Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Clio 1.5 dci FUM negru - consum ulei
Last Updated: May 08 2014 18:22, Started by
severiusyahoocom
, Jul 29 2013 00:01
·
0
#19
Posted 29 July 2013 - 22:20
Cu 10w40 imi consuma 1 litru la 15k km. Cu 5w40 mi-a consumat vreo 4-500 grame in acelasi interval. Personal cred ca merita incercat, inainte de a o da in alte avioane.
|
#20
Posted 29 July 2013 - 23:51
EGR-ul e bine ca e anulat, lasa-l asa. Schimba uleiul cu ceva 0w sau 5w + filtrul o data cu uleiul si apoi (dupa ce s-a incalzit motorul) da-i talpa grea preferabil la drum lung.
|
#21
Posted 30 July 2013 - 10:40
Fratilor, nu-i mai spuneti sa puna ulei mai subtire ca nu e cazul. Un 0w50 se pune intr-un motor bun, nu intr-o masina uzata cu 130.000 km pe bord si in realitate probabil de 3 ori pe atata. Cauzele sunt multiple si posibil grave. Trebuie verificata compersia (static, se da la cheie) ca cel mai scump e sa refaci setul motor. Apoi turbina, se desface admisia si se verifica jocul in ax si accelerat brusc se vede daca scuipa ulei in admisie. Apoi comanda turbinei, capsula, vacuum, diagnoza pe calculator samd. Consumul de ulei 1 litru la 500 km este ENORM, in curand poate "sa o ia pe ulei" - aka. autodistrugerea motorului prin supraturare cu auto-combustie de ulei.
|
#22
Posted 30 July 2013 - 11:44
Pentru climat moderat producatorul recomanda 5W40. Asta cu "e vechi motorul, baga ulei mai gros" este mit de pe timpul tineretii bunicului.
Cu cat bagi ulei mai gros cu atat fortezi mai tare componentele interne. |
#23
Posted 30 July 2013 - 13:02
#24
Posted 30 July 2013 - 17:22
Oxigen1234, on 30 iulie 2013 - 10:40, said:
Fratilor, nu-i mai spuneti sa puna ulei mai subtire ca nu e cazul. Un 0w50 se pune intr-un motor bun, nu intr-o masina uzata cu 130.000 km pe bord si in realitate probabil de 3 ori pe atata. Cauzele sunt multiple si posibil grave. Trebuie verificata compersia (static, se da la cheie) ca cel mai scump e sa refaci setul motor. Apoi turbina, se desface admisia si se verifica jocul in ax si accelerat brusc se vede daca scuipa ulei in admisie. Apoi comanda turbinei, capsula, vacuum, diagnoza pe calculator samd. Consumul de ulei 1 litru la 500 km este ENORM, in curand poate "sa o ia pe ulei" - aka. autodistrugerea motorului prin supraturare cu auto-combustie de ulei. |
#25
Posted 31 July 2013 - 08:56
Reconditionat profesional turbina prin inlocuire ax si palete cu 1100 ron. Doar setul motor de 1.5 dci e 1000 - 1500 RON iar 300 RON e doar setul de garnituri...
La asemenea costuri intai verifici daca trebuie, o verificare de compresie e vreo 50 ron... Si mai popular - se verifica daca scoate gaze pe la joja de ulei. La un motor care consuma deja 2L de ulei la 1000 km sa pui un ulei 0w40 de 40 ron litrul este cam un sfert din pretul motorinei... e ca si cum ai merge cu motorina de 7.5 ron litrul... Acel 0w se vede doar la temperaturi sub -10 grade... Edited by Oxigen1234, 31 July 2013 - 09:04. |
#26
Posted 31 July 2013 - 13:45
Tocmai, consuma si mai mult ulei daca uleiul e de rahat.
Dupa cum am mai spus, audi-ul imi consuma inainte foarte mult ulei. Se folosea ulei 10W60, pentru curse. Intr-adevar,motorul era foarte silentios, dar cu ce ma ajuta daca umblam cu bidonul dupa mine? De cand am pus uleiul potrivit, mancatul uleiului este doar o amintire din trecutul indepartat. |
#27
Posted 01 August 2013 - 12:58
Salut,
am pus elf5w40, nu mi se pare deocamdata ca il consuma mai repede decat pe 15w40, fum scoate la fel de mult, de ex. cobor un deal, masina ruleaza din inertie si cand accelerez in primele 2-3 secunde scoate un nor negru in spatele meu, iar daca urc scoate ff mult fum la inceput si de ce urc mai mult de aceea cantitatea de fum scade (la fel si cand aveam 15w40) nu am remarcat nici un fel de schimbari de cand am pus noul ulei si am parcurs ieri si azi aprox. 300 km. |
#29
Posted 01 August 2013 - 13:53
i-am dat, nu in mod continuu, dar incerc, acum ori la bal ori la spital am mai bagat 200 si ceva ron in schimbul asta, +completarile zilnice de ulei,.... daca alegeam acelasi model pe benzina eram mai fericit cu tot consumul mare...
acum merg sa mai dau 150 ron pe o canistra elf 5w40 sa am cu mine... |
#31
Posted 01 August 2013 - 14:07
da, ziceam mai devreme ca nu mi se pare ca trebuie sa completez mai mult ca inainte, poate si de ce e uleiul nou.... zilele astea o voi "forja" sa vad ce iese.....
ce am mai observat: bulbuceste (ca si cum ar fierbe de apa langa acea sonda) in locasul din imagine, este posibil sa piarda din compresie motorul pe acolo? https://d.transfer.r...f086f569b76.zip Edited by severiusyahoocom, 01 August 2013 - 14:14. |
#32
Posted 01 August 2013 - 15:23
Cum adica "bulbuceste" ? Scapa ulei? Scapa apa? Scapa aer/gaze?
Nu ai raspuns daca scoate gaze pe gaura de la joja de ulei, din carter. |
#33
Posted 01 August 2013 - 19:01
Fumul ala poate proveni si de la injectoarele infundate care picura motorina.
Oricum masina e cam zob din cate ne spune utilizatorul. Edited by Tipiric, 01 August 2013 - 19:01. |
|
#34
Posted 02 August 2013 - 12:33
Oxigen1234, on 01 august 2013 - 15:23, said:
Cum adica "bulbuceste" ? Scapa ulei? Scapa apa? Scapa aer/gaze? Nu ai raspuns daca scoate gaze pe gaura de la joja de ulei, din carter. cred ca este aer si de undeva condens... nu miroase a nimic, m-am aplecat acolo dar nu am simtit un miros specific... pe la joja chiar si cu motorul incalzit bine nu iese nimic cand desfac capacul unde se pune ulei, de acolo ies aburi inafara de consumul de ulei totul functioneaza ok, nu mi se pare ca ar consuma carburant mai mult decat trebuie si parca trage normal pt aceasta masina, credeti ca ar putea ajuta la rezolvarea acestei probleme aditivii? sau sunt bani aruncati pe geam? |
#35
Posted 02 August 2013 - 12:55
Cu aditivii am auzit mai mult de experiente neplacute sau rezultate 0, nu m-as baga la asa ceva. Totusi, a vazut vreun mecanic masina, ai facut ddiagnoza, ceva?
|
#36
Posted 02 August 2013 - 13:08
testul de compresie?
in momentul asta e primul lucru care trebuie facut, daca si papa ulei si scoti si fum, degeaba te mai chinui sa schimbi modele de ulei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users