Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
dacia papuc 1.9 diesel...nu porneste
Last Updated: Oct 29 2014 11:23, Started by
als3xx
, Oct 05 2013 21:40
·
0
#1
Posted 05 October 2013 - 21:40
de cand a inceput frigul nu mai vrea sa porneasca...da la automat..scoate fum dar nu porneste...care sa fie problema????masina este din 2006 si are 78.000 de km....
|
#4
Posted 05 October 2013 - 21:45
... Cand am vazut titlul am inceput sa rad ... La ce te astepti! E DACIE ... Face figuri si VW-ul la temperaturi scazute!
Edited by HurrleyProg, 05 October 2013 - 21:45. |
#5
Posted 05 October 2013 - 21:47
#6
Posted 05 October 2013 - 21:49
#8
Posted 05 October 2013 - 22:06
HurrleyProg, on 05 octombrie 2013 - 21:49, said:
Stiu! Dar e o chestie prea generala ca sa ii poti da raspuns. Iti spun ca si VW-ul meu (10K eur totusi) face figuri pe la -4/5 grade ... Edited by visdecosmar, 05 October 2013 - 22:07. |
#9
Posted 05 October 2013 - 22:17
Wow m-ai facut praf cu asta! . Deci imi garantezi ca daca imi cumpar baterie noua, bujie incandescenta si EGR-ul sa nu fie defect, imi porneste si la -10 grade ?
|
#10
Posted 05 October 2013 - 22:23
Eu zic sa iti verifici bateria pentru ca la motoarele diesel trebuie mai mult amperaj decat la cele pe benzina deci si bateria trebuie sa fie mai buna .
Trebuie sa te uiti si la bujiile incandestente prin doua metode 1 lasi bujia la locul ei si scoti doar capatul bujiei adica fisa si cu un fir de la plusul bateria atingi capatul bujiei daca face scanteie / arc electric este buna daca nu este clar arsa Metoda 2 este sa desfaci bujia si cu un fir Plusul bateriei il pui in capul bujie iar hexagonul bujiei il pui pe minusul bateriei .Bujia trebuie sa se inroseasca toata nu jumatate sau 1/4 sau 3/4 ..Daca iti este arsa o bujie porneste greu , dar daca sunt arse 2 sau mai multe este posibil sa nu iti porneasca deloc. |
|
#11
Posted 05 October 2013 - 22:24
HurrleyProg, on 05 octombrie 2013 - 22:17, said:
Wow m-ai facut praf cu asta! . Deci imi garantezi ca daca imi cumpar baterie noua, bujie incandescenta si EGR-ul sa nu fie defect, imi porneste si la -10 grade ? |
#12
Posted 05 October 2013 - 22:25
SI trebuie sa vezi si timpul in care se inrosesc bujiile . Nu trebuie sa fie diferenta mare de timp intre ele nici macar de vreo 3 -5 secunde .
|
#13
Posted 05 October 2013 - 22:27
Ma dau batut. Nu le am cu mecanica nu de alta, insa stiam ca e de la frig si atat.
|
#14
Posted 05 October 2013 - 22:29
daca ai bagat motorina naspa toata vara , sa fii sigur ca s-au dus incandescentele; apa din motorina este inamicul lor
|
#15
Posted 05 October 2013 - 22:30
HurrleyProg, on 05 octombrie 2013 - 22:27, said:
Ma dau batut. Nu le am cu mecanica nu de alta, insa stiam ca e de la frig si atat. Da este de la frig pentru ca ele trebuie sa se inroseasca in cilindru si ele find arse sau fiind exploatate multu prea multi kilometri nu isi mai fac treba cum trebuie. Niste buji consider ca trebuie schimbate la intervalele specificate de producator + ca nu este o suma foarte mare. |
|
#16
Posted 05 October 2013 - 22:33
motorina am bagat numai din peco....niciodata de altundeva....maine o sa le desfac sa vedem care merge si care nu....sper ca asta sa fie problema......recunosc nu le-am mai schimbat de 2 ani.....totul a fost ok pana acum....doar knd s-a pus frigul a facut asa....in rest totul ok
|
#17
Posted 06 October 2013 - 08:06
1-se verifica si eventual se pune pe redresor bateria ca la momentul incercarii sa ai maxim de putere
2-se verifica electromotorul,eventual se da jos si se curata rotor si perii 3-se verifica fiecare bujie incandescenta cu scoaterea lor obligatoriu din blocul motor 3-se verifica filtrul de motorina eventual se schimba daca are un parcurs prea mare 4-se verifica existenta motorinei in rezervor 5-daca toate sunt bune va porni la -20 .garantat |
#18
Posted 06 October 2013 - 08:10
Precizare : pornire la -20C >>>>> foloseste motorina aditivata (de iarna), sau cumperi aditiv de la peco si torni cantitatea in rezervor dupa cum ai indicatii pe bidon
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users