Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Noul cod rutier 2014

- - - - -
  • Please log in to reply
213 replies to this topic

#19
afh

afh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,836
  • Înscris: 14.04.2005

 Alex-Softpedia, on 07 octombrie 2013 - 11:13, said:

Eu n-am inteles de ce unui om care consuma alcool moderat d.p.d.v cantitativ, si rar, ii e dificil sa se abtina de la un pahar de vin sau bere atunci cand e cu masina, chiar nu pricep. Inteleg un individ care bea destul de des si in cantitati nu foarte mici sa-i sara ochii daca nu gusta si el ceva, iar in cazul asta, un pahar de vin e egal cu zero pentru el, sau doua de bere, nu o sa poata sa se limiteze la asta.

Oamenii care cer sau accepta un paharel, insa doar atat, ca sunt cu masina, emana o disperare tipica unui alcoolic inrait, sau a unui dependent de ceva, de tigari de exemplu, care cere si el sa traga de doua ori ca nu mai poate.

PS: Nu consum alcool, poate din cauza asta nu inteleg fenomenul.
Ce nu explică nimeni este faptul că marja aia mică de alcool în sânge pentru care nu ești sancționat nu are rolul de a încuraja băutul. Are alt rol.
Doar românașii înțeleg asta.

#20
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009

 afh, on 07 octombrie 2013 - 11:19, said:

Ce nu explică nimeni este faptul că marja aia mică de alcool în sânge pentru care nu ești sancționat nu are rolul de a încuraja băutul. Are alt rol.
Doar românașii înțeleg asta.

Oricum, daca intrebi pe cineva care a tras ceva la masea, cat anume a baut, o sa-ti spuna ca un pahar, pe ochii lui de nu doar un pahar. Parca si vad o discutie intre un politist si un sofer:

- Domnule sofer, mirositi a alcool, ati baut cumva, ceva ?

- Decat un pahar, zau, un pahar, paharel chiar.

- Haideti sa punem etilotestul.

-Il punem, sigur ca da, dar decat un pahar o sa iasa, v-am spus, atat am baut.

- Hopaa, etilotestul spune altceva, 0,99 domnul meu, ce spuneti de asta?

- Ponta a zis ca merge un pahar, decat un pahar am baut, pe ochii mei domnule agent.

- Da da, sigur...

Edited by Alex-Softpedia, 07 October 2013 - 11:31.


#21
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,463
  • Înscris: 04.03.2013
cei are circula cu luminile de ceata pornite, indiferent de vreme, ar trebui sa poata bea 5-6 beri.
daca tot nu deranjeaza cu luminile, de ce ar deranja cu alcoolul???

#22
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
ii prefer la zid pe aia cu xenoane AM china in special fara lupa

#23
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002

 george_eu25, on 07 octombrie 2013 - 10:59, said:

In unele cazuri e chiar necesar sa nu vada.....Vino in bucuresti la ora 5-6 dupa-amiaza sa vezi cum arata unele bulevarde sau strazi si daca nu ai lua-o si pe linia de tranvai s-ar bloca strazile din semafor in semafor!
S-ar bloca o p*la... se blocheaza TOCMAI din cauza taranilor care nu pot sa respecte regulile de circulatie, care intra in intersectie desi nu au unde sa se mai duca, etc. si pe care ii doare in p*la de restul ca "ei se grabest si e smecheri".
Sunt momente in care se circula foarte bine, bara la bara, pana cand vin 2-3 tarani pe linia de tramvai, se baga da-n pulea in intersectie si se blocheaza tot.

#24
cappucino

cappucino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 23.02.2008
"Primul ministru (Victor Ponta) a precizat că:"
- e duplicitar , minte precum respira , din pacate
Speram sa primim o LEGE ( nu OG ) armonizata (si ) cu infrastructura rutiera .

PS . - in Italia nu exista intersectii nedirijate ( nu ai STOP sau "cedeaza" - o calci )
   - in România sunt multe intersectii dirijate prin 1-2 semne de pierdere a prioritatii si nici un alt semn de prioritate ( nu stiu cum s-ar defini aceste intersectii - nu sunt nici dirijate , nici nedirijate )

#25
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
eu nu inteleg altceva. de cand are soferia de-a face cu taxele? de unde aberatia asta ca iti ia permisul daca nu platesti o amenda? poate nu iti vine scrisoarea si nici nu stii ca ai de plata. inteleg sa existe un plafon daca tot vrei sa faci o legatura aberanta intre legi si taxe.

#26
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 cappucino, on 07 octombrie 2013 - 11:56, said:

in România sunt multe intersectii dirijate prin 1-2 semne de pierdere a prioritatii si nici un alt semn de prioritate ( nu stiu cum s-ar defini aceste intersectii - nu sunt nici dirijate , nici nedirijate )
relax, exista si cu 3 sau chiar 4(!!!) semne de pierdere a prioritatii si nimic altceva, cica in ideea ca toata lumea sa incetineasca si eventual sa se uite ulterior unii la altii ca boii la poarta noua
asa e cand idiotii au functii de decizie

 xtremdriving, on 07 octombrie 2013 - 12:01, said:

de unde aberatia asta ca iti ia permisul daca nu platesti o amenda?
de la tg. jiu

#27
cappucino

cappucino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 23.02.2008
@marcusdefeis - m-ai binedispus pt. toata saptamâna

#28
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
bea o bere in cinstea mea inainte sa intre in vigoare codul asta rutier :D

#29
cappucino

cappucino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 23.02.2008
O sa beau , pe inserat , desi nu´s beutor de bere

Asta cu luatul permisului pentru neplata amenzii e o mare nemernicie .
… parca toti am avea soferi personali .
Stiati ca … ?
In Italia , fiind profesionist , ai doua permise de conducere :
- un B
- un C
Calci pe bec cu B –ul , iti ia B -ul , C –ul iti ramâne sa-ti câstigi pâinea .
Calci pe bec cu C –ul , iti ia C –ul , B –ul iti ramâne sa-ti duci consoarta la lucru si copii la scoala .

#30
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008

 Alice, on 07 octombrie 2013 - 11:55, said:

S-ar bloca o p*la... se blocheaza TOCMAI din cauza taranilor care nu pot sa respecte regulile de circulatie, care intra in intersectie desi nu au unde sa se mai duca, etc. si pe care ii doare in p*la de restul ca "ei se grabest si e smecheri".
Sunt momente in care se circula foarte bine, bara la bara, pana cand vin 2-3 tarani pe linia de tramvai, se baga da-n pulea in intersectie si se blocheaza tot.
Se vede ca esti femeie....Nu sunt misogin,dar pentru femei as face examenul dublu de greu.Si care dintre ele il iau,jos palaria!Printre cocalarii,smecherasii,taranii...etc,care incurca intersesctiile,un procent considerabil il reprezinta fufele care habar-nau sa conduca da merg cu masina....
Acum ca ziceai de aglomeratie si vad ca esti din bucuresti te intreb in legatura cu cateva bulevarde.....De la vasilea milea->apaca,brancoveanu->eroii revolutiei,serban voda(de la adesgo)->eroii revolutiei,ion mihalache->piata victoriei,oltenitei (de la brancoveanu)->big berceni,calea vacaresti-.big berceni......etc.Ti le-am spus astea pentru ca au si linie de tramvai si cand e foarte aglomerat se circula si pe acolo!Daca ar fi dupa tine si dupa gandirea ta si s-ar sta doar pe doua benzi iti spun eu ca s-ar ajunge din semafor in semafor (si nu de putine ori a fost si asa,cu toate ca serau masini si pe linia de tramvai).

#31
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Dupa gandirea unora mergi pe bulevardele semiblocate de trafic. Dupa a altora, mergi pe stradutele adiacente, se merge fluent, si in plus nu vezi "taranul de sina de tramvai" cum iti taie fata inainte de refugiu. Simplu, nu?

Edited by RealThing, 07 October 2013 - 12:27.


#32
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004

 xtremdriving, on 07 octombrie 2013 - 12:01, said:

eu nu inteleg altceva. de cand are soferia de-a face cu taxele? de unde aberatia asta ca iti ia permisul daca nu platesti o amenda? poate nu iti vine scrisoarea si nici nu stii ca ai de plata. inteleg sa existe un plafon daca tot vrei sa faci o legatura aberanta intre legi si taxe.
Cel mai interesant ar fi sa uite sa precizeze ca e vorba de amenzi de circulatie. Sa te trezesti cu permisul suspendat pentru ca, de exemplu, ai o amenda pentru ca nu te-ai prezentat la politie pentru a da relatii in calitate de martor intr-o oarecare cauza desi ai fost citat(am ales la intamplare o contraventie).

#33
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008

 RealThing, on 07 octombrie 2013 - 12:27, said:

Dupa gandirea unora mergi pe bulevardele semiblocate de trafic. Dupa a altora, mergi pe stradutele adiacente, se merge fluent, si in plus nu vezi "taranul de sina de tramvai" cum iti taie fata inainte de refugiu. Simplu, nu?
Ai dreptate si multi asa fac,dar eu vroiam doar sa subliniez faptul ca unii militieni se fac ca nu vad unele abateri(gen mersul pe linia de tramvai)....Unele cazuri sunt justificate si nu au nici ei ce sa faca!Legea e pe hartie,dar in trafic e alta lege,mai ales in bucuresti!

#34
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
De cand merg pe draciile alea mari de bulevarde (desi incerc sa le evit pe cat posibil, tocmai datorita nesimtirii unora), am vazut o singura data un militian oprind un bizon care a depasit coloana +refugiu, la Eroii Revolutiei. Repet, o singura data, in rest se fac ca nu-i vad. De aceea evit pe cat posibil bulevardele acolo unde se poate, imi menajez nervii + tabla masinii. Pe astia eu i-as arde de i-ar lua dracii, e o mare diferenta intre a se merge pe fluidizarea traficului versus a fi un nesimtit la volan.

#35
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
singurul scop al acestui cod rutier este eficientizarea/marirea incasarilor la buget din amenzi rutiere

guvernul actual nu are decat o solutie pentru tara asta: marirea oricaror taxe/contributii/amenzi + impunerea altora noi
evident ca nu grija pentru cetateanul din traficul auto e cea care a dus la necesitatea noului cod

cand impotentii si ipocritii conduc sufera credulii

#36
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 marcusdefeis, on 07 octombrie 2013 - 12:42, said:

singurul scop al acestui cod rutier este eficientizarea/marirea incasarilor la buget din amenzi rutiere

guvernul actual nu are decat o solutie pentru tara asta: marirea oricaror taxe/contributii/amenzi + impunerea altora noi
evident ca nu grija pentru cetateanul din traficul auto e cea care a dus la necesitatea noului cod

cand impotentii si ipocritii conduc sufera credulii

+1

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate