Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

2 auto benzi pe Calea Victoriei - Traiasca ambuteiajele

- - - - -
  • Please log in to reply
609 replies to this topic

#1
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003
De vreun an umbla ideea ca trebuie micsorata Calea Victoriei la doua benzi iar in toamna acesta se va pune in practica.
Spatiul ramas va fi transformat in trotuare si doua piste pentru biciclisti.
Ideea poate parea frumoasa pentru copii de liceu sau pentru hipsterii batrani insa ea sigur nu este pe placul celor care muncesc efectiv cu masina.
Artera respectiva este tranzitata zilnic de foarte multe autoturisme iar traficul este fluid chiar si la orele de varf.
Niste idioti populisti, ca altfel nu merita numiti, s-au gandit sa distruga acest drum fara a lua in considerare blocajele ce vor interveni ulterior.

Se pare ca vor fi foarte veseli doar biciclistii care merg cu bicicleta 4 anotimpuri. Cei care merg pe bicicleta doar cand permite vremea vor plange atunci cand vor sta cu masina blocata in trafic.
Daca ne uitam cu atentie observam ca pentru un mijloc de transport exotic si sezonier Primaria blocheaza centrul orasului.
In acest ritm ne putem astepta sa apara piste pentru skate-board, trotinete si patine cu rotile.

#2
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Singurul "canal navigabil" din Bucuresti, pe axa Nord->SUD!

Suntem niste cretini!

#3
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011
Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc.

Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt:
1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000)
2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti
3. Taxa aditionala pt centru
________
Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul!
....
In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii!

View PostAhasverus, on 26 iulie 2013 - 08:23, said:

Singurul "canal navigabil" din Bucuresti, pe axa Nord->SUD!

Suntem niste cretini!
sunteti daca asa zici tu.

Edited by Josef_Mengele, 26 July 2013 - 08:39.


#4
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu e singura sosea pe axa sun - nord.
adevarul e ca pe la jumatate, unde e cazinoul ala vechi. e sport extrem ca pieton sa mergi...asa e de ingust trotuarul. nu stiu daca e bine sau rau. daca va exista cu adevarat o retea completa de piste pt biciclete, s-ar putea sa fie mai putine masini. lumea va prefera bicicletele?

#5
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011

View Postxtremdriving, on 26 iulie 2013 - 08:38, said:

nu e singura sosea pe axa sun - nord.
adevarul e ca pe la jumatate, unde e cazinoul ala vechi. e sport extrem ca pieton sa mergi...asa e de ingust trotuarul. nu stiu daca e bine sau rau. daca va exista cu adevarat o retea completa de piste pt biciclete, s-ar putea sa fie mai putine masini. lumea va prefera bicicletele?
Daca va fi o coada suficient de lunga, eventual de la Otopeni pt intrarea in Bucuresti lumea NU va mai prefera masinile, si aici ma refer la turma de desculti cu tot felul de coji, datorita carora nu pot ajunge din centru intr-un sfert de ora ori unde am chef!

In capitalism cand o resursa nu e suficienta, adica DRUMURILE, se impune un tarif, pt a intalni cererea cu oferta!
Descultii votanti prefera coada ca in comunism, si nici rationalizarea nu le-ar displacea, azi masini cu sot, maine fara!

Edited by Josef_Mengele, 26 July 2013 - 08:43.


#6
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,167
  • Înscris: 28.06.2005
De când folosesc Lascăr Catargiu în loc de Calea Victoriei, merg mult mai bine/ajung mai repede.
La orice oră.

#7
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003

View Postxtremdriving, on 26 iulie 2013 - 08:38, said:

nu e singura sosea pe axa sun - nord.
adevarul e ca pe la jumatate, unde e cazinoul ala vechi. e sport extrem ca pieton sa mergi...asa e de ingust trotuarul. nu stiu daca e bine sau rau. daca va exista cu adevarat o retea completa de piste pt biciclete, s-ar putea sa fie mai putine masini. lumea va prefera bicicletele?

Bicicleta este un mijloc de transport sezonier.
Cu ea nu mergi cand ploua, cand ninge sau cand sunt temperaturi mari. Mersul cu bicicleta intr-un oras precum Bucurestiul este un moft.
Orasul nu a fost proiectat pentru a avea piste de biciclete si orice modificare va duce la gatuirea traficului.

#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007

View PostJosef_Mengele, on 26 iulie 2013 - 08:32, said:

Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc.

Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt:
1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000)
2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti
3. Taxa aditionala pt centru
________
Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul!
....
In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii!

ce imi place ca romanii se chinuie ei insisi sa-si gaseasca taxe noi...
saracii guvernanti raman si ei cu gura cascata ce pleasca de popor le-a picat sa-l conduca.
sincer, cu asa oameni ne meritam soarta, si ne uitam cu jind pana si la bulgari care au coloana vericala...

