Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Primele supermaketuri, hypermarke...

Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...
 Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie
 CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri
 Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 

Retenție R.C.S.

- - - - -
  • Please log in to reply
5197 replies to this topic

#4357
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008
trebuia sa adaugi al 3-lea serviciu inainte de achizitionarea tabletei. eu mi-am luat tel cu 1000 lei dar acum s-a ieftenit la 800 lei.  sa fac cerere sa imi dea 200 lei inapoi???

Edited by maistoru, 11 December 2014 - 06:39.


#4358
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

 misshu, pe 21 noiembrie 2014 - 15:50, a scris:


Da, din pacate pt. rds persoana care se ocupa de contul meu nu are nici un fel de flexibilitate si prefera sa reziliez contractul, nu scade nici un euro, nu imi ofera nimic bonus desi sunt mai scumpi ca si concurenta
M-am mai lovit de aceasta atitudine a personalului rds si cand eram client persoana fizica si aveam pachetul full, si acolo am renuntat (dupa 10 ani)
Nu am inteles cum de rds-ul este singura companie din telecomunicatii cu care nu se poate negocia nimic, si nu iti poate oferi nimic, decat ce vor ei, probabil ca au prea multi clienti si vor sa mai scape din ei! Totusi le dadeam peste 400 de lei lunar !

Am obtinut o oferta si de la orange la 18 euro + tva, fara telefoane mobile, dar partea nasoala este limita de trafic de 75 gb
Eu nu ți-aș recomanda trecerea pe RTC. Am acasă RDS, cu uptime impecabil, și am în două locații, pe persoană juridică RTC. S-a ales varianta cu RTC tocmai pentru că ambele locații aveau telefon fix de la RTC, astfel încât n-a fost nevoie să se tragă alte cabluri. Dar diferența dintre cele două firme e mare. Uptime slăbuț la RTC. Cade de o groază de ori în timpul programului de lucru. Țin minte acum vreo 3 luni, când a căzut netu pe la  9-10 dimineața, cum era obișnuit să mai cadă, abia pe la 12 am sunat la RTC, unde mi s-a spus cu nonșalanță că au o mare lucrare de infrastructură, așa că netu va mai fi picat încă vreo 5-6 h. Asta fără să aibă bunul simț să dea un mail sau un sms prin care să anunțe că în ziua X de la ora y, vreme de nu știu câte ore netu nu va funcționa. Mai au și angajați slabi pregătiți, le-a luat o lună să găsească de ce mi se desincronizeaza modemul la una din locații. O lună în care mi-au schimbat modemul, au verificat toate cablurile din locație, ca în final să-și dea seama ca problema e un cablu de pe stâlp.

Pe de altă parte, nu prea înțeleg ce retenție ai dori. Înțeleg de la tine ca RDS ți-a oferit la 50 de euro, ceea ce RTC ți-ar fi oferit la 250. Iar acum ești încântat de cei 130 de euro pe care RTC ti-i oferă ca bonus. Ia fă un calcul doar pe un an pentru a vedea cât ai economisit folosind serviciile RDS, adică peste 2.000 de euro, ori în condițiile astea ce bonus mai vrei?

#4359
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,327
  • Înscris: 08.09.2010
salutare. ce model de tablete allview se mai ofera? tot ax4 nano?

#4360
misshu

misshu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 16.01.2007

 zetuc, pe 13 decembrie 2014 - 19:35, a scris:

Eu nu ți-aș recomanda trecerea pe RTC. Am acasă RDS, cu uptime impecabil, și am în două locații, pe persoană juridică RTC. S-a ales varianta cu RTC tocmai pentru că ambele locații aveau telefon fix de la RTC, astfel încât n-a fost nevoie să se tragă alte cabluri. Dar diferența dintre cele două firme e mare. Uptime slăbuț la RTC. Cade de o groază de ori în timpul programului de lucru. Țin minte acum vreo 3 luni, când a căzut netu pe la  9-10 dimineața, cum era obișnuit să mai cadă, abia pe la 12 am sunat la RTC, unde mi s-a spus cu nonșalanță că au o mare lucrare de infrastructură, așa că netu va mai fi picat încă vreo 5-6 h. Asta fără să aibă bunul simț să dea un mail sau un sms prin care să anunțe că în ziua X de la ora y, vreme de nu știu câte ore netu nu va funcționa. Mai au și angajați slabi pregătiți, le-a luat o lună să găsească de ce mi se desincronizeaza modemul la una din locații. O lună în care mi-au schimbat modemul, au verificat toate cablurile din locație, ca în final să-și dea seama ca problema e un cablu de pe stâlp.

