Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Date personale in sistemele BRD

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Maximus_X

Maximus_X

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 15.05.2003
Cred ca daca spun faptul ca actualizarea datelor la banci dureaza nu mai mira pe nimeni. La BRD problema e si mai speciala in sensul ca trebuie sa mergi la sucursala/filiala unde ti-ai deschis initial contul sau hartia cu cererea trebuie trimisa de unde o completezi.

Ideea e ca anul trecut mi-am schimbat domiciliul si am cerut actualizarea datelor. Luna trecuta am trecut pe la banca cu alte probleme si cand consiliera mi-a verificat contul remarcasem ca in aplicatie inca imi aparea vechea adresa. Zilele trecute sunasem la relatii cu clientii si acolo mi s-a confirmat actualizarea datelor cu noua adresa.
Am intrebat daca nu cumva au doua sisteme paralele si singurul raspuns pe care l-am obtinut a fost asigurarea ca datele mele "sunt actualizate".

Dar cum am mai multa incredere in ce vad ochii mei decat in ce-mi spun altii, am zis sa deschid acest topic si sa va intreb care-i ideea de apar inregistrat in aplicatia de clienti (aceea ce pare a fi portata pe Windows cu fundal negru) si la relatii cu clientii sa fiu "actualizat". Cred ca cei mai in masura sa furnizeze o astfel de informatie ar fi angajati sau fosti angajati BRD.

Multumesc!

#2
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006
Eu ceva de genul asta am patit la Credit Europe Bank, cu actualizarea numarului de telefon.

Mi-am schimbat numarul de telefon, iar la Credit Europe am vrut sa imia ctivez 3d Secure pe un card de credit, teoretic, trebuia sa imi vina un sms cu un cod pentru activarea serviciului, pe nr de tel, cum numarul nou nu il aveau in baza de date, m-am gandit sa ii sun sa le zic....surpriza...pentru actualizarea numarului, trebuie mers intr-o sucursala si completata o cerere. Si cum sucursala are program de gravide adica de la ora 9 la 5.....de-abia dupa un an de zile am reusit sa ajng, asta fortat de imprejurare deoarece mi-a expirat cardul, cu ocazia asta am facut si cererea de acutlizare a nr de telefon. Am intrebat si eu de ce nu s-a vrut acutlizarea prin telefon....angajata de la banca nu a stiut sa imi dea un raspuns, nici eu nu am inteles de ce.

#3
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,290
  • Înscris: 13.01.2011
Normal să nu se facă actualizări de date personale prin telefon !



#4
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

 crisstonne, on 03 iulie 2013 - 20:20, said:

Normal să nu se facă actualizări de date personale prin telefon !

OK... Dar sa trimita prin posta electronica sau prin posta traditionala cererea semnata?? De ce nu s-a putut? Eu mi-am reinnoit contractul cu E.ON prin Posta. Mi-au trimis hartiile pe care trebuia sa le completez, le-am completat si le-am trimis inapoi. E drept ca toata treaba a durat vreo 3 saptamani, dar s-a putut! Daca se poate la E.ON, se poate la oricine! Altfel, e bataie de joc!

#5
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006

 crisstonne, on 03 iulie 2013 - 20:20, said:

Normal să nu se facă actualizări de date personale prin telefon !
Nu mai spune.....

Cei de la Ing, cum doi ani in urma, mi-au facut actualizarea datelor prin telefon, m-a sunat o tipa si mi-a spus primele 10 cifre din cnp si restul m-a pus sa le spun eu, apoi mi-a spus la ce adresa stau si cum o chema pe maica-mea numele inainte de casatorie....deci niciun dubiu ca era de la ing. Mi-a actualizat datele in timpul convorbirii, totul a fot ok. Deci se poate si prin telefon, fara alte formulare.  Iar marea actualizare a fost ca , pe vremea aceea, imi schimbasem locul de munca (deci denumirea firmei la care lucrez) , chiar daca era unul care avea datele mele si vroia sa ma fraudeze....mare informatie ce obtinuse de la mine.

Dar poate ne  explici tu , de ce este normal sa nu se poata prin telefon? Care e logica? Ai aruncat o vorba si ai lasat-o in coda de peste, spune si de ce nu se poate.

 SuPY, on 03 iulie 2013 - 22:13, said:

Eu mi-am reinnoit contractul cu E.ON prin Posta. Mi-au trimis hartiile pe care trebuia sa le completez, le-am completat si le-am trimis inapoi.

Exact aceeasi chestie am facut-o cu cei de la Gdf Suez , am primit contractul prin posta, nici macar scrisoare recomandata, ci trimitere normala, in casuta postala....am citit, semnat, si trimis tot prin posta, cu o confirmare de primire de aceasta data. Totul a fost ok, contractul a intrat in vigoare.

Edited by cuculea, 04 July 2013 - 05:54.


#6
Maximus_X

Maximus_X

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 15.05.2003
Stimabililor, inteleg si apreciez ideea de-a formula raspunsuri, dar din pacate nici unul nu e on topic. Astept cu interes pareri de la cunoscatori interni BRD.
Multumesc pentru intelegere.

Edited by Maximus_X, 04 July 2013 - 06:24.


#7
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,991
  • Înscris: 06.09.2008
Cam greu sa gasesti asa ceva...
Experienta mea cu ei : am avut cont, l-am inchis, si sunt FOARTE multumit de alegerea facuta Posted Image
Singurul regret e ca nu l-am inchis mai inainte..

Edited by sirgoofy, 04 July 2013 - 07:31.


#8
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 16.10.2007
Nu mai tin minte cum am actualizat datele la BRD, dar la BCR am completat un snop de hartii. Dupa vreo cateva luni mi-au blocat cardul pe motiv ca s-ar fi fraudat pe la bancomatul respectiv. Dar eu nu prea cred asta, aveau cred interesul sa imi dea card cu cip.
Pe un coleg de-al meu l-au sunat, pe mine nu. Chestiunea era ca in baza de date aveam tot numarul vechi, ala de la romtelecom de pe vremuri.
Concluzia mea e ca acel snop de hartii ajungea la o fatuca care le introducea in baza de date si inca nu imi venise randul. Deci dureaza ceva.
Mi se pare oarecum logic ca sa nu scrie oricine in baza de date a bancii.

#9
lion06lion

lion06lion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 14.04.2008
La bRD se face actualiz in 2 programe ...pe vremuri nu o faceau cei din agentie(doar completai hartiile la ei ) nu mai stiu cum e acum . Ideea e ca daca cineva ti-a actualizat datele intr-o aplicatie daca au treaba cu tine iti gasesc nr tel /adresa .

#10
Maximus_X

Maximus_X

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 15.05.2003

 lion06lion, on 04 iulie 2013 - 12:26, said:

La bRD se face actualiz in 2 programe ...pe vremuri nu o faceau cei din agentie(doar completai hartiile la ei ) nu mai stiu cum e acum . Ideea e ca daca cineva ti-a actualizat datele intr-o aplicatie daca au treaba cu tine iti gasesc nr tel /adresa .
Deci, din pacate, nu m-am inselat... Poti sa ne spui cum se numesc aplicatiile?
Mi-am pus problema pentru ca astept prin posta un plic de la ei si mi-e sa nu imi trimita la vechia adresa unde locuiesc niste "tarani" ce nu binevoiesc a ma instinta.

#11
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006

 Maximus_X, on 04 iulie 2013 - 06:22, said:

Stimabililor, inteleg si apreciez ideea de-a formula raspunsuri, dar din pacate nici unul nu e on topic. Astept cu interes pareri de la cunoscatori interni BRD.
Multumesc pentru intelegere.
Asteapta mult si bine prietene....un angajat BRD care chiar cunoaste o asemenea informatie, niciodata nu o sa ti-o dea tie peun forum public,nici macar pe PM. De ce ar face-o, ca ceri tu pe forum???...Hmmm...pe el l-ar putea costa mult prea multe daca ar da din casa....Asa ca...iti urez rabdare si tutun.

#12
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,051
  • Înscris: 16.10.2007

 Maximus_X, on 04 iulie 2013 - 13:43, said:

Poti sa ne spui cum se numesc aplicatiile?
apoi o sa ceri un user si o parola

#13
Maximus_X

Maximus_X

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 15.05.2003

 cuculea, on 04 iulie 2013 - 14:15, said:

Asteapta mult si bine prietene....un angajat BRD care chiar cunoaste o asemenea informatie, niciodata nu o sa ti-o dea tie peun forum public,nici macar pe PM. De ce ar face-o, ca ceri tu pe forum???...Hmmm...pe el l-ar putea costa mult prea multe daca ar da din casa....Asa ca...iti urez rabdare si tutun.
Parca ar fi ultra secret si mega greu de aflat si pe cont propriu. E ca si cum ai zice ca firma X foloseste SAP sau ceva mai ieftin. Mare secret, nu?
Eu am intrebat in ideea de-a fi sigur ca duduia de la relatii cu clientii m-a dus cu vorba,
Next time ma uit in titlebar si aflu numele aplicatiei.  Posted Image

 TheWarrior, on 04 iulie 2013 - 14:52, said:

apoi o sa ceri un user si o parola
Si daca mi-ar da asa ceva n-as avea ce face cu ele. Vezi tu... intranet privat (clasa de ip-uri nerutabila in internet + firewall etc). Posted Image
Cred ca prea mult paranoia strica...

Edited by Maximus_X, 04 July 2013 - 15:00.


#14
sirius208

sirius208

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,763
  • Înscris: 17.06.2014
Stiti cumva numarul asta apartine BRD?! 0212003022

#15
dark

dark

    Nu avem Xerox!!! Marfa vândută nu se schimbă!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 61,443
  • Înscris: 16.03.2004

 sirius208, on 23 iulie 2014 - 18:44, said:

Stiti cumva numarul asta apartine BRD?! 0212003022

din cate stiu eu, Raiffeisen are pe Romtelecom, insa BRD, nu.

#16
sirius208

sirius208

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,763
  • Înscris: 17.06.2014
Ma sunat ca e de la BRD finance si ca sa ma puna in legatura cu nu stiu ce operator si i-am inchis. Telefonul fix a devenit tinta la tot felul e excrocherii nu stiu de ce; mizeaza pe faptul ca la fix raspund in general varstnicii, ca nu afiseaza numarul,.... nu stiu. Ma gandesc ca daca era Banca cu adevarat si era ceva important ne suna si pe telefoanele mobile.

#17
focuscsv

focuscsv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 27.01.2008

 sirius208, on 23 iulie 2014 - 18:44, said:

Stiti cumva numarul asta apartine BRD?! 0212003022
Poate sa fie doar daca este vreo centrala mai noua !
Numere de telefon BRD : 021 302 6161, 021 302 6163 accesibile persoane fizice si sunt publice ,
si mai sunt numere de telefon care sunt accesibile doar persoanelor juridice si incep tot cu 021 301 44......- 021 301 66...
Si la Raiffeisen tot cu 021 306 .... incep numerele de telefon ...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate