S-a lansat Indygen pentru “the smart connected generation”. Ce este, de fapt?
Last Updated: Jun 25 2015 17:44, Started by
johnalex09
, Jul 08 2013 14:49
·
0
#163
Posted 20 September 2013 - 21:14
Un sim indygen functioneaza pe un telefon codat pe Vodafone?
|
#165
Posted 21 September 2013 - 21:18
Un apel Vodafone catre indygen cum este tarifat? Ca apel in retea sau in afara retelei?
|
#166
Posted 21 September 2013 - 21:55
Banuiesc ca sunt tarifate ca apeluri in retea, daca comand un sim indygen si dezactivez membershipul imediat, cati euro primesc? 7? as putea vorbi cu ei 100min nationale cu valabilitate un an de zile, foarte bun pentru cine vorbeste foarte putin, las da la tara sa imi sun parintii cand am nevoie, dar si ei sa aiba minute/valabilitate credit sa apeleze cand au vreo urgenta.
Edited by Costy-is, 21 September 2013 - 21:58. |
#167
Posted 22 September 2013 - 19:53
constantinp, on 21 septembrie 2013 - 21:18, said:
Un apel Vodafone catre indygen cum este tarifat? Ca apel in retea sau in afara retelei? Apelul din vodafone catre indygen se taxeaza ca un apel catre vodafone. Din indygen catre vodafone insa se taxeaza ca un apel national. Doar apelurile si SMS-urile in indygen sunt gratuite si asta toar daca e membership-ul activ. Daca nu este si ele se taxeaza tot cu 7 centi ca si in celelalte retele. Daca dezactivezi serviciul inainte de initierea primului apel (pentru ca asa se activeaza membership-ul) presupun ca iti raman cei 7 euro. |
#168
Posted 23 September 2013 - 17:12
Tocmai am fost sunat de un baiat de la Indygen sa-mi spun parerea despre servicii si sa-l intreb ce nedumeriri mai am referitor la reteaua lor.
Am intrebat ce se vorbea mai sus si anume daca iti raman cei 7 euro in cazul dezactivarii imediate a membership-ului. Raspunsul este da. Efectuezi primul apel ca sa activezi cartela si imediat dupa trebuie sa suni la ei si sa le zici ca vrei sa se dezactiveze membership-ul si vei ramane cu cei 7 euro credit cu valabilitate 1 an de zile. Trebuie sa te autentifici de fiecare data pe site din motive de securitate (daca mai enerva pe cineva problema asta). O chestie super interesanta: Primele 30 de secunde dintr-ul apel nu se taxeaza. Asta pentru convorbirile nationale, cele in Indygen fiind oricum gratuite. Imagine the posibilities. ) Telefoanele pe care le vand ei sunt blocate in reteaua Vodafone. Ca o reciproca si cartelele lor functioneaza in orice telefon blocat in Vodafone. Am primit si cele 150 de puncte pentru portare. Practic beneficiez de cele 650 de puncte lunar timp de 12 luni plus cei 1.5 euro pe care mi i-au transferat atunci cand au facut greseala. Pentru un om care intra in retea la invitatia mea primesc membership-ul gratuit timp de o luna. Pot primi maxim 5 luni gratuite pentru 5 oameni care-si cumpara SIM de la ei. Va astept deci cu 5 invitatii. O sa-i iau si mamei o cartela. Ori ca imi incarc membership-ul luna viitoare ori ca mai comand inca una si primesc o luna gratis tot aia e. In plus primesc inca un maimutoi. Macar sa fie pereche. Edited by sorin83, 23 September 2013 - 17:13. |
#169
Posted 23 September 2013 - 19:02
Am comandat si eu 2 SIM-uri sâmbata, m-i le-au expediat astazi, sper sa ajunga mâine.
Când o sa-l primesc o sa dezactivez membership-ul, nu am nevoie de el momentan. |
#170
Posted 25 September 2013 - 12:43
sorin83, on 23 septembrie 2013 - 17:12, said:
O chestie super interesanta: Primele 30 de secunde dintr-ul apel nu se taxeaza. Asta pentru convorbirile nationale, cele in Indygen fiind oricum gratuite. Imagine the posibilities. ) Tocmai am fost sunat de un reprezentant Indygen care mi-a comunicat ca faza cu primele 30 de secunde netaxabile nu exista si ca probabil am fost dezinformat de colegul lor cu care am vorbit atunci. Mi-au recunoscut posturile pe forum se pare. R. daca ai cont aici poti raspunde la eventualele nedumeriri. Multa lume ar fi avantajata de implicarea cuiva "de la sursa" . Edited by sorin83, 25 September 2013 - 12:48. |
#171
Posted 25 September 2013 - 13:35
Am primit si eu cele 2 SIM-uri ieri (comandate sâmbata, expediate luni, primite marti).
Numerele sunt frumoase (0799.777.xzy) Am activat unul din ele astazi, apoi am sunat la RC pentru a dezactiva membership-ul si a primi înapoi cei 7€ credit initial. I-am întrebat daca luna viitoare membership-ul se va activa din nou auomat, si m-i s-a spus ca da... nu stiu daca asa va fi, o sa verific pentru ca ar fi relativ o "problema" în acest caz - pentru cei care comunica foarte putin si vor doar un SIM activ 1 an pentru a da un apel din când în când. Acum mai am o problema cu Contul (MyAccount) de pe site-ul lor, am atasat numarul Indygen pe el însa nu am acces la nicio informatie despre SIM (credit, etc...), îmi da o eroare. Le-am trimis un mail, astept sa vedem cum se rezolva. Oricum la RC par foarte reactivi. Edited by Cosconor, 25 September 2013 - 13:45. |
#172
Posted 25 September 2013 - 14:12
Pai e simplu cu membership-ul. Daca nu-l vrei activat consuma 7 centi din credit. N-are cum sa se reactiveze daca nu ai cel putin 7 euro
|
|
#173
Posted 25 September 2013 - 15:04
"Greseala" mea este ca am reîncarcat înca 7€ astazi, asa ca am 14€ credit total
Edited by Cosconor, 25 September 2013 - 15:04. |
#174
Posted 25 September 2013 - 16:40
Deci le-ai oferit cadou 14 Euro fara sa te interesezi in ce conditii.
Trist este ca nu poti transfera bani din contul cartelei Indygen catre alt utilizator Indygen sau Vodafone si nici invers nu se poate, ceea ce e cel putin aiurea. De bun simt ar fi sa se poata dezactiva permanent membershipul, incearca sa le ceri treaba asta. |
#175
Posted 25 September 2013 - 18:09
Salut, am primit si eu astazi simul, l-am activat, apoi am dezactivat membershipul, am facut un apel de 9 secunde de proba pe reteaua Rds fix, mi-a luat 7 centi. Cand am verificat creditul ramas la *799# imi spune ca mai am 6,93 euro insa nu spune valabilitatea creditului. Unde gasesc aceasta in formatie? Tipul de la relatii clienti mi-a spus ca nu stie in ce mod ma avantajeaza pe mine dezactivarea membershipului, ca valabilitatea creditului este de 30 zile, doar a cartelei este de 1 an, pana la urma care este adevarul cu privire la valabilitatea creditului la simul activat initial? sau cel reincarcat?
