Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
MyBRD noul Internet banking de la BRD
Last Updated: Jul 23 2017 18:32, Started by
Mihai_3
, Nov 06 2013 14:29
·
0
#73
Posted 28 October 2014 - 21:16
Habar n-am, presupun ca depinde de conventie si cum au negociat, dar in cazul angajatorului meu (intamplator in conventie cu BRD) singurele avantaje sunt 0 comision la incasarea salariului (LOL cata generozitate), 0 comision de interogare sold, 0 comision de retragere numerar (parca) si niste balarii pe partea de creditare, atat.
Oricum, chiar daca ar fi gratis pentru unii, asta nu inseamna ca pentru ceilalti isi merita banii. |
#74
Posted 07 November 2014 - 11:34
Se pare ca BRD incepand de ieri 6.Nov.2014 a redus cateva comisioane.
In cele doua imagini de mai jos puteti vedea in stanga ceea ce era si in dreapta cu ce a fost modificat incepand cu data de ieri. 1.png 21.37K 50 downloads 2.png 19.49K 47 downloads Pe scurt se pot plati cateva facturi de utilitati direct din MyBRD desigur daca furnizorii au conturi in BRD ! Documentul original asa cum este el astazi 7 NOV Tarife_Comisioane_RO.PDF 163.43K 17 downloads LINK catre locatia oficiala Edited by Mihai_3, 07 November 2014 - 11:42. |
#75
Posted 13 January 2015 - 20:33
Salutare,
Ma poate ajuta cineva cu o informatie, va rog.... Sunt nou utilizator de mybrd.net. Doresc sa fac o plata din BRD in alta banca, dar la definirea beneficiarului, nu ma lasa sa trec mai departe, imi da intr-una "acest camp este obligatoriu", cu totul ca eu completez acolo, am incercat sa trec numele bancii beneficiarului, numele acestuia sau chiar contul, dar tot nu pot trece. Multumesc anticipat, O seara placuta! |
#76
Posted 13 January 2015 - 20:45
Parca beneficiarii se adaugau facand o vizita la un sediu BRD, nu online.
De fapt brd vrea sa-i vizitezi pentru orice, in 2014. Nu poti instala aplicatia de mobil fara sa-i vizitezi sa semnezi hartii! Nu poti deschide cont de economii fara sa-i vizitezi. Nu poti adauga beneficiari fara sa-i vizitezi. Nu poti activa notificarile prin sms fara sa-i vizitezi sa semnezi hartii. Pentru ca ma simt umilit de fiecare data cand intru intr-un sediu brd si aveam nevoie de chestiile de mai sus, m-am intors la ING, unde-i tocmai pe dos. Aia nu vor sa-i vizitezi pentru absolut nimic, daca te duci la sediu sa faci ceva care poate fi facut online te refuza sau te taxeaza in plus. Edited by don_dannielo, 13 January 2015 - 20:47. |
#77
Posted 13 January 2015 - 20:48
speedyspeed, on 13 ianuarie 2015 - 20:33, said: Conturile beneficiarilor pot fi definite in aplicatie in momentul incheierii contractului de aderare sau ulterior printr‐un simplu apel catre serviciul Vocalis sau prin prezentarea la orice agentie BRD. Vezi in prima pagina, Mihai_3 a pus acolo ghidul de utilizare. Edited by johnnickelby, 13 January 2015 - 20:49. |
#78
Posted 13 January 2015 - 20:56
Ok. Multumesc de ajutor.
Nu mai platesc intretinerea azi |
#79
Posted 12 March 2015 - 18:56
De cateva zile accesarea istoricului contului imi blocheaza browser-ul. Complet.
Nu pot iesi din situatie decat prin CTRL+ALT+DEL si END TASK pe singurul tab deschis, adica browser-ul. Am adus la zi browser-ul, se manifesta la fel. Pana sa sun sa intreb, mai are cineva aceasta problema? Multumesc. |
#80
Posted 22 April 2016 - 20:11
Cea mai jenanta aplicatie de Internet Banking.! Sa te duci la banca pentru fiecare beneficiar definit, o mai mare prostie nu am putut sa vad.
|
#81
Posted 22 April 2016 - 20:25
Cum asa? Eu pot sa-mi definesc beneficiarii si pe MyBRD Net si de pe MyBRD Mobile, iar daca se intampla sa nu mearga ceva, prin telefon. Ceea ce nu-mi place la Mobile este ca daca schimb telefonul sau fac un upgrade de soft trebuie sa ma duc la banca sa-mi reactivez optiunea de adaugare beneficiari.
|
#82
Posted 23 April 2016 - 12:41
Doru_Neo: esti prost informat ori nu ai fost la banca sa semnezi acel aditional prin care sa acces la aceasta facilitate....
Atat in MyBRD Mobile (pentru telefon adica) cat si in MyBRD NET (adica pentru PC) se pot defini beneficiarii catre care poti face plati. Cel mai simplu este sa ai pe telefon deoarece il ai continuu cu tine, insa trebuie sa ai grija cui dai telefonul in mana. Deasemnea cum a punctat si bobocul mai sus si pe mine ma enerveaza ca daca imi schimb telefonul sau pur si simplu re-instalez aplicatia trebuie sa ma duc inca o data la banca pentru activare. |
|
#83
Posted 24 April 2016 - 13:22
Am intrebat la banca si daca ai doar MyBRD Net pentru fiecare beneficiar tre sa mergi la banca sau sa suni. Nu am si MyBRD Mobile... Oricum e o prostie chestia asta sa depinzi de banca.
La BT prin Bt24 nu mai ai nici o treaba cu banca poti sa faci ce vrei cum vrei fara nici o problema. |
#84
Posted 24 April 2016 - 16:23
Acest thread este dedicat MyBRD Mobile ....
Am doar versiunea mobile si pot aduga si face orice operatiune fara sa am nevoie de banca inlusiv plati catre alti beneficiari. Definirea beneficiarilor este foarte usor de facut din aplicatie. Un singur lucru... Daca ai pierdut telefonul ai o mica problema |
#85
Posted 25 April 2016 - 05:02
Topicul este dedicat MyBrd la modul general ... Am sunat la vocalis, și pentru a rezolva problema voi merge la banca si voi adera la token mobil.
Versiunea mobile nu este nici pe departe sigură |
#87
Posted 25 April 2016 - 10:19
Doru_Neo: chiar asa .... cum ai tras concluzia asta ?
Faptul ca este pe mobil o face automat nesigura ??!?! nici de Token fizic nu ai nevoie deoarece aplicatia pentru mobil este capabila sa genereze si coduri Token. Cel mai probabil nu ai studiat suficient aplicatia. Nu afirm ca este una dintre cele mai bune aplicatii (nici pe departe) dar este OK... De exemplu, eu scanez cu telefonul codul de bare de pe factura (de pe monitor !) si imi platesc facturile simplu si eficient fara nici un cost suplimentar. |
|
#88
Posted 04 May 2016 - 15:27
Dintr-o oarecare masura am ajuns sa folosesc si eu aceasta banca.Am facut cont si vreau si internet banking,dar cand aud ca trebuie sa merg pentru toate prostiile la banca deja ma lasa la rece.Nu vreau token sau altceva cat mai simplu.
Cod de utilizator + Parola statica Cod de utilizator + Parola statica + "One Time Password" SMS Cod de utilizator + Parola statica + Token Digipass (mobil sau hardware) Cod de utilizator + Token Digipass (mobil sau hardware) Astia au 4 feluri si pentru token taxeaza 20RON+TVA WTF??? Attached Files |
#89
Posted 04 May 2016 - 18:04
ZIGZAG20: eu am doar My BRD mobile (il folosesc pe un Galaxy S6)....nu pot folosi si pe PC (ca sa fie clar!)
in afara de cei 4.5 lei luna nu platesc nimic. Aplicatia se poate instala pe telefon, din PlayStore sau AppStore chiar si din Store (WindowsMobile) Sa zicem ca vrei sa trimiti bani la unu, sau sa platesti o cazare la o pensiune OK ? si ala iti da cont.... Mai inatai te duci mataluta la banca si "activezi aplicatia pentru plati si adaugare beneficiari" Got it ??! Apoi iti iei frumos bye bye de la fatuca. Si iti bagi beneficiarul in aplicatie, IBANu' (evident trebuie sa ai banu') si dai cu plata. Semenzi tranzactia si gata si dai Plateste. Mai ai alte intrebari ?! )) Edited by Mihai_3, 04 May 2016 - 18:05. |
#90
Posted 04 May 2016 - 18:16
Ai uitat sa zici ca trebuie sa te duci la ghiseu si pentru instalarea aplicatiei mobile.
Eu am downloadat-o din store, si stateam si ma uitam la ea. Fiind deja client de IB pe desktop. Am preferat s-o dezinstalez decat sa ma mai umilesc la o coada brd. Edited by don_dannielo, 04 May 2016 - 18:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users