Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Retenție R.C.S.

- - - - -
  • Please log in to reply
5197 replies to this topic

#4321
rgabi88

rgabi88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.12.2007
news&updates in saga amaratei de tablete...
Acum cateva zile am facut o sesizare in digicare cu referire la tableta...
Azi ma suna un tip si imi spune ca imi va trimite nemaivazuta scula prin curier... Dupa cateva minute revine si imi spune ca NU imi poate trimite tableta, deoarece nu am semnat un "contract de fidelizare". Intreb daca pot merge intr-un pop sa il semnez si sa-mi trimita odata blestematia... Imi raspunde ca da, desigur... Zis si facut! Ma invoiesc de sef, si purced plin de incredere catre pop... Odata ajuns acolo, expun situatia unui angajat si astept cuminte sa klica-klica el cateva minutele prin computador. La un moment dat incepe sa ma intrebe cum am facut eu comanda de tableta, cui, cu cine, de cate ori, daca mama lor stie...etc, apoi da un tel undeva (secret mare, nu poci sa spui) si imi tranteste sec ceva de genu' nene, nu te pot ajuta cu nik.. si-mi balmajeste neste motive pe care (se vedea pe el) nici el nu le credea.
Raman cateva secunde stupefiat, un val de adrenalina ma cuprinde, si stapanindu-l cu mare greutate, il intreb: bine, bine... dar nenea care m-a sunat... era nebun sau nu avea cu cine sa converseze si m-a sunat p mine...??!??! El- Ca astia de la "sesizari" nu au acces la baza de date..nu a stiut/nu a vrut sa verifice... etc (minciuna grosolana, din moment ce tipul care m-a sunase stia adresa, nr tel, etc. Nu cred eu ca tipul a sunat inainte sa verifice totul foarte bine..)
Sun la numarul de telefon de la care ma care ma apelas tipul, se dovedeste a fi relatii cu clientii din Bucuresti, raspunde o tipa, ma paseaza la rel clienti Constanta (intre timp invat pe dinafara melodia idioata de la hold-on, vreo douazeci de minute...)
Constanta ma mai pune in hold de fro doua ori... un mic interogatoriu.. in sfarsit imi spune ca a deschis un ticket... si se va rezolva.. Intreb: pozitiv sau ......speram ca pozitiv..
Pe seara, imi trimit si un mail in genul lui "Dormi linistit, FNI vegheaza!!!":
"Stimate abonat,
Va multumim pentru interesul acordat serviciilor RCS&RDS si ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create. In urma sesizarii dumneavoastra, va comunicam ca exista inregistrata in evidentele noastre solicitarea cu numarul 803100 pentru  Tableta 3G Model2, avand status-ul "in curs-fara stoc", urmand a fi informat in momentul in care acesta va fi disponibil in punctul de prezenta ales de dumneavoastra.
Potrivit ofertei promotionale valabila pe site-ul www.rcs-rds.ro, echipamentele RCS&RDS se ofera in functie de stocurile de echipamente existente si in ordinea  plasarii comenzii, oferta fiind astfel limitata la volumul disponibil.
Pentru informatii suplimentare privind contul dumneavoastra puteti contacta Departamentul Relatii Clienti la numarul 0341.400.401.
   Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!"

VA "MULTUMESC" SI VA DORESC O ZI LA FEL DE PLACUTA CA A MEA ASTAZI!!!!
Ma intreb cate zeci, sute sau mii de clienti au solicitat o tableta in nenorocitu' ala de pop aflat intr-un apartament la parterul unui bloc comunist, de trebuie sa astept trei luni sau mai mult sa imi vina randul..
Si uite asa sunt inapoi la punctul 0.....
Scuze de postul foarte lung, dar trebuia sa ma descarc si eu...

