Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

UTOK - discutii generale

- - - - -
  • Please log in to reply
787 replies to this topic

#631
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,108
  • Înscris: 30.04.2007
@tzaq - intra pe pagina feisbuc a utocilor si urmareste "posts" sa vezi cit de multumiti sunt clientii lor (printre care ma numar si eu, si nu doar cu un singur dispozitiv) de RELATIILE CU PUBLICUL!!! raspund doar cind si la ce vor, iar daca pui o intrebare concreta iti cer sa le dai mesaj personal. in plus de asta, nu-ti doresc sa ajungi sa vrei sa-ti schimbi ecranul spart (invariabil din vina detinatorului), sa trebuiasca sa platesti PE UN ECRAN, 85 - 90% din pretul produsului nou.

#632
remus1007

remus1007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 02.06.2011

 UTOK, on 24 octombrie 2013 - 08:56, said:

Multumim pentru sfaturi. Am pornit de la ideea de a oferi consumatorilor experienta Android pura. De aceea toate produsele noastre nu sunt incarcate cu launchere care sa incurce utilizatorul sau alte optiuni care ¨sa fure privirile¨. Singurele soft-uri pe care le veti gasi tin de oferta noastra: 100 carti gratuite prin aplicatia Elefant eBooks Reader, aplicatia ¨Garantie¨, prin care orice produs poate beneficia de prelungirea gratuita a garantiei la 5 ani si aplicatia Seenow, prin care detinatorii UTOK se pot bucura gratuit de tot continutul multimedia timp de o luna.

degeaba multumiti pentru sfaturi daca nu le si puneti in aplicare.....aveti de exemplu o pagina software fara softuri,si chiar daca unii zic ca "chinezariile ie najpa" eu ma descurcam chiar bine cu un utok pana l-am bulit(din vina mea). dar sa merg enspe mii de km pana la service cand o resoftare se face in max. 10 min.....nu mi se pare un suport prea puternic din partea voastra si e pacat,pt ca noi astia mai "low-tech" asa, suntem destul de multumiti de produsul in sine.noi cu suportul tehnic avem o problema. nu-s eu in stare sa schimb un procesor la un mobil, da' un nenorocit de soft il pot scrie....asa ca puneti voi toate softurile de fabrica in paginutza aia frumoasa a voastra ca de-aia cred ca ati facut-o. si nu-mi multumiti! rezolvati!

 r_murphy, on 17 ianuarie 2015 - 11:04, said:

in ideea de a ajuta pe altii care s-au procopsit cu dispozitivele "pieii" (o piele, doua piei) rebotezate, ai putea posta datele/linkurile obtinute?
gindesc ca asa am putea degreva service-ul skin/reset/utok de clientii excesiv de multi catre alte firme mai prietenoase cu solicitantii, implicit, facind acestei firme o concurenta "prealoiala" Posted Image

ar fi interesant daca userul utok mai trece pe aici si ce ar avea de comentat vis a vis de politica de marketing a firmei, de descurajare a viitorilor clienti.
dar eu sunt un visator si nu merit sa fiu luat in seama Posted Image

tot in ideea de a ajuta, rog pe cineva sa ma ajute cu un soft de fabrica pt utok 500d pe adresa de mail [email protected] de-acolo il sui eu pe net .....pe tot netu' sa-i satur pe astia secretosi de la utok!!! cand o sa cauti pe gugal "ceapa" sa apara soft de fabrica 500d. si app......cand ne-am cumparat telefoanele n-am platit si softurile, ca alea nu prea sunt trecute in garantie dar deh.....daca avem service, de ce sa dam softurile in loc sa ii ardem pe micuti? :)

 icsxxx, on 08 ianuarie 2015 - 22:47, said:

salut! folosesc tel de la utok.. utok500d de 4 zile. totul e ok, sper sa nu am surprize
hahahahahaaaaaaaaaaa! fratele meu! stii sa scoti softu' din el? :)

 icsxxx, on 05 ianuarie 2015 - 18:32, said:

ce telefon e la origine asta?[ https://www.utok.com/assets/upl/file/thumbs/420x420/file-produse-500d-utok-500d-2.png.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

as vrea si eu sa stiu.....probleme cu softu'? :)))

 albastru, on 28 decembrie 2014 - 00:07, said:




Dacă lumea ar citi toate experiențele tuturor fericiților posesori uțochieni care s-au bucurat de extragaranția de 5 ani atunci când le-a crăpat tableta sau li s-a defectat din varii motivie, poate ar mai sta pe gânduri înainte să arunce banii pe jeguri.

deci....sa-nteleaga toata lumea....eu chiar sunt multumit de 500d dar am umblat in el fara sa ii fac backup.telefonul e relativ bunicel la pretul lui....dar pentru o treaba de 10 min sa il duc in service,sa-l tina si ei acolo cateva zile,plus multi km dus intors, cand ar putea sa puna softurile pe pagina lor......macar ar mai castiga niste simpatizanti!

#633
remus1007

remus1007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 02.06.2011

 Remicade, on 24 octombrie 2014 - 18:16, said:

Valentin: Resoftare. http://www.utok.com/ro/software
resoftare pe dracu' ghem ca au 3 softuri pe pagina aia
Posted Image

 UTOK, on 16 octombrie 2014 - 17:30, said:

Salut. Raspunsul este "nu", din motive pe care am convingerea ca le stii. Consider ca raspunsurile nu sunt seci, in masura in care scurteaza foarte mult timpul catre solutionarea unei probleme. Cer mesaje personale in situatia in care consider ca problema clientului este mai complexa si am nevoie de mai multe detalii. Daca utilizatorul doreste sa faca publice problemele sale, nu il impiedica nimeni. In cazul in care problema trece de competenta si cunoasterea mea, contactarea service-ului este cea mai buna solutie. Iar "nu avem in vedere dezvoltarea X" este un adevar care cred ca ii foloseste mai mult utilizatorului, decat daca i-as raspunde evaziv.
eh....si uite si o problema foarte complexa in simplitatea ei......un triunghi echilateral: locuiesti intr-un colt al triunghiului,muncesti in alt colt al triunghiului si ghici unde e service-ul care face o resoftare in 10 min?.....evident in coltul in care n-ai absolut niciun chef s-ajungi dupa o zi de munca. si binenteles ca nu ti-l fac pe loc si trebuie sa te duci iar....si iar.....astazi sunt pus pe gasit nodu' din papura! sa ne-ntelegem (ma repet) mie-e suficient ce stie sa faca telefonul....dar profesionalismul......vai mama!

 kalematus, on 22 septembrie 2014 - 18:05, said:

stai stai, sa completez nitel, deci... nu vreau sa jignesc dar e greu... avand in vedere ca mi-ai dat quote la replica mea, pot sa intreb si eu "what exactly are you kicking?" you're not kiking anything, you were on life supoort till now, welcome back! now get the tubes out of your nose and face the music!
Cat de autist sa fii asa ca om sa intrebi cu ce-mi poti fii de folos la cate mail-uri am trimis si la cate postari am scris pe softpedia. nu e evident? oamenii vor suport. fie pentru accesorii, fie pentru piese, fie pentru software (cazul meu). E pacat ca 430q sa nu beneficieze de un update la o versiune superioara de android avand in vedere procesorul quad core si memoria de 1gb ram, sau daca nu, rezolvarea unor probleme de utilizare pe care le-am mentionat si pe site, si sunt absolut convins ca feedback ati mai avut doar ca ati decis sa-l ignorati.
in legatura cu garantia de 5 ani... sa fim seriosi nimeni nu tine un telefon mobil mai ales smartphone mai mult de 3 ani si asta exagerand putin chiar.
Pe site aveti plug-in-ul ala misto care zice "ask us anything!" nu zice nimic de genul "we'll answer you as soon as possible!" si asta fara sa iau in calcul ca dati raspunsuri in 2 peri, si trimiteti omul de la o firma la alta de nu se mai intlege nimic, nu se pronunta "trimiteti mail la restart." se pronunta: "vom lua legatura cu colegii nostrii" (asta in cazul in care nu va-ti certat intre timp) "si va vom oferi un raspuns".
Ca sa-ti raspund la intrebare: "Imi poti fi de folos citind forum-ul, si raspunzandu-mi la intrebarile/nemultumirile legate de produsul pe care l-am cumparat de la voi.
Daca iti mai pot fi eu de folos cu altceva, ma gasesti pe forum 24/7 cu exceptia momentelor in care sunt undeva in creierii muntilor cu Jennifer Lawrence, ceea ce e posibil sa se intample in lumea viselor undeva intre 23 si 7, si asta pentru ca aparatul cumparat de la voi are instalat pe el un taptalk. Sper ca si voi beneficiati de aceeasi tehnologie!
Thanks a bunch and few on the side!