Pe de altă parte, nu prea înțeleg ce retenție ai dori. Înțeleg de la tine ca RDS ți-a oferit la 50 de euro, ceea ce RTC ți-ar fi oferit la 250. Iar acum ești încântat de cei 130 de euro pe care RTC ti-i oferă ca bonus. Ia fă un calcul doar pe un an pentru a vedea cât ai economisit folosind serviciile RDS, adică peste 2.000 de euro, ori în condițiile astea ce bonus mai vrei?

Daca citesti in diagonala se intampla ca vorbesti mult si pe langa subiect!!!
1. Rds mi-a oferit serviciul la 45 de euro in loc de 250 de euro in 2006, acum rds il ofera la 36 de euro si telekom la 25 de euro (+bonus de 130 euro la achizitia de echipamente) - Rds/ul vinde mai scump ca telekomul, dar tu ai inteles cu totul altceva
2. Vorbim de internet garantat, nu stiu daca ai idee, dar daca pica internetul providerul iti da banii inapoi... ceea ce ai tu atat de la telekom cat si de la rds nu este garantat
3. Sa nu aducem in calcul serviciul de relatii cu clientii de la rds ca mi s-a acrit de atatia oameni nepregati intr-un singur loc, azi ma suna o gagica ca mi se modifica ip-ul de la 01 ianuarie si imi zice ca trec de la ip fix la conexiune pppoe pe user/parola - i-am explicat 20 min ca nu se modifica decat ip-ul conexiunea era tot pppoe si tot cu user si parola, ea nu ca habar nu am eu, altul acum vreo saptamana cu aceeasi problema ma suna si imi zice ca o sa am un alt ip de fiecare data cand ma conectez... De fiecare data trebuie sa imi sun reprezentantul comercial sa le transmita si lor cu ce se mananca conexiunile astea si nu accepta nici in ruptul capului ca gresesc...
Daca vrei iti mai povestesc si de multele patanii de la relatii cu clientii de la rds, dar totusi sa nu monopolizez eu discutia.
Sa sti ca am ajuns la concluzia ca fiecare au uscaturile lor, iar pt. Rds caracterizarea pe scurt este: SERVICII FOARTE BUNE, RELATII CU CLIENTII SI SUPORTUL TEHNIC JALNICE (FOARTE SLABE)

#4361
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,510
  • Înscris: 16.12.2006

 DonGiulliano, pe 17 decembrie 2014 - 15:36, a scris:

salutare. ce model de tablete allview se mai ofera? tot ax4 nano?
Da.

#4362
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 maistoru, pe 11 decembrie 2014 - 06:39, a scris:

acum s-a ieftenit la 800 lei.  sa fac cerere sa imi dea 200 lei inapoi???
Daca s-a ieftenit, sigur ca trebuie sa faci cerere. Posted image

#4363
Klaxy

Klaxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 04.12.2013
Cerere si anexa la contract pentru trecere la FL500 Mbps facuta la 27.11.2014. In anexa la contract scrie ca intra in vigoare pe 01.12.2014.
Trece vremea... Zeci de reclamatii la RDS (scrise, la sediu, pe site si la Call Center), apoi una la OPC.
In sfarsit, s-a gasit solutia si au facut instalarea. Dupa peste o luna!!!
Rezultatul: 273 Mbps download si 250 Mbps upload (cablul direct in laptop, nu prin router, unde rezultatele sunt sensibil mai slabe). Nenea cu instalarea a zis ca... dom'le, e abureala aia cu 500, nu o sa treci peste valorile astea cat va exista RDS.
E sfarsit de an si, ca om de treaba, le zic "la multi ani!", dar... remarc o din ce in ce mai slaba multumire pe care o am fata de serviciile lor.
Parerea mea!...