#9
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View PostJosef_Mengele, on 26 iulie 2013 - 08:32, said:

Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc.

Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt:
1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000)
2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti
3. Taxa aditionala pt centru
________
Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul!
....
In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii!

sunteti daca asa zici tu.

Ce legatura are Euro 4 cu deplasarea intr-un oras? Din ce vad eu in programul tau de guvernare este plin de taxe, taxe si aroganta, si probabil este bun de implementat in Simcity 4 Succes!

View Postslai, on 26 iulie 2013 - 08:48, said:

ce imi place ca romanii se chinuie ei insisi sa-si gaseasca taxe noi...
saracii guvernanti raman si ei cu gura cascata ce pleasca de popor le-a picat sa-l conduca.
sincer, cu asa oameni ne meritam soarta, si ne uitam cu jind pana si la bulgari care au coloana vericala...

Parca ti-e si rusine sa nu bagi taxe cand vezi asemenea prostie nu ?

#10
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
Poate vor introduce si o taxa de congestie, min 30-40 RON/zi. Sa vezi ce repede se face liniste prin centru dpdv al traficului

View Postterratec, on 26 iulie 2013 - 08:46, said:



Bicicleta este un mijloc de transport sezonier.
Cu ea nu mergi cand ploua, cand ninge

Se vede ca n-ai fost niciodata prin Nordul Europei/Scandinavia

#11
Tiby84

Tiby84

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 06.06.2013
Ba dar numai taxe viseaza unii, ca sa aibe ce sa fure altii. Ba astia care vreti taxe multe pentru aia care nu merg cu autobuzul, nu vreti voi sa nu mai fiti niste legume asistate social care traiesc din frimiturile PSDiste, ca in autobuzele alea 80% sunt persoane cu gratutati 10% sunt hoti care nu platesc doar fura, si 10% fraieri care platesc pentru ceilalti milogi.
Eu nu sunt de acord sa platesc taxe, ca muistii astia de guvernanti in foame dupa voturi, sa le dea la toti tiganii, betivii puturosi facilitati si ajutoare, marsh la munca.

#12
LILDEBUL

LILDEBUL

    MEMBRU BAGABONT

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,511
  • Înscris: 31.01.2011

View PostAhasverus, on 26 iulie 2013 - 08:23, said:

Singurul "canal navigabil" din Bucuresti, pe axa Nord->SUD!

Suntem niste cretini!
Nu sintem cretini deloc , ai cumva impresia ca daca ma avint pe Calea Victoriei in masina sau pe motor voi tine vreodata cont de un biciclist care gifie impingind la pedale ? Intr-o coloana de 1km. ce este un biciclist ?
Nu vreau sa par un coca cu Ursulet tunat in Vitan sau vre-un pusti cordit cu tobe goale si care o da pe-o roata la Romana dar pur si simplu orasul asta numit Bucuresti nu este propice biciclistilor. Este anit-biciclist si posibil letal pt. un neoflowerpower-ian , ecologist cretin , care are impresia ca pedaleaza lejer la Amsterdam.

View Postlawrence38, on 26 iulie 2013 - 09:04, said:

Poate vor introduce si o taxa de congestie, min 30-40 RON/zi. Sa vezi ce repede se face liniste prin centru dpdv al traficului



Se vede ca n-ai fost niciodata prin Nordul Europei/Scandinavia
Vrei sa vorbim de Bucuresti si de bucuresteni sau tragem 1 gram si visam la Scandinavia si la elefanti roz care inoata in ghiveta ?

View PostJosef_Mengele, on 26 iulie 2013 - 08:32, said:

Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc.

Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt:
1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000)
2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti
3. Taxa aditionala pt centru
________
Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul!
....
In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii!

sunteti daca asa zici tu.
Partiduuuuuuu ' , Ceausescu , Romaniaaaaaaaaaa.
Ce misto e sa-ti iei dorintele drept realitate si sa ignori evidenta progresului.
Ceausescu = Dictatura = mortii in gura PCR = " Revolutie " = egal "Drepturi" = o economie care produce ceva bani pt. multi = banci care dau credite pe banda rulanta = multe masini in trafic pe leasing Logan nou= AGLOMERATIE.
Deocamdata , fiind "democratie" nu ai ce face , masurile care trebuie aplicate nu tin de biciclete , sint mult mai profunde si subtile , nu la indemina populistilor de 2 lei si a ecologistilor de rahat. Bucurestiul are nevoie de un tip inteligent , parsiv si mirsav , care sa gindeasca in timp (minim 100 de ani) , care sa nu fure , sa nu ia spaga si care sa nu o arda aiurea cu ideii imprumutate de la altii , gen' Holandia sau aiurea. SIntem in Bucuresti , aici traiesc bucuresteni si trebuie facut ceva specific. SPECIFIC , nu globalizator , cum e moda acuma , cind ne vom intoatce la origini si radacini vom gasi rezolvari la probleme , copierea modelului .... ez nu va duce decit la balamuc , harababura si accidente rutiere cu biciclisti calcati pe cap.

Edited by LILDEBUL, 26 July 2013 - 09:31.


#13
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostAhasverus, on 26 iulie 2013 - 08:23, said:

Suntem niste cretini!
Cati sunteti?

Eu cred ca propunerea e superba! ... cu aceste adaugiri necesare progresului:
- sa se mearga numai cu motor euro 7 prin centru orasului Bucuresti (sa traiesti!);
- sa ia o taxa pentru cei care merg prin centru de 100 lei pe zi;
- sa se ia o taxa de parcare de 50 lei pe ora de parcare;
- sa se dea drumul la mersul cu barcile de la Lacul Morii la Vitan, pe ambele sensuri! (in acest sens propun construirea unor ecluze care sa compenseze diferentele de nivel, Oprescu sa sune rapid, rezolvam)
- sa se interzica accesul in zona centrala a mancatorilor de fasole, prea sunt multi pe metru patrat, deja se simte!
- ca o ultima exceptie, sa se permita accesul stradal al trotinetelor actionate eolian.

Daca facem aceste propuneri modeste, cred ca o sa stea mata in coada si uimim strainatatea!
Astept parerile si completarile voastre! Bravo!

#14
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
Cred ca o taxa de congestie ar reprezenta un beneficiu pentru toti, turisti, bucuresteni si oricine mai are treaba pe-acolo Posted Image

Nu ma pune sa-ti explic de ce, incearca sa iti dai seama singur

Edited by lawrence38, 26 July 2013 - 09:30.


#15
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003

Quote

Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt:
1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000)
2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti
3. Taxa aditionala pt centru

Nu-i da idei lui Ponta, ca nu iti va place ce va iesi!

1. Si cum ai face tu asta? Prin deposedare/nationalizare/supraimpozitare?
Vrei ca juma din Romania sa vina cu Molotov la guvern?

2. Siiigur, ca de asta ducem lipsa!
- impozit pe autovehicol - aberant calcultate!
- taxe in combustibil cat cuprinde, ba chiar TVA la acciza!
- rovigneta si taxa de pod/prost
- NU exista destule parcari -> japca o taxa de acest fel!
Nu exista parcari de resedinta!
Bucurestiu are cea mai mare densitate de populatie/kmp din Europa!

3. Taxa pentru centru o pui DUPA ce ai rute ocolitoare si minim o centura utilizabila!
Noi nu avem nici macar o centura utilizabila. E o gluma proasta, cu 2 benzi/sens pentru doar 1/4 din circumferinta!
Sa zicem de autostrazi interioare, asa cum au capitalele cu apa calda?
Repede, sa punem taxe!
E usor sa pui taxe, e ff greu sa faci ceva pentru a imbunatati lucrurile!

#16
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View PostQuantum, on 26 iulie 2013 - 09:26, said:

Cati sunteti?
...

O solutie eleganta, adoptata in multe alte parti ar fi ce ai tu in semnatura...adica scutere. Ah, dar stai un pic, am uitat ca in Romanika orice plimbator de hartii nu se poate da cu altceva decat Passatu' pe calea Victoriei Posted Image

View PostAdm, on 26 iulie 2013 - 09:30, said:

Nu-i da idei lui Ponta, ca nu iti va place ce va iesi!


3. Taxa pentru centru o pui DUPA ce ai rute ocolitoare si minim o centura utilizabila!


Pai taxa asta ar putea foarte usor sa tinteasca pe cei care aglomereaza capitala deampulea, adica aia care merg cu masina la serviciu si se duc sa-si ia tigari sau un cico, tot cu masina. Masinile comerciale, care chiar au treaba prin Buckale, soferi profesionisti, etc, ar putea fi  scutite de la aceeasi taxa, pe baza unui permis anual, lunar, etc

#17
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Ce ma distreaza cel mai mult e ca desi toti il injuram,daca maine ar fi alegeri tot USD ar iesi!Deci prostia persista!

#18
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
voi ati auzit de " eu locuiesc la new york; nu am permis de conducere!" ?
daca da...cam asta e. cu cat un oras e mai aglomerat, cu atat se vor face spatii pt oameni si nu pt masini. nu ca ar conveni. dar trebuie facuta o egalitate. acolo pot ramane 3 benzi iar cei care blocheaza o banda sa ramana fara permis. ptca acolo oricum din 4 una e blocata, fie in zona bcr, fie ceva mai sus etc

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate