Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Clio 1.5 dci FUM negru - consum ulei
Last Updated: May 08 2014 18:22, Started by
severiusyahoocom
, Jul 29 2013 00:01
·
0
#55
Posted 06 August 2013 - 09:15
Daca reusesti sa scoti 4% consum din DCI ala, incep sa inteleg de ce scoate fum in asa hal. Banuiesc ca si fostul proprietar il conducea la fel, conform spuselor tale. Implicit, nu te mai chinui sa-i faci ceva, oricum il vei face iar varza in stilul asta de condus.
|
#56
Posted 06 August 2013 - 10:01
4 si ceva % in extraurban la 90 km/h e un consum perfect real la 1.5dci - atata arata pe calculatorul de bord, in realitate e putin mai mare, dar nu cu mult.
Consumul de ulei de 2 litri / 1000 km e foarte mare si e destul de grav - sigur nu curge pe sub motor pe undeva? Eu raman la opinia ca e turbina, il baga in admisie. |
#57
Posted 06 August 2013 - 10:28
N-a zis 4 si ceva, a zis 4, si ceva ala poate insemna 4.9%, ceea ce inseamna cu totul si cu totul alta poveste. Si ma indoiesc ca mergi cu 90 constant sa scoti consumul ala, mai ales in traficul de la noi. Asa am scos si eu 3.5 la 70km/h (dar eram obligat, faceam niste teste) insa dupa 2 ore de mers cu 70 imi iesisera ochii din cap, e inuman sa mergi asa.
In concluzie, o subtureaza de dragul consumului, si se va face prastie indiferent de ce-i va face acum. |
#58
Posted 06 August 2013 - 10:35
Friskey, on 05 august 2013 - 23:01, said:
Deci consideri ca e economica masina... Iti zic eu sigur ca masina aia poate mult mai putin de 4%, pe undeva pe la 2% si sunt convins ca a tot obtinut in trecut consumuri din astea. poti fi ironic cat vrei cei ca tine vorbesc in necunostinta de cauza, ai avut vreodata 1.5 dci? Plin facut Timisoara-Cluj-Timisoara-plin facut, am calculat consumul mediu de carburant si a iesit 3,8%. Am mai avut 2 logan-uri cu acelasi motor si tin sa-ti spun ca e masina de servici ideala. |
#59
Posted 06 August 2013 - 10:43
@severiusyahoocom - nu ai raspuns daca atunci cand au verificat turbina, cu admisia desfacuta, au pornit motorul si l-au accelerat "la blana" ca la ITP.
Faptul ca ti s-a infundat EGR-ul poate fi atat de la gaze nearse in evacuare cat si de la ulei in admisie (si in intercooler) plus filtru de aer neschimbat la timp. Edited by Oxigen1234, 06 August 2013 - 10:45. |
#61
Posted 06 August 2013 - 11:09
#62
Posted 06 August 2013 - 11:12
@RealThing are cele mai multe motive sa injure motorul asta. A mers mai mult pe platforma decat in masina din cauza lui
|
#64
Posted 06 August 2013 - 13:29
|
#65
Posted 06 August 2013 - 18:02
egr-ul a fost curatat si degeaba, defectiunea e una mecanica si mi-au zis ca s-ar putea sa-l schimb si sa nu rezolv problema
l-au turat de l-au innebunit pana au iesit gazele ca observatie, in treptele mici scoate fumul, de la treapta 3 nici nu se mai observa daca ii dau 120 in treapta 4 de ex nu se mai vede fumul.... |
#66
Posted 07 August 2013 - 17:37
Deci ii mai faci ceva motorului aluia in sensul diagnosticarii pierderilor de ulei (ca la fumul negru eu unul m-am lamurit), sau discutam la un pahar de bere fara alcool ?
Le-ai zis de semeringurile supapelor ? Edited by cristi.r, 07 August 2013 - 17:59. |
#67
Posted 07 August 2013 - 18:09
De cateva zile am ceva de rezolvat si mai am aproximativ o saptamana, nu le-am mai zis de nimic, o sa merg sa fac un test la reprezentanta sa vad ce zic si ei, vin la o poveste daca e....poate imi dai vreo idee
Nu inteleg, pe forum nu intra nici un mecanic veritabil sa zica; fratilor pierderea de ulei poate sa survina din urmatoarele cauze: - baia de ulei sparta - defect turbo -etc Avand in vedere experienta cu 1.5 DCI cat si detaliile date, presupun ca: "-trebuie segmentat motorul deoarece...." sunt convins ca in momentul in care dau peste mecanicul potrivit stie ce are si ce e de facut Parca suntem in urma cu 10-15 ani.... te vedea cineva cu o dacie 1310 pe marginea drumului, se oprea si incepea sa se dea cu presupusul, toti erau mecanici Oare mecanicii nu intra pe forumuri? Edited by severiusyahoocom, 07 August 2013 - 18:33. |
#68
Posted 07 August 2013 - 18:18
Bine, la drept vorbind, nici tu nu esti convins ca problema se poate rezolva ...