#4364
generalmotors

generalmotors

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,261
  • Înscris: 11.12.2008

 Klaxy, pe 29 decembrie 2014 - 21:57, a scris:

...
Rezultatul: 273 Mbps download si 250 Mbps upload (cablul direct in laptop, nu prin router, unde rezultatele sunt sensibil mai slabe). Nenea cu instalarea a zis ca... dom'le, e abureala aia cu 500, nu o sa treci peste valorile astea cat va exista RDS...
Daca nu treci, e din cauza laptopului. Ia rasfoieste pe-aici:
http://forum.softped...page__st__13158

#4365
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Din start, testul ala e incorect...."273 Mbps download si 250 Mbps upload"; "scaparile" astea pe upload indica probleme...undeva.

LE - router-ul scapa CPU-ul, sistemului tau, de munca cu PPPoe-ul, prin urmare ar trebui sa ai valori egale sau mai mari, decat pe direct...depinde si de router, configurarea lui, etc. Personajul cu instalarea merita un feedback negativ, la superiorii sai.

Edited by pustiux, 30 December 2014 - 11:01.


#4366
Klaxy

Klaxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 04.12.2013
Am uitat sa specific ceva - mea culpa! Incercarile (facute impreuna cu reprezentantul RDS - un inginer, din cate mi-a spus, pentru ca fusesera prea multe reclamatii, plus una la OPC, iar RDS a dorit sa fie totul "beton"), au decurs cam asa:
1. Pe laptopul meu, prin router (un TL-WDR3600), am obtinut 130Mbps la download si 110Mbps la upload.
2. Nemultumit, am conectat direct laptopul (i7, 16GB RAM, SSD de 240GB, deci o configuratie suficient de buna pentru FL500) la cablul de net. Asa am obtinut 273 Mbps la dl si aproximativ 250 Mbps (in realitate ceva mai putin, cam 249,xxx Mbps, din cate imi aduc aminte) la ul.
3. Dupa asta, reprezentantul RDS (care venise cu multe aparate de masurat pierderi in cablu, putere semnal etc), a conectat laptopul lui (nu stiu ce performante avea), obtinand rezultate usor mai slabe decat cu al meu (nu mai stiu exact valorile, dar erau putin mai mici).

Reprezentantul RDS a verificat setarile mele din router si a zis ca sunt OK. A mai incercat si el cateva schimbari de setari, dar a obtinut rezultate mai slabe si a revenit la setarile facute de mine anterior.

Cat despre feedback-ul negativ... serios, este efort inutil. O spun din experienta. Nu ii intereseaza decat sa ia banii. In urma cu cativa ani, RDS era prompt si eficient la orice solicitare. Acum au ajuns mari, poate prea mari, iar clientul si satisfactia lui a ajuns ultima lor grija.
Tare as fi curios sa discut si eu cu auditorul care le-a dat certificatul de management al calitatii ISO 9001. M-ar interesa daca stie cum e in realitate cu satisfactia clientului, actiunile corective si actiunile preventive.
In fine... asta este RDS. O sa fac sapaturi, poate trec la alt operator. Ma mai gandesc, pentru ca de la UPC am plecat in urma cu cativa ani la RDS, de scarba. Nu sunt foarte convins ca au evoluat prea mult. Nu ma refer, neaparat, la echipamente, ci tot la oameni...

#4367
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Tare sunt curios daca stii cum e cu best effort? Probabil ca nu.
Efort inutil? Pai trebuia sa iti zica din start echipamentele negociaza pe gigabit nu ne intereseaza mai mult. Dar totusi au facut destule si oricum aia e procedura normala fara OPC.
Dupa atatea teste ar trebui sa iti dai seama si singur ca intr-adear nu duce reteau mai mult de 273 sau cat ti-o fi dat si puteai sa faci downgrade daca nu ai rabdare sa se faca upgrade in backbone care se va face la un moment dat.
In fine asta e romanul da de 5 ori mai putin pe o viteza de 10 ori mai mare ca in vest vrea garantat eventual si cu Pluto.

