Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Viteza la net.

Serena(2014)

Gandaci minusculi pe pereti

[TEMA]Siruri de caractere
 Celeron N2830 vs Celeron 2957U

Dacia logan ( Daca am gresit cate...

Lenovo A328

Filtru EMI
 Windows XP/7/8 pe 1GB RAM?

panou fotovoltaic fara conexiuni

Ce model de adaptor wireless sa c...

Constructie 60 mp fara ziduri des...
 32 BITI sau 64 BITI pe un PC slab?

Laptop 3500lei

Sfat achizitie Pc

Psihologia - una dintre cele 7 &#...
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Distributie renault megane 2 1,5DCI

  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Cristian905

Cristian905

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 02.08.2012
  • ID membru: 773,694

Salut,
Un urma unei franede motor (undeva pe la 3000 ture, nu brusca) a sarit de la punct, am venit vre-o 15 km cu ea pana acasa , motorul nu batea tare si avea avansul marit.

Am dat jos curea... era mancat pe o parte iar bucati din eau au ajuns la pinionul de la arborele cotit (intre pinion si curea) , si din cauza asta cred ca a sarit (masina are 140.000 km cureaua nu a fost schimbat niciodata), am facut un MOT 1489 la strung  ( http://images.forum-...elonRTAETAI.jpg ) cica asta e pt 1.5 dci, am fixat arborele cotit, iar la arborele cu came  i-am pus un surub de 8 si l-am blocat prin gaura de ghidare.

Am pus cureaua , totul dupa instructiuni. Insa cand il rotesc, da in supape, (ma lasa sa-l invart pana la un punct....)



Ce gresesc?

#2
alexdobre

alexdobre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 25.02.2011
  • ID membru: 668,334

 Cristian905, on 02 octombrie 2013 - 14:33, said:

Salut,
Un urma unei franede motor (undeva pe la 3000 ture, nu brusca) a sarit de la punct, am venit vre-o 15 km cu ea pana acasa , motorul nu batea tare si avea avansul marit.

Am dat jos curea... era mancat pe o parte iar bucati din eau au ajuns la pinionul de la arborele cotit (intre pinion si curea) , si din cauza asta cred ca a sarit (masina are 140.000 km cureaua nu a fost schimbat niciodata), am facut un MOT 1489 la strung  ( http://images.forum-...elonRTAETAI.jpg ) cica asta e pt 1.5 dci, am fixat arborele cotit, iar la arborele cu came  i-am pus un surub de 8 si l-am blocat prin gaura de ghidare.

Am pus cureaua , totul dupa instructiuni. Insa cand il rotesc, da in supape, (ma lasa sa-l invart pana la un punct....)



Ce gresesc?
nu l-ai pus bine la punct...

#3
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,076
  • Înscris: 28.08.2005
  • ID membru: 45,290
  • Locație: Timisoara

 Cristian905, on 02 octombrie 2013 - 14:33, said:

Ce gresesc?

Ca nu mergi la un service Renault

#4
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,277
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
In cazul in care au ramas intregi supape & shit, sigur ii faci o bucurie daca nu te duci la un service autorizat. In plus, la motorul acela distributia se schimba la 60k km.

#5
Cristian905

Cristian905

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 02.08.2012
  • ID membru: 773,694
pai mergea cu distributia sarita de la punct...., nu avea  nimic.


Lasati-ma cu service.... is lamurit.



#6
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,277
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
Da-i pe net "distributie rupta dci" si ai sa vezi cam ce se poate intampla. Gasesti si tutorial pe net cu schimbarea, insa repet: nu recomand. Daca schimbi la service autorizat + piesele lor, ai garantie la manopera + piese, se buseste platesc. daca o faci la nea gica la coltul blocului, o faci pe barba ta, mai exact poti busi supape, chiuloasa, biele, etc. Alegerea iti apartine.

#7
Cristian905

Cristian905

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 02.08.2012
  • ID membru: 773,694
lasa frate, nu-s asa habarnist si nu e prima distributie,

is curios cum busesc o biela, ciuloasa sau o supapa cand eu il invart cu mana inaitne de-al porni.... :))

#8
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,277
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
Faptul ca "da in supape" nu-ti zice nimic legat de "supapa stramba"? Intreb si eu de tamp asa.

#9
hemTT

hemTT

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011
  • ID membru: 700,995

 Cristian905, on 02 octombrie 2013 - 14:33, said:

Salut,
Un urma unei franede motor...
masina are 140.000 km cureaua nu a fost schimbat niciodata
Ce gresesc?
Oare ?
La cit se schimba distributia la renault ?
Daca te-ai apucat de schimbat distributia precum respecti cartea tehnica a masinii va iesi o harababura - este una dintre cele mai delicate operatiuni !
Mergi cu ea la mecanic , atelier autorizat , sa ai garantie la manopera+piese dupa care vinde-o si cumpara una pe lant .

#10
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,557
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic

Cu arborele blocat unde iti sta primul piston? Ar trebui sa fie sus si supapele inchise

#11
Cristian905

Cristian905

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 02.08.2012
  • ID membru: 773,694
primul piston e sus, supapele sunt inchise si ele, dar se invarte umpic si apoi da in supape.

#12
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,557
  • Înscris: 24.03.2006
  • ID membru: 70,998
  • Locație: pe Goagăl .. Nume: Ionut ........... Pasiune: OPEL & Audi .. Chip tuning fanatic
incearca sa misti de arbore din aproape in aproape in zona respectiva. Ai o toleranta de maximul 3-4 dinti unde supapele nu se intalnesc cu pistoanele.

#13
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,076
  • Înscris: 28.08.2005
  • ID membru: 45,290
  • Locație: Timisoara
Ai postat pe www.reno.ro ?

#14
Cristian905

Cristian905

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 02.08.2012
  • ID membru: 773,694
am gasit problema, era rupta pana de pe http://images4.okr.r...317-700_700.jpg

... desi supapele erau sus, ma mira faptul, urmeaza sa dau chiuloasa jos si sa vad care sau indoit.


Posted Image  Si cand ma gandesc cat e de lucru .... (renault, peugeot si citroen.... arzale-ar focuPosted Image )

#15
cristi.r

cristi.r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,410
  • Înscris: 31.05.2007
  • ID membru: 186,235
Daaaa, ca alelalte sunt facute in tehnologie klingoniana si la ele nu se poate intampla asta ...

#16
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,277
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
La orice diesel cu distributia "papa, la revedere" se duc dracu' supapele, cel putin. Se intampla si la benzinare, deci la bucata asta nu prea ai ce sa reprosezi rinoului. Ca sa nu mai spun ca distributia se schimba la 60k km (si eu tre' s-o schimb la agregatul din dotare), neaparat cu kit original si manopera la service autorizat pentru garantie - s-a busit, platesc parleala - la tine a tinut 140k km, deci jos palaria.

Un lucru curios: in alte tari (de ex Franta) la acelasi motor se recomanda schimbarea distributiei la 120k km (nu stiu care era intervalul maxim in ani, am un lapsus acum), e oarecum ciudat, inteleg ca la noi sunt conditii mai grele de trafic dar totusi nu in halul asta. Bafta cu supapele, vezi cand schimbi una sa schimbi si semeringurile, si sa rectifici si scaunul supapei. De asemenea, verifica si planeitatea chiuloasei, e posibil sa ai probleme si acolo, plus neaparat garnitura chiuloasa schimbata.

Edited by RealThing, 05 October 2013 - 16:52.


#17
cristi.r

cristi.r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,410
  • Înscris: 31.05.2007
  • ID membru: 186,235

 RealThing, on 05 octombrie 2013 - 16:51, said:

Un lucru curios: in alte tari (de ex Franta) la acelasi motor se recomanda schimbarea distributiei la 120k km (nu stiu care era intervalul maxim in ani, am un lapsus acum),
160k sau 5 ani.

#18
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,277
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
Pe ce carte de service vazusem eu, la acelasi motor cum am eu (ala de 65 hp) era 120k trecut Posted Image

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users