----------------------------------------------------------------------------------
Swearing and cursing RCS&RDS

#4322
misshu

misshu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 16.01.2007
Problema cea mare a rds&rds este MAREA nepasare fata de clienti pe care ii considera doar simpli platitori... au ajuns la un numar atat de mare de clienti incat fiecare in parte nu reprezinta NIMIC pentru ei

#4323
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,520
  • Înscris: 16.12.2006
Nu am inteles cum de nu avei contract de fidelizare. Sa inteleg ca nu semnasei act de fidelizare cu tableta cu un agent de teren ?

#4324
note

note

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 23.11.2014

View Postmisshu, on 26 noiembrie 2014 - 21:33, said:

Problema cea mare a rds&rds este MAREA nepasare fata de clienti pe care ii considera doar simpli platitori... au ajuns la un numar atat de mare de clienti incat fiecare in parte nu reprezinta NIMIC pentru ei
Nu cred ca este nepăsare este doar PROASTA ORGANIZARE si HAOS TOTAL la ei...nu stiu ce fac departamentele intre ele si lasă o imagine proastă clientului. Se aseamănă cu cei de la Telekom ca și organizare, acolo pe business daca îți faci firmă nouă si îți lași nr de tel pt contact public te "bombardează" cel puțin 10 "consultanți" pe zi ca să-ti ofere super mega oferta desi tu nu ai cerut nimic si ei s-au folosit de datele de la registrul comerțului. Culmea, consultanții nu stiu ca ai fost apelat deja de către alții de la ei si îți spune un bullshit: primul a fost consultant iar următorii 9 "superiori" ... yeah riiight :)
Totul pornește de la ce sistem au, fiecare interacțiune cu clientul trebuie scrisa in sistem ca următorul care intra pe numărul respectiv sa știe ce s-a vorbit înainte cu clientul respectiv si asta in 2, 3 secunde, rapid. Oamenii trebuie organizați ok și totul pornește de la ce sistem folosesc cu totii care clar este o porcărie.

#4325
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008

View Postcatalinman, on 26 noiembrie 2014 - 21:52, said:

Nu am inteles cum de nu avei contract de fidelizare. Sa inteleg ca nu semnasei act de fidelizare cu tableta cu un agent de teren ?
probabil a facut comanda in pop, pe vremea cand se putea face comanda ptr cei care doreau "rezilierea".

Edited by maistoru, 27 November 2014 - 06:50.


#4326
bloodhand

bloodhand

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 22.07.2006
In cazul "ofertei regionale" din Suceava, conditiile ca sa primesti tableta de la ei (care o fi ea) sunt:
1) Sa ai cablu tv (analogic/digital - nu conteaza), internet fix, telefonie fixa si telefonie mobila. Daca macar unul dintre aceste servicii nu le detii (eu nu ma am telefonia fixa), n-ai dreptul la oferta.
2) Sa fii iesit din perioada contractuala. Astfel, daca ai optat pentru servicii suplimentare in ultima perioada care au prelungit contractul sau ai cazut in plasa cu upgrade gratuit la 100Mbps cu prelungire (ulterior, toti abonatii au beneficiat automat de upgrade, fara prelungiri; cine a fost fraier si a pus botul, sa-i fie de bine - nu ma exclud), n-ai cum sa-ti mai faci inca o prelungire suplimentara.
3) Sa astepti sa vina pe stoc. Mentionez ca atunci cand am vrut sa-mi faca Digi Mobil Optim 2, SIM-urile au venit la Suceava peste mai mult de 6 luni de la data cererii... Asa ca ma gandesc ca tabletele o sa vina peste cel putin 2 ani.
4) Evident, achitarea contravalorii lunare, in functie de tableta aleasa (tarifele raman cele oficiale, inclusiv cea cu gratuitate la tableta cea mai ieftina din oferta).

De asemenea, daca vrei Digi Net Mobil, neaparat trebuie sa astepti sa vina modemuri in stoc, chiar daca declari in scris ca nu doresti echipament si ca vei utiliza cartela respectiva intr-un echipament personal (fie el modem sau tableta). Imi pare rau ca am renuntat la serviciul Digi Tel cu minute incluse si la Digi Mobil Smartphone Asociat cu cei 5GB inclusi, toate la pretul taxei de mentenanta de 5 RON. Macar asa, puteam folosi cartela asociata pe post de internet la jumatate de pret cat costa cel mai ieftin Digi Net Mobil. Dar asta e, m-au ademenit cu Digi Mobil Optim 2-ul si am zis ca nu mai am nevoie nici de fix, nici de netul asociat.

Pana una alta, noroc cu hotspot-ul de pe telefonul cu Digi Optim 2 ca sa folosesc internet pe tableta personala.

Li s-a urcat la cap de cand a inceput sa le creasca portofoliul de clienti...

Edited by bloodhand, 27 November 2014 - 13:09.


#4327
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008
nu e corect sa nu ti se ofere doar sim ptr net mobil
ia legatura cu digihelper sa te ajute in acest caz

Edited by maistoru, 27 November 2014 - 13:44.


#4328
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postnote, on 27 noiembrie 2014 - 06:35, said:

Nu cred ca este nepăsare este doar PROASTA ORGANIZARE si HAOS TOTAL la ei...nu stiu ce fac departamentele intre ele si lasă o imagine proastă clientului. Se aseamănă cu cei de la Telekom ca și organizare,
Si la alte firme,vezi Orange este asemanator deti vine sa Posted Image pe consultanti.

#4329
rgabi88

rgabi88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.12.2007

View Postcatalinman, on 26 noiembrie 2014 - 21:52, said:

Nu am inteles cum de nu avei contract de fidelizare. Sa inteleg ca nu semnasei act de fidelizare cu tableta cu un agent de teren ?

View Postmaistoru, on 27 noiembrie 2014 - 06:49, said:

probabil a facut comanda in pop, pe vremea cand se putea face comanda ptr cei care doreau "rezilierea".

Da! Exact asa! Sper sa nu caute nod in papura pe acest motiv, Daca "sistemu'...calculatoru' si jumatate de imparatie " a acceptat comanda....inseamna ca indeplineam si indeplinesc conditiile cerute!! "Noroc" cu unii care sunt mai catolici decat papa!
Ditamai firma se scarpina in c** pentru o amarata de tableta pe care multi nici nu ar baga-o in seama!

#4330
oz666

oz666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 06.01.2003
Salutare,
In primul rand, de la plm vine POP asta? Point of casierie ??? :)
2. Am un abonament "Digital popular" ??? si un Fiber Link 2, totul la 64 ron. Ce oferta as putea obtine ? Cine stie ce banda e pe fiber link 2?
Sunt cam ofticat pe Digi, am sunat la relatii cu clientii sa-mi explice ce inseamna Digital popular si care este grila de programe, m-au trimis la POP...wtf suntem in secolul 21 si furnizati internet, se asteapta sa pierd vremea pe la cozi ?
Multumesc.

#4331
generalmotors

generalmotors

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,261
  • Înscris: 11.12.2008

View Postoz666, on 28 noiembrie 2014 - 02:29, said:

Salutare,
In primul rand, de la plm vine POP asta? Point of casierie ??? Posted Image
2. Am un abonament "Digital popular" ??? si un Fiber Link 2, totul la 64 ron. Ce oferta as putea obtine ? Cine stie ce banda e pe fiber link 2?
Sunt cam ofticat pe Digi, am sunat la relatii cu clientii sa-mi explice ce inseamna Digital popular si care este grila de programe, m-au trimis la POP...wtf suntem in secolul 21 si furnizati internet, se asteapta sa pierd vremea pe la cozi ?
Multumesc.

Breeee...  nea' "plm" si "wtf"...
Sintem in sec. 21. Ai FiberLink2. Ti-e lene sa deschizi pagina rcs-rds.ro si sa te informezi direct de la sursa? Sau nu intelegi ce citesti?