Motorul nu trebuie segmentat, sut prea putini km. Chiar si sa fi mers cu undelemn de la bunica, tot n-ai fi facut motorul praf. Atat sunt de suferitoare motoarele astea. Stiu motoare ca al tau care, ce-i drept 90% extraurban, au mers 350k km cu 10W40 schimbat la 15k km. Baie de ulei sparta ? Pai esti aviator rau de tot in cazul asta ... Poti sa urci masina pe o rampa si sa bagi ochiul sa vazi daca in afara de fieratanii, mai vezi si ceva lichide scurse pe acolo. Sau macar sa ridici capota motorului si sa vezi la lumina zilei daca ti se pare ceva suspect. Unele scurgeri sunt normale, altele nu. Ce mecanic sa intre si sa-ti spuna ? Ti-am dat o idee (cea cu semeringurile) si nici p-aia n-ai pus-o in practica ... Edited by cristi.r, 07 August 2013 - 18:28. |
#69
Posted 07 August 2013 - 18:31
cum sa fiu daca am incercat o gramada de chestii recomandate de colegii de pe forum cat si cunostinte si tot aceeasi treaba,
poate ai observat ca in posturile anterioare am mentionat ca am masina de numai cateva luni si e cumparata cu defectul asta, egr-ul efectiv baga gazele in motor si am fost nevoit imediat sa ma duc la mecanic sa il dezactiveze, dupa n-am mai avut treaba nici nu am mai auzit sunete ciudate de la motor, nimic, totul e ok, chiar azi am facut o tura cu un amic care are o firma de transport si o zis si el, motorul trage in draci (evident pt nivelul lui) nu scoate niciun sunet, nimic. Imi zice ca el o avut un motor defect la o masina da ori nu tragea, ori nu il putea porni, etc. Edited by severiusyahoocom, 07 August 2013 - 18:32. |
|
#70
Posted 07 August 2013 - 18:32
Esti amuzant ca vrei un diagnostic ferm pe forum.
Ti s-au enumerat mai multe cauze care au aceleasi simptome. Pana la urma tu singur spui ca ai fost la mecanic, si, vorba aia, te-ai dus bou si ai venit vaca, ca singura lor solutie a fost sa schimbi motorul... p.s. motorul dat pe ulei trage mai bine, pana in momentul in care compresia e chiar prea varza... oricum, io astept cu multa curiozitate acel test de compresie. Edited by slai, 07 August 2013 - 18:37. |
#71
Posted 07 August 2013 - 18:36
slai, on 07 august 2013 - 18:32, said:
Esti amuzant ca vrei un diagnostic ferm pe forum. Ti s-au enumerat mai multe cauze care au aceleasi simptome. Pana la urma tu singur spui ca ai fost la mecanic, si, vorba aia, te-ai dus bou si ai venit vaca, ca singura lor solutie a fost sa schimbi motorul... trebuie sa existe mecanici care sa fi avut experienta pe tema data is sa stie ce e de facut schimbarea motorului nu e solutie, sa fim seriosi nu trebuie sa fi mecanic ca sa gasesti o asemenea solutie |
#72
Posted 07 August 2013 - 18:53
Dezactivarea EGR-ului este cauza imensitatii de fum pe care o ai. Cand o calci, iti iese fum in draci, deoarece ECU stie ca trebuie sa-ti injecteze foarte multa motorina ca sa-ti satisfaca nevoia de demaraj. Pe masura de viteza creste cantitatea de fum scade, deoarece arderea devine mai eficienta.
EGR-ul tocmai asta face, omule, baga o parte din gazele arse inapoi in motor. Daca reusesti sa pacalesti ECU sa nu mai "vada" EGR-ul este ok, cu conditia sa treci ITP-ul si sa nu te injure aia din spatele tau. EGR-ul este principalul vinovat pentru poluarea si jegul dintr-un motor diesel. Tu chiar crezi ca cineva iti poate da verdictul fara sa-ti vada agregatul !!! Vad ca esti convins de asta !!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users