#4368
Klaxy

Klaxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 04.12.2013

 diZy, pe 30 decembrie 2014 - 11:40, a scris:

Tare sunt curios daca stii cum e cu best effort? Probabil ca nu.
Efort inutil? Pai trebuia sa iti zica din start echipamentele negociaza pe gigabit nu ne intereseaza mai mult. Dar totusi au facut destule si oricum aia e procedura normala fara OPC.
Dupa atatea teste ar trebui sa iti dai seama si singur ca intr-adear nu duce reteau mai mult de 273 sau cat ti-o fi dat si puteai sa faci downgrade daca nu ai rabdare sa se faca upgrade in backbone care se va face la un moment dat.
In fine asta e romanul da de 5 ori mai putin pe o viteza de 10 ori mai mare ca in vest vrea garantat eventual si cu Pluto.

Nefiind specialist in domeniu, marturisesc ca unii termeni folositi de tine imi suna... chinezeste.
Inteleg, totusi, ca ma acuzi ca vreau prea mult pentru asa de putini bani... fata de "vest"... Nu cred. Nu ma compar nici cu Vestul, nici cu Sudul, nici cu "Grupul celor 8", nici cu "Lumea a treia". Vreau ce imi ofera piata, la pretul pietei. O astfel de afirmatie, ca "in vest" e mai scump si ar trebui sa ma multumesc cu ce mi se da, imi suna a oferta / reclama mincinoasa.
Nu ceream daca nu mi se oferea. Problema pe care o pun eu nu este, neaparat, tehnica - ma multumea foarte bine si conexiunea de 100Mbps de pana acum. Doar ca mi se ofera (si accentuez: mi se ofera, nu cersesc eu ceva!) o marire a performantelor pentru cativa lei in plus. Fac contract, dau banii, dar plusul ofertat este, aproape, inexistent. Deci am dat bani in plus - multi, putini, nu conteaza - degeaba... aproape un furt.  Asta este problema, nu cea tehnica! Reclama mincinoasa, amagirea, faptul ca ne iau de prosti, sfidarea clientului, ASTEA SUNT PROBEMELE! Sincer, eu ma pot multumi si cu (de exemplu), 20 de canale TV. Dar daca ei imi spun ca pentru o suma oarecare, 20 de lei, sau cat o fi, voi avea 100 de programe, te asigur ca nu accept nici mort 99 de programe, pentru ca este vorba de respect reciproc (eu dau acei bani!), altfel discutam de o minciuna in masa, in care ne complacem.
Nu de raporturile est-vest este vorba aici. Nici, in mod exclusiv, de performanta tehnica, ci de SERIOZITATE si RESPECT.
Parera mea!...

#4369
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Atat, FB500, cat si FB1000 merg in parametri, dar mai apar probleme(foarte rar); in cazul tau este o problema si trebuie sa-i gasesti rezolvare, prin sesizare/i. Ca fapt divers, eu am FB1000 si cand a mers cu 500 - 600mbps, in urma unei sesizari s-a rezolvat - problema a fost cablul meu(raspuns si rezolvare, la 2-3 ore, dupa sesizare) + un echipament din reteaua lor, pt care am primit timp de inlocuire o saptamana si a fost respectat; in ciuda faptului ca este best effort, parametrii de functionare sunt la nivelul maxim, in marea majoritate a timpului.

#4370
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006

 Klaxy, pe 30 decembrie 2014 - 13:48, a scris:

