Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
zdrobitor / tocator fructe

morogan bou diana vaca

Joaca cineva FIFA 14 - Ultimate T...

Problema inmatriculare masina
 Formatare baterie?

Cele mai bune parfumuri pentru fe...

Interferente lirice

Afisare rezultate sport
 [UPDATE] Firmware TP-LINK

Mufe pentru ventilatoare ( sata /...

Smart tv 4k Android

De cate wifi-uri este nevoie?
 A murit Szobi Csech

Notebook pana in 7100 RON?

Lenovo G550 se incalzeste destul ...

Cum s-a promovat tpu.ro ?
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Modificare motocositoare in motocultor

  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
xtrix

xtrix

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 11.01.2005
  • ID membru: 28,634
  • Locație: Tara Beiusului/Bihor

Salut,

Poate este o idee prosteasca dar as dori sa aud mai mult opinii pro/contra referitor la posibilitatea modificarii unei motocoase in motocultor (motocoasa are lama cu dinti/pieptene si seamana/copiata cu Carpatina)
M-ar interesa daca cineva a incercat /s-a gandit la posibilitatea de a ajusta o motocositoare in sensul de a o transforma astfel incat sa poate fi folosita ca motocultor/motosapa. Sigur, elementele de motocultor (plug, freza, si altele) urmeaza a fi achizitionate de la un magazin ulterior modificarii.

Astept pareri dar va rog nu folositi cuvinte grele intrucat "discutia" are un scop constructiv si nu se vrea "a arunca o piatra si 10 destepti se gandesc sa o scoata".

Multumesc

#2
rumegus

rumegus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,157
  • Înscris: 03.04.2011
  • ID membru: 677,715
Cred ca cel mai simplu ar fi sa cumperi un motocultor cu motor defect, sau lipsa, apoi cand vrei sa cosesti sau sapi, muti motorul.

#3
xtrix

xtrix

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 11.01.2005
  • ID membru: 28,634
  • Locație: Tara Beiusului/Bihor
Interesant. Nu m-am gandit la varianta asta.
Ar mai fi o intrebare neexprimata in primul post: oare ce putere ar avea motorul de pe cositoare? Asa cum am spus motocositoarea este copiata dupa Carpatina (lama mai mica si miscarea lamei diferita) si are un motor facut la Brasov (din cate stiu eu)

#4
alexbjorg

alexbjorg

    agricultor in devenire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,676
  • Înscris: 10.10.2007
  • ID membru: 236,103
  • Locație: Cluj Napoca
Ti-ar trebui un reductor ca sa ajungi undeva la 150-200 rpm la care sa cuplezi axul cu freze,caci ma gandesc ca vrei freza tractata.
Poate s-a facut dar pe rusi ca aia tare-s inventivi.
Chiar si daca ai vrea sa o transformi ti-ar face bai lama care ar trebui demontata
De falt,nici nu:demontata lama si in locul rotilor pui axul cu frezele si ii dai viteza maxima pentru a avea un nr de rpm cit de cit multumitor.

"vand sau schimb motocoasa carpatina mp lama 1,2m
in perfecta stare
7 cp
cauciucuri bune
viteze inainte si mansialier
consum 1,2 litri ora
motor 4 timpi
se afla in stare exceptionala"

Motorul l-am mai intilnit pe undeva pe forum,cineva voia parca sa achizitioneze asa ceva.
Dap,io-te si motorul.

#5
Quantum

Quantum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,125
  • Înscris: 24.05.2005
  • ID membru: 37,348
  • Locație: Bucuresti

View Postalexbjorg, on 30 octombrie 2013 - 09:19, said:

Ti-ar trebui un reductor
obligatoriu!



#6
xtrix

xtrix

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 11.01.2005
  • ID membru: 28,634
  • Locație: Tara Beiusului/Bihor
Numai reductor? Dar cum as putea impreuna freza cu axul rotilor? In plus as vrea sa pot sa folosesc si un plug (sigur, nu cunosc diferenta dintre motocultor si motosapa; se poate ara doar cu motosapa?)
Ziceai ceva de "freza tractata". Habar n-am (sunt afon la mecanica), dar as vrea ceva ca in poze (
http://motosape-moto...cefar--155.html

