Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2 auto benzi pe Calea Victoriei - Traiasca ambuteiajele
#1
Posted 26 July 2013 - 08:17
De vreun an umbla ideea ca trebuie micsorata Calea Victoriei la doua benzi iar in toamna acesta se va pune in practica.
Spatiul ramas va fi transformat in trotuare si doua piste pentru biciclisti. Ideea poate parea frumoasa pentru copii de liceu sau pentru hipsterii batrani insa ea sigur nu este pe placul celor care muncesc efectiv cu masina. Artera respectiva este tranzitata zilnic de foarte multe autoturisme iar traficul este fluid chiar si la orele de varf. Niste idioti populisti, ca altfel nu merita numiti, s-au gandit sa distruga acest drum fara a lua in considerare blocajele ce vor interveni ulterior. Se pare ca vor fi foarte veseli doar biciclistii care merg cu bicicleta 4 anotimpuri. Cei care merg pe bicicleta doar cand permite vremea vor plange atunci cand vor sta cu masina blocata in trafic. Daca ne uitam cu atentie observam ca pentru un mijloc de transport exotic si sezonier Primaria blocheaza centrul orasului. In acest ritm ne putem astepta sa apara piste pentru skate-board, trotinete si patine cu rotile. |
#2
Posted 26 July 2013 - 08:23
Singurul "canal navigabil" din Bucuresti, pe axa Nord->SUD!
Suntem niste cretini! |
#3
Posted 26 July 2013 - 08:32
Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc.
Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt: 1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000) 2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti 3. Taxa aditionala pt centru ________ Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul! .... In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii! Ahasverus, on 26 iulie 2013 - 08:23, said:
Singurul "canal navigabil" din Bucuresti, pe axa Nord->SUD! Suntem niste cretini! Edited by Josef_Mengele, 26 July 2013 - 08:39. |
#4
Posted 26 July 2013 - 08:38
nu e singura sosea pe axa sun - nord.
adevarul e ca pe la jumatate, unde e cazinoul ala vechi. e sport extrem ca pieton sa mergi...asa e de ingust trotuarul. nu stiu daca e bine sau rau. daca va exista cu adevarat o retea completa de piste pt biciclete, s-ar putea sa fie mai putine masini. lumea va prefera bicicletele? |
#5
Posted 26 July 2013 - 08:41
xtremdriving, on 26 iulie 2013 - 08:38, said:
nu e singura sosea pe axa sun - nord. adevarul e ca pe la jumatate, unde e cazinoul ala vechi. e sport extrem ca pieton sa mergi...asa e de ingust trotuarul. nu stiu daca e bine sau rau. daca va exista cu adevarat o retea completa de piste pt biciclete, s-ar putea sa fie mai putine masini. lumea va prefera bicicletele? In capitalism cand o resursa nu e suficienta, adica DRUMURILE, se impune un tarif, pt a intalni cererea cu oferta! Descultii votanti prefera coada ca in comunism, si nici rationalizarea nu le-ar displacea, azi masini cu sot, maine fara! Edited by Josef_Mengele, 26 July 2013 - 08:43. |
#6
Posted 26 July 2013 - 08:42
De când folosesc Lascăr Catargiu în loc de Calea Victoriei, merg mult mai bine/ajung mai repede.
La orice oră. |
#7
Posted 26 July 2013 - 08:46
xtremdriving, on 26 iulie 2013 - 08:38, said:
nu e singura sosea pe axa sun - nord. adevarul e ca pe la jumatate, unde e cazinoul ala vechi. e sport extrem ca pieton sa mergi...asa e de ingust trotuarul. nu stiu daca e bine sau rau. daca va exista cu adevarat o retea completa de piste pt biciclete, s-ar putea sa fie mai putine masini. lumea va prefera bicicletele? Bicicleta este un mijloc de transport sezonier. Cu ea nu mergi cand ploua, cand ninge sau cand sunt temperaturi mari. Mersul cu bicicleta intr-un oras precum Bucurestiul este un moft. Orasul nu a fost proiectat pentru a avea piste de biciclete si orice modificare va duce la gatuirea traficului. |
#8
Posted 26 July 2013 - 08:48
Josef_Mengele, on 26 iulie 2013 - 08:32, said:
Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc. Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt: 1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000) 2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti 3. Taxa aditionala pt centru ________ Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul! .... In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii! saracii guvernanti raman si ei cu gura cascata ce pleasca de popor le-a picat sa-l conduca. sincer, cu asa oameni ne meritam soarta, si ne uitam cu jind pana si la bulgari care au coloana vericala... |