#4332
oz666

oz666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 06.01.2003

View Postgeneralmotors, on 28 noiembrie 2014 - 12:19, said:

Breeee...  nea' "plm" si "wtf"...
Sintem in sec. 21. Ai FiberLink2. Ti-e lene sa deschizi pagina rcs-rds.ro si sa te informezi direct de la sursa? Sau nu intelegi ce citesti?
Vezi tu Fiberlink 1&2 pe undeva ?
rcs.PNG

Attached Files

  • Attached File  rcs.PNG   20.09K   52 downloads


#4333
generalmotors

generalmotors

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,261
  • Înscris: 11.12.2008
Hai, dom'le, ca nu-i asa greu sa cauti: http://www.rcs-rds.r...berlink/pachete
Oricum, poti trece la FL200 in aceeasi bani, cu prelungire de contract.

Edited by generalmotors, 28 November 2014 - 15:38.


#4334
rgabi88

rgabi88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.12.2007

View Postoz666, on 28 noiembrie 2014 - 02:29, said:

Salutare,
In primul rand, de la plm vine POP asta? Point of casierie ???

POP=Point of Presence.... (majoritatea, de fapt, doar casierii! In rest.... point of absence)
iaca inca o gaselnita http://www.rcs-rds.r...ign=TombolaDigi
Ha ha ha!.. poate iese de aici fro tableta si pt mine, (sau) nu?!??

#4335
Klaxy

Klaxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 04.12.2013
Intr-o postare anterioara, ceream sfaturi pentru un router Gigabit rezonabil, ca sa pot trece de la FL2 - 100Mbps, cat am si platesc acum, la varianta de 200Mbps, cat se promite, la aceiasi bani, la retentie. Un coleg mi-a raspuns cat se poate de operativ si de bine informat. Ii multumesc inca o data!

Bun, iau de Black Friday un router TL-WDR3600, Gigabit, dual band, 300+300 Mbps si, daca tot e asa puternic, decid ca e timpul sa trec la FL 500Mbps. Pentru doar 6 lei in plus, am zis ca merita.

Merg la un POP aflat la 50 m de mine si cer upgrade-ul. Semnez noul contract si, conform celor spuse de don'soara de acolo, incep sa astept un telefon prin care cineva de la RDS sa ma anunte cand vin "baietii" cu schimbarea. Contractul spune ca serviciul intra in vigoare de la 1 decembrie.

Si astept... si astept... Nimic! Imi pierd rabdarea si dau telefon la serviciul clienti de la RDS. O voce "blonda" imi confirma ca am semnat noul contract (pe bune, asta o stiam si eu) si imi spune ca sesizarea mea este inregistrata deja.

Sesizare? Care sesizare? Pana azi nu am facut niciun demers. Eeee... Pai am sesizat, chiar daca nu am facut nimic, pentru ca am semnat un contract IMPOSIBIL DE APLICAT. Adica??? Adica in cutiuta de pe scara mea de bloc nu este instalat echipamentul care permite conexiunea la o largime de banda de 500Mbps! Bun, si? Eu ce vina am? Mi s-a spus ca totul e OK, am semnat (IMPREUNA CU DON'SOARA DE LA RDS!!!) contractul, intra in vigoare de Ziua Nationala - 1 Decembrie... Deci? Pai... o intra contractul in vigoare, dar dvs mai asteptati oleaca pana vom gasi / aduce / aproviziona echipamentul pentru 500Mbps. Dar don'soara nu stia asta cand a semnat contractul? Raspunsul operatoarei "blonde" de la telefon: NU, CA ALEA DE LA TEJGHEA... E PROASTE !!!

Acum mi-e clar: dupa ce se va gasi pe undeva echipamentul necesar, de inexistenta caruia nu stia nimeni de la "Relatii cu clientii", sau "Contractare", cum s-o fi numind departamentul respectiv, voi avea si eu banda dorita.
Nu e bai, ma descurc foarte bine si cu actuala banda de 100Mbps, dar doua intrebari (retorice) pentru reprezentantii RDS de aici, sau de aiurea, nu imi dau pace:


1. Cum reusiti sa va dezorganizati asa de bine, incat nu stie stanga ce face dreapta, nu stiu Contractarile ce disponibilitati are Exploatarea?
2. Unde gasiti, oameni buni, asemenea specimene (frumoase de altminteri, dar in mare penurie de neuroni) precum cele de la Contractari, sau de la Call Center?