Nefiind specialist in domeniu, marturisesc ca unii termeni folositi de tine imi suna... chinezeste.
Inteleg, totusi, ca ma acuzi ca vreau prea mult pentru asa de putini bani... fata de "vest"... Nu cred. Nu ma compar nici cu Vestul, nici cu Sudul, nici cu "Grupul celor 8", nici cu "Lumea a treia". Vreau ce imi ofera piata, la pretul pietei. O astfel de afirmatie, ca "in vest" e mai scump si ar trebui sa ma multumesc cu ce mi se da, imi suna a oferta / reclama mincinoasa.
Nu ceream daca nu mi se oferea. Problema pe care o pun eu nu este, neaparat, tehnica - ma multumea foarte bine si conexiunea de 100Mbps de pana acum. Doar ca mi se ofera (si accentuez: mi se ofera, nu cersesc eu ceva!) o marire a performantelor pentru cativa lei in plus. Fac contract, dau banii, dar plusul ofertat este, aproape, inexistent. Deci am dat bani in plus - multi, putini, nu conteaza - degeaba... aproape un furt.  Asta este problema, nu cea tehnica! Reclama mincinoasa, amagirea, faptul ca ne iau de prosti, sfidarea clientului, ASTEA SUNT PROBEMELE! Sincer, eu ma pot multumi si cu (de exemplu), 20 de canale TV. Dar daca ei imi spun ca pentru o suma oarecare, 20 de lei, sau cat o fi, voi avea 100 de programe, te asigur ca nu accept nici mort 99 de programe, pentru ca este vorba de respect reciproc (eu dau acei bani!), altfel discutam de o minciuna in masa, in care ne complacem.
Nu de raporturile est-vest este vorba aici. Nici, in mod exclusiv, de performanta tehnica, ci de SERIOZITATE si RESPECT.
Parera mea!...

Pai vezi asta e problema nu suntem informati nu stim cu ce se mananca retelistica, nici macar niste termeni contractuali, dar la reclamatii nu cred ca ne intrec decat americanii cu datul lor in judecata pt orice tampenie.
Marketingul ce sa faca si el vinde fara sa stie daca e tehnic posibil. Asta mereu am vazut la orice firma.
Deci tu ai primit pt 16 lei in plus o viteza de 2,7 ori mai mare eu as zice ca merita.
Clar tu ce doresti de la acest abonamaent de 500 de Mbps? Sa nu scada sub a anumita valoare sau ce doresti?
Recomandarea mea ar fi rabdare si tutun (daca fumezi) viteza va creste in timp

#4371
Klaxy

Klaxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 04.12.2013

 diZy, pe 30 decembrie 2014 - 16:04, a scris:


Pai vezi asta e problema nu suntem informati nu stim cu ce se mananca retelistica, nici macar niste termeni contractuali, dar la reclamatii nu cred ca ne intrec decat americanii cu datul lor in judecata pt orice tampenie.
Marketingul ce sa faca si el vinde fara sa stie daca e tehnic posibil. Asta mereu am vazut la orice firma.
Deci tu ai primit pt 16 lei in plus o viteza de 2,7 ori mai mare eu as zice ca merita.
Clar tu ce doresti de la acest abonamaent de 500 de Mbps? Sa nu scada sub a anumita valoare sau ce doresti?
Recomandarea mea ar fi rabdare si tutun (daca fumezi) viteza va creste in timp

Nu vreau si nu am avut niciun moment in intentie sa generez vreo disputa. Mi-am expus doar niste puncte de vedere. Totusi, fiind vorba de puncte de vedere diferite, da-mi voie sa le argumentez pe ale mele, mai ales pe cele care sunt in opozitie cu ale tale. Dar te rog, nu interpreta asta ca pe o ofensa! Nu vreau cearta!
1. America nu este doar tara tuturor posibilitatilor, este si tara considerata de majoritatea analistilor ca fiind cea mai democratica, In consecinta, eu cred ca am ce invata de la americani in privinta relatiilor lor cu restul societatii, Nu am dat in judecata RDS, dar daca as simti ca interesele mele sunt profund lezate in raport cu RDS, nu as ezita sa o fac.
2. Marketingul ar trebui sa faca ce trebuie, adica sa promoveze produse si servicii reale, in caz contrar fiind vorba de reclama mincinoasa, iar asa ceva se pedepseste sever, In plus, aici nu este vorba doar de reclama mincinoasa, ci si de concurenta neloiala, intrucat atrage clienti care ar putea fi multumiti de serviciile si preturile altor firme, promitand performante neadevarate.
3. Nu cunosc si nu vreau sa invat retelistica, asa cum nu sunt interesat nici de modul si greutatile cu care se construieste o masina. Eu vreau doar ca produsul/serviciul cumparat sa corespunda cu ce scrie pe eticheta, astfel incat sa fiu multumit ca am facut o alegere pret/performanta corecta. In momentul in care pretul ramane, dar performanta dispare, ma simt furat.
4. Asa cum am mai spus, nu elementul tehnic ma deranjeaza. Mi s-a ofertat o crestere a performantei de 5 ori (de la 100Mbps la 500Mbps) pentru un spor de pret de 6 lei (de la 39 lei la 45 lei). RDS a propus, eu am fost de acord si, de comun acord, am semnat un contract. (divagand putin, cred ca asta ne lipseste noua, romanilor, pe toate palierele societatii, de la simplu cetatean la firme mari, sau stat: ideea ca un CONTRACT este sacrosanct si, odata semnat, trebuie respectat mai ceva ca Sfintele Scripturi). RDS nu respecta litera contractului, iar pe mine asta ma deranjeaza, nu aspectul tehnic. Nimeni si nimic nu obliga RDS sa propuna asa ceva, daca nu avea infrastructura tehnica necesara.
5. De la acest abonament de 500Mbps doresc doar ca, macar o data pe luna, sa pot masura o viteza de 500Mbps, sau foarte aproape. Atat! Nu am protestat ca, in plin de sarcina, nu ajung nici la jumatate. deci nu doresc viteza GARANTATA, ci doar dovada ca instalatiile RDS ar putea suporta, macar in faza de testare, viteza pe care ei au promis-o, iar eu o platesc. Cer asa mult?
6. Fumez, dar asta nu ma face sa fiu un Dorel. Aici nu e vorba de rabdare, pentru ca RDS nu ma pasuiaste la plata. E vorba de incredere si respect. Nu stiu ce va fi "in timp", dar eu vreau sa mananc din painea platita ACUM, nu cand va fi uscata, pentru ca eu acum am platit-o.

E vorba doar de viziune, Pozitia din care privesti o problema ar putea schimba perspectiva. Eu o privesc din pozitia clientului onest. Daca as privi insa din pozitia mamutului RDS, probabil ca as vedea si eu lucrurile tot ca tine. Diferente insa exista: eu nu as face asa ceva, pentru ca nu as putea sa nu-mi respect clientul, mai ales pe cel onest si bun platnic.

#4372
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

 Klaxy, pe 30 decembrie 2014 - 13:48, a scris:


Nefiind specialist in domeniu, marturisesc ca unii termeni folositi de tine imi suna... chinezeste.
Inteleg, totusi, ca ma acuzi ca vreau prea mult pentru asa de putini bani... fata de "vest"... Nu cred. Nu ma compar nici cu Vestul, nici cu Sudul, nici cu "Grupul celor 8", nici cu "Lumea a treia". Vreau ce imi ofera piata, la pretul pietei. O astfel de afirmatie, ca "in vest" e mai scump si ar trebui sa ma multumesc cu ce mi se da, imi suna a oferta / reclama mincinoasa.
Nu ceream daca nu mi se oferea. Problema pe care o pun eu nu este, neaparat, tehnica - ma multumea foarte bine si conexiunea de 100Mbps de pana acum. Doar ca mi se ofera (si accentuez: mi se ofera, nu cersesc eu ceva!) o marire a performantelor pentru cativa lei in plus. Fac contract, dau banii, dar plusul ofertat este, aproape, inexistent. Deci am dat bani in plus - multi, putini, nu conteaza - degeaba... aproape un furt.  Asta este problema, nu cea tehnica! Reclama mincinoasa, amagirea, faptul ca ne iau de prosti, sfidarea clientului, ASTEA SUNT PROBEMELE! Sincer, eu ma pot multumi si cu (de exemplu), 20 de canale TV. Dar daca ei imi spun ca pentru o suma oarecare, 20 de lei, sau cat o fi, voi avea 100 de programe, te asigur ca nu accept nici mort 99 de programe, pentru ca este vorba de respect reciproc (eu dau acei bani!), altfel discutam de o minciuna in masa, in care ne complacem.
Nu de raporturile est-vest este vorba aici. Nici, in mod exclusiv, de performanta tehnica, ci de SERIOZITATE si RESPECT.
Parera mea!...
Plusul ăla, despre care vorbești tu e de fapt dublarea vitezei, în condițiile în care nu cred că ți s-a dublat și prețul abonamentului, ci așa cum spuneai și tu, ai dat cu câțiva lei în plus. Câțiva lei care vor trebui să acopere salariul celor care au venit și ți-au făcut mufările, costul combustibilului plus celelalte cheltuieli. Dar asta nu înseamnă că tu n ești îndreptățit să le ceri viteza promisă, în schimb mi se pare aiuritor să spui "RDS doar încasează banii". Care bani? Te referi la cele 2 pachete de țigări cât e un abonament de net fix?

#4373
misshu

misshu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 16.01.2007

 zetuc, pe 30 decembrie 2014 - 17:18, a scris:

Plusul ăla, despre care vorbești tu e de fapt dublarea vitezei, în condițiile în care nu cred că ți s-a dublat și prețul abonamentului, ci așa cum spuneai și tu, ai dat cu câțiva lei în plus. Câțiva lei care vor trebui să acopere salariul celor care au venit și ți-au făcut mufările, costul combustibilului plus celelalte cheltuieli. Dar asta nu înseamnă că tu n ești îndreptățit să le ceri viteza promisă, în schimb mi se pare aiuritor să spui "RDS doar încasează banii". Care bani? Te referi la cele 2 pachete de țigări cât e un abonament de net fix?

Ma omule, daca nu ai inteles ce a tot explicat colegul, chiar nu inteleg de ce te mai bagi in seama ??? Nu conteaza cat costa, putea sa fie si gratis, atata timp cat in cazul sau nu isi respecta viteza pe care o promoveaza si o vand! Crezi ca ma intereseaza unde si pe ce se duc banii pe care ii platesc? Daca te intereseaza mie mi-au facturat separat toate materialele folosite la instalare, iar abonamentul este separat, asa ca te rog sa comentezi la subiect si nu pe langa!

#4374
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 04.02.2007

 Klaxy, pe 30 decembrie 2014 - 17:05, a scris:

Nu vreau si nu am avut niciun moment in intentie sa generez vreo disputa. Mi-am expus doar niste puncte de vedere. Totusi, fiind vorba de puncte de vedere diferite, da-mi voie sa le argumentez pe ale mele, mai ales pe cele care sunt in opozitie cu ale tale. Dar te rog, nu interpreta asta ca pe o ofensa! Nu vreau cearta!
1. America nu este doar tara tuturor posibilitatilor, este si tara considerata de majoritatea analistilor ca fiind cea mai democratica, In consecinta, eu cred ca am ce invata de la americani in privinta relatiilor lor cu restul societatii, Nu am dat in judecata RDS, dar daca as simti ca interesele mele sunt profund lezate in raport cu RDS, nu as ezita sa o fac.

Da, si totusi cand vine vorba de internet, de viteza si de pret, le dam clasa americanilor. De fapt sunt putine tari in lume care sa aiba viteze mai bune decat noi la internet. Bucurestiul e capitala europeana cu cele mai mari viteze de internet din Europa. In lume suntem in top 10 tari cu cele mai mari viteze de net. Pe de alta parte, in SUA, raiul democratiei si tara tuturor posibilitatilor, pretul unui abonament gigabit oferit de google e de vreo 70 de dolari. Adica de vreo 4 ori mai mare decat cel al celor de la RDS. Si e de inteles, veniturile lor sunt substantial mai mari decat ale noastre. Si totusi, incepand de la carburanti si terminant cu mancarea, preturile pe la noi sunt fie egale, fie mai mari decat prin state.


 Klaxy, pe 30 decembrie 2014 - 17:05, a scris:

3. Nu cunosc si nu vreau sa invat retelistica, asa cum nu sunt interesat nici de modul si greutatile cu care se construieste o masina. Eu vreau doar ca produsul/serviciul cumparat sa corespunda cu ce scrie pe eticheta, astfel incat sa fiu multumit ca am facut o alegere pret/performanta corecta. In momentul in care pretul ramane, dar performanta dispare, ma simt furat.

