Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Autentificare prin SMS, nu functioneaza pe numerele portate
Last Updated: May 22 2014 16:54, Started by
meanman
, Dec 27 2013 14:11
·
0
#1
Posted 27 December 2013 - 14:11
De ce nu functioneaza autentificarea prin SMS de exemplu pe LinkedIn, Yahoo! sau Evernote daca ai un numar portat sau numar din plaja de numerotatie Zapp (actual Cosmote). De exemplu am numar Cosmote cu prefix Zapp si nu pot primi SMS-urile de verificare de pe siteurile amintite mai sus, insa daca folosesc un numar cu prefix Cosmote neportat, FUNCTIONEAZA. La autentificarea Google primesc SMS-urile pe orice fel de numar.
Am scris la Cosmote dar nu mi-au raspuns. Este clar o problema legata de portabilitatea numerelor, insa daca ei nu recunosc, ce pot face? A gasit cineva o solutie, in afara de a schimba numarul de telefon? Practic prin portabilitate eu decid sa mut numarul, dar nu sunt constient de aceasta situatie, dar in cazul in care Cosmote a preluat Zapp nu a fost alegerea mea. ANCOM ar trebui sa se sesizeze in legatura cu aceasta situatie. |
#2
Posted 27 December 2013 - 14:52
meanman, on 27 decembrie 2013 - 14:11, said:
De ce nu functioneaza autentificarea prin SMS de exemplu pe LinkedIn, Yahoo! sau Evernote daca ai un numar portat sau numar din plaja de numerotatie Zapp (actual Cosmote). De exemplu am numar Cosmote cu prefix Zapp si nu pot primi SMS-urile de verificare de pe siteurile amintite mai sus, insa daca folosesc un numar cu prefix Cosmote neportat, FUNCTIONEAZA. La autentificarea Google primesc SMS-urile pe orice fel de numar. Am scris la Cosmote dar nu mi-au raspuns. Este clar o problema legata de portabilitatea numerelor, insa daca ei nu recunosc, ce pot face? A gasit cineva o solutie, in afara de a schimba numarul de telefon? Practic prin portabilitate eu decid sa mut numarul, dar nu sunt constient de aceasta situatie, dar in cazul in care Cosmote a preluat Zapp nu a fost alegerea mea. ANCOM ar trebui sa se sesizeze in legatura cu aceasta situatie. incearca cu nr de pe sim-ul nou, cel care a fost inainte sa ti se porteze numarul "peste" el De ex, eu am fost intr-o retea A si am mers la un operator sa ma portrez in reteaua B. Am primit un sim cu numar de la reteaua B si mi s-a spus ca in scurt timp imi va fi portat numarul, ceea ce s-a intamplat. E ok, functioneaza normal, nu sunt probl, doar ca pe peste tot pe unde am avut si am conturi cu tel nu imi vede numarul din reteaua A (numarul portat) imi vede numarul de pe sim-ul retelei B, cel peste care s-a portat. Nu stiu daca am fost coerent sau daca te ajuta cu ceva, insa e doar o parere/idee de-a mea. Edited by marian78ro, 27 December 2013 - 14:54. |
#3
Posted 27 December 2013 - 14:59
Da, am inteles ce vrei sa spui. doar ca eu am un singur SIM. L-am cumparat de la Cosmote si are prefix de Zapp ptr. ca, Cosmote a preluat Zapp. Nu am 2 SIM-uri.
|
#4
Posted 27 December 2013 - 15:04
Este numarul in plaja alocata direct catre Cosmote 0784, 0785 sau 0786 sau in restul plajei 078X (ex Zapp)?
|
#5
Posted 27 December 2013 - 15:06
meanman, on 27 decembrie 2013 - 14:59, said:
Da, am inteles ce vrei sa spui. doar ca eu am un singur SIM. L-am cumparat de la Cosmote si are prefix de Zapp ptr. ca, Cosmote a preluat Zapp. Nu am 2 SIM-uri. Pai nu despre sim era vorba, ci doar de numar, cand ai cumparat sim-ul de la Cosmote, nu ti-a dat carticica din aceea la sim cu nr, cod pin, cod puck? despre numarul de pe carticica aceea vreau sa zic, sim-ul a avut un alt numar inainte sa preia Zapp-ul nici eu nu am 2 sim-uri, am unul singur, pe cel din reteaua B, insa pe acelasi sim B pe site-urile unde am cont cu tel, nu imi citeste numarul actual cel din reteaua A pe care il folosesc, ci imi citeste numarul din reteaua B cel care a fost initial pe sim inainte ca celalalt sa se porteze peste el Edited by marian78ro, 27 December 2013 - 15:11. |
#6
Posted 27 December 2013 - 15:17
Ce cred ca difera si este propriu SIM sau terminalului, dupa caz (in CDMA de exemplu sau R-UIM) este de fapt IMSI si care desi ai acelasi numar de teleon, este difert si propriu pentru fiecare cartela sau terminal in parte, specific retelei respective. Nu se utilizeaza efectiv numarul de telefon (chiar daca asta am putea crede). Asta pentru autentificarea in doi pasi, pentru cei care se porteaza trebuie sa reseteze optunile conturilor respective.
|
#7
Posted 27 December 2013 - 15:21
Este de forma 07848.., da am primit cartifica cu toate tacamurile.
tzevarul, eu aveam impresia ca tot ce incepe cu 078.. este fostul Zapp, ma rog n-am stat sa studiez. Cu atat mai rau daca numarul este alocat direct si nu functioneaza in situatiile mentionate de mine. Edited by meanman, 27 December 2013 - 15:23. |
#8
Posted 27 December 2013 - 15:48
MembruAnonim, on 27 decembrie 2013 - 15:17, said:
desi ai acelasi numar de teleon, este difert si propriu pentru fiecare cartela sau terminal in parte, specific retelei respective. Nu se utilizeaza efectiv numarul de telefon (chiar daca asta am putea crede). La asta ma refeream si eu, desi am acelasi numar de tel, mie imi vede sim-ul cu numarul propriu, am resetat tel, am resetat/schimbat in contul Samsung, insa niciun rezultat. dupa o delogare, la urmatoarea logare imi vede iar numarul alocat acelui sim |
#9
Posted 27 December 2013 - 20:13
meanman, on 27 decembrie 2013 - 15:21, said:
Este de forma 07848.., da am primit cartifica cu toate tacamurile. tzevarul, eu aveam impresia ca tot ce incepe cu 078.. este fostul Zapp, ma rog n-am stat sa studiez. Cu atat mai rau daca numarul este alocat direct si nu functioneaza in situatiile mentionate de mine. Daca era numar ex Zapp, era foarte posibil sa fie probleme si sa fie greu de rezolvat. Insa fiind numar alocat direct Cosmote, operatorii de SMS ar trebui sa nu aiba probleme de rutare. Problema nu este de la Cosmote si o reclamatie la ANCOM si/sau ANPC nu ar fi decit o pierdere de vreme. Singura solutie este sa contactezi LinkedIn, Yahoo si Evernote sa raportezi problema. Ei sint singurii care pot initia un ticket cu providerul lor de SMS. |
#10
Posted 27 December 2013 - 20:22
Corect.
meanman, on 27 decembrie 2013 - 15:21, said:
Este de forma 07848.., da am primit cartifica cu toate tacamurile. tzevarul, eu aveam impresia ca tot ce incepe cu 078.. este fostul Zapp, ma rog n-am stat sa studiez. Cu atat mai rau daca numarul este alocat direct si nu functioneaza in situatiile mentionate de mine. |
|
#11
Posted 27 December 2013 - 22:43
LunaCrystal, on 27 decembrie 2013 - 20:22, said:
Corect. Numarul tau nu are sau a avut vreodata legatura cu reteaua Zapp. Te-ai portat cumva ? Ce apare cand introduci nr. pe site-ul portabilitate.ro ? |
#12
Posted 27 December 2013 - 22:49
Nu e treaba cosmote, ci a serviciului (probabil comun) pe care-l folosesc siteurile respective sa trimita sms-uri, care nu si-a actualizat baza de date cu operatori gsm (numerele zapp nu erau gsm).
Edited by don_dannielo, 27 December 2013 - 22:50. |
#13
Posted 29 December 2013 - 02:51
Din nou ce treaba are Zapp ? Nu e implicat cu nimic in asta. Si apropo, pe Zapp se primeau aceste sms-uri de la aceste portaluri.
|
#14
Posted 31 January 2014 - 00:23
Intre timp s-a rezolvat situatia: Am scris la Cosmote dar nu mi-a raspuns nimeni; am scris si la ANCOM si tot nu a raspuns nimeni Am incercat sa scriu si la LinkedIn si Yahoo! dar politica lor imposibila nu mi-a dat posibilitatea sa transmit mesajul. Am deschis un ticket la Evernote si astazi mi-au scris daca sunt dispus sa facem niste teste, sa-mi trimita ei niste SMS-uri de verificare..intre timp am verificat si pe celelalte websiteuri si functioneaza pe toate. Deci ori folosesc toti acelasi carrier si Evernote s-a ocupat si s-a rezolvat ptr. toti, ori Cosmote o fi facut ceva da nu zice nimic..important e ca s-a rezolvat si-s bucuros
|
#15
Posted 12 April 2014 - 17:59
urmeaza sa ma portez in RDS zilele astea, sa vedem daca mai vin mesajele dupa miscarea asta.
|
|
#16
Posted 17 April 2014 - 20:36
meanman, on 12 aprilie 2014 - 17:59, said:
urmeaza sa ma portez in RDS zilele astea, sa vedem daca mai vin mesajele dupa miscarea asta. Astazi s-a realizat portarea numarului meu din Cosmote in RDS si nu functioneaza. Probabil mai trebuie asteptat cateva zile insa se pare ca intr-adevar exista o problema. |
#17
Posted 18 April 2014 - 13:20
S-a realizat cu succes portarea azi dimineata (desi pe portabilitate.ro inca nu apare). Am testat codurile de verificare cu succes pe urmatoarele siteuri:
Evernote Yahoo! |
#18
Posted 20 April 2014 - 09:54
La fel s-a intamplat si la mine. S-a actualizat pe Portabilitate.ro cu o intarziere de aprox 12 ore. Acum, dupa cateva zile, merge si la mine pentru Google, Facebook, BT24 etc. Fara vreo alta interventie din partea mea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users