Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul cod rutier 2014
Last Updated: Nov 01 2013 17:07, Started by
Adm
, Oct 07 2013 10:11
·
0
#19
Posted 07 October 2013 - 11:19
Alex-Softpedia, on 07 octombrie 2013 - 11:13, said:
Eu n-am inteles de ce unui om care consuma alcool moderat d.p.d.v cantitativ, si rar, ii e dificil sa se abtina de la un pahar de vin sau bere atunci cand e cu masina, chiar nu pricep. Inteleg un individ care bea destul de des si in cantitati nu foarte mici sa-i sara ochii daca nu gusta si el ceva, iar in cazul asta, un pahar de vin e egal cu zero pentru el, sau doua de bere, nu o sa poata sa se limiteze la asta. Oamenii care cer sau accepta un paharel, insa doar atat, ca sunt cu masina, emana o disperare tipica unui alcoolic inrait, sau a unui dependent de ceva, de tigari de exemplu, care cere si el sa traga de doua ori ca nu mai poate. PS: Nu consum alcool, poate din cauza asta nu inteleg fenomenul. Doar românașii înțeleg asta. |
#20
Posted 07 October 2013 - 11:30
afh, on 07 octombrie 2013 - 11:19, said:
Ce nu explică nimeni este faptul că marja aia mică de alcool în sânge pentru care nu ești sancționat nu are rolul de a încuraja băutul. Are alt rol. Doar românașii înțeleg asta. Oricum, daca intrebi pe cineva care a tras ceva la masea, cat anume a baut, o sa-ti spuna ca un pahar, pe ochii lui de nu doar un pahar. Parca si vad o discutie intre un politist si un sofer: - Domnule sofer, mirositi a alcool, ati baut cumva, ceva ? - Decat un pahar, zau, un pahar, paharel chiar. - Haideti sa punem etilotestul. -Il punem, sigur ca da, dar decat un pahar o sa iasa, v-am spus, atat am baut. - Hopaa, etilotestul spune altceva, 0,99 domnul meu, ce spuneti de asta? - Ponta a zis ca merge un pahar, decat un pahar am baut, pe ochii mei domnule agent. - Da da, sigur... Edited by Alex-Softpedia, 07 October 2013 - 11:31. |
#21
Posted 07 October 2013 - 11:34
cei are circula cu luminile de ceata pornite, indiferent de vreme, ar trebui sa poata bea 5-6 beri.
daca tot nu deranjeaza cu luminile, de ce ar deranja cu alcoolul??? |
#22
Posted 07 October 2013 - 11:38
ii prefer la zid pe aia cu xenoane AM china in special fara lupa
|
#23
Posted 07 October 2013 - 11:55
george_eu25, on 07 octombrie 2013 - 10:59, said:
In unele cazuri e chiar necesar sa nu vada.....Vino in bucuresti la ora 5-6 dupa-amiaza sa vezi cum arata unele bulevarde sau strazi si daca nu ai lua-o si pe linia de tranvai s-ar bloca strazile din semafor in semafor! Sunt momente in care se circula foarte bine, bara la bara, pana cand vin 2-3 tarani pe linia de tramvai, se baga da-n pulea in intersectie si se blocheaza tot. |
#24
Posted 07 October 2013 - 11:56
"Primul ministru (Victor Ponta) a precizat că:"
- e duplicitar , minte precum respira , din pacate Speram sa primim o LEGE ( nu OG ) armonizata (si ) cu infrastructura rutiera . PS . - in Italia nu exista intersectii nedirijate ( nu ai STOP sau "cedeaza" - o calci ) - in România sunt multe intersectii dirijate prin 1-2 semne de pierdere a prioritatii si nici un alt semn de prioritate ( nu stiu cum s-ar defini aceste intersectii - nu sunt nici dirijate , nici nedirijate ) |
#25
Posted 07 October 2013 - 12:01
eu nu inteleg altceva. de cand are soferia de-a face cu taxele? de unde aberatia asta ca iti ia permisul daca nu platesti o amenda? poate nu iti vine scrisoarea si nici nu stii ca ai de plata. inteleg sa existe un plafon daca tot vrei sa faci o legatura aberanta intre legi si taxe.
|
#26
Posted 07 October 2013 - 12:04
cappucino, on 07 octombrie 2013 - 11:56, said:
in România sunt multe intersectii dirijate prin 1-2 semne de pierdere a prioritatii si nici un alt semn de prioritate ( nu stiu cum s-ar defini aceste intersectii - nu sunt nici dirijate , nici nedirijate ) asa e cand idiotii au functii de decizie xtremdriving, on 07 octombrie 2013 - 12:01, said:
de unde aberatia asta ca iti ia permisul daca nu platesti o amenda? |
#28
Posted 07 October 2013 - 12:09
bea o bere in cinstea mea inainte sa intre in vigoare codul asta rutier
|
|
#29
Posted 07 October 2013 - 12:23
O sa beau , pe inserat , desi nu´s beutor de bere
Asta cu luatul permisului pentru neplata amenzii e o mare nemernicie . … parca toti am avea soferi personali . Stiati ca … ? In Italia , fiind profesionist , ai doua permise de conducere : - un B - un C Calci pe bec cu B –ul , iti ia B -ul , C –ul iti ramâne sa-ti câstigi pâinea . Calci pe bec cu C –ul , iti ia C –ul , B –ul iti ramâne sa-ti duci consoarta la lucru si copii la scoala . |
#30
Posted 07 October 2013 - 12:24
Alice, on 07 octombrie 2013 - 11:55, said:
S-ar bloca o p*la... se blocheaza TOCMAI din cauza taranilor care nu pot sa respecte regulile de circulatie, care intra in intersectie desi nu au unde sa se mai duca, etc. si pe care ii doare in p*la de restul ca "ei se grabest si e smecheri". Sunt momente in care se circula foarte bine, bara la bara, pana cand vin 2-3 tarani pe linia de tramvai, se baga da-n pulea in intersectie si se blocheaza tot. Acum ca ziceai de aglomeratie si vad ca esti din bucuresti te intreb in legatura cu cateva bulevarde.....De la vasilea milea->apaca,brancoveanu->eroii revolutiei,serban voda(de la adesgo)->eroii revolutiei,ion mihalache->piata victoriei,oltenitei (de la brancoveanu)->big berceni,calea vacaresti-.big berceni......etc.Ti le-am spus astea pentru ca au si linie de tramvai si cand e foarte aglomerat se circula si pe acolo!Daca ar fi dupa tine si dupa gandirea ta si s-ar sta doar pe doua benzi iti spun eu ca s-ar ajunge din semafor in semafor (si nu de putine ori a fost si asa,cu toate ca serau masini si pe linia de tramvai). |
#31
Posted 07 October 2013 - 12:27
Dupa gandirea unora mergi pe bulevardele semiblocate de trafic. Dupa a altora, mergi pe stradutele adiacente, se merge fluent, si in plus nu vezi "taranul de sina de tramvai" cum iti taie fata inainte de refugiu. Simplu, nu?
Edited by RealThing, 07 October 2013 - 12:27. |
#32
Posted 07 October 2013 - 12:28
xtremdriving, on 07 octombrie 2013 - 12:01, said:
eu nu inteleg altceva. de cand are soferia de-a face cu taxele? de unde aberatia asta ca iti ia permisul daca nu platesti o amenda? poate nu iti vine scrisoarea si nici nu stii ca ai de plata. inteleg sa existe un plafon daca tot vrei sa faci o legatura aberanta intre legi si taxe. |
#33
Posted 07 October 2013 - 12:31
RealThing, on 07 octombrie 2013 - 12:27, said:
Dupa gandirea unora mergi pe bulevardele semiblocate de trafic. Dupa a altora, mergi pe stradutele adiacente, se merge fluent, si in plus nu vezi "taranul de sina de tramvai" cum iti taie fata inainte de refugiu. Simplu, nu? |
|
#34
Posted 07 October 2013 - 12:34
De cand merg pe draciile alea mari de bulevarde (desi incerc sa le evit pe cat posibil, tocmai datorita nesimtirii unora), am vazut o singura data un militian oprind un bizon care a depasit coloana +refugiu, la Eroii Revolutiei. Repet, o singura data, in rest se fac ca nu-i vad. De aceea evit pe cat posibil bulevardele acolo unde se poate, imi menajez nervii + tabla masinii. Pe astia eu i-as arde de i-ar lua dracii, e o mare diferenta intre a se merge pe fluidizarea traficului versus a fi un nesimtit la volan.
|
#35
Posted 07 October 2013 - 12:42
singurul scop al acestui cod rutier este eficientizarea/marirea incasarilor la buget din amenzi rutiere
guvernul actual nu are decat o solutie pentru tara asta: marirea oricaror taxe/contributii/amenzi + impunerea altora noi evident ca nu grija pentru cetateanul din traficul auto e cea care a dus la necesitatea noului cod cand impotentii si ipocritii conduc sufera credulii |
#36
Posted 07 October 2013 - 13:11
marcusdefeis, on 07 octombrie 2013 - 12:42, said:
singurul scop al acestui cod rutier este eficientizarea/marirea incasarilor la buget din amenzi rutiere guvernul actual nu are decat o solutie pentru tara asta: marirea oricaror taxe/contributii/amenzi + impunerea altora noi evident ca nu grija pentru cetateanul din traficul auto e cea care a dus la necesitatea noului cod cand impotentii si ipocritii conduc sufera credulii +1 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users