Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mazda CX5 - new Zoom-Zoom in town
Last Updated: Feb 25 2019 22:08, Started by
ovidiupatronu
, Jun 04 2013 13:09
·
0
#1
Posted 04 June 2013 - 13:09
Dupa indelungi cautari si felurite test drive-uri, printre masinile testate numarandu-se Toyota Rav4, VW Tiguan, Subaru Forester, Honda CR-V, Ford Kuga samd, anul trecut la inceputul lunii mai am dat comanda pentru o Mazda CX5. Desi pana la final eram aproape hotarat spre Forester, in momentul in care am vazut-o, m-am suit si am mers cu ea, m-am decis aproape imediat.
Astfel ca, 5 luni mai tarziu, a sosit din Japonia via Anvers pe plaiurile mioritice. Exteriorul este vopsit intr-o nuanta Zeal Red, conform catalogului, (un fel de rosu inchis cu tente de visiniu), iar interiorul este complet negru. Motorizarea este 2.0i, AWD, transmisia manuala cu 6 trepte, 1998 cmc, 160 CP, cuplu maxim 208 Nm/4000 rpm, 0-100 km/h in 9,6 sec, consum urban 8,1 / extra 5,8 / mixt 6,6. Am optat pentru penultimul nivel de echipare, Attraction, printre principalele dotari fiind: bi-xenon cu sistem adaptiv, climatizare pe doua zone, cruise control, senzori ploaie si lumina, jante aliaj 17, anvelope 225/65/R17 Yokohama Geolander G98, senzori de parcare fata/spate cu afisaj vizual si sonor, display tactil TFT 5,8" cu buton rotativ de operare langa schimbator, navigatie Mazda cu tehnologie TomTom, scaune incalzite, hands-free cu comanda vocala si bluetooth, pornire push&start din buton, oglinda electrocromica, scaun cu suport lombar, i-Stop, RVM - monitorizeaza spatele vehiculului, SCBS - asistent de franare inteligent pentru oras, HBCS - control automat pentru faza lunga, TPMS, DCS, TCS, HLAS, plus alte maruntisuri. Momentan am aproximativ 5000 km, interval dupa care pot face urmatoarele observatii: - Tinuta de drum foarte buna, nu-ti lasa niciun moment impresia de instabilitate, chiar si in curbe luate la viteze mai mari, tendinta subviratoare prezenta de obicei la SUV-uri este infima, per total CX5 mi-a parut mai stabil pe drumuri virajate decat vechiul meu Auris - Cutia de viteze precisa, bine partajata, iar schimbatorul are o cursa scurta, cum gasim de obicei la masinile sport - Suspensiile filtreaza bine denivelarile drumului, sunt orientate spre confort, insa fara sa lase impresia de „barca” - Antifonarea este excelenta, la viteze de 140-150 km/h in habitaclu nu se aude aproape niciun fel de zgomot, grija pentru acest aspect poate fi observata atat ridicand capota, cat si privind carenajele rotilor - Spatiul interior foarte mare, atat pentru sofer, cat si pentru pasageri - Ca aspect exterior, desi subiectiv, mie mi se pare unul dintre cele mai reusite modele din clasa, partea frontala este agresiva, iar lateralele sunt caracterizate de linii fluide, in general am remarcat atat prin oras, cat si pe autostrada ca intoarce multe capete - Scaunele ergonomice bine proportionate , confortabile la drum lung, iar suportul lombar ajustabil face toti banii - Urca rapid si lin in ture, motorul toarce frumos, iar puterea este suficienta pentru gabaritul masinii, turata cum trebuie are zvac, iar la viteze de croaziera de 140 km/h are cam 3000 rpm pe turometru - Portbagajul este mare si bine compartimentat, are un fel de lada mascata in care am reusit sa-mi bag toate sculele si accesoriile masinii (stingator, triunghi, trusa medicala, kit de reparatie anvelope, compresor auto, surubelnite, lavete, chei, carlige de tractare samd), lasand astfel restul portbagajului practic gol, dupa cum se vede si in pozele de mai sus, iar prin rabatarea banchetelor se ajunge de la un volum de 510 litri la un impresionant 1620 l - Materialele interioare de buna calitate, frumos finisate si imbinate, o combinatie de plastice moi, suprafete lacuite si zone vopsite in tenta de aluminiu, ce ofera un aer de zona premium, plus ca inspira rezistenta in timp la zgarieturi si greieri - Pachetul de dotari extrem de dotat; convectivitatea cu telefonul este joaca de copil, iar sistemul multimedia ofera o multime de optiuni, fiind usor de manevrat cu ajutorul joystickului de langa schimbator - Sistemul de parcare cu afisaj pe bord face parcarea masinii mult mai usoara, chiar si in spatii inguste - Sistemele de asistenta ce usureaza viata la volan, indeosebi RVM, iar i-Stopul incepe sa-mi placa, are un timp de raspuns extrem de rapid, aerul conditionat functioneaza decent si cand motorul este in stand-by, iar repornirea se face imediat la apasarea ambreiajului, sa vad in timp ce economie obtin cu ajutorul lui - Navigatia TomTom poate fi updatata gratuit timp de 60 de zile, astfel am reusit sa trec de la cea din August 2011 ce era pe card la cea din Noiembrie 2012 (acoperirea pentru Romania este pe la 40%) - Garda la sol de 21 cm de mare folos pentru drumurile ce o sa le am de facut mai ales iarna - Consumul in Bucuresti variaza undeva intre 9,3 si 9,4 la suta, iar in afara undeva in jur de 6,5-7% la mers linistit si 8-8,5% la mers alert. Ce nu mi-a placut: - Desi extrem de silentioasa masina, dupa cum spuneam mai sus, la viteze de peste 120 km/h oglinzile exterioare scot un fel de suierat, este destul de subtil, insa se aude daca muzica este oprita, de asemenea, la viteze mari, oglinda are un usor joc in interiorul ramei, nu e deranjant, insa se observa - Pozitionarea ceasului mi se pare total anapoda, era mult mai util si practic sa-l puna pe bord, pe langa indicatorul de combustibil - Spatiile de depozitare sunt cam putine in partea din fata - Vopseaua de calitate mediocra, extrem de susceptibila la pete si zgarieturi - Nu au pus un buton dedicat pentru spalatorul de faruri (se declanseaza automat la 3 actionari ale stergatoarelor) Probleme nu am avut pana in acest moment, doar un parbriz ce a trebuit sa-l schimb pe CASCO dupa ce am luat o pietricica pe A1 ce mi-a provocat o fisura de 25-30 cm. Iata si cateva cadre cu jucaria... [ http://imageshack.us/a/img690/1020/80408892.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img802/1732/67195966.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img687/8264/77294003.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img818/5115/72372807.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img221/6632/dsc8565r.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img26/1789/dsc8609.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img696/4342/dsc8615i.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img855/6710/dsc8565b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://imageshack.us/a/img580/9741/dsc8600t.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i1322.photobucket.com/albums/u576/OvidiuH1/DSC_1240-2_zps1ae11cce.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i1322.photobucket.com/albums/u576/OvidiuH1/DSC_1238-2_zps1b144d53.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i1322.photobucket.com/albums/u576/OvidiuH1/DSC_1241-2_zpscc312b53.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 04 June 2013 - 13:31
Felicitari, mi se pare cea mai buna alegere din clasa ei in momentul de fata. Daca ar fi sa-mi schimb Yeti-ul cu ceva asemanator, CX5 as lua.
|
#6
Posted 04 June 2013 - 15:31
Ce pot spune decat, multi km fara probleme la bordul suvuletelui.
In pozele tale masina arata mai "apetisant" decat in cele de prezentare . |
#7
Posted 04 June 2013 - 15:34
Tare faina masina, felicitari.
Cum de nu ai luat diesel? Daca consumul ala de oras e pe bune imi dau seama. |
#9
Posted 04 June 2013 - 15:47
#10
Posted 04 June 2013 - 16:13
v3lsatis, on 04 iunie 2013 - 15:43, said:
Am un prieten cu Mazda 6, veche de 2 generatii si il costa 52 de milioane sa-i schimbe ambreiajul. Sper ca e mai ieftin la modelele mai noi.... Care kit, asta? Daca mergi la reprezentanta sa schimbi ambreiaj la masina de doua generatii meriti sa fii jecmanit. Sunt atatea service-uri bune si magazine de piese pe la noi. |
|
#11
Posted 04 June 2013 - 16:48
Foarte faina jucarica !
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !! Consumul mi se pare de-a dreptul exceptional pentru un motor 2.0l benzina cuplat la o tractiune integrala ! |
#12
Posted 04 June 2013 - 19:58
Sa o stapanesti sanatos si multi kilometri fara evenimente. sa revii cu detalii legate de intretinere : costuri revizii, si poate ceva actiune pe off road
|
#13
Posted 04 June 2013 - 20:15
Faina masina, s-o stapanesti cu placere si fara probleme cat mai multi km!
|
#14
Posted 05 June 2013 - 10:06
danX, on 04 iunie 2013 - 16:13, said:
Care kit, asta? Daca mergi la reprezentanta sa schimbi ambreiaj la masina de doua generatii meriti sa fii jecmanit. Sunt atatea service-uri bune si magazine de piese pe la noi. + volanta cu masa dubla ajungi la 50 de milioane. ce ai pus tu acolo in link e un aftermarket dubios, din fabrica vine cu ambreaj luk. PS, nu a zis nimeni nimic de reprezentanta. http://www.autoeco.r...A-6-art-133086/ Edited by v3lsatis, 05 June 2013 - 10:10. |
#17
Posted 05 June 2013 - 11:13
v3lsatis, nu cunosc particularitatea cazului prezentat de tine, insa am verificat destul de serios si aspectul asta. Costurile de intretinere si piesele de schimb nu sunt mai scumpe fata de alte marci concurente (VW, Toyota etc). Avand in vedere traditia marcii, nu-mi fac griji pentru partea de fiabilitate, chiar daca modelul este nou si echipat cu multa tehnologie.
|
#18
Posted 05 June 2013 - 13:51
Sa o stapanesti sanatos si fara incidenete.Cred ca ar trebui sa stai linistit in privinta fiabilitatii,mai ales ca ai motor aspirat,in fond ai si garantie.Legat de consum e incredibil de mic,daca este real.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users