#7
DGHIA

DGHIA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 909
  • Înscris: 24.11.2010
  • ID membru: 642,226
Eu am un motocultor facut pe la Semanatoarea, si care are ca anexe si freza si cositoare. Ca freza, ca asta intereseaza, o folosesc, montand sapa de frezat in locul rotilor, axul acestora fiind exagonal, si permite asa ceva, iar la frezat folosesc o viteza mai mare, in functie de teren a 2-a sau a 3-a, si face un lucru excelent. Aici apar 2 probleme, modul de cuplare a frezelor, stg. si dr. la semiaxele motoare al cositoarei,  lucru mai usor de realizat de un mecanic priceput, dar si o blocare a diferentialului cositoarei, presupun ca are asa ceva la transmisia finala de la roti, Este necesar un asemenea blocaj pentru a realiza o frezare uniforma stg. dr., altfel atunci cand un cutit de freza intalneste o piatra, sa zicem, se va invarti celalat cutit, opus, si nu mai obtinem o frezare de calitate. Daca cositoarea nu are diferential,atunci problema este relativ simpla. In functie de puterea motorului, eu am cca 12 cp. diesel, si freza cu un diamentru de cca 40 cm, si o latime de lucru de cca. 80 cm, se dimensioneaza diametrul si latimea de lucru al frezei pe care  vrei sa o montezi. Mai trebuie rezolvata problema cu sistemul de antrenare din fata cositoarei, deoarece aceasta, prin frezare, se afunda in pamant, si exista riscul/posibilitatea de a -si infige capul de antrenate al mecanismului de cosit in pamant, si prin urmare nu ne putem folosi de utilaj, deci sa fie dat jos tot ce se poate, si sa ramana numai motorul cu transmisia la roti.
Nu vad necesitatea unui reductor, ca sa frezezi bine este necesara o viteza de rotatie a cutielor de freza destul de mare, cam 8-12 km ora, daca ar fi pe roti, si de accea eu merg cu viteza a doua sau a 3-a, nicidecum cu a I-a.

Edited by DGHIA, 30 October 2013 - 11:21.


#8
xtrix

xtrix

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 11.01.2005
  • ID membru: 28,634
  • Locație: Tara Beiusului/Bihor

View PostDGHIA, on 30 octombrie 2013 - 11:17, said:

Eu am un motocultor facut pe la Semanatoarea, si care are ca anexe si freza si cositoare. Ca freza, ca asta intereseaza, o folosesc, montand sapa de frezat in locul rotilor, axul acestora fiind exagonal, si permite asa ceva, iar la frezat folosesc o viteza mai mare, in functie de teren a 2-a sau a 3-a, si face un lucru excelent. Aici apar 2 probleme, modul de cuplare a frezelor, stg. si dr. la semiaxele motoare al cositoarei,  lucru mai usor de realizat de un mecanic priceput, dar si o blocare a diferentialului cositoarei, presupun ca are asa ceva la transmisia finala de la roti, Este necesar un asemenea blocaj pentru a realiza o frezare uniforma stg. dr., altfel atunci cand un cutit de freza intalneste o piatra, sa zicem, se va invarti celalat cutit, opus, si nu mai obtinem o frezare de calitate. Daca cositoarea nu are diferential,atunci problema este relativ simpla. In functie de puterea motorului, eu am cca 12 cp. diesel, si freza cu un diamentru de cca 40 cm, si o latime de lucru de cca. 80 cm, se dimensioneaza diametrul si latimea de lucru al frezei pe care  vrei sa o montezi. Mai trebuie rezolvata problema cu sistemul de antrenare din fata cositoarei, deoarece aceasta, prin frezare, se afunda in pamant, si exista riscul/posibilitatea de a -si infige capul de antrenate al mecanismului de cosit in pamant, si prin urmare nu ne putem folosi de utilaj, deci sa fie dat jos tot ce se poate, si sa ramana numai motorul cu transmisia la roti.
Nu vad necesitatea unui reductor, ca sa frezezi bine este necesara o viteza de rotatie a cutielor de freza destul de mare, cam 8-12 km ora, daca ar fi pe roti, si de accea eu merg cu viteza a doua sau a 3-a, nicidecum cu a I-a.

Foarte interesant si util. Multumesc
As avea insa niste comentarii:
- vorbeam de o motocositoare a carei motor are 6CP (asa cum ne-a dezvaluit alexbjorg) => ar fi o problema la dimensiunea frezelor intrucat s-ar putea sa nu poata freza?
- motocositoarea are (daca imi aduc aminte bine) 2 viteze (dar s-ar putea f. bine sa aiba numai 1) inainte ceea ce ar ridica o problema mare pt. atingerea vitezei de 8-12km/ora
- asa cum bine ai spus, s-ar putea sa fie o problema la partea din fata a cositorii si, presupunand ca dau jos lama, ramane cutia de viteze (aceasta este montata inainte de lama) fapt ce ar impiedica inaintarea motocositorii la intrarea frezei in pamant (cutia de viteze ar freca pe pamant) => credeti  ca exista o solutie la o asemenea problema?
- exista posibilitatea ca un astfel de utilaj sa duca si un plug ?

Multumesc foarte mult pt. informatiile si opiniile exprimate. Chiar nu ma asteptam.

#9
alexbjorg

alexbjorg

    agricultor in devenire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,676
  • Înscris: 10.10.2007
  • ID membru: 236,103
  • Locație: Cluj Napoca
Plug nu,daca aratura inseamna minim 20cm adincime.
Daca vorbim insa de 10-12 cm e ok.
Vezi ca mai sint topice si ar fi indicat sa citesti si pe acolo.
Freza tractata este de exemplu si la tractor,la alte dimensiuni.
La ce ma refeream eu este ceva genul Posted Image
adica motosapa pe roti la care este adaugata freza.

Teoretic ai putea da lama jos,procurat inca un set de genti si pe acele genti prinse frezele din comert,asta daca se gasesc.
La inaintat se imping coarnele in jos,astfel incit cutia de viteze sa mearga cel putin paralel cu solul.
Alta problema ar fi,in aceasta varianta,nr maxim de rpm,ca sa nu stai nici prea mult dupa freze,adica pana cind se afunda in pamint.
Posted Image

Cutia de viteze este deasupra axului rotilor deci asa nu iti face probleme.
Peoblema este tija aceea care are la capt lama si centrul de greutate al intregii motosape.Daca pui frezele,ar trebui ca centrul de greutate sa fie pe axul frezelor,nu sa il tii in miini de coarne sau pui greutati pe fata,dupa cutia de viteze pentru a compensa echilibrul motocoasei.

Edited by alexbjorg, 30 October 2013 - 13:18.


#10
ion2013

ion2013

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 08.10.2013
  • ID membru: 828,198

View PostDGHIA, on 30 octombrie 2013 - 11:17, said:

Eu am un motocultor facut pe la Semanatoarea, si care are ca anexe si freza si cositoare. Ca freza, ca asta intereseaza, o folosesc, montand sapa de frezat in locul rotilor, axul acestora fiind exagonal, si permite asa ceva, iar la frezat folosesc o viteza mai mare, in functie de teren a 2-a sau a 3-a, si face un lucru excelent. Aici apar 2 probleme, modul de cuplare a frezelor, stg. si dr. la semiaxele motoare al cositoarei,  lucru mai usor de realizat de un mecanic priceput, dar si o blocare a diferentialului cositoarei, presupun ca are asa ceva la transmisia finala de la roti, Este necesar un asemenea blocaj pentru a realiza o frezare uniforma stg. dr., altfel atunci cand un cutit de freza intalneste o piatra, sa zicem, se va invarti celalat cutit, opus, si nu mai obtinem o frezare de calitate. Daca cositoarea nu are diferential,atunci problema este relativ simpla. In functie de puterea motorului, eu am cca 12 cp. diesel, si freza cu un diamentru de cca 40 cm, si o latime de lucru de cca. 80 cm, se dimensioneaza diametrul si latimea de lucru al frezei pe care  vrei sa o montezi. Mai trebuie rezolvata problema cu sistemul de antrenare din fata cositoarei, deoarece aceasta, prin frezare, se afunda in pamant, si exista riscul/posibilitatea de a -si infige capul de antrenate al mecanismului de cosit in pamant, si prin urmare nu ne putem folosi de utilaj, deci sa fie dat jos tot ce se poate, si sa ramana numai motorul cu transmisia la roti.
Nu vad necesitatea unui reductor, ca sa frezezi bine este necesara o viteza de rotatie a cutielor de freza destul de mare, cam 8-12 km ora, daca ar fi pe roti, si de accea eu merg cu viteza a doua sau a 3-a, nicidecum cu a I-a.
da,si eu am avut un utilaj de 3-4 CP care avea ca anexe 4 roti,freza de tuns iarba si sape ptr cultivator...putea merge si cara o remorca usoara mica,putea tunde iarba si se montau sape ptr. sapat pamantul...consumul era infim si era f practic,de plug n-am avut nevoie dar cred ca i s-ar fi putut atasa unul mic,ptr. adancimea sapelor,in loc de remorca...
toate anexele erau facute din fabrica si se montau direct pe cutia transmisiei,cu 4 suruburi...
erau 2 viteze:inainte-inapoi;
dupa parerea mea se poate face(s-au facut lucruri mai dificile);
la sapat nu trebuie roti,utilajul inainteaza prin sapare inainte-ca la motocultivatorul din comert-eventual se taraste pe pamant daca sapele au intrat jumatate in pamant ,dar trebuie sa aiba jos dedesubt o cutie solida de metal;
solutia cu reductor si roti la sapat o vad mai greoaie,oricum nu va iese din prima dar se poate face...mult succes!
am editat dupa ce am vazut pozele de mai sus si aici e clar ca rotile raman tot timpul,si la sapat...exemplul meu ramane la rubrica ``diverse tipuri de motocultivatoare`` :)

Edited by ion2013, 30 October 2013 - 13:32.


#11
xtrix

xtrix

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 11.01.2005
  • ID membru: 28,634
  • Locație: Tara Beiusului/Bihor

View Postalexbjorg, on 30 octombrie 2013 - 13:22, said:

Plug nu,daca aratura inseamna minim 20cm adincime.
Daca vorbim insa de 10-12 cm e ok.

Nu ma gandesc la ceva pt semanat culturi mari. Mie mi-ar trebuie pt. lucrat terenul in jurul pomilor si eventual in gradina (dupa ce a fost arat de tractor, pt. maruntit, aranjat si folosit in locul harletului) => deci pana in 15cm cred ca ar fi ok.

Quote

Vezi ca mai sint topice si ar fi indicat sa citesti si pe acolo.

Nu am gasit. Adevaru-i ca nici nu am sapat toata ziua (putin dimineata) dar nu mi-a sarit ceva in fata rapid.

Deci, ca o concluzie sumara, la momentul actual, sunt 2 variante:
- ori pun frezele in locul rotilor (cu genti eventual mai mari)
- ori incerc sa folosesc freza tractat, caz in care as avea nevoie de reductor.
Corect?

Edited by xtrix, 30 October 2013 - 13:41.


#12
alexbjorg

alexbjorg

    agricultor in devenire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,676
  • Înscris: 10.10.2007
  • ID membru: 236,103
  • Locație: Cluj Napoca
Parerea mea este ca da,insa la genti a se folosi numai sistemul de prindere al acestora,sau facut din tabla altceva cu aceleasi gauri,exemplu un trunghi cu gauri in apropiere de varfuri si prinderea frezelor pe acestea.
Repet,asta este parerea mea,nu inseamna ca am dreptate,pot fi si ale rezolvari,mie astea mi-au sarit in ochi ca si simplitate.

Sau ar mai fi a3a varianta,tras teava pe tijele care ies din cutia de viteze de ambele parti si pe acele tevi sa fie asezate frezele-ele sint in mod normal pe o teava fie rotunda fie cu 6 laturi ca piulita- si atunci nu iti trebuie nici o adaptare in plus,numai eventual modificat capatul frezelor ca sa le poti prinde de acele tije.
Nu stiu ce se afla in spatele jentilor catre cutia de viteze.Poza ce am pus-o este un aleatorie,nu neaparat cea a ta.
Deci,inca o necunoscuta.
Dar,per total,se poate ce vrei tu,da.

Ai putea da o roata jos,masurat cu sublerul acel "cap de bara",tija, nu stiu cum s-o numesc care iese din cutia de viteze si sa mergi la magazinele de profil,sa vezi ce fel de freze se gasesc separat si sa masori,poate ai noroc si iti va trebui doar o gaura in acea tija si un surub rezistent la forfecare pentru blocaj freze pe acea tija.

http://forum.softped...-partea-a-ii-a/
http://forum.softped...-sau-tractoras/
http://forum.softped...pemotocultoare/
http://forum.softped...topic-motosapa/
http://forum.softped...92653-motosapa/

Edited by alexbjorg, 30 October 2013 - 13:56.


#13
cristian68n

cristian68n

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 01.06.2012
  • ID membru: 764,429
  • Locație: IS-Moldova

View Postxtrix, on 30 octombrie 2013 - 10:56, said:

Numai reductor? Dar cum as putea impreuna freza cu axul rotilor? In plus as vrea sa pot sa folosesc si un plug (sigur, nu cunosc diferenta dintre motocultor si motosapa; se poate ara doar cu motosapa?)
Ziceai ceva de "freza tractata". Habar n-am (sunt afon la mecanica), dar as vrea ceva ca in poze (
Cu totul pe ansamblu sunt ceva  probleme :
-Ai facut socoteala unde ajungi ?(pret motor + reductor + roti+freze)
-Ce putere are motorul (daca il ai ?) si piese de schimb se gasesc....
-Cine o confectioneaza ?
Cred ca mai simplu cauti ceva facut original daca se incadreaza in pret fata de varianta artizanala..
http://www.tocmai.ro...i-13042046.html
Un model apropiat ( in cazul cind dispui de motor si cutie de viteze auto )...

Edited by cristian68n, 30 October 2013 - 18:01.


#14
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 25.07.2010
  • ID membru: 610,474
  • Locație: tg. neamt
Pune niste fotografii cu motocositoarea ta. Cum am vazut eu la carpatina , distanta dintre cele 2 capete de hexagon care ies din cutie este destul de marisoara si in felul asta o sa ramana nelucrat intre freze o bucatica buna. Plus ca , cutia din cauza aceasta nu se afunda in sol sa faca lucrarea la adancime.  Am vazut undeva pe youtube o motocositoare carpatina cu freza tractata dar erau modificate si coarnele (erau intoarse) .  Depinde si ce fel de priza de putere iese din cutia de viteze pentru lama de cosire si ce viteza de rotatie are pentru actionarea frezei. De obicei frezele pentru motocultoare au incorport reductorul. Dar la fel este problema vitezei de rotatie a prizei de putere daca este la fel cu cea a unui motocultor de putere medie sau mica. Motorul de 6 cp este suficient pt ce vrei sa faci. Cel mai simplu fara sa te complici cu freza tractata este sa actionezi o motosapa fara motor daca se poate cu ambreiaj conic ca la a ta si sa se potriveasca motorul. Sau scoti ambreiajul de pe motor si pui fulie ca la o motosapa cu transmisie primara prin curea. Variante sunt deci mai multe. M ai complicate sau mai simple.

#15
xtrix

xtrix

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 11.01.2005
  • ID membru: 28,634
  • Locație: Tara Beiusului/Bihor

Quote

Cu totul pe ansamblu sunt ceva  probleme :
-Ai facut socoteala unde ajungi ?(pret motor + reductor + roti+freze)
-Ce putere are motorul (daca il ai ?) si piese de schimb se gasesc....
-Cine o confectioneaza ?
Cred ca mai simplu cauti ceva facut original daca se incadreaza in pret fata de varianta artizanala..
Asa cum am spus mai sus am deja o motocositoare si implicit motorul. Sigur ca aceasta nu a mai functionat de ceva vreme, dar acum gandindu-ma ce sa fac cu ea m-am gandit daca ar fi fezabil sa o bag in reparatie capitala cositoarea (ca o sa am nevoie de coasa tot printre pomi) dar ma gandeam si la faptul ca daca tot o repar atunci sa incerc sa o folosesc si in alte situatii (dar evident nu industrial, adica daca as reusi sa o folosesc sa lucrez terenul din apropierea pomilor, adica 0,5m in stanga si in dreapta pomilor, si eventual la terenul unde cultiv cateva legume, o mica gradina).
Evident exista si varianta fierului vechi si vazut alte variante, dar nu am putu face niciun fel de calcule deoarece nu stiu ce implica adaptarile presupuse. In momentul in care am cateva variante o sa incerc si un  mic calcul, ca doar nu o sa bag in ea 3000 lei, daca pot sa iau ceva la 2000. Revin insa la rugamintea din primul post: discutie constructiva si nu promovare de produse.
Mentionez aci si faptul ca am ceva plug vechi ( de la bunicu') si ma gandeam ca daca reusesc sa o pornesc pot sa si verific daca trage plugul respectiv. Dar asta sigur este o varinta care depinde f. mult de cat presupune reparatia motorului (daca trebuie, ca poate porneste la cheiePosted Image ). Dar aceasta este alta discutie si am precizat-o doar cu scopul de detalia mai mult tinta, ceea ce as dori sa obtin (cat mai mult homemade, cu sculele batrane din arie si profit american Posted Image .

Quote

Dar,per total,se poate ce vrei tu,da.

View Postciprian_vladis, on 30 octombrie 2013 - 19:18, said:

Variante sunt deci mai multe. M ai complicate sau mai simple.

Va multumesc pt. pareri si idei si ma bucur ca am intalnit cateva opinii care sunt exact ceea ce cautam. Banuiesc ca va trebui sa discut un pic si cu un mecanic sau macar cu cineva care a mai facut ceva homemade. Am sa incerc (dar nu cred ca mai repede de 1luna) sa o scot de unde unde ii depozitata sa vad ce ii lipseste si sa vad cum sta motorul, si poate ii fac si niste poze daca nu o sa imi fie f. rusine de cum arata si daca voi considera ca poate intra in reparatii capitale.

#16
bucsa

bucsa

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 27.12.2008
  • ID membru: 401,234
  • Locație: Timisoara

View Postxtrix, on 30 octombrie 2013 - 20:11, said:

Asa cum am spus mai sus am deja o motocositoare si implicit motorul. Sigur ca aceasta nu a mai functionat de ceva vreme, dar acum gandindu-ma ce sa fac cu ea m-am gandit daca ar fi fezabil sa o bag in reparatie capitala cositoarea (ca o sa am nevoie de coasa tot printre pomi) dar ma gandeam si la faptul ca daca tot o repar atunci sa incerc sa o folosesc si in alte situatii (dar evident nu industrial, adica daca as reusi sa o folosesc sa lucrez terenul din apropierea pomilor, adica 0,5m in stanga si in dreapta pomilor, si eventual la terenul unde cultiv cateva legume, o mica gradina).
Evident exista si varianta fierului vechi si vazut alte variante, dar nu am putu face niciun fel de calcule deoarece nu stiu ce implica adaptarile presupuse. In momentul in care am cateva variante o sa incerc si un  mic calcul, ca doar nu o sa bag in ea 3000 lei, daca pot sa iau ceva la 2000. Revin insa la rugamintea din primul post: discutie constructiva si nu promovare de produse.
Mentionez aci si faptul ca am ceva plug vechi ( de la bunicu') si ma gandeam ca daca reusesc sa o pornesc pot sa si verific daca trage plugul respectiv. Dar asta sigur este o varinta care depinde f. mult de cat presupune reparatia motorului (daca trebuie, ca poate porneste la cheiePosted Image ). Dar aceasta este alta discutie si am precizat-o doar cu scopul de detalia mai mult tinta, ceea ce as dori sa obtin (cat mai mult homemade, cu sculele batrane din arie si profit american Posted Image .




Va multumesc pt. pareri si idei si ma bucur ca am intalnit cateva opinii care sunt exact ceea ce cautam. Banuiesc ca va trebui sa discut un pic si cu un mecanic sau macar cu cineva care a mai facut ceva homemade. Am sa incerc (dar nu cred ca mai repede de 1luna) sa o scot de unde unde ii depozitata sa vad ce ii lipseste si sa vad cum sta motorul, si poate ii fac si niste poze daca nu o sa imi fie f. rusine de cum arata si daca voi considera ca poate intra in reparatii capitale.
O "adresa" poate ar fi mai de ajutor ,nu stiu daca "doare" ,cred ca suntem mai aproape la "nevoie" daca vedem adresa ,dar legati la ochi de adresa de utilizator nu cred ca putem realiza o comunicare de folos pt. fiecare; cu scuzele de rigoare daca nu sunteti de acord.Concluzie :nu inteleg de ce ne ferim sa expunem locatia noastra?

#17
scaiba

scaiba

    Rândaș

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,398
  • Înscris: 03.11.2006
  • ID membru: 106,748
  • Locație: Belgravistan
Poate din comoditate...
Chiar dacă în secțiunea de recomandări a regulamentului, scrie negru pe alb:

b. sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Location, Occupation ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti?"...

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users