Si totusi, cand iti iei o masina sigur te interesezi daca-i diesel sau pe benzina, sigur ai grija sa stii ce putere are motorul, plus o sumedenie de alte specificatii. La fel te interesezi de fiabilitate. Cat despre serviciul contractat de la RDS, daca ai fi avut curiozitatea sa citesti contractul, ai fi aflat ca tu n-ai o banda garantata de 500Mbps, ci o banda de PANA IN 500Mbps. Asadar, la cum iti merge tie acum netu, ei sunt acoperiti de contract. Asa nu inseamna ca nu vor verifica si nu vor rezolva problema astfel incat sa prinzi cei 500Mbps.

 Klaxy, pe 30 decembrie 2014 - 17:05, a scris:

4. Asa cum am mai spus, nu elementul tehnic ma deranjeaza. Mi s-a ofertat o crestere a performantei de 5 ori (de la 100Mbps la 500Mbps) pentru un spor de pret de 6 lei (de la 39 lei la 45 lei). RDS a propus, eu am fost de acord si, de comun acord, am semnat un contract. (divagand putin, cred ca asta ne lipseste noua, romanilor, pe toate palierele societatii, de la simplu cetatean la firme mari, sau stat: ideea ca un CONTRACT este sacrosanct si, odata semnat, trebuie respectat mai ceva ca Sfintele Scripturi). RDS nu respecta litera contractului, iar pe mine asta ma deranjeaza, nu aspectul tehnic. Nimeni si nimic nu obliga RDS sa propuna asa ceva, daca nu avea infrastructura tehnica necesara.

Si iata cum esti fudul, si cum iti dai in petec. Dupa ce ne explici cu indarjire cum ar trebui sa citim contractele, si cum ar trebui sa ne cunoastem drepturile, tu dovedesti ca nici macar n-ai citit acel contract. Daca-l citeai stiai deja ca acea viteza de 500Mbps nu e una garantata, ca daca ar fi garantata, sigur n-ai plati 45 de lei. Iar RDS nu ofera viteze de peste 100Mbps acolo unde infrastructura nu permite asta. Si-o stiu tocmai pentru ca locuiesc intr-o astfel de zona, unde reteaua suporta maxim 100Mbps.

 Klaxy, pe 30 decembrie 2014 - 17:05, a scris:

6. Fumez, dar asta nu ma face sa fiu un Dorel. Aici nu e vorba de rabdare, pentru ca RDS nu ma pasuiaste la plata. E vorba de incredere si respect. Nu stiu ce va fi "in timp", dar eu vreau sa mananc din painea platita ACUM, nu cand va fi uscata, pentru ca eu acum am platit-o.

Da, frumos, incredere, respect, si-as mai adauga eu, bun simt. Platesti cu 6 lei in plus, adica cu 1,5 euro pe luna, viteza aproape ti s-a triplat, ce-i drept nu-i 500Mbps ci doar 275Mbps, dar esti extrem de vitriolat de faptul ca poate va mai trebui sa astepti 1-2 saptameni pana cand problema ta se va rezolva.

 Klaxy, pe 30 decembrie 2014 - 17:05, a scris:

E vorba doar de viziune, Pozitia din care privesti o problema ar putea schimba perspectiva. Eu o privesc din pozitia clientului onest. Daca as privi insa din pozitia mamutului RDS, probabil ca as vedea si eu lucrurile tot ca tine. Diferente insa exista: eu nu as face asa ceva, pentru ca nu as putea sa nu-mi respect clientul, mai ales pe cel onest si bun platnic.

Si nu e un semn de respect sa-ti ofere de 5 ori viteza de pana acum pentru doar 6 lei in plus? Daca te duci la un restaurant unde mananci zilnic, si dupa un timp patronul iti ofera o cantitate mai mare de mancare pentru o suma modica platia in plus, eu as zice ca esti nesimtit daca in prima seara esti revoltat ca-n farfurie nu e de fapt gramajul promis de patron, si cu vreo 200 de grame mai putin.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate