Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul cod rutier 2014
#37
Posted 07 October 2013 - 14:55
lasati mersul pe linia de tramvai ca nu ar fi necesar ...oricum, taranii care merg pe linie, daca ajung in dreptul meu la refugiu le fac semn sa continue pe la refugiu...daca tot au venit pana acolo, sa mearga mai departe. ca altfel e acelasi lucru. circula fluen si apoi fac un dop si ii blocheaza pe ceilalti. dar stii ce ar fi interesant? unde sunt semafoarele alea inteligente de milioane de euro??? ca daca alea functionau ca lumea, se mergea bine mersi in coloana.
|
#38
Posted 07 October 2013 - 15:03
george_eu25, on 07 octombrie 2013 - 12:24, said:
Se vede ca esti femeie....Nu sunt misogin,dar pentru femei as face examenul dublu de greu.Si care dintre ele il iau,jos palaria!Printre cocalarii,smecherasii,taranii...etc,care incurca intersesctiile,un procent considerabil il reprezinta fufele care habar-nau sa conduca da merg cu masina.... Acum ca ziceai de aglomeratie si vad ca esti din bucuresti te intreb in legatura cu cateva bulevarde.....De la vasilea milea->apaca,brancoveanu->eroii revolutiei,serban voda(de la adesgo)->eroii revolutiei,ion mihalache->piata victoriei,oltenitei (de la brancoveanu)->big berceni,calea vacaresti-.big berceni......etc.Ti le-am spus astea pentru ca au si linie de tramvai si cand e foarte aglomerat se circula si pe acolo!Daca ar fi dupa tine si dupa gandirea ta si s-ar sta doar pe doua benzi iti spun eu ca s-ar ajunge din semafor in semafor (si nu de putine ori a fost si asa,cu toate ca serau masini si pe linia de tramvai). Teapa, ca nu sunt femeie. E exact cum zice xtremdriving: bizonii merg pe linia de tramvai, la refugiu se baga in fata si blocheaza / incetinesc coloana. Altfel s-ar merge linistit, fara nervi, fara claxoane, fara injuraturi. Dar e prea complicat pentru noi, nu? Sa mai zic de aia care merg pe linia de tramvai (a 3-a banda) si vor sa faca dreapta in intersectie? |
#39
Posted 07 October 2013 - 15:13
la 18 milioane de euro ( parca atat au costat semafoarele inteligente) ar trebui sa nu am niciun stres. sa merg fluent. Alea trebuiau sa se sincronizeze, sa afiseze o viteza de deplasare ( probabil 60 km/h) ca sa prinzi mereu unda verde. Unde sunt, mancav-as?
|
#40
Posted 07 October 2013 - 15:17
#41
Posted 07 October 2013 - 15:35
marcusdefeis, on 07 octombrie 2013 - 15:13, said:
la 18 milioane de euro ( parca atat au costat semafoarele inteligente) ar trebui sa nu am niciun stres. sa merg fluent. Alea trebuiau sa se sincronizeze, sa afiseze o viteza de deplasare ( probabil 60 km/h) ca sa prinzi mereu unda verde. Unde sunt, mancav-as? - semafoare cu secundar nu gasim ? - camere video la fiecare intersectie nu se poate ? ( amenzi prin posta la greu mai ales celor ce vin pe linia de tramvai) - pentru pietoni un semafor cu buton asteptare sa inventat ? - politisti in intersectii pentru fluidizare permanenta avem ? uite ce simplu era sa usuram traficul si sa pedepsim golanii |
#42
Posted 07 October 2013 - 15:40
In loc sa pui un militian sa descurce o intersectie pentru fluidizare, mai bine-l trimiti in boscheti cu saorma si radaru' - aia fac ei cel mai bine. De cate ori apare cate un cap de tabla de-asta in intersectii, se duce dracu' toata fluidizarea traficului. Unica data cand am vazut unul facand treaba a fost in ziua cand a fost greva la Metrorex si au reusit sa deblocheze intersectia de la Gara de Nord, in rest jale absoluta.
|
#43
Posted 07 October 2013 - 15:57
RealThing, on 07 octombrie 2013 - 15:40, said:
In loc sa pui un militian sa descurce o intersectie pentru fluidizare, mai bine-l trimiti in boscheti cu saorma si radaru' - aia fac ei cel mai bine. in intersectie nu pica banul pt nici unul dintre astia doi, ci e doar in interesul prostului din trafic, adica contra naturii romano-balcanice Edited by marcusdefeis, 07 October 2013 - 15:58. |
#44
Posted 08 October 2013 - 00:01
Getodacul, on 07 octombrie 2013 - 11:19, said:
Vad ca bateti atat tam tam cu aia 0.1 alcool in sange. Dar de cei care vorbesc la telefon in timpul condusului? In functie de discutie, de existenta sau nu a hand-free-ului, numai discutia simpla face soferul sa-si piarda concentrarea si atentia si e echivalenta cu cateva(mai multe) beri. Ca practic de asta e vorba, de timpul de reactie, care poate salva sau lua vieti in situatiile limita. Chiar si fumatul(tigarilor normale) in timpul condusului te poate distrage in unele momente. Deci in unele momente fumatul are aceleasi efecte ca si alcoolul in privinta condusului. Ce conteaza daca dupa aia soferul poate merge pe sarma daca in momentele importante a fost cu capul in nori si a facut accident? Ok. Scoatem si toate reclamele care iti fura ochii din trafic ? scoatem si concertele in aer liber in perimetrul carora daca intri cu masina esti ca orbetele ? Scoatem si damee imbracate frumos ce defileaza pe vreo bicicleta pe trotuar ? Ok. Ce conteaza ca ai imita 50 km/h cand vi la vale si nu reusesti sa franezi in aceeasi distanta de franare pe care au considerat'o autorii codului rutier ? De... e multe neregulile istea! KR_MAN, on 07 octombrie 2013 - 11:34, said:
cei are circula cu luminile de ceata pornite, indiferent de vreme, ar trebui sa poata bea 5-6 beri. daca tot nu deranjeaza cu luminile, de ce ar deranja cu alcoolul??? Care e treaba cu astia ? Nefiind un mare sofer in cei cca 20k km nu i'am intalnit. Sau nu m'au deranjat. In schimb mai apare ocazional cate un faza lunga utiuc, sau mai multicei din cei cu faza scurta reglata aiurea. cappucino, on 07 octombrie 2013 - 11:56, said:
PS . - in Italia nu exista intersectii nedirijate ( nu ai STOP sau "cedeaza" - o calci ) - in România sunt multe intersectii dirijate prin 1-2 semne de pierdere a prioritatii si nici un alt semn de prioritate ( nu stiu cum s-ar defini aceste intersectii - nu sunt nici dirijate , nici nedirijate ) Printre primele nereguli pe care le'am sesizat pe cand eram la scoala de soferi george_eu25, on 07 octombrie 2013 - 12:24, said:
Ti le-am spus astea pentru ca au si linie de tramvai si cand e foarte aglomerat se circula si pe acolo!Daca ar fi dupa tine si dupa gandirea ta si s-ar sta doar pe doua benzi iti spun eu ca s-ar ajunge din semafor in semafor (si nu de putine ori a fost si asa,cu toate ca serau masini si pe linia de tramvai). Ma bucur ca gandesti. Doar o rugaminte daca se poate - lasa ganditul pentru forum. La volan doar urmeaza codul rutier si basta! Cunosti principiul acela al juristilor conform caruia o lege stramba, daca e cunoscuta si respectata, o lasi asa stramba cum e, nu te apuci sa o schimbi de 15 ori doar doar o iesi buna. A pai tu schimbi legea din mers, si nici nu o publici pe undeva sa o citeasca *toti* si sa se conformeze. Alice, on 07 octombrie 2013 - 15:03, said:
Teapa, ca nu sunt femeie. E exact cum zice xtremdriving: bizonii merg pe linia de tramvai, la refugiu se baga in fata si blocheaza / incetinesc coloana. Altfel s-ar merge linistit, fara nervi, fara claxoane, fara injuraturi. Dar e prea complicat pentru noi, nu? Sa mai zic de aia care merg pe linia de tramvai (a 3-a banda) si vor sa faca dreapta in intersectie? Stai sa ii vezi pe aia care nu se sinchisesc sa se mai bage pe banda - eu: sofer incepator, cascat, ma asigur scurt ca nu vine nimeni tramvaiu pe contrasens dupa ce plec primul de la semafor facind la stanga. Topologia locului nu conferea vizibilitatepe contrasens mai mult de 100m - el: sofer profesionist (adica din aia de livreaza marfa), vine din spate cu vreo 80 km/h sau asa ceva pe banda tramvaiului, prin stanga refugiului, depasind coloana formata de la semafor pe sensul lui Eu inaintez foarte incet pe banda tramvaiului de pe sensul lui, el crede ca l'am vazut si opresc, bang. Concluzie, eu cascat incalc o regula, el grabit si constient incalca vreo 3. Cine ramane fara carnet ? Eu, normal, nu'i asa ? Edited by george90, 08 October 2013 - 00:02. |
#45
Posted 08 October 2013 - 00:56
Pai da, tu vinovat, nu i-ai acordat prioritatea de tramvai. Sa-i ceri atestatul de vatman si lui garcea explicatii de ce nu are material rulant corespunzator.
Daca e prin stanga refugiului, garcea e un incompetent total. L-ai dat in judecata? Edited by RealThing, 08 October 2013 - 00:58. |
#46
Posted 08 October 2013 - 01:37
george90, on 08 octombrie 2013 - 00:01, said: - eu: sofer incepator, cascat, ma asigur scurt ca nu vine nimeni tramvaiu pe contrasens dupa ce plec primul de la semafor facind la stanga. Topologia locului nu conferea vizibilitatepe contrasens mai mult de 100m - el: sofer profesionist (adica din aia de livreaza marfa), vine din spate cu vreo 80 km/h sau asa ceva pe banda tramvaiului, prin stanga refugiului, depasind coloana formata de la semafor pe sensul lui Eu inaintez foarte incet pe banda tramvaiului de pe sensul lui, el crede ca l'am vazut si opresc, bang. Concluzie, eu cascat incalc o regula, el grabit si constient incalca vreo 3. Cine ramane fara carnet ? Eu, normal, nu'i asa ? Ăăă, am cel puțin o problemă cu descrierea asta... Ori era ”sensul lui”, respectiv contrasens, ori sensul vostru, adică același sens, dat că venea din spate. Dar nici nu mai contează. Problema e că foarte multă lume și-a luat permisul de la librărie, mulți terchea de bani gata sînt pregătiți oricînd să-și facă praf mașinile (”îmi iau alta în 5 minute”, mi-a spus un babuin cu curul roșu), și nu numai, fără teamă de vreo lege sau repercursiune, iar restul lumii trebuie să se teamă că înăsprește Viorel legislația... Să ajungem să ne temem a mai bea o bere, că intră un idiot (sau o idioată) în noi. Căci vina a noastră va fi. E bine, măi! E din ce în ce mai bine! |
|
#47
Posted 08 October 2013 - 05:40
Astea cu alcoolul sunt probleme puse in mod gresit. Este foarte simplu, bei - nu conduci.
Problemele adevarate sunt cele care tin de aplicarea legii... de fapt de neaplicarea ei. NU era nevoie de un alt cod decat in ce priveste platirea amenzilor. In momentul de fata exista legi care ar putea sa stopeze actiunile bizonilor din trafic daca ar fi aplicate. Nu prin marirea amenzilor se va circula fluent in Bucuresti. Marirea amenzilor este doar inca o modalitate a disperatului de Ponta de a mai aduce bani la buget. Dorinta lui de a trece legea prin ordonanta de urgenta este o dovada clara in aceasta privinta. Unde este urgenta acestui nou cod rutier? Am tot vazut ca se discuta doar despre alcool, dar aici fiecare ar trebui sa fie constient inca de la primirea permisului ca alcoolul si condusul nu sunt compatibile, cand de fapt problema majora a noului cod este introducerea amenzilor mult prea mari pentru nivelul nostru de trai. Tuturor ni sa intamplat sa ne apropii de o intersectie care are semaforul mascat de vreun pom sau de vreun panou publicitar, sa vezi semaforul la 5-7 m de intersectie ca este galben si sa te prinda rosu in momentul in care treci. Pentru aceasta greseala care nu este in totalitate din vina noastra am putea sa primim o amenda pentru care ar trebui sa vindem masina ca sa o platim. Asta este marea problema a codului rutier, nu lipsa alcoolui la volan. Inca o data, actualul cod rutier are toate legile necesare pentru a sanctiona greselile din trafic. Neaplicarea lor de catre politisti sau aplicarea diferentiala a facut sa se ajunga la haosul din traficul romanesc. Marirea amenzilor nu va ajuta decat la cresterea veniturilor la bugetul guvernului incompetent condus de Ponta. |
#48
Posted 08 October 2013 - 11:56
Cand se vrea, si actuala legislatie da randament: 12.100 de sancțiuni contravenționale în valoare de 2,4 milioane lei. De observat ca din ele, ponderea cea mai mare revine depasirii limitei de viteza (3.490 sanctiuni) pentru ca asta stie cap de creta sa faca cel mai bine: sta ascuns in boschet cu radarul.
|
#49
Posted 09 October 2013 - 10:40
DarkAngelBv, on 07 octombrie 2013 - 10:16, said:
e bine ca macar avem marja aia de 0.2g/l ce nu mai constituie contraventie. Adica poti sa bei linistit seara 1-2 beri si dimineata sa pleci cu masina fara sa mai si mananci. Yeah, right... presimt o avalansa de zmei care cred ca pot bea oricit fara ca alcoolemia lor sa treaca de 0.2 Iar daca trece, sfinta spaga la IML rezolva problema Astia cred ca si-au adus aminte ca la anul sint alegeri si nu mergea sa se prezinte in fata boborului doar cu amenzi muuuult marite, asa ca au zis: "de acum incolo aveti voie o bere doua inainte sa va urcati la volan". Si pulimea aplauda fericita caci marea majoritate beau, in timp ce se gindesc ca amenzile alea mari, bineinteles ca nu li se vor aplica lor. cappucino, on 07 octombrie 2013 - 12:23, said:
Stiati ca … ? In Italia , fiind profesionist , ai doua permise de conducere : - un B - un C Calci pe bec cu B –ul , iti ia B -ul , C –ul iti ramâne sa-ti câstigi pâinea . Calci pe bec cu C –ul , iti ia C –ul , B –ul iti ramâne sa-ti duci consoarta la lucru si copii la scoala . In Germania e la fel, probabil si prin alte tari. marcusdefeis, on 07 octombrie 2013 - 12:42, said:
singurul scop al acestui cod rutier este eficientizarea/marirea incasarilor la buget din amenzi rutiere guvernul actual nu are decat o solutie pentru tara asta: marirea oricaror taxe/contributii/amenzi + impunerea altora noi evident ca nu grija pentru cetateanul din traficul auto e cea care a dus la necesitatea noului cod +1 Macar aia de dinainte cind au bagat cauciucurile de iarna obligatorii, macar au spus in motivatia legii ca vor incasa bani mai multi la buget. Astia sint socialisti, deci prin definitie ipocriti. MembruAnonim, on 08 octombrie 2013 - 11:56, said:
Cand se vrea, si actuala legislatie da randament: 12.100 de sancțiuni contravenționale în valoare de 2,4 milioane lei. De observat ca din ele, ponderea cea mai mare revine depasirii limitei de viteza (3.490 sanctiuni) pentru ca asta stie cap de creta sa faca cel mai bine: sta ascuns in boschet cu radarul. Aici au facut la fel cu taxa auto in 2012 la final cind au dat valorile pentru 2013: au luat cele mai vindute modele si in alea au lovit. Asa au facut si aici: s-au marit amenzile pentru depasiri de viteaza, trecut linia continua, trecut pe rosu, etc. dar noi discutam despre cit sa fie alcoolemia inainte sa te sui la volan, etc. Si in Franta le-au introdus recent o prevedere asemanatoare (poti conduce cu o alcoolemie mica gen 0.2, dar obligatoriu fiecare sofer trebuie sa aiba alcoolmetru (care costa ceva banuti, evident). Na, ca le-am dat astora o idee de afacere |
#50
Posted 09 October 2013 - 10:53
Eu sunt pentru pastrarea limitei la "0". Nu vad nici un motiv pentru care nu te-ai putea abtine de la bautura daca stii ca trebuie sa conduci.
|
#51
Posted 09 October 2013 - 11:45
MembruAnonim, on 09 octombrie 2013 - 10:53, said:
Eu sunt pentru pastrarea limitei la "0". Nu vad nici un motiv pentru care nu te-ai putea abtine de la bautura daca stii ca trebuie sa conduci. Din pacate nu va ramane la zero. Asta este data pentru a manipula poporul, sa-l faca sa uite amenzile foarte mari pe care le poate lua. Daca s-ar aplica prevederile actualului cod rutier nu ar fi nevoie de altceva. Cei care trec acum pe rosu sau depasescc coloana la semafor vor face acest lucru si dupa ce se va adopta noul cod rutier pentru ca vor sti ca nu le va da nimeni amenda sau, daca-i opreste vreun politist, vor rezolva totul cu o spaguta bagata discret in talon... |
|
#52
Posted 09 October 2013 - 11:53
Cu 0 problema e cand bei ceva seara si dimineata mai gasesc ceva in tine, cu 0.2 problema e ca unii vor spune "hai, ca mai merge o bere" si vor fii bauti. Solutia ar fi ceva de genul, ca daca ai peste 0, mai verifica o data sa vada daca se duce jos intr-o ora sau asa ceva, ca sa afla cand ai baut. Dar si solutia asta e anevoioasa, trebuie se te duci la spital sau la sectie pentru masuratori.
|
#53
Posted 09 October 2013 - 12:17
singura problema...spaguta va fi ceva mai mare, si indirect vilutele se vor mari cu cativa mp.
hai mai terminati cu alcolemia asta de 0,2. nu asta este problema, cel putin in bucuresti, nu din cauza asta se conduce haotic. Edited by AlinE, 09 October 2013 - 12:19. |
#54
Posted 09 October 2013 - 12:18
Trebuie sa bei ceva seara si sa o intanzi pana spre dimineata ca sa mai ramana alcool si in aerul respirat. Se pune astfel intrebarea daca este periculos sa conduci in astfel de situatii, pentru ca ai ceva sange in alcoolul ala din tine, sau, chiar daca testul iasa "0" oricum esti rupt in tenesi si dormi cu capul pe volan. Mergand pe teoria conspitatiei, limita de 0,2 este facuta doar ca sa iti dea sansa de a calca pe bec.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users