|
#176
Posted 25 September 2013 - 18:14
Costy-is, on 25 septembrie 2013 - 18:09, said:
Tipul de la relatii clienti mi-a spus ca nu stie in ce mod ma avantajeaza pe mine dezactivarea membershipului, |
#177
Posted 25 September 2013 - 18:39
Costy-is, on 25 septembrie 2013 - 18:09, said:
Salut, am primit si eu astazi simul, l-am activat, apoi am dezactivat membershipul, am facut un apel de 9 secunde de proba pe reteaua Rds fix, mi-a luat 7 centi. Cand am verificat creditul ramas la *799# imi spune ca mai am 6,93 euro insa nu spune valabilitatea creditului. Unde gasesc aceasta in formatie? Tipul de la relatii clienti mi-a spus ca nu stie in ce mod ma avantajeaza pe mine dezactivarea membershipului, ca valabilitatea creditului este de 30 zile, doar a cartelei este de 1 an, pana la urma care este adevarul cu privire la valabilitatea creditului la simul activat initial? sau cel reincarcat? Aici e precizat în felul urmator la sectiunea Activare: "Activarea cartelei se realizează odată cu inițierea primului eveniment efectuat (reȋncărcare, apel, SMS). Ai la dispoziție o perioadă de valabilitate de 360 de zile ȋn care poți iniția sau poți primi apeluri. Indygen iși rezerva dreptul de a modifica aceasta perioadă, cu respectarea prevederilor legale ȋn vigoare. Perioada de grație este de 1 lună de la expirarea perioadei de valabilitate (maxim 30 de zile), timp ȋn care mai poți fi sunat, fără a mai putea apela. Ȋn perioada de grație sau atunci când creditul de pe SIM s -a terminat, poți fi apelat de oricine, insa nu poți apela decât: *300*codreȋncărcare# pentru reȋncărcarea SIM-ului *799# pentru informații despre credit 844 pentru urgențe (PUK, blocare/ deblocare SIM) 112 pentru apeluri de urgență (număr internațional) La activarea cartelei, extraopțiunea (“membership”) se activează automat pentru ca totul să fie simplu pentru tine. Poți cere prin apel la 0799.303.300 creditul inapoi după activarea SIM-ului, ȋn primele 24h de la activare și doar dacă nu ai consumat din beneficiile incluse ȋn membership. |
|
#178
Posted 26 September 2013 - 07:55
Mesaj sters.
Edited by Costy-is, 26 September 2013 - 07:58. |
#179
Posted 26 September 2013 - 08:11
doamne ce mai prostie si indigenul asta...
ne intoarcem in vremurile in care calculam totul fiindca orice secunda era taxabila, vorbeam un minut si o secunda te taxau 2 minute, adica se rotunjea la minut, nu pemitea platforma vezi doamne, hehe ce vremuri de aur...) si in care aveam 20 de minute incluse dupa 12 noaptea cu 2 prieteni in aceeasi retea care locuiau pe acelasi palier de bloc, etc e un mare fas, in afara de numerele ''de aur'' pe care le ofera dar si aici e aleatoriu nu ai alt avantaj... |
#180
Posted 26 September 2013 - 11:18
Depinde ce faci cu telefonul.
Eu spre exemplu nu foloseam mai mult de 200 minute/sms-uri intr-o luna (in orice retea as fi vorbit) si 300 mb nu-mi ajungeau nici 3 saptamani. In conditiile astea pentru mine e mult mai avantajos sa dau 7 euro pe ceea ce chiar folosesc decat pe ceva ce-mi ofera operatorul dar pe mine nu ma avantajeaza in nici un fel. Spre exemplu la Vodafone extraoptiunile sunt: -8 euro cu 300 Mb -12 euro 600 Mb -Daca as face o manarie as reusi probabil sa intru in programul pentru tineri si as avea pentru 9 euro 600 Mb. Ca o comparatie pe indygen daca vorbesc tot 200 de minute ca inainte am de 7 euro 900 Mb. Pentru ca am facut portare si primesc 150 puncte in plus/luna timp de un an am 1.35 Gb tot de 7 euro. In plus avand in vedere faptul ca mai toti care ma suna sunt in Vodafone le-am facut si lor un "serviciu" E evident ca pentru cineva care vorbeste mult nu e o solutie sa foloseasca Indygen ca singurul telefon (daca nu cumva celelalte persoane sunt tot in Indygen). Edited by sorin83, 26 September 2013 - 11:22. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users