#4336
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View PostKlaxy, on 28 noiembrie 2014 - 19:58, said:

Intr-o postare anterioara, ceream sfaturi pentru un router Gigabit rezonabil, ca sa pot trece de la FL2 - 100Mbps, cat am si platesc acum, la varianta de 200Mbps, cat se promite, la aceiasi bani, la retentie. Un coleg mi-a raspuns cat se poate de operativ si de bine informat. Ii multumesc inca o data!

Bun, iau de Black Friday un router TL-WDR3600, Gigabit, dual band, 300+300 Mbps si, daca tot e asa puternic, decid ca e timpul sa trec la FL 500Mbps. Pentru doar 6 lei in plus, am zis ca merita.

Merg la un POP aflat la 50 m de mine si cer upgrade-ul. Semnez noul contract si, conform celor spuse de don'soara de acolo, incep sa astept un telefon prin care cineva de la RDS sa ma anunte cand vin "baietii" cu schimbarea. Contractul spune ca serviciul intra in vigoare de la 1 decembrie.

Si astept... si astept... Nimic! Imi pierd rabdarea si dau telefon la serviciul clienti de la RDS. O voce "blonda" imi confirma ca am semnat noul contract (pe bune, asta o stiam si eu) si imi spune ca sesizarea mea este inregistrata deja.

Sesizare? Care sesizare? Pana azi nu am facut niciun demers. Eeee... Pai am sesizat, chiar daca nu am facut nimic, pentru ca am semnat un contract IMPOSIBIL DE APLICAT. Adica??? Adica in cutiuta de pe scara mea de bloc nu este instalat echipamentul care permite conexiunea la o largime de banda de 500Mbps! Bun, si? Eu ce vina am? Mi s-a spus ca totul e OK, am semnat (IMPREUNA CU DON'SOARA DE LA RDS!!!) contractul, intra in vigoare de Ziua Nationala - 1 Decembrie... Deci? Pai... o intra contractul in vigoare, dar dvs mai asteptati oleaca pana vom gasi / aduce / aproviziona echipamentul pentru 500Mbps. Dar don'soara nu stia asta cand a semnat contractul? Raspunsul operatoarei "blonde" de la telefon: NU, CA ALEA DE LA TEJGHEA... E PROASTE !!!

Acum mi-e clar: dupa ce se va gasi pe undeva echipamentul necesar, de inexistenta caruia nu stia nimeni de la "Relatii cu clientii", sau "Contractare", cum s-o fi numind departamentul respectiv, voi avea si eu banda dorita.
Nu e bai, ma descurc foarte bine si cu actuala banda de 100Mbps, dar doua intrebari (retorice) pentru reprezentantii RDS de aici, sau de aiurea, nu imi dau pace:


1. Cum reusiti sa va dezorganizati asa de bine, incat nu stie stanga ce face dreapta, nu stiu Contractarile ce disponibilitati are Exploatarea?
2. Unde gasiti, oameni buni, asemenea specimene (frumoase de altminteri, dar in mare penurie de neuroni) precum cele de la Contractari, sau de la Call Center?

Ti-a zis cineva ca in RDS se mai si gandeste?

Nu trebuie sa cauti mult asemenea specimene.

PS.

In RDS sunt angajati oameni care au  neuroni mai putini decat cel cu care dau interviul de angajare, motivul il stim cu totii.(sa nu ii ia locul careva celui care face interviul)Posted Image

#4337
Klaxy

Klaxy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 04.12.2013

View Postpaxdedi, on 28 noiembrie 2014 - 20:51, said:

Ti-a zis cineva ca in RDS se mai si gandeste?

Nu trebuie sa cauti mult asemenea specimene.

PS.

In RDS sunt angajati oameni care au  neuroni mai putini decat cel cu care dau interviul de angajare, motivul il stim cu totii.(sa nu ii ia locul careva celui care face interviul)Posted Image

I'm still waiting for a RDS representative's replay. And in a correct Romanian language... if possible...

Edited by Klaxy, 28 November 2014 - 21:25.


#4338
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008

View PostKlaxy, on 28 noiembrie 2014 - 19:58, said:

Intr-o postare anterioara, ceream sfaturi pentru un router Gigabit rezonabil, ca sa pot trece de la FL2 - 100Mbps, cat am si platesc acum, la varianta de 200Mbps, cat se promite, la aceiasi bani, la retentie. Un coleg mi-a raspuns cat se poate de operativ si de bine informat. Ii multumesc inca o data!

Bun, iau de Black Friday un router TL-WDR3600, Gigabit, dual band, 300+300 Mbps si, daca tot e asa puternic, decid ca e timpul sa trec la FL 500Mbps. Pentru doar 6 lei in plus, am zis ca merita.

Merg la un POP aflat la 50 m de mine si cer upgrade-ul. Semnez noul contract si, conform celor spuse de don'soara de acolo, incep sa astept un telefon prin care cineva de la RDS sa ma anunte cand vin "baietii" cu schimbarea. Contractul spune ca serviciul intra in vigoare de la 1 decembrie.

Si astept... si astept... Nimic! Imi pierd rabdarea si dau telefon la serviciul clienti de la RDS. O voce "blonda" imi confirma ca am semnat noul contract (pe bune, asta o stiam si eu) si imi spune ca sesizarea mea este inregistrata deja.

Sesizare? Care sesizare? Pana azi nu am facut niciun demers. Eeee... Pai am sesizat, chiar daca nu am facut nimic, pentru ca am semnat un contract IMPOSIBIL DE APLICAT. Adica??? Adica in cutiuta de pe scara mea de bloc nu este instalat echipamentul care permite conexiunea la o largime de banda de 500Mbps! Bun, si? Eu ce vina am? Mi s-a spus ca totul e OK, am semnat (IMPREUNA CU DON'SOARA DE LA RDS!!!) contractul, intra in vigoare de Ziua Nationala - 1 Decembrie... Deci? Pai... o intra contractul in vigoare, dar dvs mai asteptati oleaca pana vom gasi / aduce / aproviziona echipamentul pentru 500Mbps. Dar don'soara nu stia asta cand a semnat contractul? Raspunsul operatoarei "blonde" de la telefon: NU, CA ALEA DE LA TEJGHEA... E PROASTE !!!

Acum mi-e clar: dupa ce se va gasi pe undeva echipamentul necesar, de inexistenta caruia nu stia nimeni de la "Relatii cu clientii", sau "Contractare", cum s-o fi numind departamentul respectiv, voi avea si eu banda dorita.
Nu e bai, ma descurc foarte bine si cu actuala banda de 100Mbps, dar doua intrebari (retorice) pentru reprezentantii RDS de aici, sau de aiurea, nu imi dau pace:


1. Cum reusiti sa va dezorganizati asa de bine, incat nu stie stanga ce face dreapta, nu stiu Contractarile ce disponibilitati are Exploatarea?
2. Unde gasiti, oameni buni, asemenea specimene (frumoase de altminteri, dar in mare penurie de neuroni) precum cele de la Contractari, sau de la Call Center?
1. in casierie nu are cum sa se stie ce switch este montat in cutie si ce porturi sunt disponibile.  de aceea sunt departamente separate,  comercial si tehnic.
in momentul in care se face modificarea se deschide sesizare de configurare la tehnic. care configureaza ce are liber sau trimite catre echipa de zona sa suplimenteze fizic cu ce e nevoie.
2. nu ti se va taxa noul abonament pana nu se face instalarea fizica.
3. e posibil sa ai surpriza sa iti vina cu ont cu functie de wi-fi.
4.  daca mai iei legatura cu vocea blonda la telefon sa ii spui ca ea e mai proasta

Edited by maistoru, 30 November 2014 - 18:37.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate