Date personale in sistemele BRD
Last Updated: Jul 24 2014 13:47, Started by
Maximus_X
, Jul 03 2013 19:28
·
0
#1
Posted 03 July 2013 - 19:28
Cred ca daca spun faptul ca actualizarea datelor la banci dureaza nu mai mira pe nimeni. La BRD problema e si mai speciala in sensul ca trebuie sa mergi la sucursala/filiala unde ti-ai deschis initial contul sau hartia cu cererea trebuie trimisa de unde o completezi.
Ideea e ca anul trecut mi-am schimbat domiciliul si am cerut actualizarea datelor. Luna trecuta am trecut pe la banca cu alte probleme si cand consiliera mi-a verificat contul remarcasem ca in aplicatie inca imi aparea vechea adresa. Zilele trecute sunasem la relatii cu clientii si acolo mi s-a confirmat actualizarea datelor cu noua adresa. Am intrebat daca nu cumva au doua sisteme paralele si singurul raspuns pe care l-am obtinut a fost asigurarea ca datele mele "sunt actualizate". Dar cum am mai multa incredere in ce vad ochii mei decat in ce-mi spun altii, am zis sa deschid acest topic si sa va intreb care-i ideea de apar inregistrat in aplicatia de clienti (aceea ce pare a fi portata pe Windows cu fundal negru) si la relatii cu clientii sa fiu "actualizat". Cred ca cei mai in masura sa furnizeze o astfel de informatie ar fi angajati sau fosti angajati BRD. Multumesc! |
#2
Posted 03 July 2013 - 19:50
Eu ceva de genul asta am patit la Credit Europe Bank, cu actualizarea numarului de telefon.
Mi-am schimbat numarul de telefon, iar la Credit Europe am vrut sa imia ctivez 3d Secure pe un card de credit, teoretic, trebuia sa imi vina un sms cu un cod pentru activarea serviciului, pe nr de tel, cum numarul nou nu il aveau in baza de date, m-am gandit sa ii sun sa le zic....surpriza...pentru actualizarea numarului, trebuie mers intr-o sucursala si completata o cerere. Si cum sucursala are program de gravide adica de la ora 9 la 5.....de-abia dupa un an de zile am reusit sa ajng, asta fortat de imprejurare deoarece mi-a expirat cardul, cu ocazia asta am facut si cererea de acutlizare a nr de telefon. Am intrebat si eu de ce nu s-a vrut acutlizarea prin telefon....angajata de la banca nu a stiut sa imi dea un raspuns, nici eu nu am inteles de ce. |
#3
Posted 03 July 2013 - 20:20
Normal să nu se facă actualizări de date personale prin telefon !
|
#4
Posted 03 July 2013 - 22:13
crisstonne, on 03 iulie 2013 - 20:20, said:
Normal să nu se facă actualizări de date personale prin telefon ! OK... Dar sa trimita prin posta electronica sau prin posta traditionala cererea semnata?? De ce nu s-a putut? Eu mi-am reinnoit contractul cu E.ON prin Posta. Mi-au trimis hartiile pe care trebuia sa le completez, le-am completat si le-am trimis inapoi. E drept ca toata treaba a durat vreo 3 saptamani, dar s-a putut! Daca se poate la E.ON, se poate la oricine! Altfel, e bataie de joc! |
#5
Posted 04 July 2013 - 05:47
crisstonne, on 03 iulie 2013 - 20:20, said:
Normal să nu se facă actualizări de date personale prin telefon ! Cei de la Ing, cum doi ani in urma, mi-au facut actualizarea datelor prin telefon, m-a sunat o tipa si mi-a spus primele 10 cifre din cnp si restul m-a pus sa le spun eu, apoi mi-a spus la ce adresa stau si cum o chema pe maica-mea numele inainte de casatorie....deci niciun dubiu ca era de la ing. Mi-a actualizat datele in timpul convorbirii, totul a fot ok. Deci se poate si prin telefon, fara alte formulare. Iar marea actualizare a fost ca , pe vremea aceea, imi schimbasem locul de munca (deci denumirea firmei la care lucrez) , chiar daca era unul care avea datele mele si vroia sa ma fraudeze....mare informatie ce obtinuse de la mine. Dar poate ne explici tu , de ce este normal sa nu se poata prin telefon? Care e logica? Ai aruncat o vorba si ai lasat-o in coda de peste, spune si de ce nu se poate. SuPY, on 03 iulie 2013 - 22:13, said:
Eu mi-am reinnoit contractul cu E.ON prin Posta. Mi-au trimis hartiile pe care trebuia sa le completez, le-am completat si le-am trimis inapoi. Exact aceeasi chestie am facut-o cu cei de la Gdf Suez , am primit contractul prin posta, nici macar scrisoare recomandata, ci trimitere normala, in casuta postala....am citit, semnat, si trimis tot prin posta, cu o confirmare de primire de aceasta data. Totul a fost ok, contractul a intrat in vigoare. Edited by cuculea, 04 July 2013 - 05:54. |
#6
Posted 04 July 2013 - 06:22
Stimabililor, inteleg si apreciez ideea de-a formula raspunsuri, dar din pacate nici unul nu e on topic. Astept cu interes pareri de la cunoscatori interni BRD.
Multumesc pentru intelegere. Edited by Maximus_X, 04 July 2013 - 06:24. |
#7
Posted 04 July 2013 - 07:17
Cam greu sa gasesti asa ceva...
Experienta mea cu ei : am avut cont, l-am inchis, si sunt FOARTE multumit de alegerea facuta Singurul regret e ca nu l-am inchis mai inainte.. Edited by sirgoofy, 04 July 2013 - 07:31. |
#8
Posted 04 July 2013 - 07:36
Nu mai tin minte cum am actualizat datele la BRD, dar la BCR am completat un snop de hartii. Dupa vreo cateva luni mi-au blocat cardul pe motiv ca s-ar fi fraudat pe la bancomatul respectiv. Dar eu nu prea cred asta, aveau cred interesul sa imi dea card cu cip.
Pe un coleg de-al meu l-au sunat, pe mine nu. Chestiunea era ca in baza de date aveam tot numarul vechi, ala de la romtelecom de pe vremuri. Concluzia mea e ca acel snop de hartii ajungea la o fatuca care le introducea in baza de date si inca nu imi venise randul. Deci dureaza ceva. Mi se pare oarecum logic ca sa nu scrie oricine in baza de date a bancii. |
#9
Posted 04 July 2013 - 12:26
La bRD se face actualiz in 2 programe ...pe vremuri nu o faceau cei din agentie(doar completai hartiile la ei ) nu mai stiu cum e acum . Ideea e ca daca cineva ti-a actualizat datele intr-o aplicatie daca au treaba cu tine iti gasesc nr tel /adresa .
|
#10
Posted 04 July 2013 - 13:43
lion06lion, on 04 iulie 2013 - 12:26, said:
La bRD se face actualiz in 2 programe ...pe vremuri nu o faceau cei din agentie(doar completai hartiile la ei ) nu mai stiu cum e acum . Ideea e ca daca cineva ti-a actualizat datele intr-o aplicatie daca au treaba cu tine iti gasesc nr tel /adresa . Mi-am pus problema pentru ca astept prin posta un plic de la ei si mi-e sa nu imi trimita la vechia adresa unde locuiesc niste "tarani" ce nu binevoiesc a ma instinta. |
|
#11
Posted 04 July 2013 - 14:15
Maximus_X, on 04 iulie 2013 - 06:22, said:
Stimabililor, inteleg si apreciez ideea de-a formula raspunsuri, dar din pacate nici unul nu e on topic. Astept cu interes pareri de la cunoscatori interni BRD. Multumesc pentru intelegere. |
#12
Posted 04 July 2013 - 14:52
#13
Posted 04 July 2013 - 14:59
cuculea, on 04 iulie 2013 - 14:15, said:
Asteapta mult si bine prietene....un angajat BRD care chiar cunoaste o asemenea informatie, niciodata nu o sa ti-o dea tie peun forum public,nici macar pe PM. De ce ar face-o, ca ceri tu pe forum???...Hmmm...pe el l-ar putea costa mult prea multe daca ar da din casa....Asa ca...iti urez rabdare si tutun. Eu am intrebat in ideea de-a fi sigur ca duduia de la relatii cu clientii m-a dus cu vorba, Next time ma uit in titlebar si aflu numele aplicatiei. TheWarrior, on 04 iulie 2013 - 14:52, said:
apoi o sa ceri un user si o parola Cred ca prea mult paranoia strica... Edited by Maximus_X, 04 July 2013 - 15:00. |
#15
Posted 24 July 2014 - 07:37
|
#16
Posted 24 July 2014 - 10:04
Ma sunat ca e de la BRD finance si ca sa ma puna in legatura cu nu stiu ce operator si i-am inchis. Telefonul fix a devenit tinta la tot felul e excrocherii nu stiu de ce; mizeaza pe faptul ca la fix raspund in general varstnicii, ca nu afiseaza numarul,.... nu stiu. Ma gandesc ca daca era Banca cu adevarat si era ceva important ne suna si pe telefoanele mobile.
|
#17
Posted 24 July 2014 - 13:47
sirius208, on 23 iulie 2014 - 18:44, said:
Stiti cumva numarul asta apartine BRD?! 0212003022 Numere de telefon BRD : 021 302 6161, 021 302 6163 accesibile persoane fizice si sunt publice , si mai sunt numere de telefon care sunt accesibile doar persoanelor juridice si incep tot cu 021 301 44......- 021 301 66... Si la Raiffeisen tot cu 021 306 .... incep numerele de telefon ... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users