#9
Posted 26 July 2013 - 08:50
Josef_Mengele, on 26 iulie 2013 - 08:32, said:
Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc. Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt: 1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000) 2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti 3. Taxa aditionala pt centru ________ Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul! .... In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii! sunteti daca asa zici tu. Ce legatura are Euro 4 cu deplasarea intr-un oras? Din ce vad eu in programul tau de guvernare este plin de taxe, taxe si aroganta, si probabil este bun de implementat in Simcity 4 Succes! slai, on 26 iulie 2013 - 08:48, said:
ce imi place ca romanii se chinuie ei insisi sa-si gaseasca taxe noi... saracii guvernanti raman si ei cu gura cascata ce pleasca de popor le-a picat sa-l conduca. sincer, cu asa oameni ne meritam soarta, si ne uitam cu jind pana si la bulgari care au coloana vericala... Parca ti-e si rusine sa nu bagi taxe cand vezi asemenea prostie nu ? |
#10
Posted 26 July 2013 - 09:04
Poate vor introduce si o taxa de congestie, min 30-40 RON/zi. Sa vezi ce repede se face liniste prin centru dpdv al traficului
terratec, on 26 iulie 2013 - 08:46, said: Bicicleta este un mijloc de transport sezonier. Cu ea nu mergi cand ploua, cand ninge Se vede ca n-ai fost niciodata prin Nordul Europei/Scandinavia |
|
#11
Posted 26 July 2013 - 09:08
Ba dar numai taxe viseaza unii, ca sa aibe ce sa fure altii. Ba astia care vreti taxe multe pentru aia care nu merg cu autobuzul, nu vreti voi sa nu mai fiti niste legume asistate social care traiesc din frimiturile PSDiste, ca in autobuzele alea 80% sunt persoane cu gratutati 10% sunt hoti care nu platesc doar fura, si 10% fraieri care platesc pentru ceilalti milogi.
Eu nu sunt de acord sa platesc taxe, ca muistii astia de guvernanti in foame dupa voturi, sa le dea la toti tiganii, betivii puturosi facilitati si ajutoare, marsh la munca. |
#12
Posted 26 July 2013 - 09:23
Ahasverus, on 26 iulie 2013 - 08:23, said:
Singurul "canal navigabil" din Bucuresti, pe axa Nord->SUD! Suntem niste cretini! Nu vreau sa par un coca cu Ursulet tunat in Vitan sau vre-un pusti cordit cu tobe goale si care o da pe-o roata la Romana dar pur si simplu orasul asta numit Bucuresti nu este propice biciclistilor. Este anit-biciclist si posibil letal pt. un neoflowerpower-ian , ecologist cretin , care are impresia ca pedaleaza lejer la Amsterdam. lawrence38, on 26 iulie 2013 - 09:04, said:
Poate vor introduce si o taxa de congestie, min 30-40 RON/zi. Sa vezi ce repede se face liniste prin centru dpdv al traficului Se vede ca n-ai fost niciodata prin Nordul Europei/Scandinavia Josef_Mengele, on 26 iulie 2013 - 08:32, said:
Ingustarea circulatiei pe Calea Victoriei se va face la MINIM 2 benzi pe sens, dupa deschiderea totala a Buzesti-Uranus. Pe Calea Victoriei punctual vor exista si 3 respectiv 4 benzi pe sens, insa pt facut dreapta stanga, etc. Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt: 1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000) 2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti 3. Taxa aditionala pt centru ________ Este ilogic ca cei care produc in tara asta, care va pun painea pe masa sa stea la coada cu toti descultii care au facut cheta de un plin si le pute autobuzul! .... In cazul unei taxe de min 20 lei/zi 100lei/saptamana => 1000 euro anual/masina * 1 mil masini => 1 MLD euro anual, bani pt pasaje si suspendate si alte nebunii! sunteti daca asa zici tu. Ce misto e sa-ti iei dorintele drept realitate si sa ignori evidenta progresului. Ceausescu = Dictatura = mortii in gura PCR = " Revolutie " = egal "Drepturi" = o economie care produce ceva bani pt. multi = banci care dau credite pe banda rulanta = multe masini in trafic pe leasing Logan nou= AGLOMERATIE. Deocamdata , fiind "democratie" nu ai ce face , masurile care trebuie aplicate nu tin de biciclete , sint mult mai profunde si subtile , nu la indemina populistilor de 2 lei si a ecologistilor de rahat. Bucurestiul are nevoie de un tip inteligent , parsiv si mirsav , care sa gindeasca in timp (minim 100 de ani) , care sa nu fure , sa nu ia spaga si care sa nu o arda aiurea cu ideii imprumutate de la altii , gen' Holandia sau aiurea. SIntem in Bucuresti , aici traiesc bucuresteni si trebuie facut ceva specific. SPECIFIC , nu globalizator , cum e moda acuma , cind ne vom intoatce la origini si radacini vom gasi rezolvari la probleme , copierea modelului .... ez nu va duce decit la balamuc , harababura si accidente rutiere cu biciclisti calcati pe cap. Edited by LILDEBUL, 26 July 2013 - 09:31. |
#13
Posted 26 July 2013 - 09:26
Ahasverus, on 26 iulie 2013 - 08:23, said:
Suntem niste cretini! Eu cred ca propunerea e superba! ... cu aceste adaugiri necesare progresului: - sa se mearga numai cu motor euro 7 prin centru orasului Bucuresti (sa traiesti!); - sa ia o taxa pentru cei care merg prin centru de 100 lei pe zi; - sa se ia o taxa de parcare de 50 lei pe ora de parcare; - sa se dea drumul la mersul cu barcile de la Lacul Morii la Vitan, pe ambele sensuri! (in acest sens propun construirea unor ecluze care sa compenseze diferentele de nivel, Oprescu sa sune rapid, rezolvam) - sa se interzica accesul in zona centrala a mancatorilor de fasole, prea sunt multi pe metru patrat, deja se simte! - ca o ultima exceptie, sa se permita accesul stradal al trotinetelor actionate eolian. Daca facem aceste propuneri modeste, cred ca o sa stea mata in coada si uimim strainatatea! Astept parerile si completarile voastre! Bravo! |
#14
Posted 26 July 2013 - 09:29
Cred ca o taxa de congestie ar reprezenta un beneficiu pentru toti, turisti, bucuresteni si oricine mai are treaba pe-acolo
Nu ma pune sa-ti explic de ce, incearca sa iti dai seama singur Edited by lawrence38, 26 July 2013 - 09:30. |
#15
Posted 26 July 2013 - 09:30
Quote Solutiile pt un trafic fluent in capitala sunt: 1. Interzicerea vehicolelor sub Euro 4. (Euro 4 a intrat in forta din 2000) 2. Implementarea unui TUI (Taxa de Utilizarea a Infrastructurii) atat pt masinile aflate in circulatie cat si pt cele parcate pe infrastructura publica a municipiului Bucuresti 3. Taxa aditionala pt centru Nu-i da idei lui Ponta, ca nu iti va place ce va iesi! 1. Si cum ai face tu asta? Prin deposedare/nationalizare/supraimpozitare? Vrei ca juma din Romania sa vina cu Molotov la guvern? 2. Siiigur, ca de asta ducem lipsa! - impozit pe autovehicol - aberant calcultate! - taxe in combustibil cat cuprinde, ba chiar TVA la acciza! - rovigneta si taxa de pod/prost - NU exista destule parcari -> japca o taxa de acest fel! Nu exista parcari de resedinta! Bucurestiu are cea mai mare densitate de populatie/kmp din Europa! 3. Taxa pentru centru o pui DUPA ce ai rute ocolitoare si minim o centura utilizabila! Noi nu avem nici macar o centura utilizabila. E o gluma proasta, cu 2 benzi/sens pentru doar 1/4 din circumferinta! Sa zicem de autostrazi interioare, asa cum au capitalele cu apa calda? Repede, sa punem taxe! E usor sa pui taxe, e ff greu sa faci ceva pentru a imbunatati lucrurile! |
|
#16
Posted 26 July 2013 - 09:37
Quantum, on 26 iulie 2013 - 09:26, said:
Cati sunteti? ... O solutie eleganta, adoptata in multe alte parti ar fi ce ai tu in semnatura...adica scutere. Ah, dar stai un pic, am uitat ca in Romanika orice plimbator de hartii nu se poate da cu altceva decat Passatu' pe calea Victoriei Adm, on 26 iulie 2013 - 09:30, said:
Nu-i da idei lui Ponta, ca nu iti va place ce va iesi! 3. Taxa pentru centru o pui DUPA ce ai rute ocolitoare si minim o centura utilizabila! Pai taxa asta ar putea foarte usor sa tinteasca pe cei care aglomereaza capitala deampulea, adica aia care merg cu masina la serviciu si se duc sa-si ia tigari sau un cico, tot cu masina. Masinile comerciale, care chiar au treaba prin Buckale, soferi profesionisti, etc, ar putea fi scutite de la aceeasi taxa, pe baza unui permis anual, lunar, etc |
#17
Posted 26 July 2013 - 10:32
Ce ma distreaza cel mai mult e ca desi toti il injuram,daca maine ar fi alegeri tot USD ar iesi!Deci prostia persista!
|
#18
Posted 26 July 2013 - 10:47
voi ati auzit de " eu locuiesc la new york; nu am permis de conducere!" ?
daca da...cam asta e. cu cat un oras e mai aglomerat, cu atat se vor face spatii pt oameni si nu pt masini. nu ca ar conveni. dar trebuie facuta o egalitate. acolo pot ramane 3 benzi iar cei care blocheaza o banda sa ramana fara permis. ptca acolo oricum din 4 una e blocata, fie in zona bcr, fie ceva mai sus etc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users