Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Allview V1 Viper
#8443
Posted 28 May 2015 - 11:38
yo8llx, on 28 mai 2015 - 10:04, said:
de accord cu tot ce spui doar pe JB valabil...... pe KK e alta chestie.... si trebuie root & aplicatie care sa "inghete" cele spuse...... si inghetarea browser pe JB o poti face cu root si aplicatie dedicate din play...... "deci cam tot acolo stam - root"...... Scuze, am postat eu gresit. era vorba de viper i, alta mancare de peste. |
#8444
Posted 28 May 2015 - 12:08
qmpzal, on 28 mai 2015 - 10:17, said:
@ Cilibiu Intre marginea foliei si marginea ecranului ramane cam 1 milimetru in zona centrala, iar in partea de sus/jos tot atat. Avand in vedere ca folia are margini rotunjite chiar e ok, pentru o folie de sticla compatibila... Eu am mai luat pt un Samsung S3 mini si acolo s-a potrivit acceptabil. Avantaj maxim: montare super facila, fara bule, etc..., transparenta foarte buna..... Dezavantaj: urmele de degete raman si pe acesta folie Pentru vreo 40 lei, mi-a facut sens sa le cumpar. Multumesc. Nu am gasit folie pe care sa nu ramana urme de degete. |
#8445
Posted 28 May 2015 - 15:24
#8446
Posted 28 May 2015 - 16:57
Am incercat sa fac poze cu un Blackberry dar ies nasol... cred totusi ca poti sa-ti dai seama despre cum arata...
Daca mai reusesc, o sa mai fac... Nu reusesc sa atasez pozele asa ca ai link pe gdrive.. https://drive.google...YlE&usp=sharing Edited by qmpzal, 28 May 2015 - 16:58. |
#8447
Posted 28 May 2015 - 17:12
qmpzal, on 28 mai 2015 - 16:57, said:
Am incercat sa fac poze cu un Blackberry dar ies nasol... cred totusi ca poti sa-ti dai seama despre cum arata... Daca mai reusesc, o sa mai fac... Nu reusesc sa atasez pozele asa ca ai link pe gdrive.. https://drive.google...YlE&usp=sharing Multumesc mult! Este misto folia dar nu-mi place cum este decupata. ( Era bine daca era decupata doar la difuzor si la camera frontala. Este decupata ca aia de G3. |
#8448
Posted 28 May 2015 - 17:20
Sincer nu m-a deranjat, am vazut altele care aratau mai rau (mai decupate)....
Oricum nu s-a dezlipit, zgariat sau altele... Si tin telefonul in buzunar, langa chei sau in rucsac.... Pentru mine a fost cea mai buna alternativa, comerciala si tehnica |
#8449
Posted 28 May 2015 - 20:49
raducuf, on 25 mai 2015 - 10:26, said:
As vrea sa va propun ceva! Cei care se pricep, ar putea face un topic cu pasii de la a la z, care trebuie parcursi pentru a flash-ui un rom nou pe AllView V1 Viper?? Am facut intr-un final. Mii de scuze pentru intarziere. Uite aici http://allviewv1.blogspot.ro/ E prima postare. Scuze ca nu sunt imaginile acolo. O sa remediez. Vezi ca ai si cateva Custom ROM-uri pe acolo. Edited by AA9, 28 May 2015 - 20:52. |
#8450
Posted 28 May 2015 - 21:20
Nu mai are nimeni ROM original și să testeze bug-ul expus de mine?
Instalați „power toggles” din play store, adaugați widget pe home screen, dați click pe rachetă din setări să se elibereze memoria, verificați dacă widgetul mai funcționează. Mulțumesc! |
#8451
Posted 28 May 2015 - 21:25
Protos, on 28 mai 2015 - 21:20, said:
Nu mai are nimeni ROM original și să testeze bug-ul expus de mine? Instalați „power toggles” din play store, adaugați widget pe home screen, dați click pe rachetă din setări să se elibereze memoria, verificați dacă widgetul mai funcționează. Mulțumesc! este similar cu cel din rom stock si poate de aceea "se calca pe coada". Daca la o aplicatie sau doar unele face aceste figuri asta nu inseamna ca-i un " bug " , parerea mea..... |
#8452
Posted 28 May 2015 - 21:35
Rampapapam , salut , am vorbit azi cu tehnicianul in legatura cu căderile de semnal , nu avea placuta care o conectează la antena pe stock si a rămas ca ma suna sau dau o fuga eu mâine sa întreb daca a venit .
A rămas ca daca nici asta nu rezolva problema il trimit la Brașov sau ceva de genul ! Întrebarea e ,mai a avut cineva probleme cu astfel de situații ? Cum se procedează când se constata ca nu se poate repara ? Se schimba ? Se da bani înapoi , se face puzzle ? In condițiile in care telefonul nu e cumpărat de la ei direct ci de la RCS &RDS ( alta bătaie de cap ) Teoretic stiu cum se procedează ( se da negație si se înlocuiește produsul sau se returnează bani ) dar practic ce urmeaza ? Edited by iulian93, 28 May 2015 - 21:36. |
|
#8453
Posted 28 May 2015 - 21:47
iulian93, on 28 mai 2015 - 21:35, said:
Rampapapam , salut , am vorbit azi cu tehnicianul in legatura cu căderile de semnal , nu avea placuta care o conectează la antena pe stock si a rămas ca ma suna sau dau o fuga eu mâine sa întreb daca a venit . A rămas ca daca nici asta nu rezolva problema il trimit la Brașov sau ceva de genul ! Întrebarea e a mai avut cineva probleme cu astfel de situații ? Cum se procedează când se constata ca nu se poate repara ? Se schimba ? Se da bani înapoi , se face puzzle ? In condițiile in care telefonul nu e cumpărat de la ei direct ci de la RCS &RDS ( alta bătaie de cap ) Teoretic stiu cum se procedează ( se da negație si se înlocuiește produsul sau se returnează bani ) dar practic ce urmeaza ? P R A C T I C T R A I M I N R O M A N I A ----------------------------------------------------------------- Da, dupa lege sunt obligati sa-ti schimbe produsul sau sa-ti dea banii in termen de 15 la 30 de zile , suma exacta de pe factura sau bon. undeva mai in urma am postat legislatia in totalitatea sa pentru telefoane, dvd-uri. electronice mici....... In principiu la trei drumuri in servis pe acelasi defect daca nu pot sa-l repare sau in 90 de zile maxim pe un singur drum servis sau pe trei servisari (terte defecte) nu pot depasi 90 de zile. Daca se ating cele 90 de zile (trei drumuri servis pe defecte distinct diferite sau chiar pe un singur drum/defect) SUNT OBLIGATI SA SCHIMBE PRODUS SAU BANII INAPOI. Trebuie sa te indrepti cu reclamatia catre ANPC..... daca eventual vei fi nevoit sa o faci impotriva servisul in care l-ai trimis si nu catre RCS caci vei intra intr-o bucla daca vei reclama RCS-ul pina sa-ti dea negatia unitatea servis catre care ai trimis produsul . Daca servisul da avizul ca produsul NU se poate repara cei de la RCS trebuie sa-ti respecte doleanta in sensul ca daca nu mai doresti acest produs sa-ti dea un altul cu diferenta de bani la suma de pe factura de achizitie sau banii inapoi PUNCT. Totusi citeste ceea ce am postat cu vreo doua saptamini in urma...... sunt vreo doi - trei ani de cind am apelat la aceste prevederi insa NU cred ca se schimbara decit pe proceduri pentru amornizarea cu normele europene. Edited by yo8llx, 28 May 2015 - 21:51. |
#8454
Posted 28 May 2015 - 21:47
Se da negatie si de obicei iei alt produs. Eu asa am facut cu tv luat de la rds. Si s-a rezolvat rpd tinand cont ca nu mai erau tv-uri la rds. Mi-au dat un altul in vreo 3 zile.
|
#8455
Posted 28 May 2015 - 21:54
Mitomanu, on 28 mai 2015 - 21:47, said:
Se da negatie si de obicei iei alt produs. Eu asa am facut cu tv luat de la rds. Si s-a rezolvat rpd tinand cont ca nu mai erau tv-uri la rds. Mi-au dat un altul in vreo 3 zile. sau soliciti un alt produs cu plata diferentei sau iti ceri banii inapoi , nu cred ca au anulat prevedera ca un client care ajunge in aceasta situatie sa-I fie refuzat dreptul returnarii sumei de bani in totalitatea si integralitatea sa de dupa bon sau facture. |
#8456
Posted 28 May 2015 - 21:56
Asa e, dar eu am vrut tv-ul. Nu au comentat absolut nimic. Au zis doat ca e vb de timp pana aduc un altul. Si mi l-au adus acasa. Asta in Cluj. Nu stiu in alta parte.
|
#8457
Posted 28 May 2015 - 22:47
Stiu legislația in mare parte , aștept ajungerea piesei in stoc si înlocuirea ei respectiv ultima intervenție înainte de a face ceva ! Daca nu o sa cer negatie si eventual bani sau un alt produs +diferență din partea mea !
N-am de ce face reclamație la ANPC băieții din service au fost foarte ok , am discutat fara nici o problema cu ei , înțelegători ( e vorba de ESD ROM ) practic și-au făcut datoria 100% si chiar mai mult ! Singurul lucru incomod este drumul pana la service si înapoi. Mersi băieți , va țin la curent Edited by iulian93, 28 May 2015 - 22:50. |
|
#8458
Posted 28 May 2015 - 22:57
iulian93, on 28 mai 2015 - 22:47, said: Stiu legislaÈia in mare parte , aÈtept ajungerea piesei in stoc si înlocuirea ei respectiv ultima intervenÈie înainte de a face ceva ! Daca nu o sa cer negatie si eventual bani sau un alt produs +diferenÈă din partea mea ! N-am de ce face reclamaÈie la ANPC băieÈii din service au fost foarte ok , am discutat fara nici o problema cu ei , înÈelegători ( e vorba de ESD ROM ) practic Èi-au făcut datoria 100% si chiar mai mult ! Singurul lucru incomod este drumul pana la service si înapoi. Bafta !! Edited by yo8llx, 28 May 2015 - 22:58. |
#8459
Posted 29 May 2015 - 07:32
AA9, on 28 mai 2015 - 20:49, said:
Am facut intr-un final. Mii de scuze pentru intarziere. Uite aici http://allviewv1.blogspot.ro/ E prima postare. Scuze ca nu sunt imaginile acolo. O sa remediez. Vezi ca ai si cateva Custom ROM-uri pe acolo. Multumesc frumos!! Cu siguranta ne va ajuta pe noi, incepatorii!! |
#8460
Posted 29 May 2015 - 19:41
Mda , placuta de semnal schimbata , soft din nou schimbat problema persista , la un grad mai mic dar tot pica cand vrea semnalul !
Solutie , il trimit direct eu la Brasov personal marti daca mai intampin problemele de mai sus , de ce ? Sa zicem ca din cauza profesionalismului celor de la Allview cand vine vorba de tratarea garantiilor ,care nu e doar o legenda ci din pacate realitate ( care vrea detalii PM ) ! In felul asta daca se ajunge la reclamatie ,sa fie ei cei direct raspunzatori ! Bataie de joc ! Nu mai recomand Allview nici celui mai mare dusman ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users