ei nu posteaza softurile de fabrica si tu ceri update? nesimtitule!!! Posted Image) dar au o pagina software frumos colorata!

Edited by remus1007, 29 January 2015 - 20:00.


#634
icsxxx

icsxxx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.07.2014

 remus1007, on 29 ianuarie 2015 - 19:10, said:




hahahahahaaaaaaaaaaa! fratele meu! stii sa scoti softu' din el? Posted Image



as vrea si eu sa stiu.....probleme cu softu'? Posted Image))




nu am nici o problema cu softul. Nu gasesc nicaieri numele telefonului. numele de dinainte de rebrand sa imi pot cauta huse...

#635
remus1007

remus1007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 02.06.2011

 icsxxx, on 30 ianuarie 2015 - 00:01, said:

nu am nici o problema cu softul. Nu gasesc nicaieri numele telefonului. numele de dinainte de rebrand sa imi pot cauta huse...
dau o bere daca scoti softul din el si mi-l trimiti pe mail Posted Image.  huse poti gasi la big daca esti din bucuresti.....flip cover n-am idee daca gasesti pt ca mie nu-mi plac deci nu caut. dar huse de silicon sau huse "buzunar" ar trebui sa gasesti cam pe toate drumurile. dar ti-as fi profund recunoscator daca ai face un backup la romul de fabrica si mi l-ai trimite si mie :) multumesc anticipat

Edited by remus1007, 30 January 2015 - 11:50.


#636
icsxxx

icsxxx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.07.2014

 remus1007, on 30 ianuarie 2015 - 11:44, said:

dau o bere daca scoti softul din el si mi-l trimiti pe mail Posted Image.  huse poti gasi la big daca esti din bucuresti.....flip cover n-am idee daca gasesti pt ca mie nu-mi plac deci nu caut. dar huse de silicon sau huse "buzunar" ar trebui sa gasesti cam pe toate drumurile. dar ti-as fi profund recunoscator daca ai face un backup la romul de fabrica si mi l-ai trimite si mie Posted Image multumesc anticipat
habar nu am cum sa fac asta! Sunt in Constanta, dar am pe cineva in bucuresti. Imi poti da o adresa ceva, numele strazii, zona,,,mama ei de treaba! si pana la urma care e numele dinainte de rebreand al telefonului

#637
remus1007

remus1007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 02.06.2011

 icsxxx, on 30 ianuarie 2015 - 18:53, said:

habar nu am cum sa fac asta! Sunt in Constanta, dar am pe cineva in bucuresti. Imi poti da o adresa ceva, numele strazii, zona,,,mama ei de treaba! si pana la urma care e numele dinainte de rebreand al telefonului
am gasit niste telefoane pe la chinezi,d-astea de le vand engros dar nu au niciun nume....nu stiu ce sa zic.....
si un backup poti face cu mtk droid tools......sunt destule tutoriale pe net care iti arata "pas cu pas" cum sa faci. recomand sa-ti faci backup indiferent daca mi-l trimiti sau nu si mie :)

#638
remus1007

remus1007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 02.06.2011
seamana cu cubot s200 numai ca ala are blitzul si camera frontala si tastele volum si on invers fata de asta

#639
Bucksa

Bucksa

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.02.2015
Buna ziua!Va rog sa ma ajutati putin pentru ca se pare ca utok nu prea obisnuieste sa raspunda la emailuri....
Am si eu nevoie de un software(rom)pentru tableta utok701q deoarece nu ii gasesc softul pe site,probabil e o clona la alta tableta,iar rom-ul acelei tablete ar putea functiona.
Va rog sa imi lasati un link de unde sa pot lua un soft compatibil(.zip) pentru aceasta tableta ca eu sincer nu am reusit sa imi dau seama daca are chipset-ul clonat de la o alta tableta si am incecat 100 de variante toate dand diverse erori.Mentionez faptul ca incerc sa fac acest lucru cu adb,prin recovery more.
Multumesc anticipat!
EDIT: am incercat sa il iau de pe pagina oficiala(unde trebuie sa bag numele modelului si serialul)dar imi da clasica ''numarul serial nu este corect sau nu exista nici o versiune de software disponibila''..

Edited by Bucksa, 01 February 2015 - 12:06.


#640
remus1007

remus1007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 02.06.2011

 Bucksa, on 01 februarie 2015 - 12:03, said:

Buna ziua!Va rog sa ma ajutati putin pentru ca se pare ca utok nu prea obisnuieste sa raspunda la emailuri....
Am si eu nevoie de un software(rom)pentru tableta utok701q deoarece nu ii gasesc softul pe site,probabil e o clona la alta tableta,iar rom-ul acelei tablete ar putea functiona.
Va rog sa imi lasati un link de unde sa pot lua un soft compatibil(.zip) pentru aceasta tableta ca eu sincer nu am reusit sa imi dau seama daca are chipset-ul clonat de la o alta tableta si am incecat 100 de variante toate dand diverse erori.Mentionez faptul ca incerc sa fac acest lucru cu adb,prin recovery more.
Multumesc anticipat!
EDIT: am incercat sa il iau de pe pagina oficiala(unde trebuie sa bag numele modelului si serialul)dar imi da clasica ''numarul serial nu este corect sau nu exista nici o versiune de software disponibila''..
http://touchscreen-a...ml    poate te ajuta asta.....sau vezi pe needrom

http://touchscreen-a...t-pe-piata.html

#641
ApCold

ApCold

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.02.2015
Salutare am o tblta utok700qlite de prin mai 2014 sincer sa zic sunt multumit de ea si in ziua de azi folosita La maximum jocuri Facebook aplictii browser etc bteria Inca tine aprox 1h30min folia protectoare este vestejita deja nu am avut probleme chair daca am scapato pe jos nu stiu cum voi reusiti sa le distrugeti in fine singuru lucru ce nu imi convine La sa este ca nu are Bluetooth si spatiul de stocare nu este mai mare (asta daca nu faci root pe extern SD)

#642
eyewhipz

eyewhipz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 22.06.2014
Am si eu o tableta utok 701d care nu mai trece de logo-ul "utok" dupa ce a fost scoasa de la incarcat(2 ore) ,ceva idei?

#643
Mehanix

Mehanix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 26.08.2009
Vin cu un sfat pentru posesorii de utok 450Q: am avut rezultate imbunatatie cu runtimeul ART pe telefon; daca va doriti mai multa viteza in aplicatii sa incercati sa-l schimbati
Probabil ca situatia este aceeasi pentru toate telefoanele cu android 4.4

#644
ratava

ratava

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.12.2012
Un calduros salut tuturor celor care au postat pe  acest topic, asigurandu-ma astfel ca nu sunt chiar sigurul care.....
Deci, intrucat nici un sfat sau exemplu nu suplineste experienta personala , imi permit sa va anunt pe  aceasta cale ca sunt proaspatul fericit posesor all unei tablete UTOK  1005D...
LA 74 de ani proaspat e un fel de a spune si oricum e prima tableta pe care pun ghearele.
Scopul ar fi sa inlocuiesc in deplasari vechiul Toshiba Tecra care trece binisor de 5kg cu toate dupa el , ca , de la o varsta , kilogramele in plus conteaza.
Deasemenea , mentioned ca am o ....non-experienta in IT fara a fi totusi atehnic. Practic, nu am depasit XP pe care inca il rulez iar pe Android sunt pui rau de tot ca folosesc abia de 3 luni un smart. (Z4Liquid)
Recunosc ca sunt putin speriat de termeni ca rootare sau asemanatori dar sper sa supravietuiesc cumva.... Si aici as avea nevoie de sfaturi despre ce ar trebui sau nu sa fac ...
Impresii de prima utilizare:
-am scos-o din ambalaj, am verificat daca functioneaza, si am lasat-o la incarcat 12 ore cum recomanda onor producatorul. Pisica a descoperit ca se doarme foarte bine pe ea.
-am deschis-o , am conectat-o via D-Link , configurat Google si Gmail , apoi la profesionisti pe Softpedia.
-96% procent baterie la deschidere (o fi de la pisica?) m-au tinut 2:45 ore pe forum pana cand 15% baterie anuntat m-au obligat sa trec langa priza. Am inchis pisica in alta camera.
-Nu se incarca bateria decat in standby sau inchisa din cate pot constata. Cand rulezi procentajul ramane neschimbat.O fi bine, o fi rau?
-ecranul e cam trist si pe Z4 tastatura e mai prietenoasa, are si ,,sh'' si ,,tz''...
-deocamdata sunt un om fericit cu o tableta noua. Revin mai tarziu daca mai am cu ce...

#645
butariu

butariu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 17.12.2013

 ratava, on 15 februarie 2015 - 11:35, said:

Un calduros salut tuturor celor care au postat pe  acest topic, asigurandu-ma astfel ca nu sunt chiar sigurul care.....
Deci, intrucat nici un sfat sau exemplu nu suplineste experienta personala , imi permit sa va anunt pe  aceasta cale ca sunt proaspatul fericit posesor all unei tablete UTOK  1005D...
LA 74 de ani proaspat e un fel de a spune si oricum e prima tableta pe care pun ghearele.
Scopul ar fi sa inlocuiesc in deplasari vechiul Toshiba Tecra care trece binisor de 5kg cu toate dupa el , ca , de la o varsta , kilogramele in plus conteaza.
Deasemenea , mentioned ca am o ....non-experienta in IT fara a fi totusi atehnic. Practic, nu am depasit XP pe care inca il rulez iar pe Android sunt pui rau de tot ca folosesc abia de 3 luni un smart. (Z4Liquid)
Recunosc ca sunt putin speriat de termeni ca rootare sau asemanatori dar sper sa supravietuiesc cumva.... Si aici as avea nevoie de sfaturi despre ce ar trebui sau nu sa fac ...
Impresii de prima utilizare:
-am scos-o din ambalaj, am verificat daca functioneaza, si am lasat-o la incarcat 12 ore cum recomanda onor producatorul. Pisica a descoperit ca se doarme foarte bine pe ea.
-am deschis-o , am conectat-o via D-Link , configurat Google si Gmail , apoi la profesionisti pe Softpedia.
-96% procent baterie la deschidere (o fi de la pisica?) m-au tinut 2:45 ore pe forum pana cand 15% baterie anuntat m-au obligat sa trec langa priza. Am inchis pisica in alta camera.
-Nu se incarca bateria decat in standby sau inchisa din cate pot constata. Cand rulezi procentajul ramane neschimbat.O fi bine, o fi rau?
-ecranul e cam trist si pe Z4 tastatura e mai prietenoasa, are si ,,sh'' si ,,tz''...
-deocamdata sunt un om fericit cu o tableta noua. Revin mai tarziu daca mai am cu ce...


Amice, mi-ai facut seara placuta, tu si cu pisica ta.
Ai grija de ea (de pisica!), doar ea iti va ramane...in scurt timp utzokeria de care vorbeai se va inalta la...cosul de gunoi!
Asa ca nu mai izgoni mâta, sa nu te lase si ea!
Sa auzim numai de bine!

Edited by butariu, 15 February 2015 - 20:52.


#646
Vergiliu

Vergiliu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 02.03.2015
Salut, poate stie cineva cum pot  configura tonuri personalizate de apel la UTOK 450Q ?

#647
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
Se merita un credit pe un an pt un telefon utok?

#648
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Se ... ce? Poți reformula în limba română sau ești student străin la Medicină Dentară iar limba română, precum se știe, e destul de dificil învățat?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate