Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Distributie renault megane 2 1,5DCI
Last Updated: Oct 05 2013 18:22, Started by
Cristian905
, Oct 02 2013 14:33
·
0
#1
Posted 02 October 2013 - 14:33
Salut,
Un urma unei franede motor (undeva pe la 3000 ture, nu brusca) a sarit de la punct, am venit vre-o 15 km cu ea pana acasa , motorul nu batea tare si avea avansul marit. Am dat jos curea... era mancat pe o parte iar bucati din eau au ajuns la pinionul de la arborele cotit (intre pinion si curea) , si din cauza asta cred ca a sarit (masina are 140.000 km cureaua nu a fost schimbat niciodata), am facut un MOT 1489 la strung ( http://images.forum-...elonRTAETAI.jpg ) cica asta e pt 1.5 dci, am fixat arborele cotit, iar la arborele cu came i-am pus un surub de 8 si l-am blocat prin gaura de ghidare. Am pus cureaua , totul dupa instructiuni. Insa cand il rotesc, da in supape, (ma lasa sa-l invart pana la un punct....) Ce gresesc? |
#2
Posted 02 October 2013 - 14:55
Cristian905, on 02 octombrie 2013 - 14:33, said:
Salut, Un urma unei franede motor (undeva pe la 3000 ture, nu brusca) a sarit de la punct, am venit vre-o 15 km cu ea pana acasa , motorul nu batea tare si avea avansul marit. Am dat jos curea... era mancat pe o parte iar bucati din eau au ajuns la pinionul de la arborele cotit (intre pinion si curea) , si din cauza asta cred ca a sarit (masina are 140.000 km cureaua nu a fost schimbat niciodata), am facut un MOT 1489 la strung ( http://images.forum-...elonRTAETAI.jpg ) cica asta e pt 1.5 dci, am fixat arborele cotit, iar la arborele cu came i-am pus un surub de 8 si l-am blocat prin gaura de ghidare. Am pus cureaua , totul dupa instructiuni. Insa cand il rotesc, da in supape, (ma lasa sa-l invart pana la un punct....) Ce gresesc? |
#3
Posted 02 October 2013 - 15:03
#4
Posted 02 October 2013 - 15:07
In cazul in care au ramas intregi supape & shit, sigur ii faci o bucurie daca nu te duci la un service autorizat. In plus, la motorul acela distributia se schimba la 60k km.
|
#5
Posted 02 October 2013 - 17:25
pai mergea cu distributia sarita de la punct...., nu avea nimic.
Lasati-ma cu service.... is lamurit. |
#6
Posted 02 October 2013 - 18:40
Da-i pe net "distributie rupta dci" si ai sa vezi cam ce se poate intampla. Gasesti si tutorial pe net cu schimbarea, insa repet: nu recomand. Daca schimbi la service autorizat + piesele lor, ai garantie la manopera + piese, se buseste platesc. daca o faci la nea gica la coltul blocului, o faci pe barba ta, mai exact poti busi supape, chiuloasa, biele, etc. Alegerea iti apartine.
|
#7
Posted 02 October 2013 - 19:11
lasa frate, nu-s asa habarnist si nu e prima distributie,
is curios cum busesc o biela, ciuloasa sau o supapa cand eu il invart cu mana inaitne de-al porni.... ) |
#8
Posted 02 October 2013 - 19:16
Faptul ca "da in supape" nu-ti zice nimic legat de "supapa stramba"? Intreb si eu de tamp asa.
|
#9
Posted 02 October 2013 - 21:39
Cristian905, on 02 octombrie 2013 - 14:33, said:
Salut, Un urma unei franede motor... masina are 140.000 km cureaua nu a fost schimbat niciodata Ce gresesc? La cit se schimba distributia la Renault ? Daca te-ai apucat de schimbat distributia precum respecti cartea tehnica a masinii va iesi o harababura - este una dintre cele mai delicate operatiuni ! Mergi cu ea la mecanic , atelier autorizat , sa ai garantie la manopera+piese dupa care vinde-o si cumpara una pe lant . |
#10
Posted 03 October 2013 - 08:56
Cu arborele blocat unde iti sta primul piston? Ar trebui sa fie sus si supapele inchise
|
|
#11
Posted 03 October 2013 - 13:04
primul piston e sus, supapele sunt inchise si ele, dar se invarte umpic si apoi da in supape.
|
#12
Posted 03 October 2013 - 13:08
incearca sa misti de arbore din aproape in aproape in zona respectiva. Ai o toleranta de maximul 3-4 dinti unde supapele nu se intalnesc cu pistoanele.
|
#14
Posted 03 October 2013 - 18:35
am gasit problema, era rupta pana de pe http://images4.okr.r...317-700_700.jpg
... desi supapele erau sus, ma mira faptul, urmeaza sa dau chiuloasa jos si sa vad care sau indoit. Si cand ma gandesc cat e de lucru .... (renault, Peugeot si Citroen.... arzale-ar focu ) |
#15
Posted 05 October 2013 - 13:42
Daaaa, ca alelalte sunt facute in tehnologie klingoniana si la ele nu se poate intampla asta ...
|
|
#16
Posted 05 October 2013 - 16:51
La orice diesel cu distributia "papa, la revedere" se duc dracu' supapele, cel putin. Se intampla si la benzinare, deci la bucata asta nu prea ai ce sa reprosezi rinoului. Ca sa nu mai spun ca distributia se schimba la 60k km (si eu tre' s-o schimb la agregatul din dotare), neaparat cu kit original si manopera la service autorizat pentru garantie - s-a busit, platesc parleala - la tine a tinut 140k km, deci jos palaria.
Un lucru curios: in alte tari (de ex Franta) la acelasi motor se recomanda schimbarea distributiei la 120k km (nu stiu care era intervalul maxim in ani, am un lapsus acum), e oarecum ciudat, inteleg ca la noi sunt conditii mai grele de trafic dar totusi nu in halul asta. Bafta cu supapele, vezi cand schimbi una sa schimbi si semeringurile, si sa rectifici si scaunul supapei. De asemenea, verifica si planeitatea chiuloasei, e posibil sa ai probleme si acolo, plus neaparat garnitura chiuloasa schimbata. Edited by RealThing, 05 October 2013 - 16:52. |
#17
Posted 05 October 2013 - 17:03
#18
Posted 05 October 2013 - 17:21
Pe ce carte de service vazusem eu, la acelasi motor cum am eu (ala de 65 hp) era 120k trecut
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users