Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reducerea curentului de pornire
Last Updated: Jul 15 2013 11:43, Started by
GeorgeTrisina
, Jul 12 2013 12:53
·
0
#1
Posted 12 July 2013 - 12:53
Buna ziua
Cine poate sa-mi spuna prin ce metoda se poate reduce curentul de pornire a unui motor monofazat? Convertizoarele si softstarterele exclus (sunt prea scumpe) Ar merge cumva cu o bobina inseriata cu motorul? sau poate stie cineva alta metoda. Va multumesc! |
#2
Posted 12 July 2013 - 13:07
nu merge cu bobina, ce antrenezi cu el? actionarea e cu curea? se poate slabi cureaua la pornire si dupa ce intra in turatie motorul se tensioneaza inapoi, chestia asta se face simplu ridicand motorul pe o balama, iar cand il lasi in jos sa stea prin greutatea lui pe curea.
|
#3
Posted 12 July 2013 - 13:40
Cu rezistenta de pornire . Valoarea trebuie sa o determini prin incercari . Sau daca te pasioneza electronica - cu un tiristor comandat de un BAA 145 . Parca se gasesc kituri gata facute.
Edited by ggelu, 12 July 2013 - 13:49. |
#4
Posted 12 July 2013 - 13:55
Motorul antreneaza un utilaj direct pe ax (fara curea). Sa incerc cu baa145 sa vad ce iese. Multumesc frumos.
|
#5
Posted 12 July 2013 - 13:57
Ce putere are ? Daca are pana in 300 W poti folosi un variator de lumina.
Edited by ggelu, 12 July 2013 - 13:57. |
#7
Posted 12 July 2013 - 15:01
vezi ca poti gasi pe service, ma gandesc la bosch variator de flex, care are cu soft start si din cate stiu eu fara senzor de turatie.
Sau mai bine cumperi o scula buna. |
#8
Posted 13 July 2013 - 07:55
Cred ca variatorul "de flex" / variatorul de lumina / schema cu BAA145 merg doar daca este vorba de motor universal (cu perii).
Daca e motor cu inductie, cam trebuie convertizor de frecventa / soft starter |
#9
Posted 13 July 2013 - 09:10
La variatorul de flex nu ma bag ca nu stiu cum face variatia turatiei. Dar celelalte solutii de ce nu ar merge ?
|
#10
Posted 15 July 2013 - 06:33
Motorul are 2,2KW / 230V cu rotor in colivie (fara perii)
Edited by GeorgeTrisina, 15 July 2013 - 06:34. |
|
#11
Posted 15 July 2013 - 07:46
Ai putea sa iei in calcul si o solutie mecanica de genul unui cuplaj hidraulic, evident trebuie avute in vedere modificarile de prindere si cuplare ale motorului.
|
#12
Posted 15 July 2013 - 08:25
Interesanta ideea, dar cum fac comanda de cuplare / decuplare. Am vrut initial sa montez un ambreiaj electromagnetic, dar am gasit doar de puteri mici, max. 750W.
|
#13
Posted 15 July 2013 - 08:50
Cauta un fier de calcat sau o rezistenta de masina de spalat ; o inseriezi la pornire . Decuplarea o faci cu un releu de timp - decuplezi dupa un timp in care vezi ca s-a ajuns la o turatie stabila . Pornirea pe rezistenta sau variator de tensiune face o reducere a cuplului , nu stiu ce aplicatie ai dar e bine sa tii cont de asta.
Edited by ggelu, 15 July 2013 - 08:52. |
#14
Posted 15 July 2013 - 08:51
Deci dupa ce am mai studiat putin problema, am aflat ca variatorul cu triac (adica cel "de flex" sau cel cu BAA145, ca sunt acelasi lucru) se poate utiliza ca soft starter si pentru motoarele cu inductie.
Insa la 2 kW nu stiu daca este chiar asa de usor de facut in regim de amator. Am mai aflat ca se mai foloseste si varianta cu o bobina inseriata cu motorul, pe post de balast, pentru limitarea curentului, urmand ca bobina sa fie scurtcircuitata dupa pornire de un releu temporizat. Poti sa folosesti si o rezistenta, dar puterea disipata pe ea va fi destul de mare, iti trebuie o rezistenta "de resou". Ar trebui insa sa tii cont si de sarcina cuplata pe motor, daca se poate pune in miscare cu un cuplu mai mic. @ggelu: rezistenta de fier de calcat ar avea sanse sa mearga, dar cea de masina de spalat se va arde repede daca nu este imersata in cativa litri de apa. Edited by kolfleading, 15 July 2013 - 08:52. |
#15
Posted 15 July 2013 - 08:52
cuplajele astea hidraulice au in interior un rotor cu paleti si pe carcasa un alt rand de paleti, rotorul incepe sa se invarta si antreneaza uleiul in miscarea de rotatie care la randul sau antreneaza carcasa, singurul reglaj care il faci este prin vascozitatea uleiului introdus si a cantitatii de ulei.
http://www.flender.r...lajeFlender.pdf vezi la pag 4 cuplaje hidraulice Edited by eugeniusro, 15 July 2013 - 08:57. |
|
#16
Posted 15 July 2013 - 10:07
kolfleading, on 15 iulie 2013 - 08:51, said:
rezistenta de fier de calcat ar avea sanse sa mearga, dar cea de masina de spalat se va arde repede daca nu este imersata in cativa litri de apa. Edited by ggelu, 15 July 2013 - 10:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users