicii (abonat de peste 9 ani ....... dar stau prost la capitolul pastrare clienti ..... cei de la rds ......

voi comunicati mai bine cu vanzarile lor ? Posted Image ---- ce ma deranjeaza ca nu pot trimite macar un e-mail ... parca ar lucra la magazin fizic...nu la un departament de vanzari cu calculatoare in dotare.......

care este termenul in care ar trebui sa raspunda la o cerere ?

- depunere acum 8 zile ... concurenta a raspuns in 2 zile cu o oferta  Posted Image si mult mai buna .....

.....in curand o sa ma interesez cum se poate rezilia contractul ......

Va tin la curent .....


M.

Edited by marcellr, 28 January 2016 - 16:48.


#4687
marcellr

marcellr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 15.04.2005
azi am facut revenire pe site la rds la prima sesizare depusa pe 20 ianuare ..... - asteptam  --- trecute 14 zile ------
M.

#4688
lmliviu

lmliviu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 07.01.2007

View Postlmliviu, on 19 ianuarie 2016 - 13:25, said:

salut
momentan sunt la UPC dar la retentie nu m-au convins sa prelungesc contractul cu ei, asa ca ma intereseaza serviciile RCS(am mai avut contract cu ei acu vreo 3 ani). Credeti ca pot obtine reducerile celor ce prelungesc?
merci
salut,
din pacate nu am reusit sa obtin nici macar oferta, dapoi sa o negociez... am sunat dupa 2 sapt de asteptare a unui tel/mail in urma solicitarii online... am vb cu un tip care a zis ca va urgenta cererea mea in sistem si ca voi fi sunat...asta acum 2 sapt .... asa ca voi ramane tot la UPC. Se pare ca nu le trebuie clienti noi :(.
Bafta tuturor.

#4689
marcellr

marcellr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 15.04.2005

View Postlmliviu, on 02 februarie 2016 - 12:21, said:

salut,
din pacate nu am reusit sa obtin nici macar oferta, dapoi sa o negociez... am sunat dupa 2 sapt de asteptare a unui tel/mail in urma solicitarii online... am vb cu un tip care a zis ca va urgenta cererea mea in sistem si ca voi fi sunat...asta acum 2 sapt .... asa ca voi ramane tot la UPC. Se pare ca nu le trebuie clienti noi Posted Image.
Bafta tuturor.

asta imi aduce aminte cumva de vodafone de acum cativa ani ..... Posted Image ... dar macar aia aveau un numar - cei drept pe bani - sa suni si sa fii "ajutat" rapid fara sa mai astepti la coada la 1234 sau sa fi contactat ....vodafone acum a mai rezolvat din "probleme" .... asteptam rds sa se miste si el ....

...totusi nu inteleg ce este atat de greu sa iti trimita un e-mail asa de control macar ..sa te intrebe ce vrei etc..... parca ar costa bani Posted Image ....

M.

Edited by marcellr, 02 February 2016 - 13:14.


#4690
andrei76

andrei76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 07.04.2007
Salut. Am un vecin care are cablu de la rds si acum vrea si internet prin cablu. Pentru abonare la un serviciu nou se mai da tableta gratis? ms

#4691
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Salut andrei76,
Depinde de zona,trebuie sa se intereseze in punctul de prezenta din zona ta.

#4692
marcellr

marcellr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 15.04.2005

View Postmarcellr, on 02 februarie 2016 - 10:09, said:

azi am facut revenire pe site la rds la prima sesizare depusa pe 20 ianuare ..... - asteptam  --- trecute 14 zile ------
M.

..revin ... nu am mai facut revenire  .... sa calculam cam cat ii ia RDS RCS sa trimita un e-mail sau sa dea un telefon  ....din  20 ianuarie (facut revenire 2 februarie) - azi 17 februarie  ...inca asteptam  :(

29 zile - ... hai sa nu fim rai  - sunt doar 21 zile lucratoare  - fara sambata ...

Sa fie din "cauza de cerere la retentie" ? ..... sau se bazeaza ca dupa zeci de ani de contract clientul ramane fidel si fraier in continuare.... Gresit ! clientul se duce acolo unde este tratat corect de banii pe care ii da ...

Aici aveti un document interesant de siteul rds - cu parametrii de calitate  --- pe trimetrul 3 anul trecut .... asteptam si trimestul 4  ---- poate macar aici va tineti de standardele implementate la nivel de firma ....

https://www.rcs-rds....ul_III_2015.pdf

si procedura de tratare reclamatii

https://www.rcs-rds...._reclamatii.pdf

..ca sa discutam in concret ....

(am pus direct link-uri de la rds ca sa fie documentele oficiale) (oricum daca se modifica... dispar le am salvate si le pun direct .... :) )

Procedura functionala de solutionare a reclamatiilor si solicitarilor
clientilor RCS & RDS

...................................................

Sesizarile dumneavoastra vor fi preluate, inregistrate si inaintate catre departamentele competente din cadrul companiei
RCS & RDS. Reprezentatii acestor departamente se vor asigura de o solutionare in conformitate cu termenele contractuale
si prevederile legale, termenul maxim de solutionare a reclamatiei/solicitarii fiind de 30 de zile de la inregistrarea acesteia.
Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon)
intr-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei/solicitarii ce decurg din relatiile contractuale cu RCS&RDS.
In cazul nesolutionarii reclamatiei/solicitarii in termenul maximal datorita efectuarii unor investigatii suplimentare determinate
de complexitatea acesteia, termenul maxim de solutionare a reclamatiei/solicitarii este de 90 de zile de la inregistrarea
acesteia;
in acest caz termenul de informare a clientului asupra stadiului de solutionare este de 30 zile de la expirarea
termenului initial de solutionare de 30 de zile.


...deci sa recapitulam
- se "angajeaza" sa solutioneze in 30 zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE -  daca o rezolva in 30 zile te anunta dupa 7 zile de la rezolvare
- daca nu se rezolva in 30 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE - au termen 90 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE sa o rezolve si se obliga sa te anunte dupa 60 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE ca se va rezolva in 90 de zile CALENDARISTICE NU LUCRATOARE

concluzie puteti sta linistiti 90 de zile  - cu o sesizare alta decat defectiuni :)


la capitolul parametrii de calitate stam asa

Solutionare reclamatii – altele decat deranjamentele
a  - 7 zile
B -  24 zile
c  - 96 %

A6 - Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali

a – durata in care se incadreaza 80% dintre cele mai rapid solutionate reclamatii
b – durata in care se incadreaza 95% dintre cele mai rapid solutionate reclamatii
c – procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor


deci 96% - 90 zile :) - atentie termenul asumat este de 90 de zile  nu de 30 de zile - in 30 de zile se incearca si daca nu se "face"  se "face" in 90 de zile (treaba cu studiatul pica ... sau se pune cand doresc ei ... exemplul meu - am cerut doar sa fiu contactat pentru a discuta o oferta de retentie - fara alte date  ... ce studiem noi ? ca sunt la zi cu toate platile ...se vede direct pe site in 10 secunde   .... )

...... Ne mai auzim ... :)

Daca se poate (nu obligatoriu) sa primim confirmarea daca ce am scris asa este sau am gresit in interpretare.

M.

#4693
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 28.08.2007
Conform http://www.rcs-rds.r..._reducere_local ... tableta/telefon mobil/reducere la serviciile fixe.

Edited by dariusgherman, 19 February 2016 - 08:13.


#4694
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Magarie maxima:am avut un jeg de tableta de la rds cu sim de date in ea primita la retentie.dupa 24 luni baietii au inceput sa factureze traficul de date din oficiu...nu e mult dar asa ca gest de marlanie...a-i dat-o gratis 24 luni ca gest comercial si acu vrei sa scoti ce ai oferit gratis?

#4695
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
@RamboX - Abonamentul diginet mobil care a fost oferit pentru tableta este gratuit pe perioada pentru care s-a semnat actul in cauza. Daca nu se doreste mentionerea lui contra-cost dupa ce trec cele 24 de luni, se poate renunta la abonamentul de date.

Edited by DIGI_Helper, 19 February 2016 - 10:02.


#4696
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,187
  • Înscris: 06.11.2008
Ce modele de tablete se mai dau la retenție?

#4697
stiinta_craiova

stiinta_craiova

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,165
  • Înscris: 31.08.2009
Daca prelungesc toate serviciile rds pe 2 ani (net , mobil , fix) , primesc o tableta gratis? am mai luat una acum un an. sau contra cost pot lua tableta?

Edited by stiinta_craiova, 19 February 2016 - 12:11.


#4698
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 28.08.2007
Cand ai luat-o ai prelungit pe 2 ani, deci la expirarea celor 2 ani esti eligibil pentru o alta tableta sau reducere la abonament.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate